Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 New girl in town

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




New girl in town Empty
IndlægEmne: New girl in town   New girl in town Icon_minitimeMan Jun 09, 2014 6:05 am

Hej Gæst!

Jeg er ny her på siden - suprise, suprise - og da jeg endelig har fået basistingende på plads, tænkte jeg, at det ville være passende at begynde at søge efter emner.
Jeg søger lidt af det hele; familie, venner, fjender, den store kærlighed og hvad folk nu ellers har i tankerne!
De mest grundlæggende ting omkring Katheryn kan findes på min profil.

Med håb om at høre fra jer
- Katheryn Little
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New girl in town Empty
IndlægEmne: Sv: New girl in town   New girl in town Icon_minitimeMan Jun 09, 2014 7:57 am

Hey Smile jeg ved ikke hvordan du har det med tegnede billeder, men jeg er i hvert fald frisk på et emne hvis du er ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New girl in town Empty
IndlægEmne: Sv: New girl in town   New girl in town Icon_minitimeMan Jun 09, 2014 8:40 am

Jeg er frisk - om det er tegnede eller normale billeder rør ikke mig så meget Smile
Har du en ide til et plot/handling?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New girl in town Empty
IndlægEmne: Sv: New girl in town   New girl in town Icon_minitimeMan Jun 09, 2014 8:58 am

Super Smile ikke lige her og nu, men jeg er frisk på at prøve at finde på noget eller køre uden plot ^^ hvis der er en af de roller du efterspørg som du tror jeg kunne passe ind i, så siger du bare til xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New girl in town Empty
IndlægEmne: Sv: New girl in town   New girl in town Icon_minitimeMan Jun 09, 2014 10:29 pm

Skal vi så ikke bare tage et plotløst emne? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New girl in town Empty
IndlægEmne: Sv: New girl in town   New girl in town Icon_minitimeMan Jun 09, 2014 10:36 pm

Jo, det lyder fint med mig Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New girl in town Empty
IndlægEmne: Sv: New girl in town   New girl in town Icon_minitimeTirs Jun 10, 2014 2:29 am

Cool Smile
Vil du oprette eller skal jeg? Det skal lige siges, at jeg aldrig har haft en bruger her på siden, og er ikke så vant til sådan en verden, så bær over med med xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New girl in town Empty
IndlægEmne: Sv: New girl in town   New girl in town Icon_minitimeTirs Jun 10, 2014 2:31 am

Det er helt i orden Smile altså du må selvfølgelig meget gerne starte hvis du er frisk ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New girl in town Empty
IndlægEmne: Sv: New girl in town   New girl in town Icon_minitimeTirs Jun 10, 2014 2:32 am

Jeg kan godt forsøge Smile
Har du et sted hvor det kunne være fedt, at emnet forgik?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New girl in town Empty
IndlægEmne: Sv: New girl in town   New girl in town Icon_minitimeTirs Jun 10, 2014 2:34 am

Jeg er frisk de fleste steder Smile du kan bare finde et sted hvor din karakter ville opholde sig, så skal jeg nok finde en grund til at være der ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New girl in town Empty
IndlægEmne: Sv: New girl in town   New girl in town Icon_minitimeTirs Jun 10, 2014 2:37 am

Okay, så gør jeg det Smile
Vi ses i det der forhåbentligt bliver et fantastisk emne!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New girl in town Empty
IndlægEmne: Sv: New girl in town   New girl in town Icon_minitimeTirs Jun 10, 2014 2:38 am

Yes! ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





New girl in town Empty
IndlægEmne: Sv: New girl in town   New girl in town Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
New girl in town
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» New blind girl in the town!
» New girl in the town ~" åbent for alle"
» What a girl want
» new bad boy in town
» little girl Natsu

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: