Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick   Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 25, 2013 9:02 am

Fredrick grinte, "Varulve" sagde han og vist sine tænder i et stort smil, "og desværre ikke, måske en T-shirt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick   Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 01, 2013 5:01 am

Så... du er ikke typen jeg skal på druktur med når der er fuldmåne?
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick   Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 03, 2013 8:18 pm

Han rystede på hovedet, "nope, det ville nok ikke være så klogt" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick   Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 08, 2013 6:31 am

lidt tvivlende spurgte Sam: er der så også et eller andet hemmeligt håndtryk jeg skal kende for at vide hvem der er med i hulen og sådan?

Sam ingen grund til at kamuflere hvor dumt ideen virkede, men man vidste jo aldrig...
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick   Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 08, 2013 11:12 am

Fredrick lo, "nej, bare rolig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick   Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 08, 2013 11:36 am

godt så, skulle bare lige tjekke at jeg ikke fik hug af en eller anden gammel spidsøret panser fordi jeg ikke kunne se på vinklen af hans hat at han var troldman...
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick   Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 08, 2013 12:36 pm

Han lo, "nej, det skal du ikke bekymre dig om"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick   Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 09, 2013 6:28 am

okay, så jeg føller lidt at ham der, Dr. John han kun har givet mig en halv forklaring, noget åbenlyst jeg mangler at vide... trækker det i skat

heller spørge engang for meget
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick   Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 11, 2013 7:24 am

Fredrick grinte, "det tror jeg ikke" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick   Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 15, 2013 7:37 am


Så med det ude af verden ville det så være cool nok hvis at jeg fixede mit ben, eller vil du selv have lov?

Sam var pludseligt kommet i tanke om at han stadig havde et ben fyldt med grus og glasskår som var begyndt at bløde igen...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick   Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kvarksalveri er sådan et stærkt ord -Fredrick
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» er det sådan her han bor? //Jayden//
» sådan lidt af hvert
» Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia
» Candyfloss!!! - Fredrick
» På vagt - Fredrick

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Hospitalet-
Gå til: