Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin

Go down 
ForfatterBesked
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 10:12 am

Tid: 22:25
Sted: The bloody moon
Omgivelser: Et ukendt band der spiller sine nye sange, folk påvirket af mere end alkohold og en del ikke menneskelige væsner
Vejr: Kølig nat

Elias gik afsted imod The Bloody Moon. Han havde sandt at sige kun været der en gang før, og det var med Fredrick. Det havde været betrygende at have en varulv ved sin side, men selvfølgelig var det også en form for sikkerhed at være sammen med en vampyr. Han smilede kort til Catherin, og satte tempoet lidt ned da han fik øje på stedet. Der lød larm der inde fra, noget der blev smadret og en det råben, der kunne tyde på et slagsmål.
Han sank en klump i halsen, og gik så forsigtigt ind. To mænd var igang med at slå hinanden helt fordærvet, Elias vurderede at ingen af dem var vampyrer eller varulve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeOns Apr 17, 2013 6:09 am

Catherin fulgte efter Elias ind på The Bloody moon. To mænd var i gang med at slås, men hun lod sig ikke rigtigt mærke med det. Det skete ofte at nogle kom op ad slås, og hun havde set flere og langt værre slagsmål. De to fyre var på ingen måde overnaturlige, så de værste der kunne ske var at en af dem skulle en tur på hostpialet. Hun regnede i hvert fald ikke med at de ville gå langt nok til at trække en kniv frem. Men man kunne jo aldrig vidde. Catherin fortsatte op til baren. Her sate hun sig og ventede på at bartenderen skulle komme hen til dem.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeOns Apr 17, 2013 6:55 am

Elias gik hen ved siden af Catherin, selvom han havde svært ved at slippe slagsmålet.. han håbede at ingen af dem ville komme alvorligt til skade.

Bartenderen kom hen til dem, og smilede til dem begge "hvad skulle det være frøken?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeOns Apr 17, 2013 11:11 pm

"Nogeet stærkt" Svarede hun med et lille smil og henvendte sig så til Elias "Hvad med dig?" Hun satte sig til rette i en af stolene.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeTors Apr 18, 2013 10:40 pm

"Jeg tror bare jeg snupper en cola" sagde Elias til bartenderen. Han satte sig ved siden af Catherin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeFre Apr 19, 2013 6:27 am

Catherin betragtede bartenderen imens han arbejdede. Så vendte hun blikket imod Elias og spekulerede over noget at snakke om.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeLør Apr 20, 2013 10:04 pm

"Havde du et arbejde?" spurgte Elias og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeMan Apr 22, 2013 5:03 am

"Altså før jeg kom her til?" Da han spurgte i datid gik hun ud fra at det var i den by hun var i, før hun kom her til, men det kunne jo også være at han mente da hun blev forvandlet til vampyr. Hun var ikke sikker.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeMan Apr 22, 2013 11:32 am

"Ja præcis" sagde Elias og så nysgerrigt på hende. Han tænkte over hvordan hendes menneskeliv havde været, og hvordan det måtte have taget en helt anden retning end hun havde forestillet sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeMan Apr 22, 2013 11:01 pm

"Altså, jeg har haft ret mange forksellige jobs. Men jeg har arbejdet som dusørjæger lidt. Men jeg stoppede. Hvad med dig? Har du et job?" Hun kiggede spørgende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeOns Apr 24, 2013 7:25 am

"Jeg studere jura" sagde Elias og smilede "dusørjæger? Virkelig?.. er der mange dusører på folk?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeOns Apr 24, 2013 7:32 am

"Tjaaa, ja. Mange vil gerne af med en fjende eller ens kærestes hemmelige elsker. Priserne svinger sådan lidt. Men jeg stoppede igen. Hvorfor valgte du at læse jura?" Spurgte hun intresseret. Personligt kunne hun bedst lide matematik . Men hun havde allerede læst til matematiker for mange år siden og, også en del andre ting. Det var en god måde at få tiden til at gå på. Ved nat kurser altså.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 7:09 am

"Jeg skal overtage min fars forsikringsfirma engang.. så han synes det var godt jeg havde styr på lov" Elias trak på skuldrene "og skulle det ikke gå med firmaet har jeg så en god uddannelse"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 7:43 am

"Det er vel godt tænkt" Svarede hun og tænkte en smule over det med at eje et firma. Det lød spændende, altså hvis man gik op i den slags, men ikke noget for hende. Hun ville helt klart ikke vælge det job som det første.´Men hun kendte mange andre der ville gøre meget for at eje et firma. Hvis man altså kunne tjene godt på det.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeMan Apr 29, 2013 4:57 am

Elias nikkede "ja, min far mener det er smart at være forberedt.." han sukkede svagt efter at have sagt det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeMan Apr 29, 2013 7:01 am

"Tja, det kan han vel have ret i" Sagde hun med et lille smil. Hun kiggede rundt i lokalet som var prop fyldt. De fleste af menneskerne så ud til at svede.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeTors Maj 02, 2013 9:25 pm

"Så.. du kan bedre lide denne her slags steder?" sagde Elias og så rundt på de mere skumle typer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 7:01 am

"Faktisk, holder jeg mere af at være ude i det fri. Ellers er jeg en smule lige glad. Der må bare gerne ske noget" Hun smilede svagt. "Hvad med dig?" Fortsatte hun så.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeMan Maj 06, 2013 7:30 am

"Jeg kan også bedst lide natur" sagde Elias og smilede til hende "jeg holder meget af skoven"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 6:29 am

"Ja, skoven er dejlig, og havet" Catherin smilede, en smule drømmende.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 10:39 pm

"Du kan vel ikke tage på stranden når der er sol" sagde Elias "tager du så kun der ud om natten?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 11:13 pm

"Selvfølgelig tager jeg kun der ud om natten, det er faktisk dejligt, for der er næsten aldrig nogle irrierterende mennesker" Siger hun og fortsætter så "Har du aldrig væet på stranden om natten?"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitimeOns Maj 29, 2013 10:46 pm

Elias tænkte efter "nej det tror jeg ikke.. er det ikke også for koldt til at man kan bade?.. oh, det skal du måske ikke bekymre dig om" sagde han så
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin   Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alting sker om natten (Stephen)
» en dag hvor der er sker noget nyt//maria
» Ude og feste - Catherin
» Just another night //Catherin//
» så er man tilbage - Catherin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: