Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 What have you in your mind? ~Violet~

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 1:20 am

Hun smilede blot og fulgte med lette skridt efter ham. Hun lod blikket køre rundt endnu en gang i rummet, inden hun gik med ham hen til trappen. "Niks, det gør ikke spor." Svarede hun med en hovedrysten og hun trak kort på skuldrene. "Hvor længe har du tatoveret og filmet folk?" Spurgte hun med hovedet lagt en anelse på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 1:27 am

han forsatte og åbnede døren ''ååh.. det er vidst nok.. meget meget langt tid, og sikkert længere end dobbel af din egen alder'' sagde han og lod blikket på hende '' angående filming er vidst nok en ny hobby da jeg startede ud med at filme for 40 år siden'' sagde han og gik ned af trapperne, mens de stille nærmede sig ned til et lager rum med flere kasser stablet op af hinanden, nogle med nåle, andre med ekstra dele til maskiner, og rengørings matrialer, hvor efter der er en stål dør, med skiltet 'Studio' som fenryl åbnede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 1:50 am

"Sååh.. Hvor gammel er du?" Spurgte hun med et løftet bryn, mens hun hurtigt fulgte efter ham. Hun lagde hovedet på skrå imens og studerede ham en smule. Han så nu ikke særlig gammel ud, men det kan jo snyde. Hun vendte så blikket mod de mange kasser, kiggede kort nysgerrigt på dem inden hun igen fulgte med ham. Hun kiggede lidt på skiltet, inden hun forsigtigt trådte ind i lokalet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 2:04 am

han sukkede kort '' med det blåtte øje vil man sige at jeg er 18 til 25, men i taget betrakning af min rigtige alder er jeg 230 år '' sagde han kort og åbnede døren ''men nogle ville jo blot sige at jeg er skør og siger jeg er så gammel, da de fleste ville sige jeg er 20 og tror jeg er 230'' sagde han der efter og smilede, mens da de kommer ind i studiet som består af 3 kolisser, som er delt op, i 3 rum, det føste ligner en stue, mens det andet ligner et værelse, hvor efter det tredje ligner et fuldt ud grønt rum, som sikkert er der hvor de optager specielle områder eller lokaler, som ikker er en del af kolisserne ''her er de så de forskellige udstyr vi bruger, også kamerane som vi optager filmne med'' sagde fenryl og lod blikket mod kamerane som er forskellige vinkler.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





What have you in your mind? ~Violet~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
What have you in your mind? ~Violet~
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Freeing the mind //Eric//
» Darling won't you ease my worried mind... -Shadow

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: