Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 UNI - Jamie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Næste
ForfatterBesked
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeOns Okt 16, 2013 11:05 am

Simon lagde nakken tilbage og betragtede filmen imens den startede.. hmm.. jov, biler, det var nu meget godt det hele, men han kunne ikke lade være med at betragte Jamie ud af øjenkrogen.. hvad var nu det? Det kunne på ingen måde være en god ide.. ikke fordi han.. begyndte at føle noget for Jamie, han kunne slå ham ihjel på stedet.. uden at blinke.. men alligevel så havde han bare lyst til at flå tøjet af ham.. og.. argh nej. "Aha?" grinede han og rystede på hovedet, "Hmm nå ja okay.." mumlede han, "Troede at du var sådan.. sammen med Damon, at i var kærester? Altså hvis man ser bortset fra jeres lille pause.." mumlede han og tog et slurk af kakaoen, inden han satte den fra sig, og trak et tæppe ned fra sofa ryggen og brede det ud over sig selv, "tæppe?" sagde han roligt og lagde noget hen til Jamie, det var stort nok til dem begge to. Han grinede kort og nikkede.. jaja.. han tog et hiv af smøgen og lagde hovedet lidt på skrå.. hmm.. Jamie.. nøgen? Arh.. det gik nok ikke.. men det kunne nu være sjovt nok.. hvis bare drengen ligesom havde gengældt.. hans.. frække følelser.. haha.. eller hvad nu skulle kalde det.. mh.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeTors Okt 17, 2013 8:12 am

Jamie smilede bare lidt til ham, og drak noget mere af sin kakao! Mmhm, det smagte godt.. Han lod sig glide lidt længere ned og sidde og lod sig falde lidt hen i filmen. Han var dog konstant opmærksom på hvad det var Simon talte om, og løftede sit hoved lidt og så på ham inden han sukkede stille, og trak på skuldrende "Jeg ved ikke hvad vi var.. er... eller jo, pausen.. men pause på hvad helt bestemt har jeg ikke noget svar på.." mumlede han og trak på skuldrende "I realiteten kunne man jo godt kalde os kærester, men vi har bare aldrig ytret.. ordene.. at vi skulle være sammen... sådan.." mumlede han og trak på skuldrende igen og tog en lang tår af sin kakao og kiggede på filmen igen. Han skævede til tæppet, og så kort til Simon og smilede så lidt "Tak.." sagde han og rykkede lidt tættere på og trak noget af tæppet på. Han skævede lidt til ham og overvejede lidt hvad det var han tænkte på, han lignede ikke umiddelbart en der fulgte med, men mere en der var sunket dybt ned i sine egne tanker.. Han drak færdigt på en.. umiddelbar kort tid og satte sin kop fra sig på bordet. "Nu hvor vi er ved det.." mumlede han så "Hvordan kan det så være du godt kan med fyre..når du egentlig er til piger?" spurgte han, det hang da ikke rigtig sammen at Simon var straight.. men så ikke helt alligevel..?
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeTors Okt 17, 2013 10:35 am

Simon smilede kort og fulgte Jamies eksempel.. i lidt tid, ind til Jamie svarede på hans spørgsmål og grinede så bare lidt.. "Nå ja.. " mumlede han, det måtte han også selv om.. hvad de nu var, det gad han egentlig ikke rigtig høre om, det havde været et dumt spørgsmål.. hmm.. åndsvagt. "Hm?" mumlede han så og smilede lidt da han rykkede tættere på, og sad bare.. og blev lidt væk i Jamies.. skønhed.. for han var ret smuk.. det var nok grunden til han godt kunne være til drenge.. sådan nogen som Jamie. "Hva?" sagde han og grinede så lidt og vendte sig helt mod Jamie og satte sig tættere på.. hæh.. han måtte godt drille lidt. "Tja.." sagde han stille og rakte frem og strøg ham langsomt ned af kinden og ned af halsen.. og ned over brystet.. og over.. hm.. og videre hen af låret.. altså der var jo et tæppe.. men stadig. "Jeg tror det er sådan nogen som dig.. der får mig til at at tvivle.. sommetider.." hviskede han og smilede frækt til Jamie.. mhm.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeTors Okt 17, 2013 11:00 am

Jamie skævede til ham da han bare grinede af hans svar og blev lidt overrasket da han vendte sig helt mod ham.. væk fra filmen og alt muligt.. det var slet ikke hans mening at distrahere ham, han ville ikke... distrahere ham, hvad var nu det for noget? Han sank tungt og rødmede til det ekstreme.. åh gud.. "S-Sim.." hviskede han helt stille, og så ham i øjnene, på smilet der kunne være forbilledet for en tandpasta reklame, og det blonde hår og.. Han sank stille igen "N-nå.. okay.. jeg kan godt.. du er.." han gik lidt i stå.. hvad skulle han sige? Han syntedes da at Simon var gudesmuk.. og tiltrækkende, men.. kunne man bare sige den slags? Det kunne man vel. Han så lidt ned af sig selv lidt og bed sig i læben og krøb så lidt nærmere og løftede sit hoved og trykkede sine læber let mod hans.. bare kort.. fordi han ikke kunne modstå det der smil.. vel. Han slap kort efter og smilte så kort til ham "Du havde jo lovet det.. når jeg havde brug for det.." mumlede han så bare og gled ned og sidde igen. Så.. Det var ikke helt ude af systemet, men det havde hjulpet lidt!.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeTors Okt 17, 2013 11:10 am

Simon smilede kort, hvad var han? Han grinede og rystede kort på hovedet, trak sin hånd til sig og vendte sig mod tv'et igen.. tjaa.. han forvirrede ham vel egentlig også, det var nok ikke helt fair, Damon ville ikke se så lyst på det som Simon gjorde.. njaa.. og han var bange for at hvis han.. kom for tæt på Jamie.. så ville han blive et total røvhul.. som han var overfor alle dem han havde været sammen med, og var bleven trætte af.. og det ville blive svært når Jamie hele tiden var der.. pga af Damon og sådan.. mh. "Hov.." sagde han stille og mærkede det korte kys brænde mod sine læber, han grinede lidt, "Jeg forvirre dig gør jeg ikke?" sagde han stille og vendte sig mod ham igen og lagde en hånd om hans hage og tvang hans ansigt væk fra tv'et og stirrede ind i hans øjne. "Mhmm.. du har lyst til meget mere end at kysse mig.. har du ikke?" hviskede han drillende og kærtegnede legende hans kind og hals.. hæh!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeTors Okt 17, 2013 11:45 am

Jamie trak sine ben lidt op under sig og trak vejret dybt. Det var sådan set ikke utroskab.. for ham og Damon havde aldrig kaldt deres.. sex.. og møder noget. De havde heller aldrig givet hinanden en titel.. og Jamie havde forsøgt ikke at få følelser for nogen. Og hvor var Damon nu? Han løftede hovedet lidt da Simon spurgte om han forvirrede ham og trak på skuldrende "Måske er jeg bare forvirret.." sagde han så stille og smilede svagt. Han drejede hovedet da Simon vendte sit ansigt mod ham og så ham i øjnene. Han sank stille og rødmede da han spurgte til... ting.. Han så kort lidt ned "Måske.." hviskede han så, det var lidt grænseoverskridende at indrømme den slags, men Simon var sød og havde faktisk ikke været andet end sød ved ham siden han nærmest sprang ham i luften, det.. han.. nej, han var bare.. "Jeg ved ikke hvad jeg skal sige.." hviskede han så "Det virker tosset.." hviskede han så, og tyggede lidt på sin underlæbe.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeTors Okt 17, 2013 1:27 pm

Simon smilede kort og nikkede "Det forstår jeg også godt" sagde han stille, han ville jo heller ikke tvinge ham ud i noget som han måske ville fortyde.. det var næsten synd, og så alligevel, hvad Damon ikke vidste havde han ikke undt af.. dog kunne han komme hjem på hvilket som helst tidspunkt, hm. "Vi burde nok ikke" sagde han stille og rejste sig og fandt sin telefon inden han sendte en besked til Damon. "Du behøver ikke sige mere.." sagde han roligt og hentede deres kopper og satte dem i opvasken. "Men hvis du bliver her i nat, så sover du i min seng" sagde han og smilede frækt til ham, "Nøgen!" sagde han så lidt beordrende, "Det er derinde.." sagde han med et lidt smørret smil og pegede på døren til sit værelse. Han så ned på sin mobil da den rumsterede, han kom ikke hjem. Han smilede kort, "Ja så er vi da alene til ja det ved jeg ikke, men Damon er skredet.. altså sådan helt skredet.. ud af landet og alt muligt.. " grinede han og gik hen til sofaen hvor Jamie sad, "Og jeg kunne virkelig.. virkelig godt tænke mig at se dig nøgen.." hviskede han stille og bøjede sig ind over ham, "Kom.." hviskede han stille og tog hans hånd og trak ham op fra sofaen, og slukkede tv'et med den anden hånd om fjernbetjeningen. Han trak ham med i retningen af hans værelse.
Hans værelse.. som på ingen måde mindede om noget andet i huset, det det var helt gammeldags, med trægulv, og pæle, som skulle holde taget, og en stor seng, med gardiner man kunne trække for, og en hyggelig pejs for enden, samt to stole betrukket i leopard skin, og et gammelt tæppe.. en bogreol fyldt med bøger. Intet high tech ting.. gammelt.. som at træde ind i en anden verden.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeTors Okt 17, 2013 1:36 pm

Jamie nikkede.. godt nok.. der var forståelse. Han skævede dog til ham da han begyndte at tulle omkring og gøre ting og skrive sms'er og sådan.. hvad lavede han. Han gloede lidt overrasket på ham da han pludselig roligt nævnte senge.. og nøgenhed. "S..hvad?" sagde han så lettere overrumplet. Det var slet ikke meningen at han skulle sove der.. Han fulgte hans blik da han pegede på værelset og rødmede.. det vidste han ligesom godt. Damon havde faktisk.. mere eller mindre præsenteret Simon nøgen.. på sit værelse.. med hende den blonde dengang. Han blev lidt stille da han fortalte at Damon var væk.. sådan.. gået helt væk.. "Nå.." mumlede han så stille.. det måtte han vel også godt.. Det var bare.. ja. Han pillede lidt ved sine fingre og så op i Simons øjne da han bøjede sig ind over ham "Mm.." mumlede han så og rakte frem og rørte let ved hans trøjeudskæring.. Han nåede ikke rigtig længere før Simon trak ham op af sofaen og ind i værelset. Det chokerede ham måske en smule.. at Simons værelse var så meget anderledes end resten af lejligheden, og han stod lige et øjeblik og stirrede.. så han havde altså ikke helt fået alt med den første aften. Han var stum et øjeblik før han gik hen og satte sig på sengen og udforskede stedet med øjnene.. wow.. "Hvorfor så.. anderledes?" spurgte han så med et lille smil i mundvigen og skævede til Simon, og kravlede kort lidt længere ind på sengen og så sig lidt om.. aha.. lidt forskellige vinkler! Han pegede på bogreolen "Har du læst dem alle sammen?" spurgte han så, og vendte sig mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeTors Okt 17, 2013 1:47 pm

Simon smilede kort og lukkede døren bag dem og slængede sig i en af lænestolene, "Så trist.." sagde han stille og betragtede Jamies ansigt, "Åh så trist.. hvad skal jeg dog stille op.. med den sure mine.." hviskede han stille, mest for sig selv, men det var nu også meningen at Jamie skulle høre det. Han grinede lidt og rystede kort på hovedet, "Hvorfor?" sagde han roligt og så sig lidt om, "Det er her jeg kommer fra.." sagde han roligt og kiggede rundt i værelset, "Det er her jeg høre hjemme vel.." sagde han så og nikkede, han havde ikke nogen rigtig forklaring, han kunne bare bedst lide det sådan her.. så var den vel ikke længere.. den gang de skulle sætte lejligheden i stand havde han bedt dem om ikke at gøre noget ved hans værelse.. desuden havde han fået det største værelse, som engang havde været en stue.. og stadig fungerede lidt som en, bare med en seng også, og så havde han eget toilet.. det var dog nyt, de blev nød til det, fordi det gamle ikke rigtig virkede.. tja. Men han kunne godt lide værelset, det var som at tage et skridt ind i fortiden, og fortiden kunne han godt lide.. han var ikke ligesom Damon, der bare.. lukkede ned for tingende.. han huskede og så smilede han, der var mange gode minder. "Mere eller mindre.." sagde han roligt og rejste sig så igen og gik langsomt hen mod sengen, "Nå Jamie.. den der sure mine.. hvad gør vi ved den.." sagde han stille og kom hen til sengen, hvor han med let elegance kravlede op og trak benene væk under Jamie så han nemt kunne kravle ind over ham som han lå der.. magtesløs på ryggen.. "Mhmm hvor vil jeg gerne se dig nøgen.." hviskede han og sendte ham et frækt smil, og lod sine fingre glide op under hans t-shirt, "Mhmm jeg tror godt jeg kan få dig til at glemme Damon.. " drillede han og lod Jamies t-shirt glide længere op.. "Åh den krop altså.. " hviskede han og bukkede sig ned og trykkede et vådt kys mod Jamies mave, og trak hans t-shirt længere op og lod kyssende danse op over hans overkrop.. fandt hans nippel, og lukkede sine læber langsomt om den, og lod sin tunge glide frem og tilbage og rundt.. og nappede ham let.. mhmm, hæh. Han så kort op, "Hvad siger du?" hviskede han drillende og fik fat i t-shirten med begge hænder nu og trak den over hovedet på ham, "mhmm guf for øjnene.." hviskede han og pressede et kys mod hans hals, inden han fortsatte over til hans anden nippel.. lækker lækker lækker.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeTors Okt 17, 2013 11:33 pm

Jamie vendte sig mod Simon og åbnede munden for at svare ham, men... han var da ikke sur! Han rakte tunge af ham og greb en pude og kastede den efter ham! Tsk.. men ramte ved siden af med vilje. Han skævede til bøgerne.. nå ja, Simon havde også haft ret lang tid til at læse de der bøger. Han drejede hurtigt hovedet da Simon kravlede op i sengen og smilede så lidt usikkert. Det føltedes lidt som at være en mus fanget i et hjørne af katten, skulle han flygte eller underkaste sig? Simon traf valget for ham ved at hive ham ned og ligge. Han gav et lille gisp fra sig og kiggede overrasket op på ham og grinede så lidt "Du må ikke kigge på mig på den der måde!" pev han, nej.. det der.. blik... iih! "Mm.." mumlede han bare til det med Damon.. han havde ikke lyst til at tænke på ham.. ikke her, og ikke nu. Nej. Han blev lidt overrasket da Simon bøjede sig nedover ham og kyssede ham på maven og kom med et lille udbrud da han hurtigt tvang hans trøje op og gav sig til at kysse ham over det hele. Han stønnede lavmældt og stirrede lidt.. det var... han.. åh! Han lod ham trække trøjen af og så kort efter den, inden han lod sin hånd glide ned bag hans nakke og trak så langsomt i hans trøje og fik den da også hevet af da Simon lige gav hans stakkels brystkasse en lille pause. Han sukkede stønnende og bed sig kort i læben. Han havde jo lyst til det, til ham.. til Simon Det var lidt vanvittigt, men måske hang det sammen med de følelser der rasede i ham. Han havde nok lidt brug for at få luftet ud, og samtidig mærke en anden.. person.. tæt på. Han stønnede og lod så sine fingre glide nedomkring hans ansigt og trak ham lidt op til sig og smilede skævt og trykkede så sine læber hårdt mod hans og trak sine ben lidt op så der var plads til Simon.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeTors Okt 17, 2013 11:58 pm

Simon smilede lidt, "Mhmm hvad mener du?" hviskede han drillende, "Jeg kigger jo bare.." hviskede han og gengældte Jamies hårde kys.. mhmm.. lækkermus.. hvem ville dog have en pause fra sådan en lækkermus altså! Damon var jo skudt i hovedet.. tsk.. men nå ja, så kunne Simon jo også lige få en lille bid af kagen.. hæh.. de kunne da godt dele ham, haha! "Mhmm man bliver jo nød til at kigge.." hviskede han stille og lod sin tunge glide over hans underlæbe.. mh! "Når du ser så skide godt ud.." hviskede han stille og kørte sine fingre ned over hans overkrop, og kiggede lidt efter sin t-shirt nå.. jaja. Han fik fat i kanten på Jamies bukser og åbnede dem langsomt og trak dem ned.. hmm, "Vil så gerne se dig nøgen.." hviskede han drillende og trykkede sine læber mod hans igen og udvidende kysset lidt, og lod sin tunge glide ind mellem hans læber og fandt hans tunge... mhmm.. åh de der støn der.. åh han var dejlig.. mhmm! Han hev hans bukser af og lod sine fingre glide langsomt op af hans lår.. mh!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeFre Okt 18, 2013 3:43 am

Jamie grinede stille og rystede på hovedet "Du må ikke kigge sådan på mig, det ligner du har tænkt dig at spise mig" grinede han drillende og stønnede stille da han slikkede ham på underlæben "Mmm.." mumlede han og sendte ham et sigende blik, og lod det glide nedefter og smilede skævt. Tja.. han var ikke den eneste. Forskellen var selvfølgelig at Jamie gerne ville se Simon uden tøj på.. Hæh! Han løftede måsen lidt så Simon nemmere kunne få hans bukser af og sukkede blidt mod hans læber da han udviklede kysset, åh.. Han lod sine fingre glide op i hans hår og nussede ham blidt ned i nakken og videre ned på hans skuldre og ryg. Han kunne godt mærke den der hånd på sit lår, og det gjorde ham lidt usikker, hvad.. hvor skulle den hen? Han sneg forsigtigt en hånd ind mellem dem og ned langs Simons brystkasse og mave til hans buksekant og åbnede knappen og lynede lynlåsen ned og trak en smule ned i dem, selvom det var svært ikke at blive distraheret af alt det han havde igang, både med kys og hænder.. åh hans hænder var alle steder!
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeFre Okt 18, 2013 4:45 am

Simon smilede lidt og rystede på hovedet "Tro mig.." hviskede han blidt "Det har jeg også lyst til" sagde han så drillende og kyssede ham blidt på læberne.. åh han så sådan lidt.. fortabt ud.. lille lækkermus dog! "Mhmm nervøs?" hviskede han stille og smilede skævt til ham, det behøvede han da ikke være, Simon skulle nok være sød.. selv om han havde et ry for at være ret fræk i sengen, men han ville jo ikke gøre det ubehageligt for Jamie.. og på den anden side.. var det overhovedet det værd hvis han skulle ligge og sige søde ting, og være blid.. njaa.. "Mhmm du kan godt slappe af.. jeg skal nok være.. rigtig rigtig.. god ved dig.." grinede han og vendte Jamie rundt på sengen og tog et godt tag i hans nakke hår og trak hans nakke tilbage, "så.. " hviskede han stille, og fik sine bukser helt af og bøjede sig ned og smilede drillende, og lod sine fingre glide ind under hans underbukserkant. "Hmm.. hvad nu hvis vi aftaler.. at jo højere du stønner.. jo længere går jeg.." sagde han drillende og trak hans underbukser ned, så han kunne få et kig på den lille perfekte røv.. mhm mums!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeFre Okt 18, 2013 5:07 am

Jamie rystede hurtigt på hovedet "Det må du ikke" mumlede han og smilede lidt til ham, og nød det lille kys før han hævede sine øjenbryn lidt "Nej, jeg er da ikke" pev han, han var ikke nervøs, han var ikke... han.. han havde lavet mange ting! I sengen.. eller.. ja.. altså. Han blev lidt overrasket da Simon væltede ham om på maven og skævede om til ham og rødmede en smule "Jeg er altså ikke sart" mumlede han så og grinede lidt. Han var vidst blevet udsat for lidt af hvert i værelset ved siden af, og han var da ikke bukket under endnu? Hæh. Han havde dog ikke forventet det næste der skete og lod sin nakke følge med bagover "Ah.." hviskede han stille og sank og skævede til ham og rødmede en smule mere "Er det et retorisk spørgsmål?" hviskede han så og gav et lille støn fra sig da hans fingre ligesom strammede om hans hår, og mærkede sine underbukser blive trukket ned "mm..m.." mumlede han og skævede lidt om til ham og hvad han lavede, men det var begrænset hvad han kunne se.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeSøn Okt 20, 2013 9:42 am

Simon grinede og rystede kort på hovedet "Det ved du godt jeg ikke kunne finde på" sagde han roligt, som om altså.. ih. "Jov du er så.. åh hvor er du sød altså" sagde han drillende og kyssede ham i nakken, han grinede lidt da han sagde han ikke var sart, "Mhmm du kunne godt havde ladet lidt som om" brummede han og væltede ham om på ryggen igen og gled ind over ham, "Du ødelægger alt spændingen.. tsk" brummede han og lagde hovedet lidt på skrå, "Nå så du er vant til det hårde.. hmm skal jeg så gøre det modsatte?" sagde han stille og aede ham blidt over kinden og kyssede ham i panden, "Og være rigtig.. rigtig sød og blid ved dig.." hviskede han, "Det kan jeg nemt.." sagde han og smilede venligt, "Åh du er så sød.." sagde han stille, godt nok spillede han skuespil men han skulle bare lige have Jamie til at freake lidt ud så han kunne få lov til at tage ham hårdt alligevel. "Måske.." brummede han og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeSøn Okt 20, 2013 10:26 am

Jamie grinede lidt og rystede på hovedet "Hold ooop.." mumlede han og nød kysset i nakken og lod ham vælte ham om på ryggen og så lidt på ham og smilede frækt til ham "Gør jeg?" hviskede han drillende og hævede sine øjenbryn da han gav sig til at putte ham som hvis han skulle i seng "Nej, nej!" grinede han og klynkede lidt og vred sig under ham "Simon neeeej.." grinede han og fik fat i hans underbuksekant og trak ham ned til sig og trykkede sine læber hårdt mod hans "Simon... jeg skal ikke sove.. " hviskede han tæt ved hans læber "Kys mig.. her.." hviskede han og pegede på sin mund. Han greb blidt fat om hans skulder og væltede ham så om på siden og satte sig på hans mave og begyndte at bevæge sig ned over hans bryst og lod sin tunge glide op af hans brystkasse til hans hals og øre og nappede ham så i øret og slap et lille kælent støn mod hans kølige hud, og kørte sine hænder op omkring hans nakke. Nej han ville ikke puttes, og han ville gerne bare.. have Simon.. Jep. Han kørte sine hænder nedover hans brystkasse fra hans nakke til hans mave og rykkede sig lidt bagud og lod sine hænder glide ned i hans underbukser og smilede drillende til ham "Hov..?" mumlede han uskyldigt og fandt hans lem, og tog fat om roden og bevægede langsomt sin hånd op og ned.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeMan Okt 21, 2013 9:52 am

Simon smilede lidt "Hvaaaaad?" brummede han stille og lagde hovedet lidt på skrå.. mhmm. "ja du gør så.." grinede han og smilede drillende, "Jovjov.." sagde han og kyssede ham blidt på hagen, "Åh så sød.. mhmm, jeg skal nok være.. blid.. " hviskede han, han kunne godt lide at drille ham, han var virkelig sød.. altså. "Mhmm hvad?" brummede han og grinede lidt "Det har jeg da heller ikke sagt du skal.. jeg vil bare være sød ved dig, nu når du er så vant til det hårde" sagde han og trykkede et blidt kys på Jamies læber der hvor han pegede.. mhm. "Hey" grinede han da Jamie rullede dem rundt og kom op og side, "Skulle vi ikke have blid sex eller hvad?" drillede han og smilede uskyldigt.. da.. noget ramte hans øre. "FUCK!" sagde han højt og væltede Jamie ned i sengen og trak sine underbukser op ham trak dynen op over ham, og var oppe fra sengen på to sekunder og havde samlet Jamies tøj sammen og smidt det ind i skabet.. han var ved at binde sit slips da han var henne ved døren, og fuldt påklædt, "Bliv.. og ikke en lyd" hviskede han stille og slukkede lyset i det han gik ud og lukkede døren bag sig. "Damon" sagde han højt, så også Jamie kunne høre det.. så han ikke var i tvivl. "Hvae.. hva så?" sagde han forvirret og lagde hovedet lidt på skrå, "Troede du var taget på ferie?" 
"Nej.. jeg.. jeg havde ikke rigtig lyst alligevel.." mumlede Damon og gik hen i sofaen og smed sig ned, "hvad laver du?" brummede han. "Nå ikke så meget sidder bare og læser.. på nogen sager.." mumlede Simon. "Kedeligt.. hmm jeg tror jeg tager over til Jamie nu.. jeg har brug for at snakke med ham" sagde Damon stille og kiggede op på Simon. Simon rystede kort på hovedet "Æh.." mumlede han bare og stirrede tilbage på Damon.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeMan Okt 21, 2013 10:21 am

Jamie grinede bare og rystede på hovedet. Nej.. ingen blid sex her.. Han ville gerne have rigtig sex! Så det kunne mærkes! Og det ville Simon nok også gerne.. Han var vidst bare i et rigtig slemt drillehumør. Han lagde hovedet på skrå da Simon temmelig højlydt kom på benene og væltede ham ned i sengen. "Men.." begyndte han forvirret og lukkede så munden helt i, Simon virkede ikke som om han helt havde styr på det, så han lagde sig bare ned og var stille, mens han lyttede.. Da Simon så pludselig sagde Damons navn havde han nær sat sig op med et ryk! Damon... han.. han var der! Han var der.. åh gud. Og hans tøj lå i skabet! Han bed sig i læben.. Damon.. Han kunne godt høre dem.. samtalen mellem dem. Han ville jo gerne tale med Damon, men.. hvad skulle de tale om? Hvad skulle de stille op? Jamie havde forberedt sig på at lade det hele løbe ud i sandet, at Damon ikke ville.. mere. Og hvad var de overhovedet? Han var stille, og lukkede så sine øjne... Kunne Simon ikke bare lade ham tage afsted? Hjem til Jamie.. så skulle Jamie nok finde ham på vejen, eller.. eller derhjemme.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 8:52 am

Damon fæstede sine øjne på Simon og kiggede sig kort tilbage over skulderen, han opførte sig underligt. Han sukkede stille "Jamen.." brummede han og kiggede kort på Simon, "Så tror jeg bare jeg.. smutter" mumlede han stille og gik ud i gangen og trak sin jakke på igen, han havde beholdt skoene på. Simon åbnede lettet op, godt så.. så var der ingen der behøvede at finde ud af noget som helst.. om noget som helst, han ville nok ikke helt kunne klare skylden, nej det her havde været en dårlig ide, og det skulle absolut ikke gentage sig. Han gik hen mod døren til sit værelse, og åbnede den stille og sneg sig ind, han lyttede til døren der gik uden for, og gik hen til skabet og fandt Jamies tøj og kylede det hen i sengen til ham, "Tror det er bedst hvis du smutter nu" sagde han roligt og tændte lyset så Jamie kunne finde rundt i sit tøj, han rettede lidt på sit slips og gik ud af værelset med lod bare døren stå åben da Jamie ligesom.. skulle samme vej. Han gik hent til køleskabet og fandt en masse ting frem inden han gik igang med at smørre en sandwitch til Jamie, han burde også være sulten nu. Han pakkede den ind i noget papir bag efter og gik hen og rakte ham den, "Så du må være sulten.. og nå ja så har du også en undskyldning for ikke at være hjemme.." mumlede han, han kunne jo være ude for at hente mad.. mh.. hm.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 9:10 am

Jamie lå og lyttede og sukkede stille.. Han havde dårlig samvittighed, men det kunne vidst ikke relateres til deres forhold for de havde no clue begge to - så vidt Jamie vidste - hvordan de hang sammen, han havde nok mere dårlig samvittighed fordi det her var Damons roomie.. og bedste ven. Det var unfair.. hvis det havde været en mere random person.. så ville det nok ikke føles ligesådan. Han satte sig stille op da Simon kom ind i rummet og betragtede ham lidt mens han fandt hans tøj på og fik det på, og nikkede mens han trak sin t-shirt på. God ide.. Han fik tøjet på temmelig hurtigt og gik ud til Simon og gled ned i sine gummisko og hev sin jakke ned fra en bøjle. Jamie løftede hovedet da Simon rakte ham en sandwich og hævede spørgende sine øjenbryn og så på ham og trak så lidt på smilebåndet.. "Tak Simon.." sagde han stille og tøvede før han kort lagde sin frie arm om livet på ham og gav ham et kram. Simon havde jo ikke været andet end god ved ham siden hospitalet.. det fortjente han tak for. Så smuttede han hurtigt ud af døren og ned af trapperne, han havde en masse.. ophobet energi fra før.. også selvom hans krop var udmattet.. men altså.. havde man været tændt så var der en masse overskydende energi der skulle brændes af! Han løb ned og tog bussen.. der var en kende for langt at gå. Han lod sig synke sammen i bussædet og så kort på den sandwich han havde fået med, inden han lænede panden mod sædet foran sig og sukkede stille.. sikke dum man kunne være når man var ked af det. Han klemte sin ene hånd hårdt sammen og slappede så lidt af i den igen... der var ikke noget han kunne gøre, hvad der var sket var sket, og der var heldigvis ikke sket mere. Han stod af ved boligbyggeriet hvor han boede og tog en dyb indånding, inden han gik hen til trappeopgangen.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 10:10 am

Damon forlod hurtigt lejligheden igen, Simon havde opført sig underligt.. hvorfor var han sådan? Okay måske havde han ikke fået sagt undskyld ordenligt.. men han kunne jo heller ikke bare forvente at han ville gøre det helt store ud af det.. altså.. han kendte jo godt Damon, Damon var dårlig til undskyldninger, det havde han altid været, hvorfor skulle det pludselig ændres.. han håbede bare ikke at han forventede noget. Damon nåede hurtigt hjem til der hvor Jamie boede og bankede kort på døren, men der var ingen der svarede, han sukkede stille og satte sig ned på trappen ved døren, han overvejede lidt at spørge nogen om de havde set Jamie, han håbede ikke han var ude i noget rod.. eller sad og drak et eller andet sted. Han trak sin mobil op og prøvede at ringe til ham igen, men hans telefon var stadig slukket, måske var den gået tør for strøm eller sådan noget? hmm ja så måtte han vel bare vente.. åh for fanden da.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 10:25 am

Jamie åbnede døren ind til trappeopgangen og så kort ned på sandwichen i sin hånd igen, og mærkede en rumlen i sin mave.. ja okay, det var vidst lidt tid siden han havde fået andet end kakao eller alkohol i maven, han trængte nok til det. Papiret raslede lidt da han fik det lidt til side og endelig kom ind i opgangen. Han stoppede op og så sig lidt omkring.. der var umiddelbart stille.. men det føltedes som om der var nogen. Hm.. han tog en bid og lod sine tænder synke ned i det bløde hvide brød og hans mave rumlede lidt højere "Shh, jeg er jo igang.." mumlede han og tyggede færdigt mens han begyndte sin opstigning. Han nåede 2. sal forholdsvis hurtigt og stoppede op på det næstøverste trin da han fik øje på nogen sko på trappen ved siden af ham. Gelænderet var præcist så højt at det skyggede for personen der sad der, og Jamie kun kunne se vedkommendes sko, men han havde en udemærket fornemmelse af hvem det var der sad der. Han sank stille og trådte så langsomt op på reposen og kiggede lidt på ham da han kom til syne bag gelænderet, siddende på begyndelsen til den næste trappe op til tredje sal. Han stoppede op og lagde hovedet på skrå da han stod foran ham, henne ved døren dog.. sådan.. for at holde en passende afstand mellem dem.. ikke? "..Har du været her længe?" spurgte han så stille. Han kunne jo ikke vide om Damon havde siddet der siden Jamie tog bussen.. det var alligevel et godt stykke tid.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeTirs Okt 29, 2013 8:50 am

Damon kiggede op da han hørte døren smække og snusede langsomt ind.. det lugtede af Jamie.. og af noget andet.. han ikke helt kunne sætte en finger på.. hmm. Han smilede kort, han havde stadig ikke helt fundet ud af hvad han skulle sige endnu.. han håbede lidt det kom til ham sådan.. lige om lidt helst.. jo. "Jamie" sagde han stille da han kom til syne på trappeafsatsen. "Åh nej ikke.. ikke så længe" mumlede han stille og kiggede lidt og smilede forsigtigt, "Tror du måske.. jeg må komme med ind lidt? Jeg vil gerne lige snakke.. lidt.." sagde han blidt og rejste sig fra trappen og tog et par trin ned og mødte Jamie "hey.." sagde han stille og lagde så forsigtigt armene om ham, han vidste ikke helt om han måtte.. men nu gjorde han det alligevel. "Kom.." sagde han stille og trak ham helt ind til sig, "undskyld" hviskede han stille mod hans øre og gemte sig ansigt i hans hår.. åh for satan.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeTirs Okt 29, 2013 9:23 am

Jamie blev stående og betragtede Damon som sad der.. og kiggede.. på ham.. Han tørrede sig kort om munden for at sørge for der ikke var noget dressing, eller andet.. snask. "Nå-å.. okay så.." mumlede han stille og så lidt ned af sig selv.. åh gud, han vidste slet ikke hvad han skulle sige! Han løftede blikket fra trappen og så på ham og nikkede så "Jo.. selvfølgelig.." sagde han. Egentlig burde det ikke være kommet bag på ham, han vidste jo at Damon ville komme forbi.. men om det skete.. det havde han ikke været helt sikker på. Han blev lidt forskrækket da han lagde armene om ham, selvom han gjorde det ret blidt og lagde så hurtigt sine arme om ham så han ikke følte han stod der og krammede alene og.. og.. han lod sandwichen dumpe ned på trinet bag Damon.. så han ikke fedtede på hans tøj og det.. ja. Han sank stille og trak vejret lidt usikkert, han turde knap nok røre på sig, det var bare så rart. Han trak vejret lidt skælvende da han undskyldte, og rystede så lidt på hovedet og flyttede en arm.. og så en til op omkring hans nakke "Nej.. det er mig der undskylder.." hviskede han stille og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitimeTirs Okt 29, 2013 10:21 am

Damon sukkede stille mod hans hår og smilede kort "Nej ssh.." hviskede han stille, han ville gerne have lov til at tale ud, så kunne Jamie få lov bag efter, nu var det lige ham der undskyldte jo.. hm. "Mhmm kom.." sagde han stille og smilede kor til ham, Jamie lignede en der rigtig gerne ville have et kys, men det måtte lige.. vente lidt, det ville bare være for nemt bare at kysse.. og så var alt godt igen, aj sådan fungerede det altså bare ikke. Han tog Jamies hånd og bøjede sig ned og samlede Jamies sandwich op og trak ham med op til hans lejlighed, og ventede til han fik låst døren op og gik med ind og tog sko af, han havde ikke haft jakke på. Han smilede kort og så sig om, det var længe siden de havde været der.. hmm. "Hvor har du været henne?" mumlede han stille og gik ind i lejligheden og så sig lidt om inden han vendte sig mod Jamie, og fik øje på hans mad igen.. nååå.. selvfølgelig, "Ude at hente mad ja jeg er med" mumlede han roligt, "Hvornår blev du udskrevet?" spurgte han roligt.. han kunne vel godt lige starte lidt blidt ud.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





UNI - Jamie  - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 11 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
UNI - Jamie
Tilbage til toppen 
Side 11 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Næste
 Lignende emner
-
» Angel's Paradise - Jamie
» tak for hjælpen (Crystal Jamie Marshall)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: