Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 UNI - Jamie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Næste
ForfatterBesked
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeTors Nov 07, 2013 11:22 am

Damon smilede kort "Nåå jamen altså.." mumlede han stille "Jeg kan sagtens lave noget jo, jeg kan godt hente noget til dig, der ligge en kiosk nede på hjørnet, altså.." mumlede han stille og fandt et krus frem til te. "Jeg kommer lige om lidt" mumlede han, men var ikke helst ikke på om han kunne.. ligge sig.. og bare ligge.. og putte.. han havde stadig undt af sig selv.. eller bare dårlig samvittighed.. argh for satan altså. Han smilede kort da han hørte Jamie komme gående, "Skulle du ikke ligge i sofaen?" sagde han stille og tog en dyb indånding da Jamie.. ov.. well.. hm. Han tog en dyb indånding og vendte sig langsomt op.. hvilket han ikke skulle have gjort, for der stod Jamie.. næsten nøgen.. og det fik det til at sitre.. alle steder i hans krop.. og han følte sig dårlig.. og.. havde det godt.. på samme tid.. han sank.. den stemme der.. åh shit. "Jeg ved ikke helt.." hviskede han stille, "Jeg ved ikke om jeg.." hviskede han og fandt Jamies øjne.. men det gjordet det kun værre.. han smeltede jo nærmest ved det blik der.. åhh.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeFre Nov 08, 2013 4:56 am

Jamie blev stående ”Jeg fik lyst til at stå lidt op..” mumlede han så ind mod hans skulderblade, og slap ham så han kunne vende sig om og lod sit blik glide op fra hans brystkasse til hans ansigt og lagde hovedet på skrå da Damon så ham i øjnene, og tog så blidt fat i hans trøjekant igen og smilede svagt til ham. Han lod sine fingre vandre op af hans mave og brystkasse, op til hans nakke og trak ham blidt ned til sig og trykkede sine læber mod hans. Bare et blødt kys, ikke noget pirrende.. i hvertfald ikke med vilje, han ville bare have Damon til at føle sig lidt bedre tilpas, og fjerne hans tvivl. Han slap langsomt hans læber, og trykkede en række små våde kys mod hans hage, kæbe, og hals og tog langsomt fat i hans trøje. Han lavede et lille nik mod gangen, men holdt hans blik fast for at sikre sig at han ikke fortrød.. "Komkom, jeg kan drikke te senere" sagde han og smilede til ham og trak ham med ind i stuen og fik ham ned og sidde på sofaen og så sig omkring og samlede sin t-shirt op fra gulvet og rullede den inden han lænede sig ned til Damon og smilede kærligt "Jeg gør ikke noget ubehageligt det lover jeg!" mumlede han og bandt det omkring hans øjne så han ikke kunne se, og slukkede så hurtigt for fjernsyn og lys og trak for og tændte et par stearinlys og satte noget musik på, og inden for to minutter sad han på skødet af Damon igen og var en liiiille smule forpustet af hastværket. Men så kunne han så få lov at koncentrere sig helt og holdent om Damon! Han trak forsigtigt hans trøje op og af, og passede på med ikke at hive stoffet væk fra hans øjne og lænede sig så helt ind til ham igen og trykkede sin overkrop mod hans og nød de der små stød det gav ned igennem hans krop ved berøringen med den kølige hud. Han kærtegnede hans nakke, nussede ham ned og langs med hans skuldre og betragtede hans ansigt inden han bøjede sig lidt frem og kyssede ham blidt på brystkassen, og trak så en smule ned i sine bukser. "Jeg har faktisk en lille leg.." mumlede han uskyldigt og smilede skævt og rettede sig op og kyssede ham på kinden og bevægede sit hoved lidt tættere på hans øre og fandt i mellemtiden hans hænder, og guidede dem op langs ryglænet så han kunne sidde der. "Det gælder om at du ikke må røre ved mig i fem minutter, ligegyldigt hvad jeg gør.."hviskede han og kyssede ham kærligt på kæben "Men som sagt så skal jeg nok være sød" hviskede han, og lænede sig lidt tilbage og betragtede hans ansigt og så spændt på ham.. ville han være med? Give efter for Jamie?
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeFre Nov 08, 2013 7:38 am

Damon smilede kort til ham og rystede så lidt på hovedet, "Ikke nu Jamie" sagde han så bare, ikke fordi han ikke havde lyst til ham, men han kunne altså bare ikke lige nu, det var ikke for at være ond, han havde bare brug for at slappe lidt af, og.. være i sin egen zone.. og være sig selv, og tænke lidt.. hm, og hvis Jamie så bare kunne holde sig i sin egen zone også! Men han var så skide besværlig.. og han var bange for at det kunne få ham til at blive aggressiv på nuværende tidspunkt.. arh. "Jeg tror ikke det er nogen god ide.. at du rør ved mig.. jeg er i et underligt humør" sagde han stille, han havde lyst til at ødelægge.. og smadre.. det var ikke godt at have et menneskebarn i nærheden af det.. de gik alt for let i stykker. "Jamie.. " hviskede han stille og lukkede øjnene, da hn kom tæt på.. han kunne ikke med det der smil, kunne ikke sige nej til det, Jamie var utrolig svær at sige nej til, måske det var derfor han var så.. skide høj på ham, hele tiden.. hmm, han sukkede stille i kysset, "Lad nu være.." hviskede han stille mod hans læber, og lagde nakken lidt tilbage da han kyssede ham, lidt over det hele, i hals området, han trak vejret dybt, og knyttede sine hænder, til hans knor blev hvide.. hm. "Nej.." sagde han stille og sukkede da Jamie havde taget fast i hans trøje igen og hev ham af sted mod sofaen.. argh.. altså! "Jamie.." hviskede han bedende, men gjorde ikke rigtig modstand.. han havde ikke lyst til at gøre modstand.. slet ikke.. selv om hans hjerne blev ved med at prøve at tale ham fra det, tale dem begge to fra det. "Måske gør jeg noget ubehageligt? Har du overvejet det?" sagde han lidt hårdt.. men han syntes det var så underligt at han bare.. stolede på ham.. bare sådan.. hvorfor skulle Jamie ikke have tid? Hvad var der galt med ham.. han kunne da ikke være så blind af kærlighed, det var umuligt.. så godt kunne de vel heller ikke lide hinanden, kunne de det? Hmm. Ham brummede dybt da Jamie gjorde ham blind og rystede kort på hovede, "Jamie.." sagde han lidt mere opgivende.. men prøvede så alligevel at holde kæft.. hvis han sagde for meget så fik han vel også bare snakket ham fra det.. og hans krop.. hans krop ville have det.. og hans hjerte.. men hans fornuft.. næh nej.. skid på fornuften, lad nu være med at tænke så meget for satan! Han lyttede lidt som Jamie susede rundt, han smilede kort da han kom tilbage og kravlede op på hans skød, han lagde forsigtigt sine fingre mod hans sider, han var så varm, "mhmm du er varm" hviskede han stille og lagde nakken lidt tilbage.. satans.. nu bukkede han under.. åh.. men det var også umuligt andet, med sådan en sød lille en.. lige der.. "Men nu kan jeg ikke se når du rødmer.." hviskede han lidt trist og sukkede stille.. det var ellers næsten det bedste.. ud over selve.. sex.. ja.. men det var en del af det der gjorde det hele så godt. Han trak ham ind til sig som Jamie begyndte at læne sig tættere på, og lod sine kolde fingre glide langsomt op over hans ryg, "Overbevis mig.. kys mig.." hviskede han stille, og lænede sig frem og kyssede ham, ikke et langt kys, men heller ikke et kort kys, han skulle bare lige.. smage lidt.. mhmm.. overtales lidt. Han sukkede stille, og smilede kort da Jamie trak sine bukser lidt ned. "En leg.. det lyder farligt?" sagde han stille og lod sine fingre glide om på Jamies overkrop og smilede kort, "Hvad?" sagde han stille og lød måske lidt chokeret, "det er en lorte leg Jamie.." sagde han en smule tøse fornærmet.. hvorfor måtte han ikke røre! Det var sgu da ikke fair. "Tsk" mumlede han stille og lod ham dog flytte hans arme, og sukkede stille, "Fint.. men det gælder også dig bag efter så.. og jeg tæller sekunderne.." hviskede han "Men jeg lover ikke noget" brummede han så bare.. nu var der vel ikke nogen straf.. njaa. Jamie kunne få straf kunne han, masser af straf! mhmm!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeFre Nov 08, 2013 8:53 am

Jamie forsøgte at overhøre hans brok.. brok brok brok! Nu skulle Damon lige tie stille og sætte sig ned, og lige.. slappe lidt af. "Damon.." sagde han stille og så på ham med et blik der ikke helt.. kunne bestemmes, for han var.. han var ikke såret, men han ville så gerne gøre det godt igen. Han havde jokket i spinaten og nu følte Damon at det var hans skyld. Og sådan skulle det ikke være "Damon.. jeg ved godt du kan tage livet af mig hvis du skubber mig hårdt nok ind i en væg.. heck, jeg tror faktisk du kunne gøre det hvis du bare slog hårdt nok.." mumlede han og så kort ned af ham "Men jeg er ikke bange for dig.." sagde han så og skubbede stoffet op i hans pande og så ham fast i øjnene "Jeg er ikke bange for dig.. og jeg nægter at blive det.." slog han så fast og lagde sine hænder om hans nakke. "Jeg har ikke lyst til at give op.. jeg giver ikke op.. ikke på dig, okay?" sagde han så blidt og kærtegnede ham i nakken og lænede sig frem og trykkede så sine læber tæt mod hans "Giv mig en chance.. jeg lover jeg skal nok være sød?" mumlede han og så ham i øjnene og sendte ham et lille smil "Please.. Damon?" hviskede han og trak stoffet forsigtigt ned over hans øjne igen. Han blev lidt glad da han rørte ved ham og kaldte ham varm.. Overbevise ham, det kunne han måske nok! Han gengældte hans kys og lukkede kort sine øjne. Han smilede lidt fornøjet og prøvede at skjule det da Damon syntedes det var en møgleg.. "Det er bare en leg.." hviskede han og kyssede ham på hagen, der var jo ikke nogen der sagde han ikke måtte holde op med at lege hvis han ikke kunne holde hænderne fra ham? Hæh. "Mmm.. anything for you" hviskede han smilende, og trykkede et lille kys mod hans hage og rejste sig for at trække resten af sit tøj af før han returnerede til Damons skød. Han lænede sig ind og stjal et kys mere, fordi han kunne og trak vejret dybt og lyttede til stilheden og kørte sine hænder nedover hans nøgne brystkasse, ned til hans buksekant og løsnede dem.. åbnede knappen og lynede forsigtigt ned og skubbedeså bukserne væk så han sad tilbage i sine underbukser. Han kunne nok selv træde ud af dem.. Hæh. Han kyssede ham nedover brystkassen og trykkede et lille pirrende kys mod hans nipple og gled så ned fra ham, ned på sine knæ på gulvet og trak hans boksershorts af.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeFre Nov 08, 2013 9:07 am

Damon tog en dyb indånding, "du distrahere mig" brummede han stille, men så begyndte Jamie og snakke om alt muligt, og han lagde hovedet lidt på skrå og gengældte hans søde blik, "Du skal heller ikke være bange" sagde han stille og lænede sig frem og kyssede ham på kinden, "Undskyld Jamie" sagde han stille, "jeg skal nok være ordenlig nu.." brummede han stille, han brød sig ikke om det Jamie sagde.. men han havde ret, hvis Damon blev sur nok, tøvede han nok ikke med at prøve at slå ham ihjel, og han kunne godt gøre det hurtigt, hurtigere end Jamie kunne nå at overtale ham til det modsatte.. desværre.. men det gad han ærligt ikke tænke på, han kunne godt lide Jamie, han ville ikke gøre ham undt.. og desuden havde de tilgivet hinanden for alt nu.. der var ikke mere at være vred over.. nej. "Mhmm undskyld, fortsæt tortur legen" brummede han bare og lagde hovedet lidt tilbage.. jaja bare en leg.. en ondskabsfuld leg.. men okay, han fik sine fem minutter.. og så skulle Damon nok få sin hævn.. mhmm. Han tænkte lidt.. og følte så.. og Jamie smuttede, men kom tilbage.. og selv med tøj på kunne han godt mærke hvordan lagende mellem dem var bleven.. meget mindre.. puuuh.. det her blev svært. "mhmm" brummede han.. det var rart.. jo. Han lod Jamie trække bukserne af ham og fik dem selv slynget helt væk, hmm, han sukkede stille.. måske var det mere et støn.. tjaa.. han var i hvert fald ved at være der henne af.. og med den lille nøgne trold der kravlede rundt på ham.. kunne han andet? Han grinede kort, "du er alt for sød.." hviskede han stille.. lidt for sød til at være ond og fræk.. men det var nok også det der gjorde ham så sød.. og nuttet, at han prøvede.. så ikke grine.. Jamie var ret fræk.. når han ville.. mhmm.. giv ham så en chance! Han smilede kort og lod ham hive hans underbukser af, han rakte ud og greb en pude i sofaen og kylede den ned til Jamie, det var meningen han skulle sætte sig på den, "Jeg tolerer ikke flere blå mærker.." mumlede han stille, " i hvert fald ikke flere end nødvendigt" brummede han, fordi han var ret dårlig til at være blid i sengen, men han kunne nok godt prøve.. ingen pisk idag.. Jamie skulle lige heale helt igen.. ja.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeFre Nov 08, 2013 10:03 am

Jamie smilede "Tak!" sagde han kort til hans tilladelse om at han kunne fortsætte, så det gjorde han da! Han skulle vel ikke bruge meget mere tid en de... 3 et halvt minut han nok havde tilbage. Han kærtegnede hans lår og smilede lidt til ham selvom han ikke kunne se deet. Han var glad for Damon ville lade ham blive ved selvom han havde sine skepsisser omkring hele det der.. med dem, og Damon værende den stærkeste af de to kunne ende Jamies liv på sekunder. Men Jamie valgte at stole på ham, var det så underligt? Hvis man elskede nogen.. så stolede man vel automatisk også på dem. Han smilede glad ved stønnet... eller sukket.. eller...det lød som nydelse, og det var det han gik efter! Han rystede på hovedet, nej.. sød? Var vidst en overdrivelse. Han lod sine læber finde vej til hans knæ, hans lår.. lod sin tunge snige sig ud langs hans hud og trak et vådt spor til hans lem, og så blev han afbrudt af en pude. Han så overrasket op og derefter på puden.. og tøvede kort inden han lagde den under sine knæ, og kiggede drillende op på Damon "Hvem er du og hvor har du gjort af Damon?" drillede han og rejste sig kort for at trykke sine læber mod hans og sank så nedover hans brystkasse og tog ham i munden og lod sine læber synke ned over hans lem og op igen, langsomt, og så til hurtigere... en smule vekslende alt efter Damons stønnen. Minutterne gik hurtigt og pludselig var de opbrugt... uden at Jamie egentlig havde lagt mærke til noget, han var faktisk lige optaget af noget hernede på gulvet!
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeFre Nov 08, 2013 10:20 am

Damon smilede kort og nikkede bare, jaja, han kunne bare vente sig kunne han.. mhmm hvor var han nu kommet til hmm.. 155.. 156.. 157.. 158.. åh gud altså! Han grinede kort da Jamie kom op til ham, "Hej" mumlede han stille og kyssede ham kort tilbage, "Mhmm du kan godt lide det blidt, du ved det bare ikke helt endnu" sagde han stille, og blidt og blidt.. njaa.. måske.. aj, nej det gik nok ikke helt, han kunne ikke love noget i så fald, han kunne godt lide det hårdt.. jo. Han stønnede så lidt stille og sukkede da Jamie.. ja.. og prøvede at tælle, men han kom ret meget ud af fokus, hvor fanden var han kommet til.. nå.. what the heck! "Times up" hviskede han og gav et lidt højere støn fra sig, inden han tog fat om Jamies arme og trak ham op på sit skød, og uden at tøve trængte op i ham, fuck nu den leg, det var så tåbeligt! Han hev bindet af og begyndte at bevæge sig, inden han trak Jamie ind til sig og kyssede ham hårdt mod læberne, "Hvad skal jeg sige for at få dig til at rødme?" hviskede han stille og slikkede ham over læberne, og stønnede så lavt, "Mhmm.. glem hvad jeg sagde før.. du kan slet ikke lide det blidt, du kan kun lide det hårdt" hviskede han drillende og lænede sig tilbage for at få et orndeligt blik på Jamies ansigt, som han ikke havde fået lov til at se i.. over fem minutter sikkert.. mhmm.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeFre Nov 08, 2013 10:43 am

Jamie skævede skeptisk på dig.. blidt.. aha.. "Så nu begynder vi at knalde til Whitney Houston, mens du spørger om jeg er okay, eller om det gør ondt hver eneste gang du trænger op i mig?" hviskede han drillende med en anelse sarkasme. Han nåede ikke så langt, for pludselig var tiden gået og Damon trak ham op til sig og.. og.. jamen.. Jamie måtte bare slippe alt hvad han havde i hænderne! Eller.. måske rettere i munden og tørrede en vildfaren klat spyt på sin hage bort med bagsiden af hånden og gispede kort da Damon trængte op i ham og kom med nogen tilføjende støn, og skulle lige.. lige.. komme sig ovenpå det, han skulle lige.. åh! "Ah.. mm.. åh vi er nød til at gøre det her lidt oftere.." gispede han stille og grinede kort, og fornemmede at Damon trak ham ind til sig og hans læber.. mod sine. Det kunne Jamie vidst ikke sige nej til! Han rykkede lidt på sig så han sad bedre og også kunne styre at Damon ikke bare.. kørte i bund med det samme.. og dog.. Han lod sig glide helt nedover og gav et dybt støn fra sig mod hans læber "Hm? Du kunne jo tale lidt om.. hvad du har tænkt dig at gøre ved mig nu hvor du.. du.. (støn) ikke ville l-lege" brummede han lettere forstyrret af stønnene og følelsen af Damon så tæt på og indeni og å..åh. Han smilede ved det han sagde "Nej, det var jo det jeg snakkede om.." drillede han og trykkede så sine læber hårdt mod hans igen og lod sin tunge finde vej ind mellem hans læber for at gøre kysset lidt.. vådere. For hyggens skyld, ikke? Hæh.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeFre Nov 08, 2013 11:32 am

Damon grinede og rystede på hovedet "Nej men jeg kan jo altid sætte noget døds metal på hvis det er" mumlede han i spøg og slikkede Jamie på halsen.. åh lille menneskedreng altså. Han lagde dog nakken lidt tilbage og stønnede og nikkede og fuck altså.. "Bestemt.. " hviskede han, han kunne slet ikke.. hvordan havde han kunne sige nej til det her.. hvorfor var han sådan en dum idiot! Han ville til hver en tid fortælle sex frem for.. det der.. lort de havde gang i før.. og mhmm.. den her slags sex.. efter et skænderi.. det var nok også noget af det bedste.. ah. Han stønnede lidt højere og grinede så "Skat det jeg gerne vil gøre ved dig.. det gør jeg allerede.. du skulle have spurgt mig noget tideligere.. mhmm den leg tager vi en anden dag" grinede han og kyssede ham tilbage, og lod kysset udvikle sig, "tager du lige over.." hviskede han, med hensyn til.. bevægelserne, nu Jamie sad øverst kunne han lige så godt komme lidt i gang, desuden elskede han den der hæse vejrtrækning, der steg og steg, og han lød så forpustet, og.. åh.. mhmm, han skulle nok vende dem om snart, men Jamie.. han skulle lige have en omgang.. lige der.. først! Mhmm.. "Jov.." brummede han stille.. "Kan du godt lide at snakke under sex eller hvad" grinede han og trykkede sine læber mod hans igen.. fuck altså!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeFre Nov 08, 2013 12:11 pm

Jamie grinede højt efterfulgt af et temmelig tændt støn "Aaha.. nej.." mumlede han, han ville langt hellere høre Damons støn end noget andet, og dødsmetal i samarbejde med sex ville jo bare være.. komisk. Han ville ikke kunne tage det seriøst. Jamie bøjede sig ned over hans hals da han lagde nakken tilbage og nappede ham i den bløde hud, og kyssede ham langsomt op til hans hage, og slikkede ham kort på underlæben, hæh. Sådan. Han brummede stille og gav så et støn fra sig "Fine.. noted.. jeg spørger tideligere næste gang" mumlede han mod hans læber og skævede kort bagud da Damon bad ham tage over. Han smilede bare lidt til svar og tog den derfra hvor Damon havde sluppet, samme tempo.. bare stigende selvfølgelig, og lod sine hænder glide ind i hans nakkehår og trak en smule i det mens han trykkede sig ind til ham og skulle til at kysse ham da han spurgte om han var lidt af en snaksagelig type under sex.. hvilket fik ham til at rødme som en tomat "Bss.. tsk.. iih.." mumlede han bare og gengældte så det der kys.. mm..
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeFre Nov 08, 2013 1:09 pm

Damon smilede frækt til ham, "Mhmm nej musik distrahere.." mumlede han, næsten ligegyldigt hvad det var, men var det et eller andet dupstep med en irreterende bass, så ville han nok ikke kunne holde sex ud imens.. ikke hvis han skulle følge rytmen som man nok kom lidt til, når man gav sig hen.. forfærdeligt. "Mhmm vi kan sagtens lege sex lege.. sener.." hviskede han drillende, an skyldte også Jamie den der leg fra før, ikke røre legen.. mhmm han havde stadig sine fem minutter i gode, han kunne bare ikke rigtig lade være før.. det var umuligt at fortsætte på den måde som Jamie havde lagt ud med, sex havde været den eneste løsning overhovedet. Han stønnede højere da Jamie nappede ham og kyssede ham, og åh.. han lod ham tage over, og han var pænt god til det.. sexet.. åh.. han lod sine fingre glide ned over hans overkrop, og lagde sin hånd omkring Jamies lem, og prøvede at bevæge sin hånd i takt til Jamies bevægelser, som da også lykkes efter lige at være falden ind i rytmen.. mhmm, det var svært ikke at overtage kontrollen, men.. det var også bare så fucking godt på samme tid.. shit altså! Næste gang.. mhmm næste gang! Han stønnede igen, og grinede kort, inden han lænede sig frem og kyssede Jamie på kindbenet, "I love it.. so damn sexy and so damn cute at the same time.." hviskede han og slikkede ham drillende på kinden og fandt hans læber igen, åh det kys altså, kys var.. kys med Jamie var.. fuck!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeFre Nov 08, 2013 1:37 pm

Jamie stønnede bare, men han var enig.. meget.. åh.. enig. Han smilede bare, rødmende og med sin smågispende vejrtrækning. Hvem ville nogensinde sige nej til det her? Han smilede for sig selv, heldigvis var Damon hans.. så der var ikke nogen der fik lov at sige ja tak, andre end ham. Og det passede ham godt. Rigtig godt. Han var faktisk blevet god til at sidde øverst, men han fik jo som regel også lov.. Men han havde måske også et eller andet undertrykt med at han gerne ville være ovenpå og styre bare en smule.. bare lidt.. en gang imellem, med mandlighed og sådan.. men han ville ikke have det omvendt med Damon.. han kunne godt lide at bunde så kunne Damon være top, det var en fin deal, han nød den i hvertfald til fulde, og havde ikke lyst til at skifte rolle! Og han havde ingen tvivl om at Damon var den der helst ville være top, eller øverst. Han gav et lille gisp fra sig, efterfulgt af en hel strøm af små støn da han fik fat om hans lem og, ah.. oh god.. Han bed tænderne lidt sammen tæt ved hans hals og stønnede højere, han skulle bare lige holde den der.. sensation af en orgasme tilbage, det var for tidligt! Han skævede til hans øjne da han kyssede ham på kindbenet og fangede kort hans blik og smilede frækt og skulle til at brokke sig over slikket på kinden da Damon kyssede ham igen, åh.. mm.. så havde han ikke tid til at brokke sig. Han fangede hans underlæbe mellem sine og stønnede kort mod den, og øgede hastigheden bare en smule mere og satte sine negle i nakken på ham.. ikke at der skete noget ved det, Jamie havde ikke lyst til at skade Damon! Nej, tak, ikke flere skadede vampyrer i hans liv. Så han nøjedes med det, og lidt kradsen indimellem, hvis han følte for det. Han knugede sig ind til ham, så tæt han kunne komme, og det var altså ikke meget tættere på, men det føltedes skønt!
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 6:32 am

Damon smilede skævt og sendte Jamie et par frække legesyge øjne, han lukkede øjnene og lod lyden af Jamies vejrtrækning og små klynk og støn fylde sig.. det var så skide lækkert.. han var så skide lækker, han stønnede lavet og brummede lidt, hans måde at vise nydelse på, "Mhmm" hviskede han stille, åh han var varm, og svedig.. og det var hot.. han var hot, hotter end hot! Han kunne godt mærke at Jamie var begyndt at ryste en smule, og han vidste godt hvad det betød, men han var heller ikke lang derfra ham selv, han var tæt på.. men det gjorde ikke noget, han kunne gøre det her, igen og igen og igen! Hele natten hvis det skulle være.. og kun stoppe op for at fordre Jamie, og kysse ham blidt på kinden en gang imellem, fortælle ham hvor meget han nød det, nød ham. Han åbnede langsomt øjnene igen og rystede kort da Jamie satte tempoet op og stønnede.. sådan en smule ukontroleret, han elskede det, elskede at lytte til det.. at han vidste at han kunne få ham til at føle sådan.. at det var ham der fik ham til at give alle de der små lyde fra sig. Ham brummede lidt da Jamie satte sine negle i ham, men det gjorde det kun bedre, han kunne godt lide.. smerte, det tændte ham.. så længe inden prøvede at hukke en hånd eller en fod af ham.. mhmm! "Så stille du blev.." hviskede han mod Jamies øre, han var så tæt på, han grinede kort, "Kom med mig" hviskede han og lod sin tunge glide gennem hans øre, og stønnede lavt.. langsomt, pirrende mod hans øre og.. der gik et par sekunder, og så kom han.. han blev dog ved, til han var sikker på Jamie også var kommet, og stønnede så højt og stoppede bevægelserne og krammede ham bare tæt ind til sig, imens de sad og prøvede at få deres vejrtækning under kontrol, og Jamie der rystede en smule.. han lød forpustet.. han elskede det! "Mhmm tror du at du kan klare en tur mere" hviskede han stille mod hans kind, og kyssede ham blidt der, og ned på kæben og længere ned på halsen.. ah.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 9:55 am

Jamie rødmede over Damons åbentlyse blik, og smilede så lidt til ham og trykkede sin kind mod hans og sine læber mod hans øre og stønnede lavmældt. Han var så glad, han var glad.. for Damon. Hvor åndssvag han end var til at udtrykke det så holdt han inderligt meget af ham. "Mmh" stønnede han og kørte sine hænder op i hans nakkehår og nulrede det om sine fingre, nappede ham i øret og derefter hans kæbe, bare fordi den lige var der.. og hans hals.. Mmhm! Kyssede ham over det hele! Hvor han så lige kunne komme til hvor han nu sad. Han stønnede lidt højere og lænede sin pande mod hans et øjeblik og grinede så lidt "Jeg kan ikke... s-snakke sådan her" pev han og smilede til ham, inden han trykkede sine læber mod hans.. åh gud.. Ah.. Han kunne godt fornemme at Damon også var godt på vej til at komme, og han verificerede det også ved at bede ham komme med ham og... Jamie dirrede af nydelse da Damon slikkede ham i øret og gav et støn fra sig der kunne lyde helt overgivende.. det var det nok også, for han kunne sådan set ikke mere. Da Damon var kommet kom Jamie praktisk talt nærmest samtidigt med et gisp og et par små støn mens efterskælvene forplantede sig i hans krop, og han lod sin pande glide ned på hans skulder og hang lidt der og nød fornemmelsen af Damons krop mod sin.. Han var fandeme også lækker, selv heteroer ville indrømme det, det var Jamie sikker på! Han var halvt hetero, hvem ville dog vide bedre end han? Han smilede for sig selv og trak vejret i små ryk, mens han faldt lidt ned. "Mere?" mumlede han og løftede hovedet og nød kysset "Kan du igen?" mumlede han og smilede fjollet, altså okay, Damon havde ikke trukket sig ud, og var overraskende nok stadig temmelig hård, hvilket også tvang et lille støn over Jamies læber.. Og så de der læber der kyssede ligeså uskyldigt nedover hans kæbe og hals, det kunne han ikke sige nej til. "Åh-m.. okay...mere.." mumlede han og var vidst allerede solgt på forhånd.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 12:01 pm

Damon grinede stille, "Mhmm" brummede han, jov han kunne godt bruge mere af det her.. mere af Jamie.. sådan der, nøgen og rødmende.. det var så.. mhmm. Han grinede igen lidt højere og sendte ham et "are you kidding me" blik og rystede på hovedet af ham, "Jeg kan hele natten lang hvis det skal være skat.." hviskede han drillende, "Desværre blive jeg nød til at fordre dig lidt ind imellem.." mumlede han så, og så sig kort rundt, nu? Njaa.. en tur mere, så mad.. og så.. mere sex.. ja! Han vendte ham hurtigt rundt, så Jamie kom til at ligge nederst i sofaen, "Du kan måske ikke mere?" hviskede han drillende og stønnede lavt.. mhmm det var godt.. mh! Han var stadig oppe i ham, da han havde fået Jamies ben på plads om sine hofter, og lagde sine hænder mod hans talje.. dejligt! "Bliv ved med at tale.." hviskede han stille og trykkede sine læber mod hans, kyssede ham, og begyndte så langsomt at bevæge sig igen, stille og rolig, han fandt sin vej til hans øre, og blev der, dvalede der, stønnede stille, og trak vejret mod hans øre, så han fik lov at opfange.. alt.. og hvis de skulle snakke.. hvis Jamie kunne.. så var det også meget hyggeligt at hænge ud der.. mhm!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 12:31 pm

Jamie gengældte hans blik, hans var måske bare lidt mere... are-you-freaking-serious-smiling-all-over-my-dumb-face agtigt. Han snoede hans hår om sine fingre og lænede sig ind til ham, casual.. selvom han var meget... MEGET bevidst om hvad han sad på, men han prøvede på ikke at stønne "Aha? Why don't you show me then?" mumlede han smilende og så ham i øjnene "Hm..? Mad?" mumlede han.. tjo..det var måske ikke en så dum ide igen, det var et stykke tid siden han havde spist, men han kunne godt sætte noget tid af til Damon inden da! Jup. Han fik et lille chok da han pludselig blev væltet ned i sofaen "Selvfølgelig kan jeg det!" spruttede han hurtigt. Han skulle ikke komme her! Næh.. tsk. Han lagde benene om hans hofter og brummede stille, og så spørgende på ham? Tale? Jamen.. Han blev afbrudt.. eller.. hans tanker gjorde, da Damon kyssede ham og, åh.. mm.. Han stønnede let mod hans læber og trykkede sine lår mod Damons sider og kørte dovent sine hænder ned fra hans hår, ned på hans ryg og smilede så "Nå hvad vil du.. ah.. tale om?" mumlede han så, det var ikke sikkert han kunne tale.. det ville nok blive lidt svært. Damon var jo ikke ligefrem blid.. eller jo.. lige nu var han, men Jamie tænkte at det måske havde noget at gøre med at han ikke havde taget sit legetøj med, det havde jo nok ikke været intentionen at de nu lå og knaldede for anden gang på Jamies sovesofa. Meeen.. Han mente nu det nok gavnede dem begge..
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 12:59 pm

Damon smilede kort "Mhmm det kan du slet ikke holde til" hviskede han bare, nej.. Jamie var et menneske, han ville få blå mærker, og få en ret.. meget.. øm røv imorgen, hvis de ikke holde lidt igen.. og det ville være ærgerligt, for så kunne de jo så ikke have sex imorgen, næh det gik ikke.. desuden ville Jamie blive træt.. og falde i søvn.. og det var bare akavet hvis han gjorde det under sex.. nej, to gange var fint.. så skulle han fodres og puttes skulle han! Han smilede kort, "Mhmm.." brummede han da Jamie spurgte ham om hvad han ville tale om.. det kunne da vel være ligegyldigt.. før havd ehan ikke haft et problem med at snakke hele tiden, og nu vidste han ikke hvad han skulle sige.. mærkelige unge.. han satte så tempoet lidt op.. ups? "Fortæl mig hvad du godt kan lide ved mig" hviskede han blidt og stønnede mod Jamies øre, lod sien fingre glide lidt op og ned over hans sider, han var dejlig varm, og lidt våd, fordi hans svedte, og så lidt mere varm, og det hele var skønt.. han ville ikke have Jamie på nogen anden måde en sådan her.. hans menneskeunge.. ja!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 2:05 pm

Jamie så skeptisk på ham "Helt ærligt, synes du jeg er svag?" mumlede han.. såret forfængelighed.. men et eller andet sted, bag hans skepsis og lidt overlegne tanke i forhold til det, kunne han måske godt se, at en hel nat.. var at presse ham til det yderste. Og han ville finde det vældig pinligt at falde i søvn under sex. Fuldstændig ustyrligt pinligt. "Hmn.." stønnede han da Damon skruede lidt op for bevægelserne og grinede stille "Hvad jeg.. uh.. kan lide ved dig?" mumlede han og lod sine fingre glide helt ned til hans lænd og klynkede lidt da han stønnede ham i øret, åh det gjorde ham helt kulret i hovedet jo! "Hvor skal jeg s-starte.." hviskede han lavt og vendte sit ansigt ind mod hans hår og tinding og bed tænderne sammen for ikke at stønne for højt, men det var så svært, han ville så gerne larme, men han havde naboer for pokker altså. "Dine øjne.." gispede han så "I could drown in them.." tilføjede han og lukkede sine øjne og trykkede sig lidt op mod ham "Din krop.. for åbenlyse grunde.." mumlede han drillende mod hans øre, og strejfede hans ene balle med fingerspidserne "Dit smil.. for du er lækker og sød når du.. åh-nn.. smiler" han måtte synke et par gange, det var svært at snakke når af ret mange grunde, men mest af alt fordi Damon ligesom bevægede sig indeni ham. "Og.. din stædighed, selvom den også kan gå mig på nerverne" hviskede han kælent og var ved at gå ud af sit gode skind, det her var så godt! Åh han havde savnet det! Han stønnede lidt højere "Ogsåelskerjeg..jegelsker... Åh ja! der!" klynkede han ud i en pærevælling og fik ligesom sine ord galt i halsen og lagde nakken lidt bagover og stønnede lidt højere.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 2:37 pm

Damon grinede kort og nikkede så, "Mhmm du er et menneske" mumlede han bare til svar, det måtte også være svar nok, Jamie var svag i forhold til Damon, fordi Jamie var et menneske.. og dog.. han var ret sikker på at Jamie også var ret svag i forhold til andre mennesker, han havde ikke store overarme og en sixpack, men det passede Damon fint, det ville måske have skræmt ham væk.. yearh.. tynd og lille.. nem at kaste rundt med, mhmm sådan kunne han bedst lide det! "Mhmm" stønnede han til Jamies spørgsmål, "støn" hviskede han bare til svar.. det var et dårligt svar, men han var ligeglad, han ville bare.. mhmm! "Højer.." hviskede han drillende og gav selv et ret højt støn fra sig, han smilede så da Jamie begyndte, "romantiker.." mumlede han bare og kyssede ham kort på kinden.. mh.. "Hvilke grunde.." hviskede han og smilede da han lod sine fingre glide over hans røv.. jov? Hans røv.. hvad mere.. haha! "Mhmm" hviskede han stille og stønnede igen, blev ved Jamies øre, og som et lille tak, nappede han ham drillende i øret, og lod sin tunge glide langsomt gennem hans øre efterfulgt af et vådt kys og et højt støn.. rawr! "du kan godt lide det" hviskede han bare og grinede da Jamie blev kvalt i sine egne ord, "Her?" hviskede han drillende og satte tempoet en tand højere op og stønnede endnu højere mod Jamies øre, "Mhmm jeg elsker det også" grinede han selv om han godt vidste det ikke helt var det Jamie mente.. eller ville have sagt, "Din røv.." hviskede han stille og kærtegnede hans røv, gav ham et lille kærligt klask.. mhmm, "Og dit lem.." hviskede han videre og fik fat om Jamies lem og begyndte at bevæge sin hånd i samme rytme som de.. ja.. "Og din lækre overkrop.." mumlede han, og lænede sig ned og lod sin tunge glide op over hans overkrop, og lukkede sine læber om hans nippel, og kærtegnede den med sin tunge.. og sine tænder.. mhmm! Han fortsatte så videre op af hans hals med små kys, "Og dine læber.. " hviskede han og trykkede et vådt kys mod hans læber, "Mhmm og din tunge.." mumlede han i kysset og lod sin tunge glide over hans underlæbe og ind mellem hans læber og fandt Jamies tunge, og gav endnu et støn fra sig.. åh!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 3:04 pm

Jamie kom med en fesen lyd "Jeg er et radioaktivt menneske, det må da give mig lidt ekstra point.." tilføjede han og grinede stille.. han kunne unaturlige ting! Ikke menneskelige ting! Damon måtte da give ham lidt credit for det. "Shu-shut up, det var dig der startede!" stønnede han og rødmede, det var Damon der havde spurgt! Jamie havde svaret.. "Øh.. duh.." mumlede han ukoncentreret og lod sin hånd glide op af hans ryg igen til hans nakke "Man kunne skære diamanter på din kæbe.." mumlede han drillende, men Damon havde like.. den flotteste kæbelinje, han lod sine fingre følge den og gav et lille støn fra sig da han stønnede ham i ørerne, han rørte ved hans læber.. "Det.." mumlede han og fortsatte nedover hans hals, brystkasse mave.. mm.. "Og alt det her... og det mellem dine ben især" hviskede han katteblidt og smilede skævt, inden han gav et lille klynk fra sig da han slikkede ham i øret "Åh.. ne-nej" grinede han "ad" hviskede han. Han skød en hånd bagud og greb fat i armlænet på sovesofaen og strammede til så hans knoer blev hvide, da Damon skruede tempoet i vejret og hans stønnen og... åh.. "Ja! Jajaja..!" pev han og trykkede sin krop op mod hans. Han smilede da han gav hans røv et lille klask og gav et lille støn fra sig samtidigt "Sa-savner du din pisk..?" hviskede han kun afbrudt af stønnene.. på trods af der var mange, og flere af ordene nærmest kom ud som støn. Han skævede til ham da han gav Jamie sin version "Åh.." lød det fra ham og han gispede da han fik fat om hans lem, og slikkede ham på brystkassen. Da han tog sig sin tid med hans nipple kunne han ikke undgå at slippe så højt et støn ud at det vidst kunne klassificeres indenfor kategorien.. skrig/jamren. "Åh.. naboer.." gispede han ude af kontrol til at styre sig, det hjalp dog lidt at Damon kyssede ham.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 3:11 pm

Damon svarede ikke, det der.. overnatulige ved Jamie.. var ikke noget han brød sig om længere, han gad ikke snakke om det, han grinede så bare, "Mhmm" hviskede han og lod to fingre glide over hans kindben, "Og den rødmen der.." hviskede han og smilede kærligt til ham, og rystede så lidt på hovedet af ham, "Fjollet" mumlede han bare, og smilede så, "sh du kan lide det.." gav han igen og betragtede Jamie gå.. amok.. nærmest, han stønnede bare mod hans øre, og bevægede sig i samme takt som før, det var lige der.. åbenbart.. mhmm! "Mhmm henter den når du sover.." hviskede han drillende og stønnede igen højere, fuck naboer han var ligeglad! Han lyttede til hans gisp og smilede, og smeltede da han gav et højt støn fra sig.. skrig næsten.. mhmm! Han elskede at han kunne få ham til den slags! Elskede det! Det brændte over det fucking hele, og han begyndte at ryste en smule, mhmm, nu var han der igen.. "Fuck naboer" hviskede han bare "Støn!" befalede han højt og satte så tempoet op igen, helt op, helt helt op... umenneskeligt hurtigt.. "Kom!" stønnede han højt og lagde nakken tilbage, han følte sig som i kramper.. nydelses kramper.. åh shit altså! Og så kom han igen.. og igen.. to gange.. i træk.. og igen.. fuck altså!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 3:52 pm

Jamie lagde godt mærke til at Damon pludselig blev forunderligt stille.. og ikke svarede på det han havde sagt. Han fik en klump i halsen, og skammede sig så en smule over at have nævnt det.. Han bed sig i læben og forsøgte at kontrollere stønnene en smule mens han tænkte over hvordan han kunne gøre det godt igen, men det var ikke helt nemt og han var bange for at han nu ville smadre det hele og.. Han så ham i øjnene da han lod sine fingre glide over hans kindben og smilede til ham.. på den der måde der gjorde ham blød i knæene. Det tog lidt af hans dårlige samvittighed, og han fik faktisk samlet sig nok til at smile tilbage og begravede så kort sit ansigt i hans skulder og stønnede hæst og højlydt. Han smilede og grinede... tosse! Ham og hans legetøj altså. Jamie lagde mærke til Damons lette rysten, okay så det var snart tid igen, det kunne han også godt selv fornemme, men Damon var lidt på forkant denne gang. Han trak sit ansigt væk fra hans skulder og så på ham, hed i kinderne og gispende "Jamen.." begyndte han og spærrede så sine grønne øjne op til fuld størrelse da han satte hastigheden op.. og op.. og.. o-o-op! "Mygo.. Damon!" gispede han højt.. fuck! Glem det han havde tænkt før, han var nød til at komme nu! Ah! Han trykkede sit ansigt mod hans skulder igen og kom med endnu et af de der skrig, af åh-hvor-er-det-godt-jeg-kan-ikke-håndtere-det slagsen, pressede luften ud mod Damons hud og kom! Og kom.. argh!
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeTors Dec 05, 2013 8:13 pm

Damon åndede tungt ud.. puuh. "Heeej.." hviskede han stille og grinede og så lidt ned af Jamie, "Mhmm der er vidst en der trænger til at blive vasket" drillede han og kravlede ned fra Jamie og trak ham op i sine arme, imens han bar ham mod toilettet, hvor han nu troede det lige var, og gættede heldigvis rigtigt. Han åbnede døren op og tændte vandet og smilede frækt til Jamie inden han gik ud og lukkede døren på klem og fandt sit tøj.. sved og.. sæd.. alle stedet.. nej det lille menneske skulle lige vaskes.. det problem havde han ikke selv, hverken for det ene eller andet.. ikke fordi han ikke kom.. jo.. med.. ja.. men han kom jo inde i Jamie.. haha.. aj.. nå ja.. men sådan var det at være en sød lille underkastet slave, det måtte han bare finde sig i. "Skat?" kaldte han roligt og rettede lidt på de ting fra sofaen der var faldet ned, og smilede kort, inden han fik lidt tøj på og satte sig i sofaen, da den lille mis kom snigende. "Hej" sagde han kort og klappede på sofaen, men katten hoppede bare op på hans skød i stedet for.. nååe.. nå ja.. han lod sin hånd glide gennem dens pels.. mh.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeFre Dec 06, 2013 1:00 pm

Jamie sendte ham et fjollet smil "Hee-ej.." mumlede han og skævede ned af sig selv og rødmede.. erh.. ja. Han gav blidt slip på Damon og rakte ud for at få fat i sin t-shirt så han lige kunne tørre det værste af sig, men Damon kom ham i forkøbet og løftede ham. "You never get tired of that, ay?" mumlede han blødsødent og nulrede ham blidt i håret. Han var i et humør der slet ikke kunne beskrives, han var jublende lykkelig, svævede på cloud nine og så var han sulten som en ulv. For ikke at tale om at han var smurt ind i diverse kropsvæsker.. yuck. Men sex to gange i træk? Så kunne man næsten ikke forvente andet. Han tændte vandet og trådte ind under det rindende vand med et lille suk "Jaer?" svarede han, med lukkede øjne under bruseren. Han rakte ud og fik fat i shampooen og gav sig til at sæbe sig ind alle vejne og fjernede ethvert spor af hvad der lige havde foregået inde på Jamies sovesofa. Kong Pjuske kravlede velvilligt op på skødet af Damon og strakte sig dovent og tykt som den var under hans kærtegn inden den lagde sig til rette. Jamie blev færdig og tørrede sig og snurrede håndklædet om livet inden han gik ind i stuen, våd igen igen.. og trak det rene tøj på som han havde haft på inden de havde lavet numre. Hans sweatpants, boksershorts og t-shirt. Han gned sit fugtige hår lidt med håndklædet og gled ned og sidde ved siden af ham.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitimeMan Dec 16, 2013 11:29 am

Damon kiggede op da Jamie kom ind i stueen igen, denne gang fuldt påklædt.. øv han ville have fortrukket ham i underbukser.. eller faktisk helst ingen ting. Han så lidt på ham og tog en dyb indåndning "Så?" sagde han stille og skubbede katten ned og rakte ud efter Jamie, så han kunne tage kattens plads, han trak ham ned på sit skød, så han sad med siden til Damon. "Hvad skal vi lave imorgen?" hviskede han stille og kiggede ham kort ind i øjnene.. der var bare et eller andet, han ikke helt kunne sætte fingerne på.. hm. "Jamie" mumlede han stille, "Jeg tror folk undervudere dig" sagde han så uden vider, det var bare noget han lige.. det kom til ham, og Damon var ikke just typen der holdte tingene inde, når han havde noget på hjertet så sagde han det.. for det meste.. ud over hvis det virkelig var en af hans små hemmeligheder, eller noget han ikke gad høre svaret på.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





UNI - Jamie  - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: UNI - Jamie    UNI - Jamie  - Page 13 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
UNI - Jamie
Tilbage til toppen 
Side 13 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Næste
 Lignende emner
-
» Angel's Paradise - Jamie
» tak for hjælpen (Crystal Jamie Marshall)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: