Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 old memories //Sally//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 9:15 am

S: en cafe i centrum
T: 12.00
O:et par få borde med folk der sidder omkring dem
V:en solrig dag
P: en sort t shirt og et par grå cowboy bukser

Lynn sad ved et lille bord ved det lille sorte bord og nød en kop kaffe, det var dagene efter halloween men der er alligevel varmt nok til at han kunne have sin T-shirt på men sad alligevel inden døres og drak kaffen, det var en almindelig kop kaffe, ikke noget specielt. han ventede på en speciel ven, eller var hun mere en gammel flamme, han var ikke selv sikker mere.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 9:17 am

Sally kom tille ind i cafe-en hun havde aftalt med Lynn, hun havde sorte bukser og en pluse på, håret hangt løst og ned til hendes hofte, hun så ham hurtigt og gik over og satte sig foran ham ".... Hey"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 11:08 pm

han smilede og tog en tår af sin kaffe da Sally kom hen til ham og lod sine fingre tromme lidt på siden af kaffekoppen "så du er sikker på at du vil vide om din fortid" han var lidt nervøs over hvad der ville ske hvis hun fik det at vide. han havde set hvordan hun fik store hovedpiner før.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 11:16 pm

Sally nikkede stille "... Jeg har lige bragt et par tilbage sammen vil at bringe mandens hukomelse tilbage... ville virke lidt modsigene ikke at give det en chance selv" hun så op på ham, så ham i øjne "... Jeg vil gerne huske dig Lynn, jeg ved ikke hvorfor men jeg har det som om det noget meget vigtigt omkring dig jeg skal huske"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeFre Nov 07, 2014 3:02 am

han så på hende med et blødt smil "hvis det er det du føler så skal jeg nok sige det til dig" han rettede sig lidt op i sin stol og lænede sig ind over bordet "den første gang vi mødtes var i 1800 tallet" han smilede roligt "vi var begge konkurerende tyve i en lille tysk by, da vi endelig mødtes var du færdig med at stjæle fra et museum og jeg ventede på dig. vi faldt i snak, og før vi vidste af det lagde du ovenpå mig, igang med... du ved" han tog en tår af sin kaffe og rettede sig lidt op igen "du fortalte mig om den gang du arbejdede på et kloster, efter det begyndte vi at arbejde sammen, om natten var vi på hustagene og stjal fra de rige, og om dagen var vi sammen" hans smil falmede lidt "den dag du... døde var den dag alt gik galt" han så på hende drak det sidste af sin kaffe "du var i gang med at røve et værelse lige over for den stue jeg var i gang med, jeg hørte et højt smæld og da jeg kiggede tilbage lå du og blødte på gulvet, jeg mærkede en vrede jeg ikke havde haft før. jeg dræbte de to vagter der fandt dig, du døde i mine hænder, dine sidste ord var 'kom og find mig'. det var alt tror jeg" han smilede til hende og lagde hænderne på sin brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeFre Nov 07, 2014 3:08 am

Sally lyttede stille til Lynn og nikkede, det lød ikke sært, hun kunne se sig selv gøre det... men der manglede noget, var der noget han ikke fortalte hende.
Sally nikkede da han var færdig, lænte sig tilbage og så tænkene ud "... det lyder... sjovt" hun smilte stille "Ikke den sidste del, men det lyder hyggeligt" hun smilte skævt til ham "... Lynn... savnede du mig?"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeFre Nov 07, 2014 3:31 am

han smilede til hende og smilede til hende før han lænede sig ind over bordet og hvilede sine hænder på hans hage " jeg brugte meget af min tid på at rejse rundt, men jeg ville give alle mine år for at være tilbage med dig i den lille kælder lejlighed i den tyske lille by" han smilede til hende og viftede med en hånd som tegn til en tjener skulle komme.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeFre Nov 07, 2014 3:33 am

"... Lynn der en måde jeg kan få mine minder tilbage på" Sally så stille på ham.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeFre Nov 07, 2014 3:34 am

han så på hende med et undrende blik "hvad er det du mener Sally, jeg troede ikke du kunne få dem tilbage når de var væk" han så på hende da tjeneren kom men han sendte hende væk "kom igen om 5 minutter.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeFre Nov 07, 2014 3:35 am

Sally ventede til tjeneren var væk "Jeg mender jeg kender en magiker da kan give folk hukomelsen igen" hun så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeFre Nov 07, 2014 3:56 am

han lænede sig ind til hende "hvis du siger du gerne vil have dine minder tilbage så gør det, jeg vil gerne tage med dig" han så på hende "der må da være noget der stikker bag det" han smilede til hende igen og lænede sig tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeFre Nov 07, 2014 4:21 am

"Hun gør det ikke gratis" Sagde Sally stille, så til siden "Jeg har allerede betalt hende for en ven" hun rynkede brynet "problemet er hun ikke vil havde penge"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeFre Nov 07, 2014 4:49 am

han så på hende og krydsede sine arme "hun vil ikke have penge, hvad vil hun så" han smilede til hende og lod sine hænder glide ned på bordet hvor han tappede lidt utålmodigt.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeFre Nov 07, 2014 4:51 am

"Hun bad mig om en tjeneste, men jeg ved ikke hvad hun vil havde den her gang, kan kun finde ud af det ved at spørger hende" Sally så tænkerne ud.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeFre Nov 07, 2014 4:56 am

han smilede bare til hende " ja gør det, hvem ved måske er det ikke så slemt, jeg mener hvad skulle du af med sidste gang." han vinkede efter servitrisen "jeg tager en sort kaffe mere
, Sally vil du have noget" han smilede til hende før han lænede sig tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeFre Nov 07, 2014 4:58 am

"En kyllinge sandwitch tak" Hun ventede til tjerneren var væk og så på Lynn "Hun ville havde en bog om vampyre"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeFre Nov 07, 2014 6:52 am

han så på hende med et smil "er det en speciel bog vi snakker om eller bare en hvilken som helst bog" han lænede sig tilbage for at tænke "jeg har en masse bøger hjemme på mit loft, jeg kan tjekke dem i gennem" han smilede da hans kaffe kom.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeFre Nov 07, 2014 6:54 am

"Nej bare om vampyre, men det var hvad hun bad mig om, det ikke sikkert hun beder om det samme den her gang" Sally så stille på ham
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeFre Nov 07, 2014 7:54 am

han tog en tår af kaffe og tænkte lidt "prøv at kontakt hende alligevel. det kan være der er noget værd at du får de minder tilbage" han smilede til hende og tog en tår mere af sin kaffe.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeFre Nov 07, 2014 8:00 am

Sally nikkede og så ud af vinduet "... havde jeg også tænkt mig" hun sukkede, tog et kort ud af lommen.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 4:08 am

lyn satte sig til bage og holdt en hånd mod hans mund for ikke at afbryde hende. han ville ikke sige noget til hende lige nu. hun så ud til at skulle til at ringe til hende troldkvinden eller hvad han nu skulle kalde hende
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 8:02 am

Sally tog stille en mobil op af lommen, hun kunne ikke finde ud af det med teknologi så godt endnu, men hun fik ringet til nummeret "... Hej det er Sally.... Ja... Det går fint... um....hvad" Sally så overasket ud.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 8:06 am

Lynn så på hendes overraskede ansigt "hvad er der galt kræver hun at den første fødte af dine skulle blive hendes slave eller noget" han sagde det lidt jokende men stoppede med det igen og tog en tår af sin kaffe.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 8:15 am

Sally blev bleg ved hans ord, men rystede på hovedet, tog en hånd op for at vise han skulle være stille "..ja... jeg kan spørger..hvad...men det ikke... okay, men så skal du også gøre noget for mig... fordi det ikke var med i aftalen!.... godt... ja.... ja... idag?" Sally så spørgerne på Lynn.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 8:18 am

han så på hende med lidt uro "hvad er der sally" han tog en tår mere af sin kaffe uden at tænke, hun var blevet helt bleg ved hans joke, "det var bare en joke ok, jeg mente ikke noget ved det" han så mere på hende da han huskede noget hun sagde "spørge om hvad" han så på hende med et lille smil. han var mere nervøs en noget andet tidspunkt i hans liv.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





old memories //Sally// Empty
IndlægEmne: Sv: old memories //Sally//   old memories //Sally// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
old memories //Sally//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Aftenjagt - Sally
» This brings back memories.. or does it? - Thyra
» En ny gammel ven //Jayden, Sally//
» Hey kan vi snakke? - Sally
» we meeet again... Right? //sally//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: