Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Er du ny her?-Alice

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Er du ny her?-Alice - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny her?-Alice   Er du ny her?-Alice - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 01, 2013 6:10 am

"Det lyder længe" sagde hun og beundrede hendes skikkelse som ulv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ny her?-Alice - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny her?-Alice   Er du ny her?-Alice - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 01, 2013 6:14 am

"mit liv er kun på tyve år" hun smilte forsigtigt, hun bemærkede de blikke Alice sendte hendes skikkelse "jeg blev født som varulv"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ny her?-Alice - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny her?-Alice   Er du ny her?-Alice - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 01, 2013 9:53 am

"interessant" sagde hun nysegerigt, men tog sig hurtigt til munden, da hun mente at det ikke var det bedste at sige. "øhmm hvad med din familie??" spurgte hun hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ny her?-Alice - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny her?-Alice   Er du ny her?-Alice - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 01, 2013 8:44 pm

"hele min familie er varulve, enten er de født som en. eller også bliver de skabt, du kan ikke finde en anden race end varulv" smilte hun "det er en familie tradition" sagde hun stolt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ny her?-Alice - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny her?-Alice   Er du ny her?-Alice - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 1:28 am

Hun smilede af hende og bemærkede det stolte smil. Familie...det vækkede nogle tanker i Alice, hun vidste ikke meget om hendes egen familie tænkte hun og det gjorder hende en smule ked af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ny her?-Alice - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny her?-Alice   Er du ny her?-Alice - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 1:34 am

"min familie, har en dårlig vane med kun at vil have varulve. derfor er det meget intresant når vi holder fødselsdag eller noget, det ender med et par blå øjne og diverse småskader" grinte hun, hun bemærkede at Alice var forandret * måske ved hun intet om sin egen* sagde en lille stemme i mirjas hovde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ny her?-Alice - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny her?-Alice   Er du ny her?-Alice - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 5:45 am

Alice smilede over at høre om Mirjas familie. Det lød dejligt, selv om det engang imellem endte med skader. Hun grinede lavmælt. "Det lyder som en dejlig familie du har Mirja" sagde hun med et grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ny her?-Alice - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny her?-Alice   Er du ny her?-Alice - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 6:23 am

"ja det er det, så længe vi ikke har madkamp" grinede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ny her?-Alice - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny her?-Alice   Er du ny her?-Alice - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 6:42 am

Alice grinede lidt mere. "Det lyder som noget hyggeligt noget i laver" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ny her?-Alice - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny her?-Alice   Er du ny her?-Alice - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 7:10 am

"ja sommetider" smilede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ny her?-Alice - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny her?-Alice   Er du ny her?-Alice - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 11:02 am

"jeg vil virkelig ønske at jeg havde en stor familie som dig" sagde hun med en trist minde. Hun lænede sig opad træet bag hende og kiggede op mod himlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du ny her?-Alice - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny her?-Alice   Er du ny her?-Alice - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 3:20 am

"stor familie kan give store problemer, men tror godt jeg kan følge dig" sagde hun medfølende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Er du ny her?-Alice - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du ny her?-Alice   Er du ny her?-Alice - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er du ny her?-Alice
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» A night like no other //Alice//
» kom ind.. hvis du tør - Alice
» En date //Alice
» Aftenvagt - Alice
» A half selfish day... //Alice//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: