Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Ude og feste - Catherin

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeMan Mar 25, 2013 8:03 am

Tid: 21:30
Sted: Black bird
Omgivelser: folk der danser, drikker og fester igennem
Vejr: kølig aften

Elias trådte ind på Black bird og så sig lidt omkring. Han var iført en sort, åbenstående skjorte og hvide bukser. Han så sig kort omkring, men der så ikke ud til at være nogle han kendte her i aften. Han havde ellers håbet på at møde nogle fra sin klasse.. men det måtte blive en anden gang.
Han gik op til baren og bestilte en drink, rom og cola, for det virkede til at være noget han kunne holde til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeMan Mar 25, 2013 8:13 am

Catherin trådte ind på Black bird og så sig omkring. I aften havde hun en mørkeblå kjole og machende mørkeblå stilleter på. Hun fik øje på en ung mand der stod ved baren, og besluttede sig for at gå over til ham. Så det gjorde hun. Hun hørte ham bestille en rom og cola og besluttede sig derfor for at bestille det samme.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeMan Mar 25, 2013 8:16 am

Elias så overrakset på kvinden bag ham, mest af alt fordi hun havde bestilt det samme som han selv. Han blev overrasket over hvor smuk hun var, og i et øjeblik ramte tanken ham, at hun var for køn til at være et menneske. Dog rystede han tanken af sig og smilede til hende "godt valgt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeMan Mar 25, 2013 8:20 am

Catherin grinede lavmælt "Det var det vel" Hun smilede skævt til manden, hvad var han mon? Hun kunne ikke lade være med at spekulere på det, for hun kunne mærke at han i hvertfald ikke var et menneske. Hun valgte at presentere sig "Mit navn er Catherin Dragons" sagde hun og drak lidt af sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeMan Mar 25, 2013 8:33 am

"Elias Bradford" sagde han og smilede til hende. Han fik sin drink og tog en tår.. "hm, skal jeg ikke betale for den der?" spurgte han og nikkede til hendes drink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeMan Mar 25, 2013 8:36 am

Hun løftede et øjenbryn da han spurgte om han skulle betale for hendes drink. Hun foretrak selv at betale, men alligevel, så skulle hun til at finde sine penge frem. Så hun valgte at svare "Det må du meget gerne, hvis du vil"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeMan Mar 25, 2013 9:24 am

Elias smilede til hende og betale for hendes drink. "Kommer du tit her?" spurgte han og drak lidt ag sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeMan Mar 25, 2013 9:32 am

"En gang imellem, hvis jeg får tid" Svarede hun og fortsatte så "Hvad med dig?"
Der var efterhånden kommet flere mennesker, og dansegulvet var efterhånden fyldt op nu.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 12:00 am

"Jeg kommer her for det meste med nogle venner" sagde han og trak på skuldrene "men jeg har vidst misset dem idag"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 12:07 am

"Okay, hvad laver du til hverdag, arbejder? Går i skole?" Spurgte hun og smilede skævt til ham. "Og man kan også godt have det sjovt uden sine venner" Tilføjede hun.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 6:02 am

"Jeg læser jura" sagde Elias og smilede til hende "hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 6:16 am

"Mange forskellige ting" Han var overnaturlig, men hvad han var vidste hun ikke, og hvis han nu var en kriminel varulv og blev hendes næste bytte, ville det nok ikke være så godt hvis han vidste hvad hendes arbejde var. Desuden var hendes svar faktisk sandt. Hun havde arbjedet som mange forskellige ting, igennem sit liv.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 6:21 am

"Oh ok, noget specielt du laver her for tiden?" spurgte Elias nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 6:24 am

Catherin rynkede øjenbrynene. Han var nysgerig. Hun valgte, i stedet for at svare, at stille ham et spørgsmål "Hvad er du?" Hun løftede øjenbrynene og kiggede gennemborende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 6:31 am

"Huh?" Elias så forvirret på hende "jeg er studerene?" gentog han "jeg læser til jura?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 6:33 am

Hun sukkede tungt, og trak ham så med over i et hjørne af baren hvor der var høj musik, men nærmest ingen mennesker. "I den magiske verden, du er vareulv, ikke sandt?" Hun lænede sig op ad vægen og kiggede spørgende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 6:36 am

Elias så overrasket på kvinden og tog en indånding.. hun lugtede underligt, ikke som de andre mennesker.. og ikke som en varulv. Han rynkede brynene "hvad er du?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 6:40 am

"Har jeg ret? Og jeg er vampyr" Hun smilede stort, så han kunne se hendes hugtænder, men trak dem så ind igen. Hun skulle nødigt ha, at nogle af menneskerne så det.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 6:41 am

Elias så overrasket på hendes tænder og følte sig pludselig usikker. Nok havde Fredrick sagt at de var lidt stærkere end vampyre, men han var ikke sikker på han troede det. "Jeg synes også du var lidt for pæn" sagde han, og forstod nu hvad Fredrick havde ment.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 6:46 am

Hun grinede over det han sagde. "Hmm, skal man sige tak til det? " spurgte hun, og drak lidt af sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 6:49 am

"Det kan du godt" sagde Elias og så vurderne på hende "nu er du vel ikke en af de der varulvehadene vampyrer?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 6:51 am

"Så tak. Hvis jeg var varulvehader ville jeg nok ikke stå afslappet og snakke med dig. Jeg ville nærmere holde mig på afstand fra dig, eller være i gang med at dræbe dig" Hun smilede ondt.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 6:58 am

"... jeg er ikke overbevist" sagde Elias tøvende og så på hendes smil. Hun virkede ikke venligsindet. Desuden ville det skabe problemer hvis hun angreb ham her inde, så hvis hun ønskede at dræbe ham.. ville hun måske prøve at få ham med ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 7:02 am

Han så pludseligt bang ud, hvilket fik hende til at smile venligt til ham. "Jeg har altså ikke tænkt mig at gøre dig noget" Hun håbede ikke at hendes lille forestilling med hugtænderne havde givet ham bange anelser om at hun rentfaktisk var varulvhader, for det var hun ikke.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 7:04 am

Elias forsøgte at se lidt mere afslappet ud "du er den første vampyr jeg har mødt"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ude og feste - Catherin Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ude og feste - Catherin
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Ude og feste! - Elias
» Ud og feste.. eller? //Safre//
» Just another night //Catherin//
» så er man tilbage - Catherin
» Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: