Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 "Hvad mor? Endu én?" - Sakura

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




"Hvad mor? Endu én?" - Sakura - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Hvad mor? Endu én?" - Sakura   "Hvad mor? Endu én?" - Sakura - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 12:25 am

"Jo, jeg er lige flyttet hertil.. Min nye lejlighed er stadig fyldt med papkasser jeg ikke har fået pakket ud endnu." Svarede Sakura med et smil til Jasper.
Hun så på priserne for kugle is, og så på de forskellige slags smag man kunne få til sin is.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Hvad mor? Endu én?" - Sakura - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Hvad mor? Endu én?" - Sakura   "Hvad mor? Endu én?" - Sakura - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 9:27 pm

Jasper smilede.
"Det er en måned siden jeg flyttede hertil og jeg har stadig papkasser i min lejlighed." sagde han. Han kiggede om de havde hans yndlingsis. Pistacie og After Eight. Han fandt dem, bestilte dem og sagde til salgsassistenten at han også ville betale for Sakuras is.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Hvad mor? Endu én?" - Sakura - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Hvad mor? Endu én?" - Sakura   "Hvad mor? Endu én?" - Sakura - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 10:38 pm

"Wow.." Smilede hun til hans kommentar om kasserne.
"Åh, nej, du behøver ikke at betale for mig. Jeg har selv penge." Sagde Sakura forfærdet over at han ville spilde sine penge på at hun kunne få en is. Hun hev sin pung frem og viftede lidt med den for at hentyde til at hun havde penge selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Hvad mor? Endu én?" - Sakura - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Hvad mor? Endu én?" - Sakura   "Hvad mor? Endu én?" - Sakura - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 05, 2013 12:49 am

"Ikke for at være insisterende (jo måske lidt), men jeg vil altså gerne betale." sagde Jasper og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Hvad mor? Endu én?" - Sakura - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Hvad mor? Endu én?" - Sakura   "Hvad mor? Endu én?" - Sakura - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 05, 2013 12:58 am

"Fint nok så. Men jeg skal nok betale dig tilbage en dag." Smilede hun og lagde sin pung væk igen. Hun ville ikke diskutere med ham om hvem der skulle betale, ikke når hans is ville begynde at smelte af det.
"Banan og vanilje is tak.. Med noget af det der chokolade sovs på." Smilede hun til hende bag disken, og så bag efter på Jasper for at være sikker på at den blev lidt dyre måske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Hvad mor? Endu én?" - Sakura - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Hvad mor? Endu én?" - Sakura   "Hvad mor? Endu én?" - Sakura - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 05, 2013 1:16 am

"Tak." sagde Jasper og betalte for dem begge to. Han gik lidt væk fra isboden og vendte sig om mod Sakura.
"Så hvor bor du henne?" sagde han efter han havde taget in bid af sin is.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Hvad mor? Endu én?" - Sakura - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Hvad mor? Endu én?" - Sakura   "Hvad mor? Endu én?" - Sakura - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 05, 2013 1:35 am

Hun slikkede stille sin is mens de gik væk fra isbutikken.
"Mmm.." Hun sank hurtigt det vanilje is hun havde haft i munden for at svare ham, "I en lille et værelses lejlighed Downtown. Jeg kunne godt have valgt en to værelses, men jeg er kun mig, og den var lidt billigere. Hvad med dig?" Smilede hun til ham og prøvede at bide lidt is af. Hun gøs på grund af kulden imod tænderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Hvad mor? Endu én?" - Sakura - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Hvad mor? Endu én?" - Sakura   "Hvad mor? Endu én?" - Sakura - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 7:11 am

"Jeg bor også i Downtown..kan du være mere specifik? Det kan være vi bor tæt på hinanden." sagde Jasper og smilede. Han bed lidt af sin is af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Hvad mor? Endu én?" - Sakura - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Hvad mor? Endu én?" - Sakura   "Hvad mor? Endu én?" - Sakura - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 11, 2013 4:53 am

"Uhm.." Sakura tog en lille bid med fortænderne, og gøs på grund af den kulde der blev sendt ud i hendes krop fra isen.
"Jeg kan ikke lige huske hvad gaden hedder... Den hedder.. Ej jeg kan ikke huske det." Sukkede hun lidt irriteret over at hun ikke lige kunne huske navnet på den gade.
"Hvad med dig? Du kan nok godt huske hvor du bor. Du ligner en klog fyr der kan huske den slags." Smilede hun til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





"Hvad mor? Endu én?" - Sakura - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Hvad mor? Endu én?" - Sakura   "Hvad mor? Endu én?" - Sakura - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"Hvad mor? Endu én?" - Sakura
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Sakura-festival i parken (åben for alle)
» endu en gang alene (Alessandro)
» Hvad er det her?
» Hvad er det her dog for en by? //Anthony//
» Hvad synes i?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: