Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 06, 2013 8:59 am

Deni rejste sig op som i trance, da han gjorde det, og fulgte allerede med, da han forklarede, hvor han ville lede hende hen. Hun missede dog halvdelen af ordene, fordi hun var fordybet i tanker over den beskrivelse, han havde givet hende af sin dæmoniske form.
Bare som tomt mørke over det hele. En del af hende så det som en skræmmende tanke, mens den del af hende, der havde fået hende til at overvinde mørkerædden som lille, fandt det enormt fascinerende. Tanken om at være omsluttet af mørke, kunne mærke det, men ikke mærke det. Vide at det var der, men ikke være i stand til at se det, fordi der ville være så meget af det.
Deni kom til sig selv, da Fenryl havde ledt hende hen til et nyt rum, og havde en svag anelse om, at det vist nok var hans personlige værelse, han ville vise hende. Havde han snakket om et tilbud? I så fald, havde hun ikke forstået, hvad det indebar.
Nysgerrigt gik hun tættere på ham for at se ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 06, 2013 9:06 am

fenryl lod blikket på hende ''i dette værelse vil du nok blive enten let overrasket, eller undren'' han åbnede stille døren og smilede kort, hvor efter man kunne se følgende i rummet: (blot klik på linket: http://browse.deviantart.com/?q=romantic+room#/art/MMD-Fancy-and-Romantic-hotel-room-288216280?_sid=3e5a87e6 )

fenryl lod sig træde kort til side, og ventede på hendes reaktion, mens hans tanker ville ligge at hun enten ville blive chokeret, eller facinerede over hvordan en tattovør kunne havde sådan nogle underlige dimser...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 06, 2013 9:10 am

Deni kiggede ind, tog sig et øjeblik til at orientere sig, og rettede sig så op igen.
"Her er pænt," sagde hun og lo kort, og nærmest lettet. "Jeg havde faktisk næsten forventet blod på væggene, mystiske pentagrammer og underlige urter."
Hendes latter fik hende en smule ud af balane, og hun støttede fra på ham med en hånd for at stå sikkert.
"Meget anderledes end nedenunder. Meget anderledes end hvad man forventer af Downtown," tilføjede hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 06, 2013 9:16 am

fenryl lod blikket på hende med et let smil på læben ''tja.. her inde har altid været området for hvor jeg kan lade dem jeg holder af nyde sig selv, at blive afslappet, mens jeg fx. massere dem, eller giver dem nydelse som ikke omfatter sex'' hans blik lod på hende ''kunne du tænke dig og prøve og opleve dette?'' sagde han kort efter og lod blikket forblive på hende, afventende på om hun ville svare et ja eller et nej... hvilket ikke ville overraske ham hvis hun svarede nej, da de fleste kvinder sikkert ville tag det krækende, men nogle ville måske tag det som et komplimang...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 06, 2013 9:22 am

Deninea lyttede til Fenryls beskrivelse af rummet, og overvejede, hvor mange kvinder, der mon havde været her. Han nævnte noget med at have været her i 30 år. Det måtte blive til en del så. Hvor gammel mon han kunne blive? Lige pludselig følte hun sig endnu yngre.
"Efter at have spændt konstant i kroppen den sidste jeg-ved-ikke-hvor-lang-tid?" svarede hun. "Helt sikkert."
Hun tøvede lidt, og smilede skævt. "Selvom jeg vil vove at påstå, at man bliver allermest afslappet af netop sex. Alt efter partner, selvfølgelig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 06, 2013 9:26 am

hans blik lod på hende med et lettere smil på læben, og han lukkede stille døren efter sig, og hans øjne skiftede igen tilbage til de kul sorte med hvide pupiler, så deni ville vænne sig til dem ''hvis du ligger dig på sengen, og lukker øjnene og har dem forsatte lukket, skal jeg personlig sørge for at du både bliver afslappet, og jeg ikke vil ligge en finger på nogle steder omkring din intime områder når du får denne oplevelse'' hans blik forblev på hende, hvor efter han gik over til en stol og satte sig, mens blikket på hende forblev.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 06, 2013 9:30 am

Deni fulgte med ind i rummet, og gik tøvende hen mod sengen, mens Fenryl satte sig i stolen.
Hun krængede sine sko af og lagde sig op som beskrevet. Tankerne om, hvad han kunne gøre, svirrede i hendes hoved, og hun fandt sig selv overrasket over så let bare at kunne give sig hen og være forventningsfuld over oplevelsen.
Hun pustede ud og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 06, 2013 9:35 am

fenryl stille lukkede øjne og lod rummet blive kul sort, som natten, så selv intet kunne ses, selv ikke engang en hånd foran en ville kunne blive set, snart begyndte fenryl still at frem mane nogle hænder ud af mørket som stille lod sig overfladisk køre langs hendes sider, nusse hendes ydre lår, og stille løfte hende 10 cm. over sengen. . . stille begynder hænderne at køre hænderne langs hendes sider, og ryg, og forsætter med at 'arbejde' for at få deni til at føle sig både respekteret af hendes krop, men også mærke følsen af at lade sig blive berørt af noget hun ikke kan se, eller hører. . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 06, 2013 9:41 am

Deni gispede, da hun mærkede sig selv blive løftet op over sengen. De mange berøringer overraskede hende, men på en god måde, og hun lod sine muskler slappe lidt mere af. Hendes udånding lød tilfreds og velbehagelig, og selvom hun mærkede, hvordan intet nærmede sig hendes intime steder, var videnen om, at Fenryl havde total kontrol over hendes krop, nok til at tænde hende.
Og hun kunne ikke dy sig for at åbne det ene øjne bare en smule på klem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 06, 2013 9:46 am

fenryl lader blikket omkring rummet og sukker kort, hvor efter han rejser sig op og går overfor at hente et magazin, og et lys bliver tændt over i højre hjørne af værelset, og fenryl sider stille og læser en bog, mens mørket stadig omslutter omkring hende, kun har selvfølgelig mulighed for at se fenryl, men ingen mulighed for at se hvilket der rør hende, hans hænder fortsætter stille på hende, mens de lidt efter lidt rør hendes inderlår og nusser der(vel og mærket tætteste område mod knæeet), hvor nogle andre nusser hendes mave, sider og kvurve, men bevist undgår hendes bryst og skridtet, samt ansigtet(udover kinderne som bliver nusset)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 06, 2013 9:52 am

Deninea lå og betragtede Fenryl lidt, mens hun stadig forsøgte at vænne sig til følelsen af at være løftet op af noget, hun ikke kunne se. Hun lukkede kort efter øjnene igen, ikke sikker på, hvorfor han havde sat det som et krav, og lod sit hoved ligge tilbagelænet.
"Er det meget få mennesker, der kan magi?" spurgte hun stille og smagte på det sidste af ordene. Uvant i hendes mund, og alligevel som om, det altid havde været ment til at blive sagt. Alle hun kendte fra sin fødeby ville stemple hende som komplet sindssyg, hvis hun så meget som tænkte det i deres nærhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 06, 2013 9:57 am

hans blik lod mod der hvor hun talte ''ja, hvis du ca. forstiller dig en samling af mennesker, lad os sige 100, så vil der måske være en der i blandt som ejer denne enskab'' hans blik lod tilbage i bogen, og læste videre, mens hænderne på deni stile lod sig mere intime områder, og nussede hende fx. under brystet, og langs omkring, men stadig ikke rørte det, med kun 2 milimeters forskell.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 06, 2013 10:03 am

Denineas hoved gennemgik i afslapningen al det, der var sket de sidste par timer. Men hun havde svært ved at koncentrere sig. Hendes tanker blev ved med at cirkulere om ét tidspunkt, én sætning, Fenryl havde sagt.
"Var det en joke?" spurgte hun, og opdagede, at hun nok burde uddybe, fordi hun ikke referede til det, han lige havde sagt. "Det med at .. ville tage mig hårdt, hvis du var djævlen," hun holdt en kort pause og tilføjede så med en antydning af noget drillende i stemmen. "Nu har vi jo konstateret, du faktisk er ret tæt på at være det."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 06, 2013 10:08 am

fenryl lod blikket på hende, hvor efter han rejste sig op og gik over til hende, mens mørket stille dæmpede sig og nogle kul sorte skygger som er på hendes krop kan ses, mens de stille nussede deni's krop, og fenryl nærmede sig tættere og tættere på hendes ansigt, hvor efter han lod hånden på hendes kind og nussede den ''hvis jeg havde taget dig hårdt, ville jeg havde gjort det for få minutter siden, samt også at jeg ville havde gået direkte, som dette for eksemple'' hans hånd stille lod fra hendes inderlår, lige så stille mod hendes skridt, mens blikket fra hans øjne endnu ikke har forladt hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 06, 2013 10:14 am

Hun kunne høre hans stemme komme nærmere, men havde stadig lukkede øjne og kunne ikke kende hans hænder fra skyggerne omkring hende. Hun grublede lidt over hans ord, men nåede ikke så langt, da hun mærkede berøring et nyt sted.
Der kom et svagt spjæt fra hendes ben, og hun trak vejret ind i et gisp, mens hun blev skyllet igennem af en bagelig kuldegysning.
"Er det..?" forsøgte hun at sige midt i sit gisp, for at finde ud af, om det var ham eller skyggerne, men ordene forsvandt næsten helt i hendes åndedræt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 06, 2013 6:25 pm

fenryl lod blikket på hende, mens et lettere smil forblev på hans læber, hvor efter hans hånd ved 2 milimeter fra hendes skridt stille stopper, hvor han lod hånden fra hendes lår, og nussede stille hendes kind, mens hans mørkere hænder stille lod sig nærme nogle mere intime områder, som hendes lår, mens de for hver gang nusser hendes inderlår går tættere og tættere på hendes skræv ''du var ved og sige?'' hans blik forblev på hende, neutralt, som om at intet af dette havde påvirkede ham, som om at han tog dette som en dagligdag, og hans ansigt forblev neutral, dog med et lettere smil på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 06, 2013 7:46 pm

Deni sukkede "Det.. det er ligemeget."
Et lille smil var på hendes ellers let åbne læber, og hendes krop føltes mere afslappet end før, hvordan det end kunne forekomme. Hun havde stadig lukkede øjne.
Omkring hende virkede det som om, hendes magi igen tog fat på egen hånd, og en svag aura kom frem om hende. Det så ud som om en form for varme pulserede ud fra hende og skiftede farve så hurtigt internt, at det nærmest lignede en regnbue - bare med flere nuancer end ellers. Noget tydede på, at hun virkelig varved at acceptere sin magi og derved lade den komme helt op til overfladen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 06, 2013 9:09 pm

hans blik lod på tøzens krop, som næsten frem for alt ligende en regnbue, som var det at hun legede en camelion, som skiftede farver, et lettere smil lod på hans læber, og blikket stille drejde sig over på hende, hvor efter hans ene hånd lod på hendes kind og blidt nussede den ''interesseret i noget mere intime?'' hans blik lod på hende, men før hun overhovedet nåede at besvare lod hans ene skygge stille blidt glide hen over hendes ene bryst. . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeFre Jun 07, 2013 12:27 am

Med hans stemme så tæt på, og endnu en hånd på hendes kind, gættede hun på, at det var hans. Berøringen ved hendes bryst var velkommen, og havde hun ikke haft bh på under, ville hendes bryst have skreget svaret til ham ud gennem blusen.
Hurtigt drejede hun hovedet for at sætte tænderne - dog ikke voldsomt hårdt - i den hånd, der lå på hendes kind, og som hun formodede var Fenryls.
"Sikker på du tør?" drillede hun ham og åbnede øjnene for at se på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeFre Jun 07, 2013 12:40 am

fenryl lod blikket på hende ''jamen jamen.. en uatig pige vi har, det skal blive fornøjeligt'' fenryl stille lod sine 'mørke hænder' tag fat omkring hendes bryst, og stille fjerne hendes overtøj mens blikket fra fenryl lod på hende, og hænderne stille låste deni's fødder og arme fast, for at sikre hun ikke sparkede eller slog ham mens han fokuserede på dette.

hans egne hænder stille tog fat om kæben på anna, dog ikke for hårdt, men stadig hårdt nok til at vide han var den domminerende af dem, og stille kyssede hendes læber mens den anden hånd lod sig glide fra hendes bryst ned langs maven, og på kanten af hendes bukser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeFre Jun 07, 2013 1:05 am

Et smøret smil kom over Denis læber ved hans kommentar, men inden hun nåede at få sagt et godt modsvar, mærkede hun skyggerne holde hende fast, og selvom hun ikke havde tænkt sig at gøre det store modstand, spændte hun alligevel lidt for at finde ud af, hvor stærke, hans skygger var.
At kunne blive afklædt samtidig med at have begge hænder fra partneren i gang med noget andet, var en helt ny vinkel for Deni, og hun kunne kun se fordele i det.
Han ønskede helt klart at sætte sig i den dominerende position, og Deninea havde ikke tænkt sig at vende situationen om, men det betød ikke, hun ikke kunne være flabet over for ham. Hun lod hans læber være på hendes lidt, og så bed hun let i hans underlæbe med et udfordrende glimt i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeFre Jun 07, 2013 1:26 am

da hun lod sig bide let ved hans underlæbe kunne fenryl ikke lade vær med at danne sig et smil i hovedet, og omkring hende, at hun nyd dette, og næsten virkede til at tigge efter mere... så.. fenryl lod blikket forblive på hendes ansigt, og stille lod hånden fra hendes bukse kant, stille glide under hendes bukser, men over hendes under tøj, hvor han nussede stille hendes clit, mens blikket på hende forblev fra hans kul sorte øjne med hvide pupiler...

hans 'mørke' hænder stille åbnede hendes BH og nærmest flåede hendes overtøj af, mens nogle andre hænder tog hårdt fat omkring hendes bryst, mens nogle lettere dask blev plaseret over hendes bryst, og hans smil blev lagt på læberne, mens han lod munden mod hendes læber endnu en gang og lod tungen gennem bore hendes mund. . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeFre Jun 07, 2013 1:40 am

Der var noget fuldstændig urealistisk over situationen. At blive holdt fast af skygger og blive forført af en dæmon. Hvor mange havde lige prøvet dét?
Et støn kom fra hende, da han lod hånden glide under hendes bukser, og det næste støn i rækken blev kvalt, da han overfaldt hendes mund.
Hendes krop trykkede sig begærligt op mod berøringerne, og hendes brystvorter var allerede så stive, som de kunne blive.
Hun mødte Fenryls blik og skiftede øjenfarve til klar gul.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeFre Jun 07, 2013 2:29 am

Fenryl lod stille blikket på hende mens hans ene side af hovedet skreg efter at tag hende hårdt, og som hans inderste rådgiver må han vel give denne lille stemme ret, så han lod sig starte med at lade mørket stille ind langs hendes bukser og kort tid efter flænsede hendes bukser til små hud lapper, som man plejede at bruge til lappe løsninger, som var det en saks skar igennem papir, havde fenryl nu fjernede selv den mindste detailje af bukser fra Deni's ben, og hans hånd ved hendes skræv lod sig nu tag hårdere fat omkring hendes skræv, mens hans andre 'mørke' hænder lod sig sprede hendes ben mere, mens nogle allerede var igang med at nærme sig hendes undertøj for at flå det af, dog mere omhyggeligt ved at skære siderne op og fjerne dem fra hendes krop...

ved hendes torso forsatte de med at daske hendes bryst som var det en afstrafelses leg de havde gang i, om hvem der kunne ligge det mere hårdere slag ind, dog uden at det ville gå ind under kategorien 'skadende smerte', mens fenryls anden hånd klemte en smugle hårdere på hendes kæbe og hendes mund stille blev gennem borede af hans tunge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitimeFre Jun 07, 2013 2:37 am

"Hmpfr!" lød det overrasket fra Deninea, da hendes tøj blev flænset. Tanken om, at de bukser faktisk havde været nogle ret gode bukser, nåede lige at strejfe hendes hjerne, inden der blev taget hårdere fat i hende igen, og hendes krop rystede i nydelse.
Hun forsøgte at bide lidt igen i Fenryls tunge, men det hjalp ikke så meget og var et ret patetisk forsøg, men hun følte at hun burde give igen for at han lige havde ødelagt hendes tøj.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)   Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg har da altid haft blå øjne (Fenryl)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Now they're just somebody I used to know ~ Fenryl
» Dance with me - Fenryl
» The Demon Tattoo Shop-Fenryl

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: