Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 genopvække gamle minder - Hope

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 6:39 am

Sted: i kirken
Omgivelser: ingen mennesker i selve kirken, en sovende præst i bagrummet
Tid: 16:00
vejr: overskyet men uden regn

Tyra kiggede ned ad sig selv og smilte tilfredst, hun lignede fuldstændig fader Johannes. Den unge præst lå omme i det lille baglokale og sov på en madras. Hun havde faktisk ikke planlagt at bruge sin nye drik i dag, men da fyren så havde lagt sig til at sove, kunne hun jo ikke lade muligheden gå til spilde.

hun overvejede kort, hvad præster i denne tidsalder mon brugte deres tid på, og besluttede sig for at sætte sig i skriftestolen, det plejede at være sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 6:47 am

Hope trådte forsigtigt ind i kirken. Hun var meget nervøs.. hun var ikke van til at skrifte, og selvom det var anonymt frygtede hun stadig at præsten skulle tænke dårligt om hende. En kirkens mand kunne ikke finde på at sige det videre.. vel? Nej. Nej selvfølgelig ikke. Hun gik hen og satte sig forsigtigt ind i confession boksen. ”Hallo?” spurgte hun stille
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 6:49 am

"velkommen mit barn"" sagde Thyra i sin aller bedste præstestemme, "hvad kan jeg gøre for dig i dag?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 6:49 am

Hope tog en dyb indånding, det var jo Johannes.. "tilgiv mig fader, for jeg har syndet.." sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 6:52 am

Thyra tøvede lidt, hvad var det nu man sagde her? "hvad har du gjort mit barn?" spurgte hun, efter lidt overvejelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 6:52 am

Hope bed sig I læben “jeg.. har haft syndige tanker om en fra mig arbejde” sagde hun stille og havde det skidt med at indrømme det.
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 6:54 am

"oh" sagde Thyra, det var dog en interessant skriften, "Hvilke tanker har du haft?" spurgte hun, og prøvede at holde nysgerrigheden ude af sin stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 6:55 am

”Uhm..” Hope bed sig i læben ”jeg har haft.. seksuelle tanker..” mumlede hun så tøvende
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 6:56 am

"aha, men bare rolig mit barn, det er helt normalt at have en gang imellem" sagde hun trøstende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 6:57 am

”Jo men.. det er en kvinde” svarede Hope og lukkede øjnene ”jeg har haft syndige tanker om en kvinde”
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 6:58 am

Thyre grinte lydløst, det var jo en god dag hun havde valgt, "har i ... gjort nogle syndige ting sammen?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 6:59 am

”…” Hope sad i tavshed lidt ”ikke direkte men..” sagde hun tøvende ”øh.. jeg bed hende i halsen”
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:01 am

"det kan næppe betegnes som syndigt" trøstede Thyra, "medmindre selvfølgelig du tømte hende for blod" fortsatte hun, og smålo lidt af sin egen morsomhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:01 am

”Jeg legede jeg var en vampyr” mumlede hun og følte sig lidt dum ”det var noget halloween halløj.. og nej det lyder uskyldigt, men jeg følte mig.. det føltes ikke uskyldigt for mig”
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:03 am

"Selvfølgelig gjorde det ikke det, halsen kan være et ret seksuelt område" fortalte Thyra, "men du skal ikke bekymre dig, biblen udtaler sig ikke lom at bide folk i halsen, medmindre man rent faktisk er en vampyr"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:04 am

Hope så lidt mod Thyras stemme ”oh.. nej ok” sagde hun ”men mine tanker er.. jeg begære hende”
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:04 am

"er hun gift?" spurgte Thyra alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:05 am

”Nej.. nej hun er lesbisk” mumlede Hope ”.. og jeg tror ikke kristen”
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:06 am

"hm ..." sagde Thyra, "tror du du kan få hende omvendt? så længe hun ikke er gift med din næste, tror jeg ikke der står noget i biblen der fobyder det ... men hedenskab er forkert"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:08 am

”Jeg.. øh det ved jeg ikke” sagde Hope tøvende ”nej nok ikke, og hun virker desuden ikke utilfreds med at være til kvinder.. jeg har en fornemmelse af at hun måske er interesseret i mig, men jeg er nok bare indbildsk..”
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:10 am

"Så, ikke vær så pessimistisk" sagde Thyra, "op med hovedet, jeg er sikker på hun godt kan lide dig" fortsatte hun opmuntrende, "hun behøver da ikke være utilfreds med at være til kvinder, biblen udtaler sig alligevel kun om mændene, så så længe hun er kristen kan i sagtens være sammen".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:11 am

Hope så forvirret og lidt misbilligene i retning af Thyra ”undskyld mig fader, jeg er ikke sikker på at jeg forstår.. er det ikke imod biblen at blive gift to kvinder og at have samleje uden planer om at reproducere?”
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:13 am

Thyra tænkte lidt over det, hun kunne ikke helt huske hvad der stod i den der bog, "hvem siger i ikke har planer om at reproducere?" spurgte hun, "hvis i bare prøver længe nok, skal gud nok velsigne jer med et barn, og så længe i tror og håber på en unge, så er det ikke forkert"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:16 am

"........" Hope sad i dyb tavshed og ventede på at præsten ville sige eller gøre noget der indikerede det var for sjov. Da det ikke kom, blev hun usikker. ".. fader jeg ønsker bare tilgivelse og hjælp til hvordan jeg kan få den. Helst også et råd til hvordan jeg kan stoppe de syndige tanker i fremtiden.."
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:18 am

Thyra sukkede svagt, "hør her min pige, hvis gud virkelig havde været modstander af par af samme køn, tror du så ikke hun havde gjort noget ved nonne og munke klostrene? bare slap af, jesus døde for dine synder, og alt er tilgivet ... især hvis du kan omvende din veninde, vi kan altid bruge flere lam i folden"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





genopvække gamle minder - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: genopvække gamle minder - Hope   genopvække gamle minder - Hope Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
genopvække gamle minder - Hope
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» have the Christian lost all hope? //Hope//
» Den gamle butik //Ulrik//
» minder - demitri
» En vej af minder //Jayden
» Minder der vender tilbage //Jack//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Kirken-
Gå til: