Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Så, lad os have "sjov"? - Maria

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 1:04 pm

Maria smilte "Jeg vil gerne kunne bruge mine.. evner på sådan nogen ture og du den første jeg har kunne fortælle om dem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 1:07 pm

Duron nikkede lidt "der er heller ikke mange i mit liv jeg kan snakke med om det"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 1:08 pm

Maria nikke stille og smilte glad "Så kan vi blive venner og snakke om det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 1:11 pm

Duron nikkede "det lyder cool" svarede han
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 10:14 pm

Maria smilte glad og så stille ud af vinduet "... Hvad det skøreste du har gjordt som har gjort dig godt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 10:58 pm

Duron sad og tænkte lidt "jeg brød engang ind i en lagerhal.."
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 10:59 pm

"Fortæl" Sagde Maria stille og lænte sig tilbage og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 11:02 pm

Duron så lidt på Maria "ok, så jeg havde været ude og drikke" fortalte han "og så kom jeg forbi en lagerhal.. og af en eller anden grund besluttede jeg mig for at det måtte være det sjoveste sted at være"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 11:02 pm

Maria smilte stille "Hvad var der så der inde" hun krussede stille anklerne og så intresseret på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 11:03 pm

"Computerspil" sagde han med et grin "men det var ikke så meget det, det var mere fyren der inde som var der for at snuppe et inden de kom i butikkerne.."
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 11:05 pm

"åh" sagde hun stille og så på ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 11:06 pm

"Anyway, han viste sig at være ret cool og vi har været venner siden" sagde han og trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 11:08 pm

Hun smilte stille "Brother in crimes, javel" hun så stille ud af vinduet "Hvordan man får venner er vel ligegyldig, bare man får dem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 11:10 pm

"Lige præcis" sagde han med et smil "faktisk tror jeg stort set alle dem jeg har mødt og bryder mig om, er nogen jeg har mødt mens jeg lavede noget jeg ikke burde"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 11:11 pm

"Nåh, så burde du ikke være på strenden eller kan du ikke lide mig" spurgte hun stille med et uskyldigt udtryk og en finger på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 11:12 pm

"Jeg burde ikke skyde magi hen over havet" svarede Duron og blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 11:13 pm

Maria smilte stille "Og jeg burde ikke havde været på stranden så sent" hun så stille ud af vinduet "Ligesom jeg ikke burde være på det her tog"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 11:14 pm

"Nej, det burde jeg egentlig heller ikke" sagde Duron med et grin "så det gør du tit? Dine forældre bliver ikke bekymrede?"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 11:16 pm

"...." Marias blik blev trist "Jeg... jeg har ikke rigtig set mine forældre i noget tid, de er ude at rejse"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 11:17 pm

"Oh?" Duron så lidt på hende "hvor lang tid?"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 11:18 pm

"I 2 år tro jeg snart det er" sagde hun tænkene og så ud af vinduet "2 et halvt måske"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 11:18 pm

"2 år..?" Duron rynkede brynene "bor du så alene?"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 11:20 pm

"Mine forældre hyret en barnepige der bor hos mig" sagde hun stille og lænte sig tilbage "Og så er der min stuepige, men ellers ja så bor jeg alene"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 11:21 pm

".. 2 år, det er lang tid" sagde Duron og så på hende "hvorfor tog de afsted?"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 11:22 pm

"De ville vidst gerne ud og rejse" hun så tænkene ud og lagde hoved i den ene hånd "Sådan rundt om jorden rejse"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria   Så, lad os have "sjov"? - Maria - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så, lad os have "sjov"? - Maria
Tilbage til toppen 
Side 2 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» En sjov joke //Logan//
» Stille nat /Maria/
» Mysterious boy //Maria//
» En aften på stranden //Maria//
» Du svarede ikke på din sms.. - Maria

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: