Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 så du vil være en efterforskers assistent (lynie)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Empty
IndlægEmne: så du vil være en efterforskers assistent (lynie)   så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 2:31 am

sted: Crows kontor i downtown
omgivelser: et mellemstort kontor med et bord og nogle stole,op af væggen står en hylde med okulte bøger og andre ting en magisk efterforsker kan få brug for
Påklædning: som på billedet, med hvid skjorte væst og slips, hans bukser er sorte, med en kæde hængende ned fra siden og ringe på de fleste fingere
tid: 14:37 torsdag eftermidag

Crow sad i sin stol og læste i en af sine bøger, mens han ventede på at der enten ville komme en opringning fra det magiske råd med en opgave eller der ville komme nogen for det job, som assistent han havde sprædt et rygte om, men der var nok ikke mange magiker, som var desperat nok til at tage et så farligt job
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Empty
IndlægEmne: Sv: så du vil være en efterforskers assistent (lynie)   så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 3:04 am

Påklædning.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSsNYwe4p0OAQ0QQ4aotxBoQovLVSNA5UsiTXu0-SIe13lCMNjK

Det var en nogenlunde varm eftermiddag, der var ikke mange der gik rundt eller noget, der var et par enkelte mennesker rundt omkring, men ikke lige nogen man lagde mærke til.. og slet ikke Lynie som gik helt tæt op af muren i sine egne tanker.
Hun var på vej til et sted.. et kontor nærmere... Hun skulle søge job som magiker assistent.. Hos en herre der hed Crow.. Lynie havde nogenlunde styr på magi.. nogenlunde.
Hun stoppede op ved en dør som passede til den adresse som hun havde hørt skulle være der man skulle søge jobbet på. Hun tog en dyb indånding og bankede så på døren og ventede til at der måske skulle komme nogen og åbne eller om hun selv skulle gå ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Empty
IndlægEmne: Sv: så du vil være en efterforskers assistent (lynie)   så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 3:40 am

da Crow hørte at der blev banket på døren, lagde han bogen fra sig og rejste sig op, for at gå hen og åbne døren, da han åbnede døren så han en køn ung pige stå der
''kom ind, sæd ned'' sagde han høfeligt og pegede på en stol der sad overfor skrivebordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Empty
IndlægEmne: Sv: så du vil være en efterforskers assistent (lynie)   så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 3:46 am

Døren blev åbnet af en ung herre, Lynie tvang et smil frem for at gøre lidt bedre indtryk, hun var pænt klædt men hun så nu ikke alt for godt ud... Men hvad pokker skulle hun også kunne gøre, hun boede på gaden der var ikke meget hun kunne gøre.
Hun nikkede da han bad hende om at komme ind og sætte sig, hun gik ind og satte sig direkte i stolen overfor et skrivebord.
Hun lagde sit ene ben over den andet og kiggede sig omkring i rummet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Empty
IndlægEmne: Sv: så du vil være en efterforskers assistent (lynie)   så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 4:06 am

det var tydeligt for Crows syn at pigen var magiker
Crow satte sig i sin sedvanelige stol bag skrivebordet, smildte veneligt og sagde ''mit navn er Eric Crow, men bare kald mig Crow, det gør alle andre, og jeg gætter på at du erher for at søge jobet som min assistent, og hvis jeg skal være ærlig, så er det farligt, jeg efterforsker mord begået med magi, og det kan give en del fjænder, og jeg vil ikke kunne garentere for din sikkerhed,hvis du tager jobet''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Empty
IndlægEmne: Sv: så du vil være en efterforskers assistent (lynie)   så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 4:13 am

Hun kiggede på manden som satte sig ved skrive bordet, Eric... Eric Crow var hans navn. Ja hun var der for at søge jobbet, jobbet som hans assistent... Hun måtte indrømme at det lød ret så farligt.. Men det var intet der skræmte hende væk, hun ville have et job for hun havde intet sted at bo og måske kunne jobbet hjælpe hende lidt på vej. "Jeg er her for at søge jobbet ja, og jeg er ind forstået med at jobbet kan være farligt..." Hun kiggede på ham med et helt normalt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Empty
IndlægEmne: Sv: så du vil være en efterforskers assistent (lynie)   så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 4:32 am

Crow smilede ''ok, nu da vi har det på det rene, så skal vi over til dine kvalifikationer, for eksempel, hvilke former for magi du kan eller andre evner som du tror kan være praktiske''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Empty
IndlægEmne: Sv: så du vil være en efterforskers assistent (lynie)   så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 4:38 am

Lynie smilede tilbage til ham "Jo... Altså jeg har nogle effektive evner, jeg kan feks. skabe et psykisk elektrisk stød på min hud, så vis en rør mig.. Bliver der sendt stød igennem dem.. Jeg kan reflectere evner tilbage som andre bruger på mig, jeg kan skabe et skjold intet magi kan bryde igennem, og... til sidste kan jeg manipulere med ild.. det vil sige, jeg kan ikke skabe det.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Empty
IndlægEmne: Sv: så du vil være en efterforskers assistent (lynie)   så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 4:47 am

Crow nikkede og sagde ''ok det er praktisk magi, til at forsvare dig med og det vil nok ofte være praktisk, i dette erhverv, ud over magiske evner har du så nogle andre evner du kan bruge til at skaffe det vigtigste i dette job information, og jeg er ligeglad med om det er ulovligt, alt jeg har brug for er at det kan stoppe morder'' da han sagde det sidste var det som om der gled en skykke over hans ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Empty
IndlægEmne: Sv: så du vil være en efterforskers assistent (lynie)   så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Icon_minitimeLør Maj 25, 2013 2:04 am

Hun trak på skulderne, det var vel okay evner, så meget havde hun dog heller ikke brugt dem, selvom de var ret nyttige en gang imellem hvor hun kom ud i noget rigtig lort. Hun sad lidt og så tænkende ud i luften, så lige igennem ham. "Mhm... Mig... Ser du... Jeg er meget god til at smøre mig ind på folk, folk kan hurtig lide mig, mest på grund af mit udseende og at jeg er stripper. Så jeg kan hurtig få folk til at tage mig med, i denne sammenhæng hvis denne kriminel er ude kan jeg hurtig få ham til at tage mig med hjem og på den måde få information..." hun kiggede lidt på sine negle og kiggede så op på ham med et skævt og charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Empty
IndlægEmne: Sv: så du vil være en efterforskers assistent (lynie)   så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 4:52 am

Crow smilede lidt og sagde lidt venligere en før ''du skal vide at jeg er en dæmon og at denne kontrakt vil binde mig til at beskytte dig hvis du er i større fare end jeg tror at du kan klare''
han fandt et stykke papir og en lille kniv frem fra sit bord og skar sin venstre pegefinger og sprøjtede blod ud over papiret, der begyndte det at forme kunstfærdige formede bogstaver, som tørede efter nogle få sekunder, men ellers var det en normal ansætelses kontrakt, som han rakte Lynie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Empty
IndlægEmne: Sv: så du vil være en efterforskers assistent (lynie)   så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 7:35 am

Lynie trak lidt på skulderne, beskyttelse var hun ikke van til så hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige til det, andet end bare at sige okay... Hun vidste ikke om hun skulle sige andet.
"Okay" sagde hun smilende til ham og kiggede lidt undrende på ham mens han skar sig i sin finger, lidt ligeglad med hvad for en finger det var kiggede Lynie ned på papiret blodet landede på og så det formede sig til bogstaver som blev lavet til en kontrakt som blev rakt hende... Hun kiggede ned på den læste den kort igennem, skimtede den lidt og skrev så under og rakte den tilbage til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Empty
IndlægEmne: Sv: så du vil være en efterforskers assistent (lynie)   så du vil være en efterforskers assistent (lynie) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
så du vil være en efterforskers assistent (lynie)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» der vil måske være kage (emne søgning)
» I don't need no one!... Okay, maybe I do.. - Lynie
» Fuldmåne, uheldig aften at være i skoven! - Onixa
» the curse of the eye //Lynie//
» En trist eftermiddag - Lynie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: