Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Your lips are sealed - Phillip

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeLør Feb 15, 2014 2:10 pm

William sad i køkkenet i færd med at spise sen aftensmad da det bankede på døren, "kom ind" kaldte han roligt og drak lidt af sin rødvin. Han vendte sig lidt så han kunne se døren og Phillip der nu stod i døråbningen. Han smilede stort til ham og vinkede ham ind "Kom bare ind" sagde han roligt, han var jo sådan set alene.. og han kunne da godt bruge lidt selskab "Er du sulten?" spurgte han så, Edit lavede altid mere en rigeligt, eller.. for meget jo.. For at være sikker, så han havde nok til Phillip også! "Eller du har måske spist?" spurgte han så og pegede på en af de høje stole ved siden af den han sad på. Han kunne godt lide at spise ved det her bord.. han ville nok også føle sig lidt ensom hvis han skulle side ved det store spisebord alene.. det her passede bedre. Han så op igen og ventede på Phillip ville bestemme sig.. mhmm han kunne også godt bare.. flå tøjet af ham her og nu, og bære ham op i soveværelset.. og have sex med ham hele natten.. mhmm lød nu egentlig meget lækkert! "Kan du lide dit nye værelse egentlig?" spurgte han så roligt imens han nippede lidt af sin vin.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeLør Feb 15, 2014 2:35 pm

Phillip tøvede da han åbnede døren og fik øje på William.. han sad jo og spiste, det var dårlig timing. "Jeg kan..komme tilbage jeg." begyndte han, men William kom ham lidt i forkøbet og kaldte ham ind. Han gik indenfor og lukkede døren bag sig og gik lidt længere ind i rummet. Han rystede på hovedet "Nej, ellers tak.." sagde han så stille og kløede sig kort i nakken. Phillip så lidt på stolen inden han gik over og satte sig ved siden af ham, og var stille lidt til han spurgte til det nye værelse. Han så lidt ned i bordet og nikkede så "Det er stort.." sagde han så stille. "Jeg forstår ikke hvorfor jeg skulle have det, hvad var der galt med det gamle?" fortsatte han så stille og løftede sit hoved lidt og så lidt på ham. Han havde det som om alting strittede på ham, hans hår på armene, håret i nakken selv hans sjæl strittede lidt og føltedes overfølsom. "Og noget andet.." mumlede han så og så lidt ned i bordpladen og kørte en finger henover den blanke overflade. "Hvis jeg skal gøre det som du... du foreslog.. så har jeg nogen ting der ikke dur" hviskede han så "Jeg vil gerne have mit tøj på" rødmede han, øv! Han havde lige troet at han kunne undgå den åndsvage rødmen. Han rømmede sig stille og fortsatte så "Og jeg.. har ikke.. gjort det der.. før med.. mænd" mumlede han endnu rødere i hovedet, det her var begyndt at blive åndsvagt "So you might want to reconsider that idea.. måske er du nød til at omtænke hele din ide.." mumlede han stille og sank.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeLør Feb 15, 2014 2:47 pm

Han nikkede bare "Nejnej" mumlede han og spiste egentlig bare vider, han var ikke helt færdig jo. "Okay" sagde han roligt til det med han ikke ville have noget mad. Han spiste op og tørrede sig om munden han vendte sig så helt mod Phillip. "Ja det er også meningen" sagde han så og smilede kort til ham "På den måde er du tættere på mig.. så hvis jeg har brug for dig.. til at gøre noget.. så går der ikke så lang tid.. desuden arbejder du for mig nu, og kun mig, og alle der arbejder for mig har sådan et værelse.. " sagde han roligt til ham, han skulle ikke tro det kun var ham, selv om nogen af pigerne dog delte sådan et værelse, men det var jo også piger de kunne godt lide at have en roomie og snakke hele natten.. jaja what ever, ingen havde i hvert fald klaget endnu. 
"Ja?" sagde han så og lyttede til Phillip to.. forslag.. eller regler måske.. aha. "Tøj på" mumlede han stille og lod sine øjne glide langsomt op og ned af Phillip "Tjaa.. du er sikkert også lige fræk med eller uden tøj på.. det kan jeg nok god gå med til" sagde han så stille "Ind til vider" brummede han og sendte ham et kort blik.. mhmm jomfru.. han vidste det godt jo, men altså… hmm. "Ja?" sagde han roligt, "Jeg kan godt lide at du er villig til at gå med til det her.. forud at du er jomfru.. og slet ikke kender mig" sagde han stille og sendte ham et lidt skarpt blik "Vil du ikke gerne have din første gang sammen med en smuk sød pige.. eller.. dreng.. med rosenblade og stearin lys?" spurgte han så og så ham ind i øjnene. "Hey.. jeg vil elske at have dig omkring.. du kan lave lige hvad du vil her.. så længe jeg får lov til at kigge lidt på den lækre røv der.." sagde han drillende og lænede sig ind mod Phillip og kærtegnede blidt hans kind "du vil gerne have din første gang med mig, vil du ikke?" hviskede han så stille. "Mhmm så forbudt.. og stadig så tiltrækkende.." hviskede han og snusede langsomt ind.. berusende.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeLør Feb 15, 2014 3:16 pm

Phillip nikkede da William gik med til det første forslag han havde, og trak vejret dybt. Det lettede lidt. Godt nok.. Han var ikke helt lavet af sten, han kunne forhandle med ham. Phillip ville nok heller ikke have vidst hvad han skulle stille op med sig selv hvis William havde nægtet. Det ville nok ikke have været så godt. Han tog lidt hårdere fat om bordkanten da han ligesom sporede sig ind på de andre ting, og han kunne mærke det skarpe blik bore sig tværs igennem ham "Kan det ikke være ligemeget? Betyder det overhovedet noget idag?" mumlede han så. Det var jo ikke fordi han havde gået rundt og gemt sin mødom til når han skulle giftes eller whatever, han havde jo også været sammen med to... piger vidstnok og det der ene blowjob der, han var jo ikke ren og uskyldig. Det trak lidt i Phillips mundvige da han drillede ham og rystede på hovedet "Jeg kan nok finde på noget" mumlede han og mærkede hans hånd på sin kind og sank tydeligt og kunne ikke helt fastholde øjenkontakten uden at rødme og forsøge at se på noget andet og så vende tilbage til øjenkontakten, og så virke som om han ikke helt kunne håndtere det, men så alligevel.. argh! Han nikkede lidt halvkvalt, kunne ikke helt få ordende over sine læber, det gjorde ham ør i hovedet og William kom tættere på hele tiden, og hans hånd brændte mod hans kind. Ikke ubehageligt, men det føltedes næsten som om den skulle blive siddene der for evigt hvis han ikke snart rykkede den bare.. lidt til den ene side eller den anden side måske? Eller.. den anden side ville være dumt for så kunne han ikke se noget ud af venstre øje og det virkede ikke.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 16, 2014 2:05 am

William smilede frækt til ham og lænede sig lidt tilbage, han lod dog forsat sin hånd hvile på Phillips kind, det brændte under hans fingre.. mhmm sød rødmen. "Hvis det ikke betyder noget for dig, så jov, så kan det være lige meget" mumlede han så bare og fandt sin pakke smøger frem han hev en ud af æsken, "Ryger du?" spurgte han så og nikkede mod pakken, som i at Phillip var velkommen til at tage en. "Kommer du ikke med?" spurgte han roligt og rejste sig og gik roligt over til sofa gruppen foran den tændte pejs. Han dumpede ned og trak askebægret hen til sig inden han tændte sin smøg og kiggede så lidt på Phillip. "Det klær dig bedre.. altså med dit eget tøj.. det synes jeg du skal blive ved med at gå med.. ikke flere uniformer" sagde han så stille og sendte ham et venligt smil. "Ja?" sagde han så og smilede lidt større "Det er jeg glad for" brummede han så "Jeg skal få gjort en kontrakt klar til dig så.. du får jo nok også en del mere i løn nu" sagde han så og rykkede lidt tætter på Phillip. Han sendte ham et lidt intenst blik og tog et hiv igen af smøgen. "Der er virkelig noget.. er du ikke?" hviskede han så stille og fastholdte hans blik.. selv om Phillip havde det med at se væk.. men derfor kunne han vil godt kigge lidt på ham.. mhm.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 16, 2014 2:41 am

Phillip nikkede kort, jo.. det kunne være ligemeget hvem det var og hvem der gjorde det. Eller.. ikke hvis det blev taget med magt selvfølgelig, og Phillip havde da heller aldrig overvejet bare at kaste sig i armene på den første og den bedste.. ah ah, nix. Men William... Phillip fandt det svært at beskrive helt præcist hvordan han havde det med hans chef. Han var stadig hans chef, men samtidig så føltedes det som om han prøvede at komme under huden på ham. Og det virkede fjollet, for det her var ret professionelt, men Phillip kunne jo ikke benægte varmen de steder hvor William havde rørt ved ham. Han rystede på hovedet "Nej, ellers tak" sagde han hurtigt og smilede kort til ham, inden han gled ned fra sin høje stol og gik over til sofa gruppen. Han tøvede kort før han lod sig glide ned og sidde i samme sofa som William og lænede sig lidt tilbage og slappede lidt af. Han havde været ret anspændt nemlig.. men det gik lidt bedre nu, han fornemmede også William på en anden måde nu end han havde gjort når han kom op med hans morgenkaffe og den slags. Det var mere intimt nu, det var William au naturel - dog med tøj på - og Phillip som sig selv, men det gjorde ham ikke noget. "Okay" det var fair nok, han foretrak også sit rigtige tøj. Han nikkede stille, han kunne ikke lide at tale om pengene, men det var jo også noget der fulgte med i den nye jobbeskrivelse. Han løftede sit blik fra sit knæ og så ham spørgende i øjnene, og trak så lidt på smilebåndet og rystede på hovedet "Overhovedet ikke.." mumlede han til svar "Jeg er vidst ret ordinær" sagde han stille og rakte ud og trykkede ham blidt på næsen og smilede til ham. Det tog lidt af alvoren af, og det fik ham til at føle sig godt tilpas.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 16, 2014 3:07 am

William nikkede kort til det med cigaretterne.. tjaa.. det var jo også fair. "Har du badetøj med?" spurgte han så og skoddet sin smøg lidt efter. Han sendte ham et skævt smil og sukkede lidt opgivende. "Nej" sagde han så bare og rystede på hovedet af ham. "Du tager helt fejl.." hviskede han så og rykkede sig tætter på Phillip, så tæt på at han kunne sætte en hånd i brystet på ham og skubbe ham langsomt ned og ligge "Hey" hviskede han stille og kravlede langsomt ind over ham, ved lige at sprede Phillips ben så han passende kunne ligge mellem dem.. dog uden at han lagde sig helt ned over ham, han ville jo heller ikke mase ham, nej. "Jeg synes du er ret.. speciel" hviskede han stille og trykkede så sine læber mod Phillips i et langsomt prøvende kys.. mhmm han kyssede jo egentlig ret godt.. og han havde nogen lækre bløde læber.. mhmm "Ret lækker" hviskede han stille mod hans læber og lod et par fingre trække lidt op i Phillips t-shirt.. lod så en hånd glide ind på hans bløde mave, "fryser du?" hviskede han stille mod hans læber og trak sin en lille smule tilbage så han kunne se hans ansigt, men ikke for langt væk, hans læber skulle helst være inde for rækkevide.. han nussee ham blidt på maven, mhmm!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 16, 2014 4:58 am

Phillip lod sig skubbede ned og ligge "Badetøj?" gentog han og rystede på hovedet "Øh.. ikke med herop, jeg har... på værelset" begyndte han og flyttede sine ben lidt fra hinanden så William kunne komme til at ligge indover ham. Han måtte jo også hellere lære hvordan det var, det var måske ikke så dårligt at vænne sig til at han kom tæt på, medmindre han ville have sex nu, så var han ikke sikker på at han kunne holde sin rolige overflade. Phillip gengældte det bløde kys, og rødmede helt ned i sokkerne da han kaldte ham lækker og mødet med hans hud.. altså Williams mod hans egen gjorde ham ør. Han sank og rystede meget svagt på hovedet så han ikke nikkede William en skalle. Phillip var jo ikke ligefrem voldelig, og han havde heller ikke lyst til at gøre ham ondt. "Nej" sagde han blidt. Nej, William var varm nok til at Phillip vidst sagtens kunne holde varmen. "Hvorfor snakkede du om badetøj?" hviskede han så, sådan lidt.. presset måske, Williams hånd var jo ligesom stadig under hans trøje! Åh gud.. betød det at de.. at nu? Hans fingre strammede automatisk om Williams trøje - vent, hvornår havde han fået fat i den? - gned stoffet lidt mellem sine fingre, inden han så ham op i øjnene. William var virkelig smuk, så smuk det næsten gjorde ondt at se på ham for længe, og alligevel.. så kunne Phillip ikke se væk, han kunne blive ligeså pinlig han ville, men det var som hvis der var en magnet installeret i manden. Så dragende..
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeMan Feb 17, 2014 5:03 am

William smilede kort i kysset og nikkede forsigtigt "Mhmm okay" mumlede han så bare, nu var han lige i gang med noget jo.. Phillip snakkede uden om gjorde han ikke? Han grinede stille og trak sig igen lidt tilbage "godt" sagde han så og betragtede ham lidt, havde han blå øjne? Han kiggede ham direkte ind i øjnene og prøvede at finde ud af.. hvad var de? blå? grå? sølv? Måske.. hmm. Han smilede lidt ved Phillips tanker igen.. mhmm det vidste han ikke helt om de skulle.. skulle de det? Hmm.. "Fordi det måske kunne være hyggeligt at svømme en tur på et tidspunkt" sagde han stille og kærtegnede igen blidt hans mave.. mhmm.. "Hvad har du lyst til at lave?" spurgte han så, faktisk kunne han godt lide tanken om at lade det være op til Phillip.. om de skulle eller ej.. han kunne godt vente lidt endnu.. det var også rart at have noget at se frem til.. mhm, så ville det bare blive endnu bedre når de nu kom så langt.. men ind til vider kunne de da godt bare tage det stille og roligt.. dog gad han godt se Phillip uden tøj på, han ville gerne se.. hvad han havde at gøre med.. ikke fordi han troede han var grim, næh nej, han havde den overbevisning at Phillip var lige så lækker uden tøj som han var med.. mhmm, men derfor ville han stadig gerne lige se ham an.. jep.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeMan Feb 17, 2014 10:21 am

Phillip trak vejret dybt og fulgte William med øjnene da han trak sig lidt tilbage. Han smårødmede over hans intense blik, og stirrede lidt tilbage da han bemærkede hans øjenfarve.. sådan en varm.. brun.. en ikke? Eller var der for mørkt til at han kunne se det ordentligt. "Hvad kigger du på?" spurgte han så stille, og lagde hovedet lidt på skrå "Hv-hvor?" stammede han kort da Williams fingre kærtegnede hans mave. Phillip skævede ned af sig selv.. bare lige kort, inden han vendte blikket tilbage til Williams ansigt. Spurgte han ham hvad de skulle lave? "Måske.." begyndte han stille, og fangede hans hånd ovenpå sin trøje, så han kunne mærke Williams fingre under stoffet, mens han fik rejst sig en smule på sin ene albue "Måske.. kunne du fortælle mig lidt mere om dig selv?" sagde han stille og skar en grimasse "Altså.. kun hvis du vil.. selvfølgelig, det er ikke et krav.." mumlede han, ligesom med de andre krav han havde stillet til at få lov at beholde sit tøj på. Men nu hvor han rent faktisk havde chancen for at lære William lidt at kende, så han ingen grund til at lade den chance gå fra sig.. Desuden kunne det vel være en fordel, han kunne aflive nogen rygter på den måde. "Og vil du helst have jeg kalder dig ved dit fornavn eller dit efternavn?" spurgte han så.. det var i realiteten også ret vigtigt..
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeMan Feb 17, 2014 10:55 am

William smilede lidt da Phillip gengældte hans blik og grinede så "Dig.." mumlede han bare, hvad skulle han ellers kigge på? Åh søde Phillip. "Dine øjne" uddybede han så bare stille og så ned da Phillip lagde sin hånd over over hans.. betød det stop? Hmm. Han fjernede så bare sin hånd fra Phillips mave og satte sig op i sofaen, han tog en lang vejrtrækning og sukkede lidt. "der er swimmingpools på alle altaner der vender mod syd" brummede han så bare og nikkede. "Mig?" grinede han så bare og rejste sig så han kunne rette på sit tøj. Han gik hen og hældte endnu et glas rødvin op og satte sig så tilbage til Phillip. "Der er ikke megt at fortælle Phillip, jeg er rimelig normal.. pæn normal barndom, pæn normal skole gang.. pæn normal alting" sagde han drillende og sendte ham et langt blik. "Du kan kalde mig hvad du har lyst til" sagde han så bare hurtigt og så ned over sig selv inden han vendte sit blik mod Phillip igen. "Hvad med dig? Hvorfor finder du dig egentlig i det her? Hvad mangler du penge til?" spurgte han så indgående.. hvilket næsten altid var grunden til at nogen gad arbejde for ham på den måde.. penge nød.. Så.. hvad manglede Phillip penge til?
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeMan Feb 17, 2014 11:43 am

Phillip smilede og fnøs så "Det er jeg godt klar over, du stirrer" grinede han. "Hvad er der med dem?" mumlede han blidt, og lod ham fjerne sin hånd og satte sig lidt bedre op. "Er der det?" sagde han og rynkede sin pande, det havde han ikke lagt mærke til.. måske have han tilbragt lidt for meget tid i lobbyen. Men det var som regel der hvor der var mest travlt. Altid nogen der skulle bruge hjælp, altid nogen der havde problemer, eller skulle organiseres. Eller køkkenet... der var også ret travlt. Han nikkede stille og så efter ham, mens han rettede sig op og rettede på sin t-shirt, og sit tøj generelt. "Lyder normalt" mumlede han og grinede lidt inden han lod en hånd glide om omkring sin nakke, og så kort på ham. "Wow.. meget direkte.." mumlede han og rykkede sig en smule "Næsten mere nedværdigende mod dig selv end mig.. You ain't all that bad" hviskede han så stille og så ned på sine hænder, inden han trak på skuldrende. "Penge kan man altid bruge" sagde han så og sendte ham et lille smil inden han rejste sig. "Jeg burde gå i seng, jeg... kommer igen imorgen tidlig, vil du have morgenkaffe som sædvanlig?" spurgte han så stille. Penge spørgsmålet var kommet lidt bag på ham, og han havde ikke lyst til at tale om sin baggrund. Ikke med nogen, så William behøvede ikke føle sig udenfor, hvis han da gjorde det.. Dog syntedes han det var interessant at William havde omtalt det at Phillip havde sagt ja til at være en mere.. personlig tjener som det at finde sig i ham eller finde sig i det. Det indtryk han havde fået af ham den aften havde gjort meget for hans indtryk af William. He was almost human know. Men Phillip syntedes ikke han skulle nedgøre sig selv til noget Phillip skulle finde sig i.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeMan Feb 17, 2014 12:11 pm

Han sendte ham et roligt smil og rystede på hovedet "jeg stirre ikke.. jeg kigger på dig, fordi jeg synes du er pæn" brummede han så bare og sendte ham et drillende blik.. mhm. "De er sølv" mumlede han så bare "Har jeg aldrig set før" sagde han så og trak på skulderende "det er.. du er..facinerende.. " hviskede han så stille og nikkede lidt. Han rejste sig så på da Phillip gjorde og rystede på hovedet "Jeg nedværdiger ikke mig selv Phillip" grinede han så bare og så kort ned.. hmm.. nej det gjorde han da ikke, det gjorde han da vidst aldrig.. men altså? Han kunne vel godt sprøge, uden.. hmm.. whatever. Han så op da Phillip tænkte på sin baggrund og overvejede kort at stille sprøgsmål til den. "Hvis du vil vide noget om mig, må jeg vel også vide noget om dig" hviskede han så "Noget for noget" hviskede han og sendte ham et frækt smil. "Ja tak" sagde han så og fulgte Phillip hen til døren. "Mhmm vi ses imorgen skat" brummede han så og gav Phillip et klap bag i på hans vej ud. Han lukkede døren bag ham og gik tilbage til at drikke sin rødvin.. mhmm.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 18, 2014 12:53 am

Det skulle nok ikke komme bag på ham, men det gjorde det altså stadig lidt. Måske var han bare ikke van til at høre det fra... fra William. "Tak.." sagde han så stille og sendte ham et smil og grinede stille da han kaldte hans øjne for sølv og rystede på hovedet "Jeg tror nu bare de er grå.." mumlede han, og kløede sig lidt genert på sin arm. "Nej okay.. men.. men du er.." begyndte han og skar en grimasse og trak på skuldrende. Han var ikke et job... eller jo, på en måde, men Phillip så ham altså stadig som et menneske og ikke som en ting han skulle udføre, eller behandle. Bum. Phillip smilede dog igen da William tillod sig at være en smule barnlig "Tja.. pæn, normal barndom, og.. unormal ungdom" sagde han så og blinkede til ham. Så havde de vidst udvekslet deres detaljerede baggrunde! Hah. Han fulgte med hen til døren og gik ud, eller.. han gav lige et gisp fra sig da Williams hånd mødte hans røv med et lydhør klask. Han rødmede og nikkede hurtigt inden han forsvandt hen til trappen.

Han mødte op morgenen efter, med kaffe og klædt i sit eget tøj. Han havde snakket kort med Mikkel og forsikret om at han stadig var der, men han nok kom til at tilbringe en masse tid på øverste etage... han havde bare forklaret det som om han var en slags "personlig assistent". William var ikke stået op så vidt Phillip kunne se, så han lavede en bakke med morgenmad og kaffen og selvfølgelig dagens avis, inden han gik ovenpå med den. Han stoppede ved døren og bankede meget blidt på døren "William? Er du oppe?" spurgte han stille og åbnede døren.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeOns Feb 19, 2014 10:23 am

William så op da Phillip kom ind og smilede så stort til ham "Hey!" sagde han højt og hoppede ned fra briksen og slyngede et håndklæde om livet, så kvinden i hvidt måtte træde et skridt tilbage.. hun så ned. Han gik hen og kyssede Phillip på kinden og tog hans hånd, efter han havde fået håndklædet til at side fast. "Kom med" sagde han så roligt og viste ham ind i køkkenet, briksen stod midt imellem køkkenet og stuen, forskellige ting var linet op på et fold ud bord bag ved briksen. Han selv var indsmurt i olie og lignede en der lige kom fra et trænings center, så Phillip kunne nok godt regne ud at han havde besøg af skønhedsklinikken idag.. noget måtte man jo gøre for at se så godt ud her, det kom jo ikke bare af sig selv vel! "Jeg har booket en tid til dig" sagde han og skævede til kvinden, hun var for gammel til hans smag, men hun kunne sit arbejde og det var det vigtigste. "Nu har jeg jo ikke set dig nøgen.. men jeg kunne ikke forstille mig at.. du er galt.. over alt, og det kan jeg godt lide når man er, så du skal vokses, ben og skridt" sagde han hurtigt og sendte ham et skævt smil imens han ventede på Phillips reaktion.. æh. "Der kommer en personlig træner og en frisør her.. snart.. de tager sig af det hele" sagde han bare og smilede hurtigt til ham.. hm?
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeOns Feb 19, 2014 10:42 am

Phillip stoppede op med bakken og så forvirret fra den ene til den anden og tabte kort underkæben da.. nøgenhed.. lige der.. i hans ansigt. "Erh.. okay" sagde han og skyndte sig med. Han bremsede op da William stoppede ved briksen, og sendte ham et spørgende blik. Den rødmen der bredte sig over hans ansigt kunne ikke beskrives som rød, måske mere nærmere... nej, bare rød, rød ud over det hele. "Vokses.." gentog han, og ordet fik det til at løbe ham koldt nedover ryggen. Han havde hørt skrækhistorier om at blive vokset, og så i skridtet. Phillip lavede en sympati-smerte-grimasse med dem der måtte have prøvet det før ham før han nikkede "Okay okay, men.. skal du ikke have morgenmad eller..?" begyndte han og så kort ned på bakken som han sådan set stadig stod med og fik lidt stress på Williams vejne, der kom mennesker lige om lidt og han var ikke klar! Han var ikke klar, og åh gud han skulle vokses. "Hvad skal jeg gøre?" spurgte han forvirret og så ham hurtigt i øjnene. Måske skulle han tage et bad? Kunne han nå det? Så satte han bakken fra sig på den første og bedste overflade, okay rolig... roooolig. "Undskyld, jeg overreagerer.." begyndte han så, og kørte en hånd gennem sit hår "Har du sovet godt?" prøvede han så, og smilede til ham. "Og æh.. tak for.." han gjorde en bevægelse i retningen af briksen.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeOns Feb 19, 2014 11:19 am

William grinede bare lidt ved hans ansigt udtryk, havde han ikke set ham nøgen før? Nå måske ikke.. men det havde han da så nu.. kort godt nok.. tjaa.. William var ikke særlig blufærdig, så det måtte Phillip vel bare vænne sig til.. sådan var det bare. Han smilede så da Phillip blev helt rød i hovedet og tog hurtigt imod bakken "Jov tak" sagde han så og stillede den på bordet og hoppede op på en af stolene "Har du spist?" spurgte han så og kiggede på bakken, der var godt nok kun til en, men han kunne nemt sørge for der blev til to.. "Jeg vil gerne spise morgenmad med dig imorgen" sagde han så roligt og vendte sig lidt mod ham, han så nervøs ud, helt ærligt? "Slappe af" sagde han så bare og strøg ham hurtigt over håret. "Jeg ved hvad du trænger til" brummede han så bare og rejste sig og tog Phillips hånd og fik ham skubbet over til briksen "Lilly.." sagde han hurtigt og tog et skridt om bag Phillip og trak hans t-shirt af, inden han lod sine fingre glide om foran og åbnede hans bukser, som han hurtigt trak ned. "Tror Phillip trænger til en god massage.." sagde han så og klappede på briksen for at vise Phillip han skulle hoppe op. "Du kan bare beholde dine underbukser på, op på maven.. og nyd det så, så spiser jeg lige imens" sagde han hurtigt og vendte sig om og gik tilbage til bordet hvor han satte sig op og begyndte at spise.. mhm.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeOns Feb 19, 2014 11:35 am

Phillip nikkede, ja han havde spist med de andre nede i cafeteriet. Han nikkede igen da William ville spise morgenmad med ham "Okay" sagde han "Hvad tid?" spurgte han så, ikke fordi han skulle noget særligt, mere fordi så vidste han hvornår han skulle gå igang og sådan.. og så kunne han måske endelig finde ud af hvornår William egentlig stod op.. sov han overhovedet? han smilede ved tanken, og blev opmærksom på det blide kærtegn i sit hår eftersom han lænede hovedet lidt mod hans hånd. Han så spørgende på ham og blev puffet over til briksen og så nu spørgende på den. Det gav et lille ryk i ham da de varme hænder gled omkring hans liv og strejfede hans mave idet William stjal hans t-shirt. Men han kunne heller ikke undgå det gys af velbehag der sneg sig ned langs hans rygrad, ideen om at læne sig den smule tilbage så hans ryg mødte Williams brystkasse, eller vende sig om og.. han rødmede igen og fornemmede sine bukser falde ned om anklerne. Han trådte langsomt ud af dem og fulgte William med øjnene og åbnede munden.. men han fik ikke et ord indført. Ingenting, kun halvnøgenhed, og rødmen. Flot. Phillip mødte kvindens øjne og smilede så lidt til hende.. måske lidt akavet, det vidste han ikke og nåede også lige at præsentere sig som Phillip inden han blev guidet hen hvor han skulle være. Da hun var færdig sukkede Phillip bare langtrukkent ned i det der hul.. som der var lavet til ansigtet i briksen. "Jeg er gele.." erklærede han stille og sendte hende et varmt smil da han fik hovedet op. "Tak..".
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeFre Feb 21, 2014 11:10 am

William trak på skulderen det vidste han ikke rigtigt.. det var forskellige hvornår han stod op "Du kan bare vække mig engang inden klokken 8" sagde han så hurtigt og sendte Phillip et hurtigt smil. Han fik spist op og lod en tjener ryde op efter sig, imens han selv fik et par underbukser på, han skulle i bad alligevel så han gad ikke tage resten af tøjet på. Han hørte så lyden af banken på døren og gik hen og åbnede op, "Ja i kan bare stille op" sagde han roligt til dem og pegede hen på Phillip på briksen. "Har du taget dit badetøj med idag Phillip!" kaldte William og gik langsomt hen til briksen, "Ellers skal vi gøre det nøgen?" sagde han drillende og øjede sig ned og stjal et hurtigt kys, inden han skubbede ham tilbage på plads, "du kan bare blive liggende, så kan de starte med dine ben" sagde han drillende og strøg sin hånd gennem hans hår, imens kvinden begyndte at varme voks, og manden fandt sit frisør grej frem, og hundrede forskellige produkter til både hår, ansigt og krop. Hende der havde masseret Phillip pakkede sit grej sammen og smuttede ud af døren, hun var færdig for idag. "Jeg smutter en tur ind i trænings centeret, imens du bliver gjort i stand, så ses vi til et bad om en times tid" sagde han drillende "Måske lidt mere.. hent mig" sagde han så bare og bøjede sig ned og kyssede ham igen.. godt nok på kinden den her gang, fordi han havde sit ansigt nede i det der hul.. mega irriterende. hmm nå. "Ses babe" sagde han så og vendte sig om og gik.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeFre Feb 21, 2014 11:55 am

Phillip løftede hovedet hurtigt fra briksen da William kom ind og rødmede en smule "Nej øhm.. jeg kan hente det.." begyndte han stille og fulgte diskret de to nye mennesker i lokalet med øjnene, inden han så på William igen. Han lod sig manøvrere tilbage ned på plads på briksen og skævede en smule til ham, så meget han lige kunne komme til "Nøgen?" gentog han helt stille og rødmede lidt mere. Det ville han nok ikke være helt vildt god til, men han havde godt hørt det drillende i Williams stemme, så han bekymrede sig ikke. Phillip tog en dyb indånding da William kørte sin hånd gennem hans hår, åh.. Han løftede hovedet svagt fra briksen og skævede op til ham "Okay.. og.. øh... okay" hviskede han og nød kysset inden han så efter ham. Han vinkede efter ham da han mærkede den varme voks på sit underben, åh gud nu gik det løs.. "Jeg.. øhm.. jeg hedder forresten Phillip.. men det kan vi tage senere, når.. HOLY...!" hvislede han ud mellem sine fortænder da hun rev den første strimmel af.. åh gud. Han klaskede sit hoved tilbage i hullet i briksen og vendte sig først om da hun var færdig med hans ben og skulle til hans skridt som viste sig at være en øm affære, værre end benene og Phillip var besværlig fordi han ikke bare lagde sig og accepterede sin nøgenhed. Men det var bare virkelig grænseoverskridende! Iih. Men kvinden accepterede hans kvaler med overraskende ro, selvom hun måske syntedes han var enormt irriterende. Det kunne han ikke afgøre. Da hun var færdig blev han sendt i bad og tjekket om der var rester som der var blevet glemt. Phillip følte sig mærkeligt nøgen også selvom han havde fået sit tøj på igen. Så blev han placeret i en stol og tjekket for skæg, men det var vidst irrelevant, Phillip kunne ikke gro skyggen af skæg, det fortalte han også manden, og han smulede bare lidt til ham inden han gik igang med hans viltre mørke hår. Han kunne ikke helt lade være med at tænke på det William havde sagt, han kunne ikke slippe fornemmelsen af hans hænder da han hjalp ham af med tøjet tidligere. "Så.. er du vidst fin" sagde manden bag ham, og hævede så hovedet og så kort på sig selv i spejlet og smilede "Tak.. det er.. rigtig godt, tak" skyndte han sig så igen at sige og smilede om til ham, og skævede kort til sit ur. Han måtte hellere hente William. Han rejste sig og smuttede ned på sit værelse og hentede sit håndklæde og sine badebukser og smuttede ned i træningscenteret for at lede efter William.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 23, 2014 10:56 am

William så op da døren smækkede og Phillip pludselig stod der og så så.. skide sød ud, som han altid gjorde! Mhmm. Han slap maskinene og kom op og stå ret hurtigt inden han tørrede sit ansigt i håndklædet og tog et par mundfulde vand fra drikkedunken. Han gik så roligt hen til ham og lod sine øjne glide op og ned af ham på vejen.. mhm! Dog.. der var jo ligesom ikke så meget at se.. faktisk skuffede det ham lidt, at Phillip ikke var kommet iført et håndklæde.. nøgen.. mhmm! han fik hurtigt øje på badebukserne og grinede så bare "Skal du ud og svømme?" mumlede han så, det med badebukserne have været en joke.. argh! Han var for sød jo. Han kom så endelig helt hen til ham, pænt stort trænings center, og helt hans eget. Hotellet havde selvfølgelig også et, men han kunne ikke lide at dele.. næh. Han trak Phillip ind til sig og kyssede ham blidt i panden "Ser godt ud skat" sagde han stille og snoede en tot af hans hår omkring sin finger.. mhmm han var blevet klippet, men det var stadig lækkert og.. pjusket.. og nuttet.. mhmm! "Kom babe" sagde han stille og trak ham med ud derfra. "Uden dørs eller inden dørs pool?" spurgte han så, han havde begge dele.. mhmm.. måske var det bedst med indedørs? det var lidt koldt.. selv om vandet selvfølgelig var varmet op fordi det var vinter og sådan.. mhmm.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 23, 2014 11:30 am

Phillip fik hurtigt øje på William, og gik lidt.. langsommere hen mod ham, og fik et forvirret udtryk i øjnene da han spurgte om han skulle ud og svømme, og blev så rød i hovedet og stoppede brat op. Oh my god, he had been joking. "Jeg... overvejede det" begyndte han så, argh! Men William var hurtigere, og overrumplede ham med den der duft af ham og et kys i panden. Det var beroligende... "Jeg troede du mente det.." mumlede han så lidt pinligt og grinede stille, det... han kunne ligeså godt sige det som det var. Han løftede hovedet lidt og så ham i øjnene og skævede til sit hår, eller det af det han lige kunne se, og blev så trukket afsted. "Eh?" mumlede han, og så lidt undersøgende på ham.. mente han det? Nå.. jamen.. okay.. Han trak på skuldrende "Er det ikke koldt udenfor?" grinede han så og smilede kort "Er det ikke bedre indenfor?" tilføjede han så "Vi kan også lave noget andet.. vi kan.." han trak på skuldrende "Bage! For min skyld kan vi lave hvad som helst.." sagde han så stille, og stoppede ham ved selv at stoppe og vendte ham mod sig, og så kort ned på sine sko før han så ham i øjnene "Vi kan også gå op i lejligheden.. og.." han fugtede sine læber "og bare... snakke" hviskede han så og gik lidt tættere på ham og fangede hans blik "Og.. måske andre ting" hviskede han så og smilede så lidt til ham inden han lænede sig frem og trykkede sine læber blidt mod hans et øjeblik inden han trak sig tilbage for at høre hvad han sagde.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 23, 2014 12:30 pm

William stoppede lidt op da Phillip rødmede helt vildt "Hey ro på skat" sagde han stille og trak ham ind til sig, han strøg ham blidt over kinden ved det røde mærke. "Slap af" hviskede han stille og trykkede et blidt kys mod Phillips læber "Jeg ville elsker at tage en svømme tur med dig, jeg trænger også til et bad anyways" hviskede han stille og trak ham efter sig "Mhmm vandet er varmet op uden for, men vi kan godt tage det inden for idag.. det er også lidt mere privat" sagde han stille og trak Phillip med i retning af den inden dørs pool. Han åbnede døren op ind til den medium store pool, og skubbede Phillip ind. De stod på afsatsen og han lukkede døren bag dem, så de kunne gå ned af trappen. Han stoppede op da de var kommet ned og stod nu ved nogen hygge sofaerne og en pejs, hvor man kunne få varme.. og kigge på dem der badet, eller bare side og nyde en drink. Han stoppede fordi Phillip.. aha? "Andre ting siger du?" grinede han og nappede ham drillende i læben da han kyssede ham "hvilke andre ting babe?" hviskede han drillende og slap ham igen "Skifter du ikke til badebukser, kunne godt tænke mig at se lidt mere af dig" hviskede han drillende og gik op i hjørnet hvor den store brugser stod og tændte for den, imens han begyndte at klæde sig af, helt af.. og gik så ind under brugseren, han ville lige have sveden af sig inden de skulle i vandet. "Phillip henter du ikke mine bade bukser, de hænder over på stativet" mumlede han og pegede på stativet hvor der hand håndklæder og den slags.. ekstra bade tøj både til kvinder og mænd.. mhmm Phillip var jo ligesom ikke hans første. "Det er de blå" mumlede han hurtigt og vaskede sig med lidt krops shampoo, imens han ventede på Phillip.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 23, 2014 12:54 pm

Phillip nikkede til ham og nød kysset. Idet mindste flippede han ikke over det mere, det var en fordel! Men nu var det også sket en del gange, det var næsten ved at være helt normalt. Han så ham i øjnene da William trak det i langdrag, han vidste jo godt hvad han mente.. det skulle jo ske før eller siden, det kunne vel ligeså godt være nu som det kunne være senere, han prøvede bare at være lidt medgørlig. Han havde lovet det.. Han var ikke typen der brød sine løfter. Ligegyldigt hvad det så end var han havde lovet. Han nikkede hurtigt og svarede ikke på spørgsmålet, istedet så han sig om efter... et sted han kunne klæde om da han opdagede der faktisk ikke var noget. Phillip vendte sig mod William der praktisk talt nærmest var nøgen allerede. "Øh.. yeah, okay" sagde han og vendte sig hurtigt mod stativet hvor der hang en masse badebukser.. og bikinier og ting og sager. Han tog de blå og gik over og lagde dem ved ham "Jeg... skifter lige" sagde han så og trak sin t-shirt over hovedet og lagde den hvor han kunne finde den igen og skævede kort ned af sig selv. Han var sådan set bare gået et par meter væk fra William og havde vendt ryggen til ham.. henne ved en af stolene der stod ved poolen hvor han kunne ligge sit tøj. Han trak sine bukser af og stod kort og ventede før han hev sine boksershorts af også og trak sine badeshorts på. Han skævede til vandet.. og sank kort.. mm..
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 23, 2014 1:18 pm

William smilede bare lidt.. havde han ikke tænkt sig at svare eller hvad! Flabede unge.. mhmm! Dejlige unge! Han tog imod badebukserne og trak dem på, og slukkede så for brugseren. "Hey" grinede han og betragtede Phillip.. uhh.. that ass! Fuck han var.. mhmm! Så lækker! Han gik langsomt over til ham og lagde sine arme omkring ham bag fra og trak ham ind til sig "Mhmm" brummede han stille "Skal du slet ikke vaske dig inden du hopper i frække?" hviskede han drillende.. nå ja han havde vel været i bad, han lugtede dejlig ren, så det gik nok "Mhmm nå hvad fanden, i mig dig skat" grinede han trak Phillip baglæns hen til kanten og skubbede ham i. Han hoppede i efter ham og grinede højt da de begge kom op til overfalden, "Kan du svømme?" mumlede han stille og fangede ham mellem sig selv og kanten. "Mhmm skulle jeg ikke snart.. smage lidt på godterne" hviskede han stille, og lod sine fingre glide op af Phillips bløde ben, "Mhmm" hviskede han stille og trykkede sine læber mod Phillips.. very nice.. mh!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Your lips are sealed - Phillip
Tilbage til toppen 
Side 3 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Anything is hopeless when you are near - Phillip
» Darling - Phillip

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: