Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Your lips are sealed - Phillip

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 12, 2014 12:16 pm

Phillip fornemmede varmen fra hans fingre under sin hage inden han mødte hans blik. Han vidste ikke om William eventuelt kunne høre den lavmælte messen i Phillips hoved der sagde nejnejnej... Samtidig med at Phillips krop nærmest gik AMOK over at være så tæt på ham. Han sank stille og nikkede så da William slap ham "Javel.. sir" mumlede han bare, og gispede da han klappede ham i røven og skyndte sig så ud. Han gjorde dog ikke helt præcist hvad William instruerede ham til. Han tog så mange tjanser helt nede på de laveste etager som han kunne. Det eneste han ikke kunne ignorere eller løbe fra var telefonen. Men heldigvis var den stille. Han havde ikke snakket med Mikkel om det, hvis han spurgte så undgik han det bare og spurgte ham om han havde haft noget sjov med stuepigerne på det seneste. Han var igang med at hjælpe ham med at organisere siddeplanen for et møde for nogen vigtige kunder den følgende weekend da Jill kom hen til disken "Phillip, du er nød til at gå op med de her ting til Mr. Vuillermoz.." sagde hun roligt og lagde noget rent vasket tøj og rene håndklæder foran ham på disken.. Phillip stivnede lidt bag disken "Hvorfor gør du det ikke?" spurgte han så, og betragtede hendes uskyldige smil og skar en grimasse. "Han er ikke farlig.." mumlede han så bare og vendte tilbage til planerne. "Phillip please? Han kan godt lide dig, og han har virkelig været i dårligt humør på det seneste.." bønfaldt hun. Phillip lagde hovedet på skrå, og kunne ikke helt afgøre om hun løj, eller om det var sandt. Så sukkede han stille "Okay så..." mumlede han blidt og tog det rene vasketøj og de friske håndklæder.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 12, 2014 12:32 pm

William lagde sin telefon på bordet, og trak langsomt sine underbukser af, lige som døren gik op og 3 let påklædte stuepiger trådte ind. "De damer" sagde han smørret og studerede deres nervøse blikke.. inden de endelig kom hen til ham, og gik i gang.. mhmm hyggeligt.. hvis han dog bare kunne bytte dem ud med 3 styks Phillip.. ah.. en ville også kunne gøre det.. hmm.
Den følgende uge havde han rigtig travlt, han prøvede at komme i kontakt med en af sine forretningspartner, han havde lovet ham en grund i florida, hvor han ville bygge endnu et af sine hoteller.. men nu svarede idioten ikke på nogen af hans opkald, og det pissede ham af. Han var i gang med endnu en af sine ophidset opkald da Phillip kom ind af døren, han stod selv i køkkenet. "Hey" sagde han højt til Phillip og smækkede telefonen på.. eller trykkede på den røde knap og hamrede den i køkkenbordet. "Kom her over nu" sagde han så, lidt alvorligt, måske skræmmende.. arh. Da Phillip kom hen til ham tog han en lang indånding og pustede lige så langsomt ud igen.. puuh.. det trængte han vidst til. "Du.." mumlede han så bare og rystede på hovedet. "Kom helt her hen" mumlede han så og tog selv et skridt mod Phillip og lod ham komme resten af vejen. Lige så snart han nåede ham bøjede han sig over ham og pressede sine læber længselsfuldt mod hans, meget krævende. Han lagde sine hænder mod hans sider og trak ham ind til ham.. han havde brug for at stresse af okay? Phillip kunne ikke være kommet på noget bedre tidspunkt.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 12, 2014 12:54 pm

Phillip tog elevatoren det meste af vejen - han havde lært det nu. Og bankede let på inden han gik indenfor. Ikke at han troede William ville gøre noget ud over det sædvanlige hvis han stod i stuen nøgen eller sådan noget. Phillip havde vænnet sig til at han ikke tog sin egen eller andres blufærdighed særlig alvorligt. Det gjorde heller ikke så meget. Phillip havde også vænnet sig til den ekstreme rødmen som han alligevel ikke kunne komme af med. Det gav et lille gib i ham da han satte vasketøjet fra sig og William strengt taget råbte af ham. Han sank tydeligt og gik så tøvende hen til ham og blev forskrækket da han kyssede ham. Sådan.. virkelig panisk! Så panisk at han først pustede luft i munden på William for derefter at tumle lidt bagud, han kom dog ikke så langt eftersom William havde fat i ham. Det var måske en meget god ting. Han fik krampagtigt sine arme op og sine fingre, og hænder lagt på hans skuldre og... argh! Gå væk! Han klynkede halvgispende, og netop i det øjeblik slog det ham. William måtte gøre hvad han ville, det var hans ansatte, Mikkel havde selv sagt det...Hvis han beder om noget, så gør det. Ingen spørgsmål, en ordre og det var den der skulle følges. Han holdt ligesom op med at stritte imod efter den tanke, han havde ikke råd til at miste det her job, og... William var ikke den værste i verden han kunne have kysset. Det var måske mere af moralske årsager det her nagede ham, men... åh. Han sank tydeligt, det føltedes lidt som hvis nogen havde sluppet et kuld sommerfugle løs i hans mave.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 13, 2014 8:37 am

William nappede ham intenst i læben da han begyndte at stritte imod, næh nej han kunne tro nej kunne han! Han kunne bare lade være med at gå og stritte sådan med røven, så man blev helt vanvittig ved tanken om at få lov at.. mhmm! "Hey" hviskede han stille og smilede så lidt da Phillip faktisk overgav sig lidt i kysset, dog brød han sig ikke om hans grunde til det.. at miste jobbet.. og at William ikke kunne være det værste.. nej så måtte han jo komme igen når der var bedre grunde til at ønske et kys af sin chef. "Gå" sagde han så stille og skubbede ham fra sig inden han vendte sig om og samlede telefonen op. 
Mikkel sad allerede klar på Phillips værelse, fjolset låste jo aldrig sin dør.. gad vide om han overhovedet var klar over at den kunne låses? Han var ikke helt sikker nej. Det var også lige meget, han havde hørt at Phillip.. endnu engang var blevet kaldt op oven på.. og nu havde han sgu bare at spytte ud.. var det ikke det man havde venner til anyways? Desuden var Mikkel pisse nysgerrig, det var nok det mest spændende der var sket i hans liv længde.. tjaa.. boring as hell.. hans liv altså.. Og desuden skulle han nok lade være med at sige det til nogen. Han ville bare.. gerne høre det.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 13, 2014 8:52 am

Phillip hev vejret ind da William slap ham og vendte øjeblikkeligt ryggen til og gik. Han bragede nærmest ind på sit værelse, lettere hysterisk ovenpå... hele kysse scenen! Hvad havde han gang i! Hvem troede han måske lige han var?  "Argh!" mumlede han opgivende og fik så øje på Mikkel der sad på hans seng, og blev stående et par sekunder ekstra for ligesom at sikre sig at det var ham.. men hvem skulle det ellers være.. oh my god. Phillip fnøs, og lukkede døren bag sig. "Jeg ved hvorfor du er her.." sagde han så "Men der er ikke noget at sige... om noget." sagde han så og gik igang med at tage sin uniform af, nu ville han bare gerne... have sit eget tøj på. For fanden. Han rødmede lidt ud over det hele igen... fuck fuck fuck. Det her var dumt. Hvorfor ham? Han vendte sig brat mod Mikkel "Hvorfor mig? Du ser mindst ligeså godt ud, hvis ikke bedre! Så hvorfor mig? Jeg er stadig ny, og elendig, og... og.. argh!" brummede han igen og smed lidt passivt agressivt med sit navneskilt... ikke at det hjalp noget, nu lå det bare på gulvet og stirrede på ham. Han sank ned og sidde og gemte sine hænder i sit ansigt "Det er jo ikke fordi jeg ikke kan lide at arbejde her.. og han ser godt ud, det gør han da.." sagde han og pegede opad "Men jeg er bare.." han sukkede og fjernede sine hænder fra sit ansigt og så lidt på navneskiltet igen og trak på skuldrende "Jeg knepper ikke bare folk, forstår du hvad jeg mener?" mumlede han så lavmældt.. for.. det var lidt pinefuldt at sige det højt, og han havde på fornemmelsen Mikkel ikke forstod ham. "Måske er det bare mig der er åndsvag... og han... laver måske bare sjov med mig" hviskede han så. Det kunne godt ske... det var jo sket før at folk her lavede sjov med ham.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 13, 2014 11:46 am

Mikkel så op med det samme Phillip kom ind af døren, han virkede helt rundt på gulvet og meget.. frustreret.. wow, hvad var der sket? Havde han fået skæld ud eller sådan noget? Jesus. "Hey.." mumlede han og rejste sig "Træk vejret" mumlede han så og betragtede ham i færd med at skifte tøj, altså ikke at han stirrede, han prøvede ligesom bare at sende ham et venligt smil, så han ligesom.. slappede lidt mere af. "Nå?" sagde han stille og nikkede, han havde ikke lyst til at.. stille nogen af de hundred sprøgsmål han havde, når Phillip var i det humør.. han måtte heller komme ud før han begyndte at kaste rundt med tingende også. Men så.. så åbnede han pludselig op og en masse infomation.. blev kastet i Mikkels retning.. han stod først bare total måbende. "Okay.. hold taht though.." mumlede han og så løb han ud af døren.. han var tilbage ca. 10 minutter sener, og total forpustet.. "To.. trapper..ne.. puuh" stønnede han og rakte så en flaske hvidvin frem mod Phillip og lukkede døren bag sig. "Sæt dig.. og tag en slurk" sukkede han så og satte sig selv og gav Phillip vinene. "Okay.. jeg har mindst en million spørgsmål men.. først.. altså.. så han lagde an på dig? Hvad gjorde han?" spurgte han så stille og hævede et øjenbryn. "Men ja okay nej.. ja.. det ved jeg ikke.. jeg tror ikke der er særlig mange du ved der bare.. knepper folk.. altså det tror jeg ikke.. jeg gør i hvert fald ikke" mumlede han så.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 13, 2014 1:13 pm

Phillip så ynkeligt på Mikkel da han rejste sig, og ynkeligheden blev til et spørgsmål nok nærmere. Men han stoppede ham ikke.. istedet satte han sig lidt bedre til rette og sukkede stille. Phillip fik skiftet til t-shirt og jeans på den tid det tog Mikkel at rende ned efter hvidvinen og komme tilbage. Det første han gjorde var at sende ham et blik "Really?" mumlede han sarkastisk.. sidst Mikkel havde drukket ham under, havde hans tøj endt i receptionen og han var blevet introduceret til William. Men han tog alligevel imod den og lod sig dumpe ned og sidde igen.. det var faktisk en sød tanke. Han sendte Mikkel et smil og så kort ned i flasken inden han satte den for munden og tog en tår. Han åndede ud og tørrede sig let om munden, inden han nikkede. "Du siger ikke det her videre vel? Heller ikke til Kelly..?" mumlede han blidere og fangede hans blik inden han var sikker på han kunne gå videre. "Håh, okay.." åndede han ud igen, og tog så en slurk mere af den der hvidvin inden han kastede sig ud i historierne. Blikkene, smilene, de absurde og bizarre opgaver han skulle udføre, og så selvfølgelig... kysset. "Han... han kyssede mig bare, ingen øh, eller men, han KYSSEDE mig!" sagde han, og havde stadig svært ved at forstå det. Han havde taget tåre i mellemtiden af hvidvinen og rakt den til Mikkel også, så han også kunne synke informationerne han fik. Han trak på skuldrende "Det var det..." mumlede han så.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 13, 2014 1:29 pm

Mikkel smilede og rystede så hurtigt på hovedet ved Phillips blik "Bare rolig.. du kan godt stole på mig" mumlede han så, han havde ikke tænkt sig at drikke ham under igen.. eller nogen af de andre ting han havde været med til at gøre.. det var jo en skik.. sådan var det bare, Phillip kunne være med  til at gøre det med de nye næste år, altså hvis han holdte så længe.. det så ud til at han var begyndt at opdage hvad der ellers forgik på det her hotel.. åh nej. "Nejnej, jeg siger ikke noget, stol på mig!" sagde han så hurtigt og fandt en pakke med hjemme rullet cigaretter frem og hev en ud. "Du må godt få en hvis du vil" mumlede han til pakken, og fandt en brugt kaffe kop til at aske i. Han tændte den og lyttede så til alt hvad Phillip forklarede. "Ja okay.." mumlede han stille og sendte ham et smil. "Altså.. okay men.. vigtigst.. hvordan har du det med det?" mumlede han, "Jeg burde have advaret dig omkring William.. det var også lidt det jeg mente den første aften.. man skal helst bare føje ham.. han gør som han vil Phillip.. han er fuldstændig ligeglad med os.. bare vi gør som han sige.. og der mener jeg alt.. jeg havde en veninde du ved her.. to år siden tror jeg.. som også hele tiden blev kaldt op til William.. men hun ville aldrig fortælle mig hvorfor.. og så pludeslig sagde hun op.. og så fortalte hun mig det hele.. alt muligt.. med voldtægt.. og bid.. og pisk.. og sådan noget sygt noget.. han er total langt ude.. fuldstændig fucked op du ved.." sagde han stille og tog en dyb indånding.. "Og så alligevel.. så er han bare den.. flotteste og mest sexet mand på hotellet.. og det kan jeg sagtens sige selv om jeg er hamrende hetro.. jeg ville dog ikke bryde mig om hvis han begyndte at gå efter mig.." mumlede han stille "Måske skal du ligesom bare.. gøre nogen dumme ting.. ikke for dumme jo.. du vil jo heller ikke fyres.. men bare så han mister interessen igen?" mumlede han stille.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 13, 2014 1:43 pm

Phillip smilede men afslog stille cigaretten. Det var ikke hans ting. Han sad lidt med den halvtomme flaske mellem hænderne og vendte og drejede den lidt inden han sukkede. "Jeg har det ikke.. godt med det.." mumlede han og bed så tænderne sammen "Ikke at han ikke er virkelig flot og charmerende på alle måder, men han virker.. umenneskelig på en eller anden måde, jeg kan slet ikke.. følge med" mumlede han og strøg en hånd gennem sit tykke hår så det kom til at stritte viltert. "Og jeg ved heller ikke om jeg gerne vil lade mig rive med, det er bare ikke mig.." mumlede han og kløede sig kort i nakken. Han rystede på hovedet "Du kunne ikke have vidst noget.. dont beat yourself up about it.." sagde han så. "Men jeg skal være den sidste der dømmer nogen" sagde han så og lænede nakken tilbage og lænede hovedet mod væggen. Han kom heller ikke selv fra en pæn fortid, måske... var det det samme med Mr. Vuillermoz? Måske. Nok ikke helt det samme, men mange ting kunne ske for at mennesker udviklede sig som de gjorde. Han grinede da Mikkel foreslog han kunne fucke op med vilje og nikkede "Tror jeg klarer mig udemærket, behøver nok ikke gøre mere ud af mine fejl, så bliver han nok mistænksom.." drillede han og tog den sidste slurk. "Han mister interessen.. tro mig." sagde han "Det handler bare om... tid" sagde han og trak på skuldrende. "Desuden er der så mange kvinder i den lejlighed hele tiden, de må være en kende mere interessante på lagnet" mumlede han "En af dem viser sig måske at være Mrs. Vuillermoz?" jokede han og tjattede let til Mikkels arm... men han kunne ikke... sige noget med sikkerhed. Ingenting faktisk.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 13, 2014 1:50 pm

Mikkel hævede et øjenbryn, Phillip tog meget let på det.. meget let.. han syntes ellers selv det havde været noget af en skræk historie han havde fyret af. "Du er total vild med ham er du" grinede han så bare og greb flasken tog endnu et par slurke og faldt så bag over i latter.. "Phillip og William sidder i et træ.. K-Y-S-S-E-R!" sang han drillende og smilede lidt dumt, han var også lidt.. små fuld.. han kunne ikke lade være. "Jaja" mumlede han så bare og rystede så lidt på hovedet af ham "Så vidt jeg ved, så har William aldrig været gift.. og jeg tror sgu heller ikke han har planer om det.. tror godt han bare kan lide.. at bede i rigdom, berømmelse og sex selvfølgelig" grinede han så og rystede på hovedet. "Hey Phillip" hviskede han og fik fat i hans telefon og smilede lidt da han fik noget af beskeden at se. "Der står du skal komme med hans kaffe imorgen tidelig.." mumlede han bare og sendte ham et drillende smil, "Han har vidst ikke helt mistet interessen alligevel hva?" mumlede han og tog en slurk mere af vinene. "Jeg skal nok hjælpe dig med at komme op.. ikke mere vin nu" sagde han så og skruede låget på og gemte den under sengen "Vi må ikke drikke" hviskede han så og lagde en finger for munden som hvis han skulle til at tysse, men grinede så bare.. han kom op og stå langsomt "Gå i seng" mumlede han så bare, "Og hey Phillip.. husk lige.. jeg er din ven, ikke?" sagde han så og væltede et bar skridt bag ud mod døren, og greb om håndtaget.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 14, 2014 1:21 am

Phillip grinede og rystede på hovedet "Stop! Nej jeg er ej!" mumlede han og kastede en pude efter ham. Han lænede sig tilbage og sukkede "Hvad?" mumlede han og lagde hovedet på skrå så han kunne se ordentligt på ham... kaffe.. morgenkaffe. "Det kommer, bare vent!" sagde han, og lod ham tage vinen. Han var vidst også selv lidt småfuld. Han sendte ham et fjollet smil da han tyssede på ham "Nejnej.. nej..." grinede han "Godnat" sagde han blidt og vinkede til Mikkel. Han sendte ham et bredere smil da han kaldte ham for sin ven og nikkede ""Og jeg din" lovede han inden Mikkel gik. Han lagde sig til at sove bagefter, efter at have været i bad og fik skyllet det værste af fuldskaben af sig. Han blev også vækket af Mikkel næste morgen som lovet, en smule hungover, men ikke så voldsomt som det kunne have været. Han børstede tænder, satte sit hår, tog sin uniform på og sørgede for at alt var i toppen af kvaliteten som resten af hotellet var. Han gik nedenunder i god tid og fik frisk kaffe og gik derefter hen til elevatoren sørgede for alt var fint.. okay, så han startede ud med at gøre et godt stykke arbejde.. men han kunne sagtens nå at lave lort i den. Da han kom op til den øverste etage bankede han blidt på og ventede til han hørte Williams stemme med at gå indenfor.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 14, 2014 1:56 am

William vågnede omkring syv tiden, han plejede godt nok at stå op tideligere, men han havde tillad sig at sove lidt længere idag. Han startede ud med lige at sende en besked til Phillip om at han godt måtte komme op med hans kaffe nu. Han ville gerne have den lige fra morgen af.. frisk.. mhmm og så kunne man ligesom komme i gang, med en smøg og en god kop kaffe. Han satte sig op i sengen og gik langsomt ud på toilettet, nøgen.. sådan kunne han bedst lide at sove. Han vaskede sit ansigt og fortsatte med en barbering, inden han trak i det pæne tøj og bandt sit slips. Han forlod toiletter og rykkede ud i køkkenet hvor han hørte Phillips banken. "Kom nu bare ind" kaldte han og betragtede Phillip. "Det tog godt nok lang tid" sagde han så små sur.. faktisk var det kun Phillip han var sur på.. men tjaa.. altså.. ja. Han kiggede kun kort på ham og rakte så bare ud og tog sin kaffe. "Hvad står du stadig der for?" brummede han så bare ca. 30 sekunder efter. "Smut!" sagde han højt og vendte ryggen til ham.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 14, 2014 12:20 pm

Phillip så kort på ham "Undskyld.." sagde hanstille, og lod ham være sur. men det havde Jill jo også sagt tideligere at han var, så egentlig burde det ikke kommebag på ham. Men det kom lidt bag på ham alligevel. Hvor var al den der charme henne som han altid blamerede med? havde han glemt den inde i sengen eller hvad? Men det gjorde alligevel Phillip glad at William kunne være lidt menneskelig, selvom han var en idiot mens han gjorde det. Han drejede omkring på sine hæle og gik hen mod døren igen, men inden han gik ud vendte han sig om og sendte ham et hundrede watt smil "Op med humøret" drillede han og blinkede kort til ham, inden han smækkede døren bag sig. Den havde han altså fortjent. Hæh! Så smuttede han ned af trapperne, i meget bedre humør end han havde troet ville være muligt, ovenpå Williams sure fjæs og dødsens attitude. Ja, William ville nok straffe ham, men fuck nu det. Det skulle nok gå... han havde nok prøvet det der var værre. Måske... Så han smuttede nedenunder for at hjælpe rengøringsdamerne med at organisere værelserne mere optimalt sådan så de ikke spildte tid, og ikke blev forvirrede og vigtigst af alt ikke fik ondt i ryggen eller benene eller noget som helst andet af deres anstrengelser.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 14, 2014 12:33 pm

William stod tilbage med åben mund og stirrede efter den smækket dør.. efter Phillip.. hvad? Hvor vovede han! Han vendte ryggen til og fik hurtigt smadret alt omkring ham.. eller bare lidt af hvert jo.. ikke det hele.. og så kaffen.. der nu lå ud over gulvet sammen med porcelænskår.. fuck! Han blev selvfølgelig bare i dårligere humør, og hundsede rundt med personalet hele dagen, imens han prøvede at finde på et eller andet.. Så let skulle han ikke slippe afsted med det.. men at fyrre ham ville stadig være for nemt.. desuden så havde han bare den der.. glød.. et eller andet.. en sindsyg overmenneskelig tiltræknings kræft.. fucking irriterende! Han var bare et menneske.. Han skulle sgu da ikke have lov til at styre ham på den måde, det var for meget altså! Argh! 
Klokken var lidt over otte da han sendte Phillip en kort besked. Der stod blot han skulle komme op, ikke hvorfor og ikke om han skulle bringe noget med. Faktisk stod der kun et par simple ord:
 
Phillip. Kom op.. Som dig selv.
- William. 


Så enkelt var det.. og som ham selv mente han selvfølgelig i hans eget tøj, han håbede lidt Phillip kunne regne den ud, for han gad godt se ham.. i noget andet end bare.. den der almindelige smoking som alle bar.. han ville se Phillip. Han smilede lidt for sig selv som han fik åbnet en flaske rødvin.. så.. skål for en rigtig hyggelig nat.. med Phillip, åh hvor skulle de få det sjovt.. aha. Han skulle i hvert fald nok, haha! 
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 14, 2014 1:10 pm

Phillip var stadig igang med at organisere stuepigernes pligter. For satan der var mange, og de havde allerede tusind ting de skulle og ikke skulle, og ting han skulle huske for hver enkelt. Nogen havde børn eller andre ting de skulle sørge for i deres hverdag ved siden af. Nogen havde kærester, få havde sygdomme der krævede omtanke... der var meget. Han sukkede stresset til sidst, da han mærkede telefonen give en vibration fra sig ihans lomme. Han tog den op og læste teksten... læste den et par gange. Det lød ikke alt for godt. Hm. Han sukkede tungt, og overlod planerne til nogen andre og sagde han havde andre ting at tage sig af. Men han tog sig lige et øjeblik til at finde Mikkel der havde travlt inde hos Tom i baren.. "Jeg æh.." han gjorde en akavet bevægelse mod døren... han overdrev vidst en kende. Måske.. han burde ikke gøre det her, så han pustede ud og kørte sine hænder gennem sit hår "Jeg smutter ovenpå.." sagde han og fangede Mikkels blik "Det er måske.. alvor denne her gang, jeg krydser fingre for det ikke er.. men.. du ved.. så.. men i alt fald jeg kommer og siger farvel hvis det er!" lovede han så "Gotta go, han venter.." sagde han så hurtigt og smuttede ud og skyndte sig ovenpå for at skifte tøj til sine.. sorte jeans og en blå t-shirt med et band tryk på. Og så en sort hættetrøje som han lod stå åben.. fordi der var overraskende koldt. Eller også var det bare fordi han var nervøs ligepludselig. Aargh. Men han havde provokeret ham, så han måtte også tage konsekvensen. Han skyndte sig ud og ind i elevatoren og tog den op til 21 etage og bankede på inden han lukkede sig ind.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 15, 2014 7:49 am

William stod og nød sin rødvin da han hørte elevatoren give en kliiiing lyd fra sig. Han satte glasset fra sig og slukkede lyset i lejligheden, så det eneste lys der var i den ellers helt mørke lejlighed, var månen der skinnede ind gennem de store panorama vinduer, som han havde valgt ikke at dække til. Da Phillip åbnede døren lod hans sine fingre glide over døren på den anden side, da han nus tod omme bag døren og i skjul for Phillip og måne lyset. Han lyttede til lyden af hans forsigtige skridt da han tog et skridt ind i rummet. Han skubbede blidt til døren og lod den glide i bag sig, som han flyttede sig ind foran den, og afskar Phillip en flugt vej. "Hej" hviskede han stille og lod sine fingre glide over døren og ventede på Phillip ville vende sig om og kigge i hans retning.. som han selvfølgelig også gjorde. Da han så gjorde det bukkede han hovedet lidt og sendte ham et meget intenst blik, hans mundvig gled langsomt op ad i et uhyggeligt frækt smil.. og han tog et hurtigt skridt frem mod Phillip, stod i jagt position.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 15, 2014 8:14 am

Phillip gik indenfor og så sig lidt om.. hvor..? Men hans tanker nåede ikke længere, han nåede ikke engang at åbne munden og spørge efter William da han sagde hej et sted bag ham. Han vendte sig langsomt om og så spørgende på ham. Men han nåede ikke rigtig at reagere før det der uhyggelige smil flækkede Williams ansigt. Phillip sank umiddelbart og tog et enkelt skridt bagud. Alt indeni ham skreg at han skulle løbe, og det var måske også den mest fornuftige ide, men hvor fuck skulle han løbe hen? William stod der og spærrede døren, og der var ikke andre veje ud. Medmindre han havde lyst til at kaste sig ud fra et vindue, men det var ikke så tillokkende at kaste sig hovedkuls ud fra 21 etage. Nej.. ellers tak. Phillip målte ham med øjnene, han var høj.. et godt stykke højere end Phillip. Og han så veltrænet ud, det havde han jo også set... pokkers, så var der nok ikke mange chancer for at han kunne løbe fra ham. Godt nok var han hurtig, men kunne han hamle op med... hvor-meget-William-nu-vejede-kilo-muskler? Så i reaktion til Williams nærmest... på-spring-agtige stilling stod han selv lidt... på vej til at flygte op af trapperne, hvis det William skulle reagere som ventet.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 15, 2014 9:37 am

William sendte ham endnu et slesk smil "du ved godt hvad du har gjordt forkert gør du ikke?" hviskede han stille og tog endnu et skridt frem mod ham, han havde godt set at Phillip også havde taget et skridt tilbage.. nå så han var bange? Haha. Han tog et skridt frem mod Phillip igen. "Du ved godt at jeg ikke lader sådan noget gå ustraffet frem ikke?" sagde han stille og sendte ham et udfordrende smil. "Phillip?" hviskede han stille. Han tog hurtigt det sidste skridt frem mod ham, fik fat i hans håndled vendte ham rundt og samlede hans hænder bag på hans ryg, hvor han nu stod. Han lagde sine læber ind mod hans øre og snuste langsomt ind mod hans hår. "Er du bange?" hviskede han stille og lod sin tunge glide ned over hans øre og strammede sit greb lidt, han skulle ikke tro han kunne slippe så let.. slet ikke med at svare igen på den måde.. så flabet.. der var ingen der snakkede sådan til William.. ingen! Han skulle nok finde på noget rigtigt hyggeligt de kunne lave.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 15, 2014 10:05 am

Phillip gik selv et skridt baglæns da William kom tættere på, stadig totalt klar til at tage trapperne, og flugten hvis William kom tættere på. Det her virkede farligt. Mikkels ord blev ved med at hjemsøge ham, piske.. og.. blå mærker og.. Han sank stille, og lagde ikke mærke til at han kom tættere på før han allerede havde fået fat i ham. "Argh! Nej!" udbrød han han og sprællede lidt hvor han kunne komme til. Han faldt dog lidt til ro igen, okay, overfladisk... men ikke indeni der ræsede hans hjerte afsted, og hans puls... argh! "Jeg er ikke bange" hviskede han så hurtigt og lyttede til hans åndedræt mod sit hår, og sit øre og.. Han pev da han slikkede ham i øret og prøvede at trække sig væk igen. Okay, måske var han lidt bange for ham, han virkede lidt som om han kunne spise folk hvis han gerne ville. Så carmerende men samtidig så... sååå uhyggelig! Og der var noget indeni ham der messende pev jegdørjegdørjegdør. Men han havde jo fortalt Mikkel og Tom at han var gået derop og han ville sige farvel til dem i tilfælde af at han blev fyret, hvis han ikke kom tilbage ville de lægge mærke til det! Han forsøgte at skæve lidt til ham, men han kunne ikke få øjenkontakt, selvfølgelig, eftersom de stod som de stod.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 15, 2014 10:53 am

William smilede tilfreds ved Phillips udbrud og lyden af hans hjerte der bankede der ud af.. mhmm sikke en dejlig lyd, så berusende. "Sshh" hviskede han stille og kyssede ham drillende i nakken. "Hvad har de andre fortalt dig?" sagde han så stille og rynkede brynene.. pisk? Hmm ja okay, men det kunne jo også være meget sjovt en gang imellem. "Er du ikke?" sagde han så stille og kiggede op da døren gik op og tog tøser kun i små shorts og bh kom ind. "Sir?" sagde de stille og lukkede stille døren bag sig. "Ja ovenpå.. gør i bare klar" sagde han roligt og sendte dem oven på, inden han vendte sin opmærksomhed mod Phillip igen. "Jeg vil have dig Phillip" hviskede han så ærligt, for det ville han jo gerne "Jeg vil have dig som min egen lille personlige slave" hviskede han stille og nappede ham i øret "Du skal arbejde for mig, og kun mig, og du skal aldrig have tøj på.. aldrig igen" hviskede han stille "Jeg skal nok betale dig godt for det.." hviskede han så, "Hvad siger du?" mumlede han og slap ham så og drejede ham rundt så han kunne se ham i øjnene.. William havde flere der arbejde.. specielt for ham.. Men.. At have Phillip her.. gående rundt i små shorts og bar overkrop.. lige til at slæbe med ind i soveværelset lige nå havde han lyst.. åh ja.. det ville han gerne betale for.. mhmm.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 15, 2014 11:43 am

Phillip fnøs, og sank så stille "Ikke noget.." løj han og bed tænderne sammen. Som om han havde tænkt sig at fortælle William noget som helst om de andre! Aldrig i livet om han stak sine venner. Han så op da døren pludselig gik op, der gik både en lettelse gennem ham og en vrede for at være udstillet på den måde. Han rødmede heftigt ved den temmelig åbenhjertige ærlighed, og kom med en lyd da han nappede ham i øret igen, denne gang bare lavere for han ville ikke have de hørte ham.. kvinderne ovenpå. Han blev omend mere rød i hovedet da William nævnte kriterierne for at arbejde privat for ham og han rystede på hovedet. Det kunne han ikke, det kunne han simpelthen ikke, det ville aldrig... det ville jo ikke lade sig gøre for ham at bevæge sig rundt i lejligheden i ingen tøj, han ville jo dø af skam. Han lod sig vende om og stirrede lidt på ham. Han sank tydeligt, desuden havde han ikke.. aldrig gjort noget udover et blowjob med en anden fyr, det... han.. bad om, kunne han jo ikke. "Jeg skal tænke over det.." mumlede han så og fik endelig trukket sig ud af hans greb og forsvandt som lynet ud af døren, rød i hovedet og oprørt også selvom det brændte langs hans rygrad og han var stakåndet selvom han ikke havde løbet, og han kunne stadig mærke Williams kærtegn. Så snart han nåede ned på sit værelse så tog han alt sit tøj af og gik i bad og tændte for det kolde vand.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 15, 2014 12:24 pm

William sukkede stille da Phillip rystede på hovedet.. og hans tanker.. hmm.. jomfru.. men det kunne han sagtens gøre noget ved jo.. han kunne også godt være en lille smule sød hvis det skulle være.. forhelved altså! Phillip var bare det der.. mhmm.. han måtte bare have ham! Men han kunne heller ikke bare.. han kunne ikke få ham! Argh han drev ham til vandvid! Han så efter ham da døren gik i bag ham, argh! Han måtte finde på noget.. en måde hvorpå Phillip ikke kunne sige nej, han måtte gøre et eller andet.. det burde han. "William" kaldte en af pigerne og så ned på ham. "Nej gå.. " sagde han så bare og vendte sig om og gik hent il bordet hvor han hældte endnu et glas rødvin op og drak det hurtigt imens han skrev endnu en besked til Phillip. 

Jeg var ikke færdig med dig. 
Du kan ikke modstå mig. 
Jeg vil have dig. 


William. 


Han trykkede på send som han skænkede endnu et glas op og drak.. mhmm.. Han hørte lige døren smække bag sig da pigerne gik igen.. hmm.. fuck det. fuck dem. Han smilede kort for sig selv. Overvejede kort om han bare skulle finde Phillips værelse og sparke døren op og tag ham på stedet.. men det ville være at synke for dybt. Han kunne godt vente.. han kunne godt være tålmodig.. Phillip ville komme til ham.. før eller siden. 
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 15, 2014 1:06 pm

Phillip sank og lænede sin pande mod klinkerne på badeværelset og forsøgte at klare sit hoved, masserede sin nakke en smule og trak vejret dybt et par gange. Og så et par gange til for at være helt sikker på han stadig stod på jorden. Det virkede sindssygt.. så sindssygt. Men det værste var han ikke kunne give slip på fornemmelsen. Her gik han og troede at han var bange for William, og skræmt til døde over de ting han havde hørt, og så... jo han var stadig usikker på William, mangen havde også meget ærligt udtrykt hvad det præcis var han ville have, det var bare alt sammen gjort lidt til skamme af den der varme langs hans rygrad. "Blah.." sagde han så højt og slukkede for vandet og gik ud af badet og ind i den lille stue han havde der hørte sammen med køkkenet. Han samlede telefonen op og mærkede varmen skyde op i sit ansigt igen "Damnit.." mumlede han sammenbidt og bed sig i læben og bed sig lidt i sine fingre og vidste ikke.. hvad han skulle stille op. Han gik over til døren og var nær gået derop igen da han huskede de to kvinder og straks vendte tilbage til værelset, og lænede sin ryg op af døren og trak vejret dybt, inden han så gik i seng. Han skulle tidligt op. Han kunne ligeså godt prøve at sove lidt... Bare en lille smule. Det blev dog ikke til meget, han lå vågen fra klokken møg til klokken... møg. Og stod op med sorte rander under øjnene, og blodskudte øjne. Han faldt også halvt i søvn da han sad i receptionen, indtil Jill puffede ham kærligt i siden "Har du sovet dårligt hon?" spurgte hun og strøg blidt en hånd gennem hans hår. Han smilede stille til hende "Det er okay, jeg er okay, jeg skal vidst bare have noget kaffe" sagde han så og rejste sig og gik ud i køkkenet. Klokken var omkring halv seks om morgenen.. der var alligevel ikke rigtig gang i den endnu andet end gæster der skulle tideligt hjem.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 15, 2014 1:30 pm

William lavede ikke andet end at surmule den følgende dag, han kunne ikke finde ud af hvad han skulle stille op med.. det her.. med sig selv.. med Phillip! Han kunne bare ikke få ham ud af hovedet, og det drev ham til vanvid, virkelig! Hvordan kunne en dreng.. gøre ham så.. argh! Han sukkede og gik en tur mere.. endnu en tur rundt i kontoret, prøvede at slappe af, imens han kæderøg og var i gang med kaffekop nummer.. ti måske! Jesus. 
Han tog til sidst en beslutning, hvilken handlede om at få Phillip flyttet. Phillip havde nu fået et værelse oven på, det vil sige på etagen under William, der var etage nummer 14 som var til medarbejder der tjente hotellet.. og så var der etage 20.. som var medarbejder der tjente William, ikke fordi det var mange, men han havde personlige stuepiger, rengøringsdamer, tjener, kokke.. og selvfølgelig sex.. slaver.. mhmm. Han havde fået nogen af sine tjenere til at flytte Phillips ting op til hans nye værelse, hvilket var større og meget finere end hans gamle, med stort bad, køkken, stue og soveværelse, meget pænere end det gamle, og med bedre udsigt selvfølgelig. Han sendte en af tjenerne ned for at fortælle Phillip det. På sengen lå en besked til ham fra William. 

Jeg vil stadig have dig. 
- William
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 15, 2014 1:49 pm

Phillip sad midt i frokosten da tjeneren kom ned og fortalte om hans nye værelse. Han blev helt bleg og nærmet kvalt i sin salat. Da han kom derop til fyraften stod han bare i døren og stirrede lidt på det hele. Det var ikke.. han var ikke.. han kunne jo godt lide det gamle værelse, hvad havde der været galt med det? Han gik indenfor og stoppede midt i det hele og så sig lidt omkring.. ikke helt i stand til at vide hvad han skulle stille op med sig selv. Der var ligesom for meget plads nu, han kunne have to husdyr og stadig have for meget plads! Ikke at han troede man måtte have husdyr. Han stoppede ved sin seng hvor der lå en seddel. Han læste den hurtigt, der stod jo ikke så meget. Han følte et sug i maven og satte sig ned og hvilede sit hoved på sin hånd et øjeblik. Han rejste sig og skiftede tøj til sit eget inden han tog sig sammen og gik ovenpå. Han standsede ud for Williams dør og stod og stirrede på den et øjeblik, så vendte han om og bed sig lidt i læben og nåede hen til elevatoren... så stoppede han op igen. Det her var for dumt. Han vendte om og gik tilbage og bankede så stille på. Han ville helst ikke.. men han ville alligevel godt, desuden så ville han spørge hvad problemet var med hans gamle værelse.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Your lips are sealed - Phillip
Tilbage til toppen 
Side 2 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Anything is hopeless when you are near - Phillip
» Darling - Phillip

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: