Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 et intresandt møde (Elisabeth)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

et intresandt møde (Elisabeth) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et intresandt møde (Elisabeth)   et intresandt møde (Elisabeth) - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 17, 2013 6:58 am

"Det lyder.. problematisk" sagde Elisabeth efter at have overvejet hans ord "er De tilfreds med et, eller prøver De at ændre det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et intresandt møde (Elisabeth) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et intresandt møde (Elisabeth)   et intresandt møde (Elisabeth) - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 17, 2013 6:39 pm

''jeg er nød til at føle at jeg er i live og det betyder at jeg skal leme livet til det fulde'' sagde han og trak på skulderne ''ellers ver der ingen grund til at komme tilbage fra de døde''
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

et intresandt møde (Elisabeth) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et intresandt møde (Elisabeth)   et intresandt møde (Elisabeth) - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 18, 2013 10:46 am

"Jeg er ikke sikker på at jeg er enig" sagde Elisabeth overvejene "jeg tror personligt jeg ville passe ekstra på, hvis jeg havde fået en chance mere i livet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et intresandt møde (Elisabeth) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et intresandt møde (Elisabeth)   et intresandt møde (Elisabeth) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 19, 2013 7:04 pm

''mit motto er Knowing with absolute certainty that you’re going to die is a powerful motivation to go out and live'' sagde Dresden
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

et intresandt møde (Elisabeth) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et intresandt møde (Elisabeth)   et intresandt møde (Elisabeth) - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 24, 2013 7:41 am

Elisabeth nikkede "men at leve behageligt betyder ikke at man ikke lever" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et intresandt møde (Elisabeth) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et intresandt møde (Elisabeth)   et intresandt møde (Elisabeth) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
et intresandt møde (Elisabeth)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» A party of a lifetime ((Elisabeth))
» Et møde
» Et nyt møde (Markus)
» Det første møde //Natsu//
» Et møde i parken - Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: