Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Empty
IndlægEmne: hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)   hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Icon_minitimeMan Jul 01, 2013 8:35 pm

hey jeg er ny her og jeg mangler nogen og emne med og jeg vil gærne emne med dig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Empty
IndlægEmne: Sv: hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)   hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 5:15 am

Godaften kære Lilith, jeg vil med glæde havde den ære at holde dem ved selskab, så længe det ikke er i nærheden af min ''ejer'' Fenryl. ^^

har de nogle tanker på plot? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Empty
IndlægEmne: Sv: hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)   hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 5:39 am

plot: hvad med at jeg finder ud af hvad du er og du prøver enten at overbevise mig om noget andet ellerprøver at få mig til ikke at afsløre hvad du er
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Empty
IndlægEmne: Sv: hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)   hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 5:48 pm

det lyder meget godt ^^

kunne man lokke dem til at lave emnet?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Empty
IndlægEmne: Sv: hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)   hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 7:31 pm

det kan jeg godt,men har de et godt sted
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Empty
IndlægEmne: Sv: hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)   hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 11:19 pm

Kan da god emne med dig, har ikke det store og lave så lidt underholdning kunne da være ganske rart c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Empty
IndlægEmne: Sv: hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)   hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Icon_minitimeOns Jul 03, 2013 1:09 am

ok det ville være awesome at heve fler at emne med nogle ideer til plot
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Empty
IndlægEmne: Sv: hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)   hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Icon_minitimeOns Jul 03, 2013 2:35 am

Det kommer lidt an på hvad du selv er med på?
For min karakter er lave som en ret voldlig karakter som der begår mord det meste af tiden, så hvad har du selv i tankerne?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Empty
IndlægEmne: Sv: hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)   hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Icon_minitimeOns Jul 03, 2013 3:08 am

hvad med at du prøver at dræbe mig og jeg overresker dig med hvad jeg kan gøre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Empty
IndlægEmne: Sv: hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)   hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Icon_minitimeOns Jul 03, 2013 3:35 am

Hmm kunne vi da god sige, så kan min karakter os have det lidt sjovt, men hvor skal det være og hvem laver emnet? For jeg står lige i køkkenet og er igang med og lave aftensmad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Empty
IndlægEmne: Sv: hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)   hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Icon_minitimeOns Jul 03, 2013 3:39 am

jeg kan godt lave, men hvor skal det være
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Empty
IndlægEmne: Sv: hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)   hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Icon_minitimeOns Jul 03, 2013 3:45 am

Et eller andet sted i downtown?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Empty
IndlægEmne: Sv: hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)   hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Icon_minitimeOns Jul 03, 2013 3:47 am

ok giv mig et minut
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Empty
IndlægEmne: Sv: hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)   hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Icon_minitimeOns Jul 03, 2013 3:50 am

yes yes jeg har masser af tid, står jo bare og laver mad c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Empty
IndlægEmne: Sv: hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)   hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Icon_minitimeOns Jul 03, 2013 4:01 am

sådan

https://aterswell.danskforum.net/t1223-fear-the-phenix-s-song-chasez#62351

PS. menneske kød skal have lige så meget som svinekød før det er mørt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Empty
IndlægEmne: Sv: hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)   hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Icon_minitimeOns Jul 03, 2013 4:39 am

tak for informationen xD

Du skal bare lige være klar over at jeg er et menneske som god kan skrive lidt stor tekster, så mine svar tager normalt lidt tid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Empty
IndlægEmne: Sv: hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)   hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Icon_minitimeOns Jul 03, 2013 7:25 pm

Tænker at vi kunne tag vores lille emne i Down Town, hvis du har mod på det? ^-^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Empty
IndlægEmne: Sv: hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)   hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 12:59 am

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Empty
IndlægEmne: Sv: hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)   hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hey alle sammen se her (jeg har nu erklæret det ulovligt ikke at se her)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» hej alle sammen :P
» hey alle sammen SE HER
» hey alle sammen
» hejsa med jer alle sammen //emne søgning//
» Goddag alle sammen, jeg er jeres nye vikar… - Fredrick

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: