Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Gensyn - Fredrick

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:48 am

Jasper kiggede på Elias.
"Tja. Jeg er flyttet ind i Downtownkvarteret. Lige ved hovegaden. Jeg tror endda jeg hørte et pistolskud i går." sagde han og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:49 am

Fredrick smilte svagt, "jep, den slags er der desværre en del af der" sagde han, "det er helt rart at være kommet væk fra det".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:50 am

Elias så fra Fredrick til Jasper, og grinede ikke. "Så.. nu hvor du er en Vulp.. så har du ikke nogen måde at forsvare dig selv på, vel?" spurgte han usikkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:54 am

"Nope!" sagde han og smilede. "Jeg er totalt forsvarsløs, men det er de stakkels mennesker jo også. Jeg kan dog forsvare mig mod magi..."


Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:56 am

"Det skal nok gå" sagde han med et grin, "masser mennesker lever der uden at dø, også folk der ikke kan magi, eller blive til kæmpeulve".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:57 am

".. men mange af dem dør" sagde Elias og sukkede "men hvis du er tryg.." han så lidt undersøgende på Jasper "immun overfor magi er nu også praktisk"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:03 am

"Det ville være en løgn hvis jeg sagde at jeg følte mig tryg, men jeg har ikke rigtig penge til andet." sukkede Jasper. "Men jeg har sat en kontaktannonce om en sambo op i byen, og jeg venter på svar. Jeg ville have det meget bedre hvis jeg havde nogen at bo sammen med."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:04 am

Fredrick nikkede, "det er rart ikke at bo alene" gav han ham ret i, "det gør ligesom det hele lidt bedre".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:05 am

"Det kan være vi kender nogen?" sagde Elias og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:06 am

"Årh! Det ville være skønt!" udbrød han håbefuldt.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:09 am

Fredrick nikkede, "hm ... jeg tror desværre ikke jeg kender nogen" sagde han beklagende, "den eneste jeg lige kan komme i tanke om er Richard, og jeg tror ikke han er interesseret i en sambo" sagde han tænktsomt, "kender du nogen Elias?" spurgte han så nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:11 am

Elias sad og tænkte.. de fleste af hans venner boede allerede sammen med nogle. "Hm.. nej jeg kan ikke komme på nogen.. men hvis du vil have det, kan jeg hænge din ansøgning op over på min skole?" foreslog han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:17 am

"Det ville være dejligt hvis du gad det. Må jeg få din e-mail? Så sender jeg dig en fil." sagde Jasper. "Hvor går du i skole henne?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:18 am

"det kan jeg også godt, hvis det" tilbød Fredrick med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:25 am

"Ja selvfølgelig" sagde Elias og fandt sin mobil frem "vil du havde den på et papir, ellers skal jeg sende dig en sms? Jeg går på universitet i centrum"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:27 am

"Jeg tager den på en lap papir, det er nemmest for mig." sagde han og så så over på Fredrick. "Må jeg få din også?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:36 am

Fredrick nikked, "jep, jeg kan skrive den ned ved siden af Eliases" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:39 am

Elias fik skrevet sin mail ned på en lap papir og rakte den til Fredrick
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:48 am

"Tak gutter, det er virkelig pænt af jer." sagde han og kiggede derefter på Elias. "Hvad læser du egentlig?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:54 am

Fredrick smilte, "så lidt" sagde han, "bare sig til, hvis der er andet".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:55 am

"til advokat" sagde Elias og smilede lidt akavet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:11 pm

"Gud, hvor spændende." sagde han. "Jeg læser russisk. Det kan godt være at vi går på samme uni, men jeg tror det ligger i den helt anden ende af byen." grinte han.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 9:13 pm

"han skal være en god advokat, sådan en ligesom dem man ser i film, der altid redder folk når de har brug for det" sagde han med et grin, "jep, det gør det nok".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:24 pm

Elias kom til at smile lidt af det Fredrick sagde "så god er jeg nu heller ikke.. russisk? Det lyder fedt, hvad skal du bruge det til?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 10:28 pm

"Det ved jeg ærlig talt ikke, jeg syntes det var et interessant sprog og jeg besluttede mig for at studere det. Jeg tænkte jeg ville arbejde som tolk eller sådan noget." sagde Jasper. "Hvad med dig Fredrick? Hvad læser du?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gensyn - Fredrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn - Fredrick   Gensyn - Fredrick - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gensyn - Fredrick
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Gensyn - ciara
» Gensyn i mørket ~ Maya
» gensyn - James Smith
» Et koldt gensyn //Sebastian
» Hatlady's cupcakes and sweets - Fredrick

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: