Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En hyggelig aften - Uzuri

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften - Uzuri   En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 18, 2013 8:51 am

"de er undskyldt " nikkede Uzuri venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften - Uzuri   En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 20, 2013 7:07 am

Camira kom aldrig særlig langt, for før hun vidste af det, lå hun på gulvet. De fleste folk stoppede deres samtale for at vende blikket mod den livløse krop, der nu lå på gulvet. Spredte mumlen begyndte rundt omkring ved bordende, og enkelte folk rejste sig af overraskelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften - Uzuri   En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 21, 2013 1:14 am

Uzuri vendte hovedet, da flere af de omkring stående borde begyndte at mumle sammen. hun fik øje på Camira, som lå på gulvet. hun tog kanden med vand, og en ren serviet. hun skyndte sig over til Camira og satte sig på knæ. hun dyppede servietten i vandet og begyndte forsigtigt at duppe Camiras ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften - Uzuri   En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 30, 2013 6:17 am

En mand der sad ved et bord lidt væk rejste sig pludseligt, og gik over mod den besvimede pige. Han stubbede forsigtigt til Uzuri, "lad mig komme til, jeg er læge," sagde han. Han havde en grå-grøn jakke på og en sort hat, men tog den af da han satte sig på hug ved siden af Camira og Uzuri.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften - Uzuri   En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 03, 2013 7:29 am

Uzuri, så koldt på manden. hun rykkede sig to-tre små skridt væk. hun forsatte med at dyppe vand på Camiras ansigt, hun overvejede om hun skulle prøve at hælde hele kanden med vand over Camira
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften - Uzuri   En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 06, 2013 11:19 pm

Manden tog hårdt fat om den hånd Uzuri brugte til at dyppe vand på Camira's ansigt, "lad mig ordne det her, jeg er læge, og jeg har styr på det," sagde manden koldt, næsten truende til Uzuri, mens han kigge koldt dybt ind i hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften - Uzuri   En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 07, 2013 4:37 am

Uzuri rev hånden til sig og så iskoldt på manden, hende stemme var iskold, truende "jeg har selv været læge, jeg er ret sikker på hvad jeg gør. og måske ved jeg mere end du gør" hun så ham direkte i øjne, lagde ikke skjul på at hun ikke brød sig om ham, hun tog kanden med vad, og dyppede endnu en gang servietten i vandet hun lag servietten på Camiras pande, hun lage hænderne på Camiras ansigt, mens hun sendte små healande bølger ud i Camiras krop
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften - Uzuri   En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 10, 2013 7:00 am

Alting var mørkt for Camiras øjne, og efter et stykke tid kunne hun høre stemmer og mærke vand på sit ansigt. Hun åbnede langsomt øjnene, men det hele var meget sløret for hende. Ved siden af hende så hun Uzuri og en fremmed mand, og hun satte sig langsomt op. "Hvad skete der?" spurgte hun forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften - Uzuri   En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 10, 2013 7:26 am

Uzuri flyttede bestemt mande og så olmt, på de andre. Hun så bekymret på Camira "du gik ud som et lys, du skal drikke noget" sagde hun alvorligt og venligt. Uzuri hjalp Camira op at sidde, hun rakte Camira et glas vand
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften - Uzuri   En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 23, 2013 11:08 pm

Hun kom mere og mere til bevidstheden og så Uzuri med et glas vand i hånden og hun rystede på hovedet, "nej nej, jeg kan ikke..." hendes hoved dunkede og hun kunne ikke koncentrere sig, "det behøves ikke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften - Uzuri   En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 29, 2014 12:16 am

"sikker på det? det kan være at du er dehydreret" sagde hun, men stillede dog glasset på det nærmeste bord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften - Uzuri   En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 29, 2014 12:37 am

Camira rejste sig op og kiggede rundt på de mennesker, der var stoppet op for at kigge hen på dem. Hun blev svimmel og tog sig til hovedet, "jeg er sikker... hmm, skal bare lige ud på toilettet. Kommer om lidt," hun begyndte at gå, men hun svingede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften - Uzuri   En hyggelig aften - Uzuri - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En hyggelig aften - Uzuri
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» En hyggelig aften //Caspien//
» En hyggelig gåtur - Aia
» Tilbage i vinterkulden //Uzuri//
» A dark night - Uzuri
» Dirty games in the dark - Uzuri

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Chinatown-
Gå til: