Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeFre Jun 07, 2013 5:40 am

fenryl lod stille hånden ned langs hendes skræv og stag 2 fingere ind i hende, og gav den hårdt ind i hende, mens han stille lod sit blik på hende, og lod sig mod hendes bryst og gav et lettere overfladisk slik på hendes ene brystvorte, mens det andet bryst fik sig stille nussede omkring hendes vorte, i cirkulerende bevægelser rundt om den...

hans 'mørke' hænder har allerede fjernet tøj stykkerne og stille puttede dem i skralde spanden, mens nogle lader sig mod hendes skræv, og andre stille mod hendes røv, som giver den nogle lettere dask, og stille spreder hendes røv, for at lade en finger glide langs fra hendes len forbi hendes røvhul og der efter væk, med en langsom bevægelse, så hun stille kunne følge dens berørelse som kom tættere.. tættere og tættere på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeFre Jun 07, 2013 9:03 am

Et kraftigt støn forlod Denineas læber, da hans fingre let gled ind i hende. Straks strammede hun hårdt til om hans fingre, og den væske, der før havde haft den plads, han nu tog, sprøjtede ud over hans hånd.
Han havde fjernet sig fra hendes mund, og hun fik nu mulighed for at stønne højlydt, hvilket hun bestemt gjorde brug af - og hun havde i den grad ikke behov for at stoppe, nu hvor han fortsatte med sin tunge ved hendes bryst.
"Hvad er din yndlingsfarve, Fenryl?" Sprugte hun stønnende. På den mørke baggrund af skyggerne under hende, fik hun sit hår til at lyse kraftigere. "Jeg kan være din yndlingsfarve."

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 10, 2013 6:36 pm

fenryl hvilede blikket på hende med et let smil på læben, hvor efter han rejste sit ansigt kort, ''tja.. alle farver er pæne, men tror hvis jeg skulle vælge ville det nok være at jeg elsker at blive overrasket'' svarede han kort og mens den ene finger nuldre over hendes bryst vorte, mens den anden hånd stille begyndte at bevæge sig hårdere ind i hende, mens væksen om hans hånd blot gjorde det nemmere for ham og glide ind og ud af hende.

tanken om hun spurgte hvilken farve han fortrak kunne han ikke lade vær med at grine lidt over inde fra, som var det han havde fundet sin egen regnbue is, som ændrede farve alt efter hvad isen valgt, og hvorfor valget af isen? tja... den er jo sød, og den smager vel udemærket, og kan ændre farve jo mere man slikker på den, så.. en regnbue is måtte hun vel være.. fenryls næsten helt personlige regnbue is.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 12, 2013 7:12 am

Deninea gjorde sine øjne dybgrønne, og de små konturer omkring hendes øjne begyndte langsomt også at optage farven og selv de små fregner blev en smule grønlige i det, som var hun et eventyrvæsen lavet af mos.
Hun havde dog gang i så meget forskelligt nu, at hendes før gyldentskinnende hår mistede sin glans og næsten blev drænet for lys, så det så mat og mørkt ud til sammenligning med før.
Dog blev hun utrolig distraheret fra at lege med farvenuancer, da Fenryl ramte det helt rigtige sted i hende, og alle hendes muskler spændtes, mens hun lagde hovedet tilbage i et højt støn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeLør Jun 15, 2013 10:26 pm

Fenryl lagde hånden ud af hende, og stille lod skyggerne forme en mindre former for dildo på 2 cm bred og 5 cm lang, og stille lod sig daske over hendes lem, mens han daskede hendes bryst og med den ene hånd, hvor den anden tog fat om kæben på hende, mens dildoen pressede sig ind i hendes lem, og hans anden hånd på hendes bryst klemte lidt hårdere. Hans øjne forblev på hendes ansigt, som var de kolde, livløse og lettere afventende på hvornår hun blot ville give et skrig eller om hun ville give et frygt afventende reaktion, eller om hun blot ville tigge efter mere. . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 16, 2013 7:26 am

Denineas underliv forsøgte nærmest at følge med, da Fenryl trak hånden til sig, men da hun mærkede, hvad han havde gang i med sine skygger, bed hun sig let i læben og afventede spændt den næste penetration, mens hendes brystkasse hævede og sænkede sig hurtigt i spænding.
Den faste hånd om hendes kæbe fik hende til at se på ham, men hun ænsede ikke det kolde i hans blik. Det var tydeligt, at hun var så langt væk i nydelse, at hun ikke engang overvejede, om der var farer forbundet med at være i en dæmons hule hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 16, 2013 7:22 pm

hans smil lod sig på læben om at allerede nu kunne hun ikke forstå at hun var i fare, og at Fenryl havde alle midler til at give hende store doser smerte, men også store doser nydelse, så, han stille lod den mindre 'dildo' ind i hende, uden farsel, som blot penetraret ind i hende, og hans ene hånd gav endnu et dask mod hendes ene bryst, dog hårdere en før, og der efter tog hårdere fat omkring det, mens dildoen i hende stille voksede størelse mens den gav hurtigere og dybere stød ind i hende.

Mens alt dette forgik, lod fenyrl sig ansigt mod hendes øre, med hvisken '' opvarmningen er afslutted, og begyndelsen på det sande områder begynder'' han kyssede hendes kind, og der efter lod tungen mod hendes ene bryst og slikkede omkring det, mens den anden hånd havde forladt hendes kæbe, og givet sig mod hendes andet bryst for at nudlre hendes ene bryst vorte, og stille lade 2 finger tag fat og løfte det mindre op af, mens han nuldre det, for hende at mærke en mindre smerte. .  .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 16, 2013 9:35 pm

Det overraskede i den grad Deninea, at skyggerne i hende skiftede størrelse, og hendes støn blev dybere ved hvert stød ind i hende.
Mens Fenryls ansigt var tæt på, vendte hun hovedet og nåede lige at berøre hans hals med sin tunge, inden han fortsatte ned mod hendes bryst. En grimasse gled kort over hendes ansigt, da hun mærkede den lette ubehagelighed ved sig andet bryst, og hun gav et lille spjæt fra sig, men hun regnede dog med, Fenryl ville lægge mærke til det og forstå, at det ikke havde været lige så dejligt for hende. 
Han havde snakket om opvarmning... Hvis dette her kun var opvarmningen, så glædede hun sig til han gik rigtig igang med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 19, 2013 9:04 pm

fenryl drejede blikket på hende, da hun gav et lettere spjæt, og stille lod hånden fra hendes bryst og gav et dask, hvor efter han rejste sit ansigt fra hende, der efter gik over mod stolen og satte sig med et lettere smil på læben, mens skyggerne stille lod sig snore langs hendes krop som var det en slange der lå på hende, og stille lod sig om hendes ene bryst og strammede om det, mens der blev lagt nogle lettere slag over det, og en anden form for skygge lod sig stille snore sig omkring hendes hals, dog kun overfladisk, mens den aformede sig efter hendes bevægelser så hun stadig kunne rygge sit hoved 5 cm omkring sig, og stille lod dildoen som var inde i hende, aforme sig så den blev mere med riller, hvor efter at ved hendes røv lod der en anden skygge som begyndte at give nogle overfladiske slag mod hendes røv, mens blikket fra fenryl drejede sig mod et magazin blad, og tændte en lampe fra sig, så lyset kunne se omkring ham, mens resten af rummet forblev i endeløs mørke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 24, 2013 9:42 pm

"F-fenryl?" stønnede Deninea undrende, da han gik fra hende. 
Hvorfor blev han der ikke? Hans bare overkrop havde været så tæt på, at hun næsten havde kunnet berøre den, hvis hendes hånd bare kunne have strukket sig lidt længere.
Hun mærkede den ene skygge, der som en tentakel rullede hen over hendes hals, og hun stivnede kort, før hun opdagede, at det bare var en skygge og ikke noget uvelkomment. 
"Fenryl.." gentog hun, "kom tilbage herover.."
Der var ligesom noget forkert i, at han ikke var i nærheden af hende i sådan en situation.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 11:22 pm

Fenryl hvilede blikket over mod hende, hvor efter han gik over til hende igen, og stod blot og kiggede koldt på hende, som var hun et objekt ''hvad er der?'' sagde han med en lettere afvisende stemme, hans mørke lod sig hårdere ind i hende, mens mørket som gav hende dask ved hendes røv lod sig gnide op af hendes røvhul, mens han lod hånden nusse hendes mave, og skyggen som strammede omkring hendes bryst som en slange stille lod nogle dask over hendes bryst, mens han selv med den anden hånd nussede hendes clit.

Dildoen som nu var inde i hendes lem, stille ændrede størrelse og brede for hvert stød der gik ind i hende, som var det den fra 10 sekunder siden kun var de 5 cm lang og 2 cm bred, havde ændret sig til 6 cm lang og 3 cm bred, og mens den gav nogle dybere og dybere stød ind i hendes lem, blev fenryl's eget selv større og større mens blodet pumpede for neden af ham, blot for at gøre sig klar til at tag hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeLør Jun 29, 2013 1:13 am

Deninea registrerede ikke helt hans spørgsmål. Hun var alt for optaget af hans berøring og den voksende dildo, der var inde i hende.
Berøringerne var generelt blevet mere aggressive, og hun mærkede nu tydeligt den skygge, der lå ved hendes røv. Hun følte et stik af nervøsitet - dét var en ting hun ikke havde prøvet under sex. På den anden side havde hun heller ikke erfaring med at blive holdt fast af skygger..
Hendes støn var blevet langt mere intense, mens dildoen var vokset i hende, og hun havde lagt hovedet tilbage med øjnene næsten rullende i hovedet på hende af nydelse.
En stemme i hendes hoved var ved at prikke en smule til hende for at pointere, at situationen var langt mere voldsom end noget hun ellers havde oplevet, og han Fenryl egentlig var en smule skræmmende, men Deni havde tabt sig selv i ekstasen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeLør Jun 29, 2013 5:54 am

Fenryl stille smilte i mørket, som havde indehyldet ham, hans væsen stille ændret sit kød og blod, nogle horn stille lod sig vokse ud fra hans pande, som var han fanden selv, mens vingerne lod sig forblive foldet ud, og blikket lagde sig nu hvilende på Deni, som stønnede i alt nydelse, mens hans eget sadistiske lem, voksede sig større og større, og hans bukser som før ellers lå løse på hans krop, stille lod sig nu stramt på hans ben, som var de nogle stramme læder bukser, som blev købt for små til ham.

Mørket som før prikkede hende i røven, lod sig nu hårdt ind i hende, med en størrelse af 8 cm lang og 2 cm bred, som tvang sig og pressede sig op i hende, mens den begyndte at snure sig og fortsætte videre ind i hende så den kom 'i bund' på de 8 cm lang, og stille voksede sig inde i hende så en længde på 17 cm nu var inde i hende, hvor efter den trak sig hurtigst muligt ud af hende, og der efter pressede sig ind i hende igen, næsten før hullet kunne nå at trække sig sammen igen. . .

Den anden som var ved hendes lem fortsatte med mere og mere brutale stød ind i hende, som var hun ikke andet end et sex objekt for ham, mens Fenryl's egne øjne blot blev mere og mere sorte, og hans hænder blev indhyldet af mørket som fik dem til at ligne 2 store klør ved hans hænder, som havde lagt et hårdt greb og fået den tidligere skygge som ellers lå omkring hendes bryst til at forsvinde, hans hænder som havde fat i hendes bryst tog et hårdt og fast greb om dem begge, og hans mund stille lagde sig i nærheden af hendes bryst og gav et slik fra det ene bryst vorte til den anden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 01, 2013 9:38 am

Et skrig kom fra Deni. Hun havde ikke været det mindste forberedt på at blive penetreret så hårdt fra dén side.
Hun havde en veninde, der havde talt godt om analsex, men hun havde også nævnt, at der skulle en del tilvænning og en ret stor mængde glidecreme til hjælp. Ingen af delene var inkluderet i det, Deni nu oplevede, og hun forstod hvorfor det nok ville have været en behageligere situation, hvis der havde. Hendes røvhul forsøgte desperat at trække sig sammen til normal tilstand, men nåede ikke engang halvvejs, før der blev presset ind igen. Denne gang gik det lidt lettere, men hun var ikke sikker på, om det skyldtes udvidelsen eller blod.
Endnu et skrig kom fra hende ved anden gennemboring, og det var først med disse voldsomme angreb på hendes krop, at hun igen så op på Fenryl. Hun var næsten parat til at skrige igen i overraskelse - eller måske frygt? - for hans udseende, der virkede langt mere skræmmende i mørket, situationen og de smertetårer, hun så på ham gennem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 01, 2013 7:23 pm

fenryl stod blot og nyd hvert et skrig, mens hans eget lem blot blev mere og mere liderlig, hans blik forblev stadig på hende, og hånden stille gled sig ned af hendes mave og mod hendes lem, som var det en bjørne klo, der gled langs hendes bare hud, hans blik var fjernt, og dæmonen havde nu vågnet, med et lettere smil på hans læber, hvor efter de 2 didoer blot pressede sig hårdere og mere brutalt end før ind i hende, som var hun et simple lege tøj til ham, hans interesse for at lege med hendes krop var vækket til fulde, mens hans eget sin hvilede sig på hvilke lege han bør begynde med, om det bør være at spænde hende fast til væggen, eller om det bør være til sengen, da begge dele lyd fristende i hans tanker og sind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 01, 2013 10:29 pm

Det gjorde stadig voldsomt ondt på Deni, men samtidig kunne hun også mærke, hvordan hendes røv begyndte at lege med og ønske mere. Hun var dog ret sikker på, hun blødte.
Tårerne trillede ned ad hendes kinder, og det var en blanding mellem dybe støn og skrig, der kom fra hende. Hun var stadig våd og kunne næsten fornemme sig selv dryppe.
Hun havde ikke luft til at sige noget, og hun vidste heller ikke om Fenryl overhovedet kunne høre hende. Om det stadig var Fenryl, der stod bøjet over hende, var hun ikke sikker på.
Hun forsøgte at vride sig i skyggerne. Situationen havde taget en drejning hun ikke var sikker på, hun kunne lide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeTors Jul 04, 2013 6:21 pm

fenryl havde blot et lettere smil på hans læber, hans hånd og krop havde nu bevægede sig fra hende, og hans skygger trukket sig ud af hende, hans kolde blik forblev hvilende på hende, hvor efter der ikke gik langt tid før han selv pressede sit eget lem ind i hende, mens en anden skygge stille lod sig op i røven på hende, dog mindre og mere vel tilpads, så det ikke udvidet, men passede til den størrelse den tidligere 'dildo' havde formået at presse og udvidet hendes røvhul, hans blik lod sig på hendes mave skind og hans hånd lod sig nu på hendes mave, som var det en kæmpe bjørneklo som lå der, hans egen krop stille mærkede hvordan følsen inden i hende var, mens nogle få støn undslap hans læber.

Svedet randte stille ned af hans ryg, mens flere utalige hårde stød blev lagt ind mod hende fra hans lem, hans øjne forblev hvilende på hendes nøgne krop, mens skyggen under hende pressede sig stille op og ned, så blodet kunne rande ned over den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 06, 2013 2:30 am

Smerten fra før var stilnet en smule af, selvom hun stadig var meget bevidst om blodet og den unaturlige intrængen. Hun klemte af refleks sammen med musklerne om ham, da han trængte ind og kunne ikke holde sine støn tilbage.
Kloen, der lå på hendes mave gav hendes fantasi skrækbilleder af, hvordan han om et kort øjeblik sikkert ville flå hendes mave op og rive involdene ud.
Tårerne løb stadig ned over hendes kinder, dog langsommere end før, da hun skræmt mødte hans blik.
"Du må ikke gøre mig ondt," fik hun fremstammet med rystende stemme, der tydeligt var påvirket af både frygt og nydelse. Stadig vred hun sig en smule i skyggernes greb.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 10:18 am

fenryl svarede med en anderedes stemme tone, som var det hans personlighed havde ændret sig, mens blikket fra hans øjne forblev hvilende på hendes nøgne kop '' bare rolig kære Deninea, jeg slår dig ikke ihjel, ikke endnu '' hans stemme lyd som flere kvinder og børns skrig, og hans tunge som havde dukket frem mens han talte var deformet, som lignede mest af alt at han havde 2, mens munden forblev bevægende og hans stemme lyd mere kold blodig og nådesløs end hvad han ellers tidligere præsenteret sig som da de startede bekendtskaber.

Hans lem gennem borede sig hårdere og dybere inde Deninea, hvor efter skyggerne stille forsvandt fra hendes føder, mens hænderne tog fat om dem, og løftede dem over mod skuldrende på hende, så hans lem kunne begynde med at gå helt i bund ind i hende.

Skyggen som fortsatte inde i hendes, og stille lidt efter lidt voksede, som var det følsen af et lem, der inde i en stille vokser sig større og større, som fenryl selv fokuserede på at hun kunne mærke at hun fik følsen af noget der voksede og blev større inde i hendes røv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 22, 2013 9:58 pm

Det gav et sug i hendes mave ved Fenryls ord, men hun fik ikke tid til at tænke over truslen. For da han flyttede på hendes ben, kunne hun ikke holde det inde mere.
Hendes hoved lænede sig tilbage i et kraftigt støn, hendes krop spjættede ukontrolleret, og hendes væsker sprøjtede ud på ham med en kraft, hun ikke havde prøvet før. Og hun blev på stadiet af nydelsens klimaks så længe, at alle tanker nåede at forsvinde fa hendes sind og kun et ekko af Fenryls skrækindjagende stemme stod tilbage som det farlige i situationen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 8:22 am

Fenryl stod nådesløs, og kold, mens hænderne gled ned og lagde på hver sin side af hendes inderlår, hvor efter han selv trak sig ud, og begav sit hovede ned, hvor blikket hvilede sig på hendes neder del ''er man allerede kommet, jamen, det kan vi ikke ha, for vi jo næsten kun varmet op, eller.. det er jeg i hvert fald'' stemmen fra ham var mere mørk, som var det at fenryl stille lod sig tilbage til sin menneskelige side, men det svingede rundt, hans sind var om en bold, der blev spillet fra den menneskelige side, over til den dæmoniske.

Fenryl lagde nu sin tunge mod hendes nedre område, og lod tungen stille bevæge sig op, mod hendes clit, smagen af hendes safter fyldte hans mund, mens han selv blot fik en mindre af større nydelse over det, og hans eget lem blot fik sig selv til at blive så hård, at han lignede en der havde taget migrane, hvor efter han lagde tungen borende sig ind i hende, og ved hjælp af hans hage, begyndte hans at slikke hende mere intens og hurtigere, mens dildoen i røven på hende fortsatte med at give nogle mindre stød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeOns Jul 31, 2013 10:17 pm

Varmet op? Deninea var nået en smule tilbage til virkeligheden, men hev forpustet efter vejret og stønnede stadig uhæmmet. Hun mærkede sig selv slappe af i musklerne efter sit klimaks, men straks efter mærkede hun Fenryls tunge, der pådrog hendes krop igen at være aktiv. Hendes krop tog gladelig imod det, og selvom hendes røv stadig gjorde ondt, overskyggede den umiddelbare nydelse det.
Til sin overraskelse opdagede hun, at hendes krop tog så meget imod det, at hun allerede fornemmede opbygningen til et nyt klimaks i horisonten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 2:32 pm

Fenryl fortsatte sig med at slikke hende, mens blikket forblev over hendes krop, samt synet af hendes nøgne krop, samt et ansigt som kunne blive beskuet over horisonten.

hans hænder, som mere var klør lod sig stille ned langs hendes ben, hans tunge stille lod sig aforme sig til sit sande væsen som mindet om slangens tunge, som stille borede sig ind i hende, som slikkede sig mere intens og intimt inde i hende, mens hans eget lem blot blot hårdere og hårdere, hvor efter da hans hænder nåede ned til hendes knæ stoppede han og trak sin tunge ud af hende, mens blikket forblev hvilende på hende

'' nu er det din tur til at lege lidt, så lad os se hvad du har intentioner og har at byde''

han stod nu afventende og lagde sig der efter på sengen, mens han lagde sine hænder om bag nakken, afventende på hvad hun ville gøre, mens hans skygger stille lod sig slippe grebet af hende, så hun kunne komme på benene.

Mørket som lod sig som tåge omkring rummet stille lod sig disse væk, for at give mennesket muligheden for at kunne se i rummet, mens hans afventende smil på læben forblev på hende.

''flygter du, bliver det kun værre for dig selv, samt en afstraffelse vil blive lagt på dig uden nogle former for nåde fra min side. ''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeMan Aug 12, 2013 12:05 am

Deninea var stakåndet, og da hun blev sluppet af skyggerne, væltede hun ned på gulvet uden særlig stor kontrol over sine egne muskler. Hun støttede på sine hænder og kom op på alle fire, hvorefter hun rakte ud efter sengekanten for at kæmpe sig op at stå.
Pludselig klar over, at hun ikke længere blev holdt fast, søgte hendes blik febrilsk mod døren, som nu var synlig gennem den mørke tåge. Hun kunne løbe mod døren.. tage trappen ned.. være ude på gaden..
Denis opmærksomhed blev fanget af Fenryls ord, og hun sank en klump, mens meningen sank ind. Med et sidste blik mod sin eneste flugtvej, støttede hun sig til sengen, mens hun rejste sig og fik sat sig på sengen over hans ben. Hun undgik at se ham i øjnene, men hun kunne føle det kolde, mørke blik på sig konstant. Langsomt bøjede hun sig ned og lagde sine læber om hans lem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitimeMan Aug 12, 2013 3:12 am

Fenryls blik forblev hvilende på hende, som en ørn overvågende sit bytte, for at sikre sig at hun opførte sig ordenligt, mens en kold og mere dybere stemme kom fra hans læber.

''det er en god pige, opføre du dig ordenlig vil du formå ikke at komme så galt afsted.'' hans blik forblev stadig på hende, afventende på at hun begyndte at slikke hans lem, eller i hvert fald lade sig byde ham af hvilke planer og interesse hun kunne formå at dukke op med.

hans lem var stift, afventende af hendes læber skulle ligges sig på den, mens Fenryls næsten kridt hvide med en sort pupiller af øjne havde blikket forblivende på hende, samt hans fulde opmærksomhed blev lagt på hende, som var det han holdt øje med at hun gjorde sit 'arbejde' grundigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Now they're just somebody I used to know ~ Fenryl
» Dance with me - Fenryl
» The Demon Tattoo Shop-Fenryl

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: