Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 what's behind the mask (JUDAS)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




what's behind the mask (JUDAS) Empty
IndlægEmne: what's behind the mask (JUDAS)   what's behind the mask (JUDAS) Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 12:59 am

tid: mandag eftermiddag
omgivelser: en lille meget hyggelig cafe
vejer: det er en varm dag, med solen højt på himlen
påklædning: en sort bikini bh, meget korte shorts og læderstøvler, det viser en hel del skind og meget af hendes tatoveringer

Lillith kom gående ned af gyden, hun havde været længe opp sidste nat for at spille til en fest, så hun var lige stået op og så at vejeret var fantastisk, så hun ville i parken for at slikke sol, men først ville hun have noget at morgenmad, så hun var gået ned på sin ynglings cafe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what's behind the mask (JUDAS) Empty
IndlægEmne: Sv: what's behind the mask (JUDAS)   what's behind the mask (JUDAS) Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 1:32 am

Santuine sad ved caféen og nyd stille en kop te, da hans 'ejer' fenryl for det meste sov om eftermiddagen, for at være klar til at tattoovære folk fra underverden, når de dukkede op om natten, så hans eneste mulighed for at kunne komme ud, var om eftermiddagen, for det meste.

Santuine's påklædning var en kul sort Kimono, da han jo ikke helt fik de store valg muligheder da han skulle inde under denne undercover mission, selv om Santuine også kaldet Judas, syntes det nu mere virkede som børne pasning end, en seriøs mission.

'' er der ellers andet jeg kan hjælpe dem med?'' lyd det fra servitricen, som så ud til at være ny, hendes fødder var iklædt nogle højhæle, som var en klassisk fejl ved de fleste, da de for det meste altid lod sig på at få vabler, eller meget meget ondt i fødderne dagen efter.

''jo, jeg kunne godt tænke mig nogle spejlæg og bacon, hvis der altså stadig er mulighed for morgen tilbudet på jeres menu '' svarede judas, som frem vidste tilbudet om æg og bacon til morgenmad.
Tilbage til toppen Go down
 
what's behind the mask (JUDAS)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: