Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Tilbage i vinterkulden //Uzuri//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 3:54 am

"ikke troldkvinde, nærmere betegnet blanding" grinede hun sarkastisk, hun vendte hovedet mod de to drenge. Hun kiggede op på pigen på den anden båd, pigen nikkede stille. Uzuri smilede og nikkede tilbage, hun tog sin pistol op og skøde ud mod vandet, omkring de to drenge, der havde råbt af pigen "måske i skulle gå ind igen!" råbte hun smilende til dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 4:24 am

Thomas blev lidt forskrækket over hendes meget voldsomme reaktion. Også af det faktum at hun havde en pistol i hånden. "Hvad er det lige du laver?" Sprute Thoams. Han havde grebet om en kniv i lommen, bare for en sikkerheds skyld. De to drenge hylede, da kuglen slog gnister imod et eller andet ude på båden. Thomas brød sig ikke om at nogen skød efter hans mad. "Jeg gider ikke at skulle take med politiet 2 timer efter jeg er kommet hjem."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 4:30 am

"orh slap dog lige af gider du" sukkede hun, hun lagde pistolen tilbage hvor den hørte hjemme. hun vinkede op til pigen "jeg kender politiet, og har nogle aftaler. så det er kun mig de vil tale med" smilede hun, hun begyndte at gå lidt videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 4:59 am

"Virkelig..? Jeg tvivler på at du har lov til at gå og skyde efter almindelige mennesker på den måde. Du har vel tænkt dig at slå dem ihjel." Thomas blev siddende, han ville ikke blandes ind i dette. Når politiet dukkede op ville han ikke stoppe dem, det måtte hun selv klare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 5:29 am

"det har sine fordele at være registreret som lejemorder" grinede Uzuri syrligt. Hun vendte sig om og kiggede på de to drenge, der forsøgte at komme ind til festen igen, hun lyttede efter politiets sirener, hun forventede halt om halt at de ville komme, men på den anden side...så var det jo sjældent at politiet kom når hun virkelig havde brug for det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 5:41 am

Thomas sukkede og smed sin cigaret efter den første, han havde skilt sig af med. "Jeg er enig i at politiet i Aterswell er mere bovlamme en normalt, men der sker vel ikke noget i at hælde oven i problemerne. At være registret som legemorder, betyder ikke at du kan gå og skyde efter alle og enhver. Kun dem vores kære regering har udlovet dusører på." Sagde Thomas, der havde sneget sig en smugle spot ind i hans stemme. Han kunne også godt høre poltiesirenerne, men der var politisirener hele tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 5:50 am

"nej det er rigtigt nok" grinede hun svagt, hun smilede muntert "stik du heller af med dig, de skulle jo nødigt tro at jeg havde fået hjælp denne gang" smilede hun sarkastisk, da hun hørte sirenerne komme nærmere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 6:08 am

"Nej jeg har god tid." Sagde Thomas afslappet. "Jeg er ikke færdig med at nyde havnen, med eller uden pistol skydning. Faktisk burde det være dig der stak af. Så kan du jo gå ud og skyde mere af min mad."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 8:52 am

"beklager at måtte skuffe dig, jeg skyder kun mennesker, eller andre væsner. når jeg er i et dårligt humør" smilede hun afslappet, "og desuden så skød jeg ikke din mad, jeg skød kun omkring dem" grinede hun smørret. Hun kunne se politisirenernes blink nu, hun så en sidste gang over på knægten "sikker på du ikke vil smutte" smilede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 9:12 am

Thomas lo, så man kunne se hans store hjørnetænder. "Udemæket, næste gang du tager på mcDonalds, så kommer jeg og skyder efter din burger, så ser vi om ikke du skulle blive sur selvom jeg ikke ramte." Denne samtale var ved at blive absurd, men den morede Thomas. Han så de blå blink, komme rundt om hjørnet. "Jeg tror jeg bliver hængende, nogen må jo fortælle panserne hvad der skete." Thomas nikkede i retning af båden hvor en flok unge stak hovedet ud for at se optrindet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 9:32 am

Hun grinede muntert "nu er det sådan at jeg er vegetar, så du kommer bare og skyder" hun tog sin pistol frem igen, hun så smilende mod de få politibiler, som var dukket op. Hun smilede syrligt mod politiet, "skal jeg være bange for at du fortæller politiet, at jeg er en bastard" spurgte hun sarkastisk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 10:05 am

"Er du da det?" Spurte Thomas. "Du skulle da hellere være bange for at jeg fortæller politiet at du skød efter to uskyldige mennesker." Thomas troede stadig at kvinden var et menneske. Han havde ikke undersøgt hendes lugt nærmere. "Hvad angår dine mad vaner, så er vegetarisme usundt, alting med måde." Han var godt klar over at der var meget få der ville diskutere madvaner med en vampyr, derfor var det så morsomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 6:33 pm

"om jeg er!" svarede Uzuri. Ja det var rigtigt alting med måde, hun skævede over til ham. "alting med måde...ja. Men så findes der også hævn" sagde hun grinene, hendes øjne fulgte politibilernes fremrykken, de kørte langsomt. Hvor dovent havde de lov til at køre?tænkte hun irriteret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 12:57 am

Thomas kluklo. "Og hvad har man så valgt at blande sammen, i dig." Spurte Thomas. Det var en uhøfligt spørgsmål, men et interessant et. "Mener du at du vil skyde efter mig også, åh nej jeg må hellere lade være med at sige noget." Hans stemme dryppede af sarkasme. "Du får ikke mange problemer med dem, uanset hvad jeg siger... ikke hvis du er lejemorder i denne by." Dette var ikke Det Magiske Politi, for Det Magiske Politi troppede ikke op med blå blink på taget. Det var ganske almindelige betjente. De skynte sig ikke, for hvis de gik i fuld beredskab hvergang en pistol gik af i Aterswell, ville der ikke være nogle betjente tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 2:12 am

"ville du tro mig hvis jeg sagde det?" spurgte hun alvorligt, hun sukkede tungt. De få betjente der var dukket op, stod nu ud af deres biler, hun smilede stort til dem, mon hun skulle gøre det hele lidt lettere for sig selv? hun kom i tanke om knægten ved siden af sig, tjoo...en vampyr ville jo nok ikke tage skade af lidt sirene sang, hun kluklo for sig selv. nej, måtte hellere opføre sig lidt pænt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 2:29 am

Thomas hævede et øjenbryn. "Det kommer virkelig an på hvad du påstår. Hvis du siger du er en krysning mellem en elver og et næsehorn, så tror jeg at jeg vil tvivle." Thomas var lige ved at tilføje Det er du ikke tynd nok til men gjorde det ikke, der var ingen grund til at blive så grov.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 3:02 am

det med næsehorn vil jeg nu hellere skifte ud med en sortelver" sagde hun svagt, hun kunne se på betjentene at hu ikke ville være i e helt store problemer. På et tidspunkt ville det sikkert ende galt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 3:39 am

"Aha, det er jeg sikker på at begge racer er helt vilde med. Så kan du mon forklare mig hvor tæt beslægtede de to racer er. Ingen af dem vil indrømme hvor meget de ligner hinanden." Thomas kiggede over mod bilerne med de blå blink. "Er de ved at tage sig sammen?" Spurte Thomas. "Der står en kvinde og et barn herovre, det er måske det de er forvirrede over."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 5:49 am

"uddsenes mesigt, vil jeg sige at de to racer ligner hinanden meget, men hvis vi snakker kultur o samfund,vil jeg mene at de to racer er vidt forskellige" hun så over på politiet, som var standset op "jeg har svært ved at tro at menneskerne kan tage sig ordentligt sammen" hun lavt "ville du ikke også synes at det ville være underligt, hvis du som menneske, se et barn, så sammen med en lejemorder, som er berygtet for at være iskold" lo hun høj, politiet stod og så lidt ubehaligt til mode
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 6:13 am

"Hvis du var så kendt at enhver gade betjent genkendte dig som lejemorder på 100 meters afstand, i mørket. Så er jeg ret sikker på at jeg også ville vide hvem du var." Sagde Thomas. "Måske skulle jeg ikke fortælle dig det, men der sidder mindst $800.000 på en hegnspæl og kigger sultent på din slanke hals, mens de undre sig over hvorfor du mon ikke har jagtet skrigene efter dem, med din lille pistol." Thomas lagde hovedet på skrå og så op på kvinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 6:39 am

"de genkender mig ikke på 100 meters afstand, de genkender mig når jeg, skære deres struber over" grinede hun grumt. hun vendte hovedet mod ham "$800.000 på dit hoved, du må virkelig haft pisset nogen af" smilede hun. hun tog et skridt hen imod ham " men siden du nu sidder og kigger sultent på min hals, hvorfor så ikke bare spise et helt gurmetmåltid? " spurgte hun drillende, det var noget hun aldrig havde prøvet før. at diskutere mad med en vampyr, senere var hun sikker på at hun ville grine noget så længe af denne oplevelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 6:51 am

"Nej, måske er sultent en overdrivelse." Sagde Thomas, tankefuldt. "Sortelver smager som skosværte, og din anden halvdel smager ikke meget bedre, men måske er blandingen god." Thomas lo. "Jeg har pisset nogle meget rige folk af, det er rigtigt nok, men der er også mange af dem."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 7:02 am

"det kunne selvfølig også været at min blanding smagte meget værre end de andre" grinte hun muntert. hun holdt øje med politiet, som lige så stille var på vej tilbage til deres biler. hun kluklo muntert "selvfølig er det de rige, du har pisset af" grinte hun sarkastisk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 7:12 am

Thomas kiggede efter politiet. Han forstod ikke rigtig hvor de skulle hen. "De rige har flest penge, det er dem der gerne vil pisse hinanden af, det er så et af de mange steder hvor jeg kommer ind i billedet. Hvor skal politiet mon hen, skal de ikke ned og afhøre hvorfor de er blevet ringet efter?" Thomas pegede mod båden hvor mindst 20 mennesker gloede ud, for at se hvad der ville ske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 7:26 am

"og så er der de mindre rige, der bare klare det med næverne" smilede hun. en ældre politimand, kom gående over mod Uzuri og Thomas, han så på Uzuri "godaften Uzuri. hvad er der sket her?" spurgte han med en skrattende stemme, hun smilede helt uskyldigt "orh de ved hr. betjent, jeg har bare skudt lidt rundt" hun grinede svagt, så svagt at betjenten ikke kunne høre det
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i vinterkulden //Uzuri//   Tilbage i vinterkulden //Uzuri// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage i vinterkulden //Uzuri//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» A dark night - Uzuri
» En hyggelig aften - Uzuri
» Dirty games in the dark - Uzuri
» Jeg er tilbage - Jayden
» så er man tilbage - Catherin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Lystbådehavnen-
Gå til: