Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Så, lad os have "sjov"? - Maria

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 6:51 am

"Ok, men at spørge hvorfor man dog skulle date, er et ret barnligt spørgsmål. Fordi folk forelsker sig, fordi folk gerne vil have sex, fordi folk leder efter en at dele deres liv med osv der er massere af grunde" han så lidt frustreret på hende
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 6:52 am

"Ja, så hvis jeg ikke har været forelsked er der vel ingen grund til at date, og folk dater af andre grunde end kærlighed" sagde hun og rollede med øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 6:54 am

"Jeg nævnte også sex og ønsket om at dele sit liv med nogen" pointede Duron "men det er rigtigt hvis du ikke har været forelsket eller interesseret i nogen er der ingen grund til at date. Men du svarede ikke: Oh: nej jeg har ikke mødt nogen jeg var interesseret i endnu. Du svarede: hvorfor skulle jeg dog det?"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 6:57 am

"Ja, hvorfor skulle jeg dog, d spurgte ikke "Nå har du nogen du kan lide" men så, er du typen der dater" hun så på ham og krysede armne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 6:58 am

Duron sukkede "whatever, lad os tage tilbage til byen" sukkede han og gik mod togstationen
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 6:59 am

Maria gik stille mod tog stationen og så over rute vejledning og sukkede lettet da hun fandt et eksress tog der stoppede ved aterswell.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 7:01 am

Duron gik hen til toget
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 7:02 am

Maria gik ind i toget, det var offenlige pladser nu, ikke nogen private kabiner og hun sukkede og satte sig ved et vindu og så ud af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 7:03 am

Duron satte sig overfor og lukkede øjnene
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 7:04 am

".... jeg havde det sjovt idag... men du gider nok ikke gøre det igen nu hvor du kender min alder" sagde hun stille og så bare ud af vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 7:05 am

Duron åbnede det ene øje på og så på hende.. "jeg havde det også sjovt, jeg er ligeglad med du er 14" svarede han og lukkede det igen
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 7:06 am

"..." Maria rødmede svagt og så stille over på Duron.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 7:07 am

Duron sad og slappede af "jeg synes vi skal gøre det igen en dag"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 7:08 am

"okay" Sagde Maria forsigtig og så ud af vinduet og rødmede stadigvæk svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 7:09 am

Duron smilede svagt og åbnede øjnene lidt "kalder folk dig tit et barn?"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 7:11 am

Maria rødmede "Min barne piger gør"sagde hun irreteret "Og alle siger hele tiden jeg for ung tril det ene og det andede, til at ryge, til at drikke, til at feste" hun sukkede "Er træt af at blive holdt nede" hun tog sit tørklæde af og hendes blue det kun var holdt op af strupper var mere tydelig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 7:13 am

Duron sad og så på hende.. "hør.. jeg mente ikke at du ikke måtte date" sagde han tøvende "men lysten til at date bliver normalt større.. for min skyld kan du gøre hvad der passer dig, det er sådan jeg lever"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 7:15 am

Maria smilte og så bare ud af vinduet, krussede bene og massegrede sin skulder lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 7:16 am

Duron sad og så på hende..
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 7:18 am

Maria så bare ud af vinduet et med selv sikkert smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 7:19 am

Duron rystede lidt på hovedet af hende og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 7:19 am

Maria så hen på ham og smilte "Så hvad ryger du normalt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 7:23 am

Duron trak på skulderne "det er ikke så vigtigt, hvis jeg selv køber dem er det oftes Kings eller Pall Mall" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 7:24 am

"Hvad er forskællen? smagen?" hun så stille på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 7:25 am

Duron nikkede "og hvor stærke de er"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 11 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så, lad os have "sjov"? - Maria
Tilbage til toppen 
Side 11 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» En sjov joke //Logan//
» Stille nat /Maria/
» Mysterious boy //Maria//
» En aften på stranden //Maria//
» Du svarede ikke på din sms.. - Maria

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: