Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Your best friend, is your shadow //James

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:10 am

"Øh.." Jayden nikkede tøvende "godt at vide jeg gjorde noget fornuftigt.. hør, jeg har haft hukommelsestab" sagde han stille "jeg kan ikke huske noget. Jeg er glad for at jeg har.. øh skånet dig, men det er en del af min fortid. Du står ikke i gæld til mig længere"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:11 am

Sally rystede på hoved "Det ikke i fortiden, jeg står stadigvæk i gengæld til dig" hun så alvorligt på ham "Det er lige meget at du har hukomelses tab, jeg vil ikke gå før den er betalt"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:13 am

Jayden så mod gyden "uhm ham fyren kunne have stukket mig ned, du har vidst hjulpet.."
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:14 am

"Da var mange da havde kunne skadet dig som jeg har hjulpet med, det betyder ikke gælden er gjordt god igen" hun så skabt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:17 am

Jayden så undrende på hende "hvad gør så?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:19 am

Sally smilte blidt "Jeg skylder dig mit liv Jayden, det ikke bare en gæld da kan betales"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:21 am

"Huh..." Jayden sukkede og lænede sig op af muren "jeg kan ikke rigtigt håndtere dette her mere."
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:22 am

"Hvad mender du?" Sally så stille på ham og lagde hoved let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:23 am

"Så.. du kender mig godt huh? Kan du fortælle mig noget om hvem jeg var?" spurgte han og lød træt
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:25 am

"... Din navn er Jayden, du arbejde for sortelver dronningen, for det meste om natten, dit dække navn var James" hun så bekymret på ham "Sir, der er kure mod hukomelses tab, hvis de ville havde deres minder tilbage kunne du vel prøve en af dem.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:27 am

"..." Jayden så lidt frem for sig ".. jeg ved ikke, jeg har fået afvide jeg har dræbt en masse mennesker.. jeg er ikke sikker på det er minder jeg har lyst til"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:29 am

"... Jeg har heler ikke særlig mange minder" hun smilte blidt til ham "Jeg har kun minder fra da jeg mødte dig"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:31 am

"Jeg ved godt det ikke er noget at brokke sig over.. tror jeg.." han rynkede brynene "men det virker som om hver gang jeg ser mig omkring er der en smuk, mystisk kvinde der præsentere sig for mig og på en eller anden måde har været en vigtig del af mit liv"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:33 am

Sally grinte "Tja du er en charmerene ung fyr" hun smilte stille til ham "Af hvad jeg forstod var du lidt af en damerenes mand før..." hun stoppede stille og fik et tomt blik og så ned "... lige meget"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:34 am

"Er du sikkert?" Jayden så ikke overbevidst ud "det eneste jeg ved om mit kærlighedsliv var at jeg var forlovet med en kvinde og apperently var vores sexliv virkelig dårligt..."
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:36 am

"...." Sally begyndte at grine højt "Hvem har dog givet dig den lattelige ide, dårligt sexliv, aha" hun grinte mere og rystede på hoved, fik det triste blik igen.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:38 am

"En kollega åbenbart.." Jayden rystede svagt på hovedet "Thyra sagde at jeg havde snakket om det ikke gik så godt i den retning heller..."
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:40 am

"... undskyld men jeg kender ikke nogen Thyra sir, er du sikker på du snakkede med hen de mens du var forlovet? Og jeg vil også lige nævne at da var, hvad skal man sige, jalu exe'er der kom efter jer" hun smilte stille og rystede på hovedt "Men ikke mere om fortiden vel sir" hun smilte "For den ville du jo ikke huske" hun havde et skabt blik men stadigvæk et smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:42 am

"Exere.. jeg ved ikke.. hvornår jeg blev forlovet?" mumlede Jayden tøvende "Thyra sagde at vi sad og drak sammen på min fødselsdag.. fordi min kæreste ikke gik op i fødselsdage og der snakkede jeg åbentbart om noget med.. ja det" han så lidt på Sally "men Thyra kendte hende ikke, så det kunne have været en anden"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:45 am

"Tja, hun gik ikke op i sin egen fødselsdag, men hun ville gerne holde din, men det fik du måske aldrig fat i" hun træk på skuldrene "Men du ville ikke huske fortiden, så hvorfor tale om den" hun havde det samme smil "Det jo ikke sådan du savner noget, vel sir? Ellers havde du vel ikke efterladt det."
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:47 am

"Jeg har ikke efterladt det med vilje" sagde Jayden og så lidt undrende på Sally "jeg døde.. men det lyder som et voldeligt liv. Og ja, jeg har ret svært ved at se mig selv havde gjort de ting jeg har hørt jeg har gjort.. huske det og have det godt med mig selv.. ja" han lagde armene over kors "jeg ved ikke.. du virker bare som en jeg har lyst til at snakke med"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:49 am

"Det nok fordi noget i dig ved du kan stole på mig" hun smile stille "Men du virker træt, du burde gå hjem og sove.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:49 am

"Måske.." Jayden smilede svagt til Sally.. "ok" han rettede sig op og skulle til at gå "hør.. er du en vampyr eller noget?"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 12:51 am

Sally smilte stille, og flyttede sit hår stille så man kunne se holdet i ryggen på hendes trøje hvis man kiggede, lukkede øjne og slog stille sine ravne vinger og lagde dem svagt om hende selv så han stadigvæk kunne se hende men også tydeligt vingerne. Hun overvejede stille om Jayden ville finde dette mærkeligt, siden han kun havde set hende med sommerfugle vinger.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 1:04 am

Jayden så overrasket på vingerne "... wow"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your best friend, is your shadow //James   Your best friend, is your shadow //James - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Your best friend, is your shadow //James
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Friend or foe //Jackson
» Friend or foe ~Shawn Walden~
» Are you friend or foe? - Anna Rose
» Et indbrud - Shadow
» Let me show you a mirror //James

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: