Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Tilbage i vinterkulden //Uzuri//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 8:04 am

"Nåh i kender rigtig nok hinanden." Sagde Thomas og skiftede til en afslappet positur. "Så skal vi se koroptionen, vise sit ansigt." Fortsatte han, og så på strisseren. "Godt at se at forbryderne kan nå at sidde her og holde picnic mens i har kaffepause derover."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 10:35 pm

Betjenten ignorerrede Thomas, han så på Uzuri "hvor mange døde og eller sårede melder vi så i dag?" hun smilede uskyldigt " ingen sårede og eller døde" hun grinede på det sidste. Betjenten så hovderystende på hende "aflever din pistol og så får du en bøde og frataget din rettighdd til at være lejemorder i 3 måneder" hun stoppede med at smile, så en smule irriteret ud, hun tog sin pistol og sit kort frem og rakte det til betjenten " jeg henter det hele om 3 måneder" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 11:33 pm

Thomas fulgte med i hele udvekslingen. "Sådan får man ferie i 3 måneder." Sagde han næsvist mens han med øvet hånd sneg politimandens håndjern ud af deres holder, i hans bælte. Det gik lynhurtigt og Thomas havde meget træning, så politimanden ville ikke opdage det. "Hvad havde du gjort hvis hun havde dræbt ham drengen?" Spurte Thomas og pegede imod vinduet med alle vidnerne. De så chokerede ud over at hun ikke var blevet arresteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeLør Dec 14, 2013 1:32 am

"hvis nogen var drlbt eller aåret var hun blevet arresteret" brummede betjengen. Uzuri skjulte et smi, betjenten så over mod vinduet"vi vil tale med de, der var med omkring degte" svarede betjenten. Han gik over til de unger mennesker og begyndte at tale med dem om episoden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeLør Dec 14, 2013 1:52 am

"De gør sig overhoved ikke umage mere." Sagde Thomas og begyndte at lege med de håndjern han havde stjålet, kørte bøjlerne rundt så de klikkede højt, og snoede kæden. "Jeg gætter på at du har endnu en pistol på dig, og på ingen måde har tænkt dig at holde ferie, det ville jeg i hvert fald ikke, men nu er jeg jo ikke Autoiseret." Thomas sagde det sidste ord mens han lave citationstegn i luften med fingrene, så håndjernene dinglede fra han højre hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeSøn Dec 15, 2013 12:30 am

"jeg havde faktisk kun den ene pistol på mig i dag, jo lidt ferie kunne jeg hodt trænge til. Så kan jeg besøge min mor lidt" smilede Uzuri neutralt. Hun holdt øje med de håndjern,Thomas legede med. Hun kiggede lidt rundt på havnen, det begyndte stille at sne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeSøn Dec 15, 2013 12:50 am

Thomas begyndte at svinge håndjernene rundt på en finger. "Det er da en meget god ide, jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har holdt fere. Men det med at tage på ferie det er bare ikke lige mig, det med at tage sol du ved."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeSøn Dec 15, 2013 4:00 am

Hun lo muntert "nej det med solen kan jeg tænke mig til" sagde hun smilende. Hun så sig lidt omkring, hvad skulle hun mon nu finde på? Hun skævede over til knægten. Hun rakte hånden frem " vi fik vist aldrig præsenteret os. Mit navn er Uzuri"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeSøn Dec 15, 2013 4:10 am

Thomas smilede. "Nej det gjorde vi ikke, politimanden sagde dit navn." Sagde Thomas. "Mit navn er Thomas." Fortsatte han. "Hacker, listetyv, smugler og den yngste person jeg har hørt om, der nogensinde er blevet vampyr." Thomas gjorde et lille ironisk buk, mens han præsenterede sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 16, 2013 12:55 am

"rart at møde dig" smilede hun fornøjet. "listetyv,smugler og yngste vampyr. Det var da noget af nogle titler" kluklo hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 16, 2013 1:22 am

"Det er som regel en god ide at kunne præsentere sig selv." Sagde Thomas "Jeg plejer at nævne det med min alder så folk ikke står og træder sig selv over tæerne fordi de gerne vil stille spørgsmål. Det er ikke så mærkeligt at folk har lidt svært ved at tage forhandlinger med mig alvorligt, men det har også sine fordele."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 16, 2013 8:11 pm

" alt har vel sine fordele og ulemper" smilede hun. Sneen faldt efterhånden tungt nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeTirs Dec 17, 2013 12:53 am

Thomas betragtede sneen der landede på vandet. "Min erfaring er at det er den nemmeste måde at slippe fra problemer. Jeg var involveret i noget drugtraffic i Berlin for en del år siden, da det tyske magiske politi dukkede op gav de mig bare et lift hjem, uden at opdage at jeg havde alle varene på mig, og uden at opdage at jeg var vampyr. Hvem mistænker en dreng?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeTirs Dec 17, 2013 3:26 am

hun kluklo stille "der kan du så se det som en fordel at være forvandlet i en tolvårs alder" smilede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeTirs Dec 17, 2013 3:47 am

"Der er mange andre grunde." Sagde Thomas. "Ikke mindst fordi jægere ikke ser mig som en trussel, det har tit været en fejl fra deres side."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeTirs Dec 17, 2013 5:29 am

"alle fejler før eller siden" smilede Uzuri muntert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeTirs Dec 17, 2013 6:08 am

Thomas strakte sig og spurte "Gør du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeTirs Dec 17, 2013 6:34 am

"hele tiden" lo hun, hun strakte ryggen helt ud og slappede af i hele kroppen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeTirs Dec 17, 2013 6:56 am

"Nårh ja, du har lige fået frakendt din karriere i lang tid, det er vel at betragte som en fejl." Thomas betragtede politimanden der kom ud af båden igen. Overaskende nok havde han en ung mand ved vingebenet. "Det lader til at nogen på båden der også har været uartig." Thomas svingede stadig med sit stjålne set håndjern, uden at bekymre sig om, om politimanden så det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeTirs Dec 17, 2013 7:26 am

hun lo da hun så politimanden komme sæbende med en knægt "noget siger mig, at du har ret" kluklo hun muntert, hun så smilede på de håndjern Thomas havde tagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeTirs Dec 17, 2013 8:10 am

Thomas tænkte om han skulle finde ud af hvad der skete, da politimanden begyndte at bande højlydt. Thomas var sikker på han viste hvad det handlede om. "Gad vide hvordan han havde reageret hvis jeg havde taget has pistol. Han lod sig dumpe ned fra stolpen og slentrede over imod bilen. "Kom med, det kan være vi kan få din licens tilbage."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 18, 2013 6:32 am

Uzuri kluklo muntert da betjenten begyndte at bande "hvus du havde taget habs pistol, var han nok sprunget på hovedet i havet af ren ærgelse og raseri" grinede hun. Da Thomas gik mid bilen gik hun med ham, spændt på at se hvad han nu havde fundet på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 18, 2013 10:00 am

Thomas nåede hen til politibilen hvor betjenten stod med hovedet nede i bagagerummet, formodentlig for at finde endnu et sæt håndjern. Den unge mand stod med begge hænder på bilens tag. Thomas henvente sig direkte til den unge mand. "Nåh, hvad har vi lavet?" Spurte Thomas med et meget nævenyttigt tonefald. Den unge mand kiggede på Uzuri med forakt og frygt i blikket. "Hold kæft knægt og få den sindsyge kælling væk fra mig!" Sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeTors Dec 19, 2013 3:07 am

Uzuri gjorde øjne smalle og kiggede koldt på knægten "bure du ikke være hjemme hos din mor?" spurgte hun med en stemme der dryppede af foragt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitimeTors Dec 19, 2013 4:05 am

Politimanden trak hovedet op fra bagagerummet og så over på Thomas og Uzuri. "Hey, det er nok." Sagde betjenten højt. "Gå væk med jer to, der er ikke noget at se her." Thomas rørte sig ikke ud af stedet. Den unge mand havde helt tydeligt taget et eller andet, måske ecstasy, for hans pupiller var meget store, og hans krop rystede næsten umærkeligt. "Fuck dig din sindsyge luder." Råbte den unge mand og rev sig væk fra bilen for at gå løs på Uzuri. Han greb ud efter hendes hår med den ene hånd og slog ud efter hendes hoved med den anden. Politimanden, i sin overraskelse, nåede ikke at gøre noget. I det øjeblik hvor ingen havde fokus på Thomas, begyndte hans omrids at flimre da han i et enkelt øjeblik gik bag politimanden og låste hans hænder sammen med håndjernene
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage i vinterkulden //Uzuri//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» A dark night - Uzuri
» En hyggelig aften - Uzuri
» Dirty games in the dark - Uzuri
» Jeg er tilbage - Jayden
» så er man tilbage - Catherin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Lystbådehavnen-
Gå til: