Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 What have you in your mind? ~Violet~

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 4:18 am

What have you in your mind? ~Violet~ Tumblrm6zw3tdvkv1qjijx8

Sted: Fenryls tattoo bix, Down Town.
Tid: 22:43
Vejre: åben himmel, med halv måne
Omgivelser: nattens mørker er over Aterswell, og stille lader en kold vind igennem down town, forbi Tatoo forretningen, mens andre folk stille er vågnet op til nattens liv og fester. . .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Fenryl lod blikket på den ene kunde han havde, og lod det sidste færdig, og tog fat i kameraet '' er det okay med dig, at jeg får taget et billede af din tattoo?'' sagde han kort og lod blikket forblive på knægten som fik lavet en drage på højre side af skuldren, hvor efter hans blik lod på jack ''super, tak skal du ha'' sagde Fenryl kort og gav ham et venlig klap på den anden skuldre, og der efter rejste jack sig op, og stille tog sin ting og begynde at gå ud af butikken, mens fenryl sad og gjorder klar til at fjerne de forskellige nåle, som han nu har brugt, og smide dem ned i bøtten for at adskille afald med jernet han bruger.

Spoiler:



Sidst rettet af Fenryl Man Jun 03, 2013 5:31 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 4:34 am

Violet traskede rundt i hvad hun troede var downtown. Her var i hvert fald mørkt og dystert. Hun lod blikket glide rundt mens hun gik, og vidste ikke helt hvor hun skulle gå hen. - Og hvorfor hun i det hele taget var gået herhen. Et kort suk gled over hendes læber, og hun strøg en vildfaren tot af det gyldenbrune hår væk fra hendes ansigt, inden hendes blik landede på en tattoobiks. "Tja, hvorfor ikke..?" Mumlede hun til sig selv. Et lille kig skadede vel ikke? Så med lette skridt strøg hun hen over fortovet, mod tattoobiksen. Forsigtigt åbnede hun døren og kiggede ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 5:28 am

Fenryl sidder stille inde i tattoo forretningen, og nyder en smøg, hvor efter han vender sig om og kigger over på en kvinde som stille kommer ind, hans øjne er sølv grå, og hans overkrop bar, med nogle få tatoos på, mens hans bukser består er lappe løsninger, og ligner nogle rester fra nogle gamel kamuflagde bukser, på skuldren har en Gekko, som sidder og stille drejer blikket på hende.

''kan jeg hjælpe dig?'' kommer fra Fenryl som stille sidder og lader blikket på hende, mens en varmt smil ligger på læben, men forsvinder kort efter, og han rejser sig op og går lidt rundt for at samle nogle magasiner og reklame blade sammen i en pæn bunke igen. . . .

Lokalet er tildækkede med forskellige billeder af folk som har fået en tattovering, og på højre side af butikkens indgang står der dipolom, med navnet på Fenryl Nefris, som er godkendt i den læge udannelse som kræver for at blive godkendt Tattovør, og neden under, en sunheds godkendelse af hans lokale, om regøring & hyggiejne.

{Billede Af Fenryl & hans Gekko}

What have you in your mind? ~Violet~ Fenryl2
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 5:35 am

Viv kiggede over på manden som begyndte at snakke. "Lige nu nej. Jeg kigger blot." Svarede hun med et smil. Hun lader blikket glide rundt på de mange billeder af tattoos. "Hold da op. Hvor er de flotte." Sagde hun med et bredt smil, idet hun fik helt ind i lokalet. Hun strøg håret om bag ørerne, og betragtede længe billederne. "Har du lavet alle disse?" Spurgte hun da hun vendte blikket mod ham, inden hun nærmede sig ham. Hun lagde blikket på hans gekko, og lagde hovedet på skrå med et smil. Hun har altid været fascineret af den slags dyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 5:42 am

et let smil blev lagt på hans læber, over hendes kommentar, og tog det som et stort komplimang ''ja, jeg har lavet dem, og nogle få har jeg ikke selv tegnet, men de fleste har jeg'' sagde han og gik over til et skab, og stille tog kosten, og begyndte stille og feje rundt omkring ''nogle du finder interessante?'' sagde han stille, mens hans gekko hoppede ned fra hans skuldre, og på et af bordet, som han gik forbi mens han fejede. . .

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 5:52 am

"Wauw. Du virkelig god." Sagde hun med et bredt smil, mens hun gik videre og kiggede på billederne. "Mange af dem. Men den her, jeg ved ikke hvorfor, den tiltaler mig." Svarede hun med et lille grin, idet hun pegede på et billede af 2 terninger. Hun vendte blikket over mod ham. "Hvad tager du for en tatovering?" Spurgte hun med hovedet på skrå. Hun kunne godt finde på at få lavet en. Nok bare ikke nu her, men hun tænkte at det altid var godt at vide, hvad der var at vente. Og her var jo meget fint.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 6:02 am

Fenryl kiggede på den med terningen som han lavede dengang han stadig gik i gymnasiet ''tja.. får den koster det 250 '' sagde han med et venligt blik, og der efter gik over for at samle sin gekko op, hvor efter han vendte sig om og lod blikket på hende ''hvis der ikke skal farve i så bliver det kun 200 kr'' sagde han der efter og lod blikket på hende, lige så stille, afventende hvis hun havde intention om at købe en tattoo.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 6:12 am

Hun bed sig svagt i læben. *Skal, skal ikke?* Hun så over på ham. "Er det okay jeg tænker over det?" Spurgte hun med et skævt smil. Hun rettede blikket mod hans gekko. "Har den et navn?" Hun lagde hovedet lidt på skrå og kiggede fascineret på dyret, inden hun igen rettede blikket mod ham og strøg en tot af sit hår om bag øret endnu en gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 6:21 am

hans blik forblev på hende, og nikkede kort ''selvfølgelig, du er altid velkommen til at give det tid, da det er et stort valg de fleste skal tag, når man får lavet en helt ny tattoo'' sagde han med en berolig stemme, og der efter lod blikket på hans Gekko da hun spurgte ''tja... hans navn er forskelligt alt efter hvem der spørg, men du kan kalde ham Judas'' sagde han kort og lod blikket stille over mod hende, og der efter udenfor ''har du lyst til en kop te?'' sagde han kort og gik over til sit lille Tekøkken, som han havde, hvor efter blikket lod fortsat på hende, mens han stille på vejen tog et stykke god bid til sin gekko go fodre den.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 6:24 am

"Mange tak." Sagde hun med et let smil. Hun går hen mod ham og hans lille tekøkken. "Jo, det lyder meget godt." Svarede hun med et bredt smil, inden hun igen så på gekkoen. "Judas. Hm." Sagde hun med et lille grin. "Jeg har altid været fascineret af den slags dyr." Hun vendte blikket mod ham endnu en gang, og betragtede ham mens han gav Judas en godbid.



//Undskyld det ikke er totallangt, jeg er ikke så kreativ i dag :3.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 6:27 am

// det helt i orden x3 //

Fenryl lod stille tebrevet, ned fra hylden, og tog 2 stk. krus frem, og satte dem på bordet, efter han havde sat vandet over for at koge, og lod blikket stille dreje over på hende ''så hvad laver du så i din daglig dag?'' sagde han stille mens blikket forblev på hende.

Judas lod stille gummelen, på godbiden og spiste med ved behag, og nydelse. . .

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 6:34 am

"Ikke så meget endnu." Svarede hun med en hovedrysten. "Leder efter lejlighed og sådan lidt forskelligt, og så arbejder jeg på en melodi." Hun smilede kort og trak på skuldrene, mens hun kiggede længe på Judas. Hun kiggede derefter lidt rundt, og satte sig på en stol med blikket på ham igen. "Hvad med dig? Udover at du tatoverer folk." Spurgte hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 6:39 am

hans blik lod på hende, og smilede kort, hvor efter han lod blikket på vandet, og stille tilføjede vand i krusenede ''tja.. hvis det er kan jeg da godt tilbyde dig mulighed for at bo hos mig, hvis du mangler et sted og bo?'' sagde han kort og lod blikket kort på hende, og der efter tilbage på krusset ''tja.. mit arbejde består af at tatoverer folk, og ellers så laver jeg lidt fritids filmning af folk'' sagde han kort og lod blikket på hende ''men der er bare ikke helt så mange ordenlige skuespiller her i downtown, men nogle få er gode nok, og næsten finder det naturligt at være foran et kamera'' sagde han der efter og rakte hende teen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 6:44 am

Hun tager imod teen og lægger begge hænder om kruset. "Tak." Svarede hun. Hun pustede kort på den varme te, inden hun forsigtigt tog et sip ad den. "Hvad skal det koste mig?" Spurgte hun med hovedet lagt på skrå. Hun krydsede let sine ben, og lod blikket hvile på ham. "Hvad går denne.. Filmning ud på?" Spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 7:18 am

hans blik lod på hende ''jeg tænker at vi finder ud af det til den tid, eventuelt betaler halvdelen af regningen, eller noget i den stil'' sagde fenryl, hvor efter han lod sig sætte krusset, og lod blikket på hende, mens Judas stille lader sig ligge på hans skuldre, og slapper af.

udenfor høres forskellige at folk råbe op, som var de fulde, mens andre råber ''HEY!? JONAS!! SKAL DU LIGSOM.. IK HA AN TATTO DER!?'' i det tilfælde lader Fenryl stille går mod hoved døren og vender skiltet 'lukket' hvor efter han stille forsætter med at feje efter at havde sat sit krus. . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 7:24 am

Viv nikkede let, og tog et tår af teen. "Det kan vi godt aftale." Sagde hun med et smil. Hun vendte kort blikket over mod døren da der bliver råbt udenfor. Hun hævede svagt et bryn, inden hun kiggede ned i sit krus mens hun tænkte. Hun vendte så blikket op mod ham igen. "Hvad er dit navn forresten?" Spurgte hun med hovedet lagt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 7:36 am

hans blik lod på hende ''Fenryl, men folk kalder mig få gange Fenris, men det er op til dig selv og beslutte hva du vil kalde mig'' sagde han kort og smilede venligt og varmt ''hva med dem? hva er deres navn?'' sagde han tilføjende, for at få gendgæledende info, men blev afbrudt af folk som lod blikket igennem ruden, og bankede kort på, og åbnede døren ''Du øøøh.. Fenris? har du åben?'' sagde Mikael som plejede at være den klassiske fyr der satte baladen igang, men efter 5 års konstant øre tæv fra Fenryl har han lært og respektere ham og hans butik ''desværre drenge, men kommer i imorgen kan jeg godt lave en på jer, men i aften holder jeg fri, da jeg har fået gæster på besøg'' fenryl lod blikket forblive på ham, og ham og mikael stille lukkede døren efter sætningen ''okay der, helt i orden!'' og lod sig bumbe sammen med de andre drenge, efter der høre en smæk fra døren fordi han er for fuld til og tænke klar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 7:43 am

Hun nikkede let. "Violet Pendragon. Men du kan bare kalde mig Vi eller Viv." Sagde hun smilende, inden blikket kørte hen til døren, hvor en stak hovedet ind. Hun lyttede til deres meget korte samtale, mens hun drak det sidste af hendes te. "Tak for te." Sagde hun med et skævt smil. Hun rettede blikket mod Fenryl igen da døren var blevet lukket igen. Hun tænkte stadig meget over det med tattooen. Ville det være pænt til hende med en? Hun slap et lydløst suk, inden hun smilede svagt. "I morgen, har du da tid til at lave en tattoo på mig?" Spurgte hun med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:03 am

hans blik lader på hende og ordet 'violet' smagte han på, og stille smilte ''hyggeligt at møde dig viv, og faktisk er vi både i min lejlighed, som er oven på, og i kælderen er mit studie, så hvis du vil ha en rundvisning skal du være velkommen'' sagde han venligt og lod blikket på hende, og stille gik over til hende ''selv tak'' sagde han og lod blikket på hende da hun spurgte om han havde tid til og lave en tattoo på hende ''selv følgelig, imorgen har jeg dog kun 4 aftaler angående tatoos, og 3 aftaler angående filming, så det er intet problem'' sagde han der efter og smilede venligt, og lod sig tag hendes krus ''vil du ha en kop mere?'' sagde han der efter og lod sig over mod te køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:09 am

"Jeg vil meget gerne have en rundvisning." Svarede hun med et let smil, inden hun rejste sig op og strakte sig kort. "Super! Det vil jeg se frem til." Hun Så hen på ham med et smil, inden hun rettede på sit tøj. "Det der filmning. Er det noget du vil fortælle om hvad det er?" Spurgte hun, for derefter at ryste let på hovedet så det gyldenbrune hår fløj rundt om hendes ansigt. "Nej tak." Svarede hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:27 am

han smilede kort '' denne vej'' sagde han kort og gik om bag væggen, som førte op via en trappe, og lod sig til en 'opgang' hvor han havde sine sko, og sine jakker, mens den ledte som en aflang gang, hvor det første værelse lignet et gæste værelse, med forskellige former for plakater, hvor det næte var hans værelse fyldt med forskellige former for duft lys, tv, og meget meget mere, hvis han interesse i at forkæle dem som overnatted, og der efter kom de til stuen, som havde et toilet, ved siden af, hvor stuen og køkken var ET.

da hun spurgte angående hvilke former for film han lavede smilede han kort ''jeg laver forskellige former for intime historier, og erotiske film, men alting har sin historie, og sin egen mening, da mig og 3 andre som er mit kamera hold filmer de forskellige som kommer og vil lave en god historie, og det er gratis for dem og lave, bort set hvis de har intentioner om at sælge filmen selv følgelig'' sagde han og lod blikket på hende ''så bliver der lagt en procent pris pr film der bliver solgt'' sagde han og lod der efter blikket videre mod stuen da de kommer der til ''det er så stuen, og bade værelset er så der overe'' han pejer over mod badeværelset, og lader stille blikket tilbage på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:57 am

Hun fulgte hurtigt efter ham. Kiggede lidt rundt med at hun gik, og lyttede til hvad han sagde. "Det lyder.." Hun brugte lidt tid på at finde det rigtige ord. "Interessant." Svarede hun så. Interessant. Ja, det var det ord der passede bedst syntes hun. Hun kiggede rundt inde i stuen, inden inden hun lagde sit blik på ham med et smil. "Fed lejlighed." Sagde hun så, og hun gik lidt rundt og kiggede på hans forskellige ting. "Her virker meget hyggeligt. - Jeg kan lide det." Hun vendte sig om med et bredt smil. Efter hans måde at klæde sig på, havde hun regnet med noget mere dystert. Men her var faktisk meget hyggeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 6:35 pm

hans blik lod på hende, med et lettere smil '' tja.. det er det, selv om jeg godt kunne bruge og male vægene om, da hvid ikke er det mest spændende farve valg'' hans blik lod på væggende, som virkede mere grå agtig end hvid, hvor efter han lod sig over og sætte hans gekko i sit bur, mens lågen stadig er åben, hans blik lod der efter tilbage på Violet, '' og ellers så er det stort set kun kæleren jeg mangler og vise dig, hvis du altså har mod på det'' sagde han tilføjende og lod blikket på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 1:04 am

"Hvis du vælger at male og får brug for hjælp, så er jeg klar." Svarede hun grinende. Hun nikkede derefter. "Jo, det har jeg mod på." Sagde hun med blikket på ham. Han virkede meget mystisk, men egentlig også venlig. Hun smilede let til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 1:15 am

hans blik forblev på hende ''er glad for at du vil hjælpe mig med maling af rummet, det er sødt af dig'' sagde han og lod sig gå ud mod gangen igen, og over mod tappen som ville føre dem ned på stue etage, ''vi kommer nok først forbi lager rummet, men det gør vel ikke noget'' sagde Fenryl der efter og smilede kort over tanken af Violet nysgerrighed over at ville se et studio som de filmede
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





What have you in your mind? ~Violet~ Empty
IndlægEmne: Sv: What have you in your mind? ~Violet~   What have you in your mind? ~Violet~ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
What have you in your mind? ~Violet~
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Freeing the mind //Eric//
» Darling won't you ease my worried mind... -Shadow

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: