Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En trist eftermiddag - Lynie

Go down 
ForfatterBesked
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En trist eftermiddag - Lynie Empty
IndlægEmne: En trist eftermiddag - Lynie   En trist eftermiddag - Lynie Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 7:55 pm

Tid: 15:07
Sted: Centrum
Vejr: Gråt
Omgivelser: Trafik, mennesker i fart, julestads i vinduerne

Natsu kom gående igennem byen. Hun var iført en halvlang, sort vinterjakke, lange, sorte vinterstøvler og et par grå handsker. Det havde været sløv dag, uden meget at lave. Hun tjekkede sin telefon, men der lå ingen nye beskeder og hun havde heller ikke modtaget nogen smser. Med et dovent suk kom hun den tilbage i lommen og stoppede op foran en butik.
Der stod Marry Christmas på ruden, skrevet med rød og med en grøn gran kant malet ved siden. Hun så ind a ruden, det lignede en tier butik…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En trist eftermiddag - Lynie Empty
IndlægEmne: Sv: En trist eftermiddag - Lynie   En trist eftermiddag - Lynie Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 8:46 pm

Lynie kom gående ned af gaden i det kolde og triste men alligevel meget hyggelige vejr, hun var iført i en stor sort trøje med en top inden under og et par stramme jeans med gummisko, hun glæde sig til julen, det var over alt på gaden, i butikkerne, uden for i luften humøret var der, men endnu en jul udenfor i det kolde var der ikke så meget at glæde sig over men det var fint, der var ikke noget hun kunne gøre ved det.
Hun frøs en smule selvom hun havde en stor trøje på men den hjalp ikke særlig meget.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En trist eftermiddag - Lynie Empty
IndlægEmne: Sv: En trist eftermiddag - Lynie   En trist eftermiddag - Lynie Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 8:50 pm

Natsu åbnede døren og gik ind i forretningen. En lav, buttet mand stod på den anden side af disken og smilede stort til hende da hun kom ind. Hun gav et høfligt smil tilbage og vendte så opmærksomheden mod de mange hylder med forskellige ting. Jul.. lige om hjørnet. Skulle hun holde jul med Jack? Sikkert ikke.. han havde jo en familie at holde jul med. Alligevel måtte hun nok købe ham et eller andet.. men skulle det være her inde? Fordybet i sine egne tanker gik hun rundt imellem de små gange i forretnignen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En trist eftermiddag - Lynie Empty
IndlægEmne: Sv: En trist eftermiddag - Lynie   En trist eftermiddag - Lynie Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 8:57 pm

Hun stoppede uden foran en rude til en butik, hun kunne mærke varmen helt ude på gaden eller var det bare ventilatoren under hende som blæste varm luft op, det var der sikkert, hun overvejede at gå derind men tænke så nej det ville bare bringe hende i dårligere humør ikke at kunne købe jule gaver til nogen, men hun blev alligevel udenforan vinduet og kiggede.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En trist eftermiddag - Lynie Empty
IndlægEmne: Sv: En trist eftermiddag - Lynie   En trist eftermiddag - Lynie Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:02 pm

Efter at have kigget på de forskellige ting opgav hun. Det ville alligevel ikke nytte at give Jack en billig gave, det var der jo ikke meget sjov i.. det skulle helst være noget han blev glad for. Hun satte imod udgangen, efterlod en lidt skuffet butiksejer.
I sine egne tanker gik hun ud af forretningen og så ikke hvor hun gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En trist eftermiddag - Lynie Empty
IndlægEmne: Sv: En trist eftermiddag - Lynie   En trist eftermiddag - Lynie Icon_minitimeTors Nov 29, 2012 10:25 pm

Lynie kunne ikke stå for ikke at gå der ind, hun ville have varmen nu!.. og den kom ikke af sig selv selvom hun stod på en varmeblæser, hun gik hen mod døren og stod foran den da en pige kom ud af butikken og gik lige ind i Lynie, Lynie nåede lige at få fat i noget som stak ud af vægen og forhindrede sig selv i at falde, hun kiggede pigen som var gået ind i hende
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En trist eftermiddag - Lynie Empty
IndlægEmne: Sv: En trist eftermiddag - Lynie   En trist eftermiddag - Lynie Icon_minitimeFre Nov 30, 2012 11:39 am

Natsu så overrasket op på pigen hun havde bumpet ind i. Hun havde slet ikke set hende i farten og med et var hun tilbage til virkeligheden. ”Det er jeg ked af” sagde hun høfligt ”du slog dig ikke?” hun gav kort Lynie elevatorblikket. Hun så jo ikke helt forkert ud, hun virkede ikke som typen hun ikke ville kunne holde en længere samtale ud med..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En trist eftermiddag - Lynie Empty
IndlægEmne: Sv: En trist eftermiddag - Lynie   En trist eftermiddag - Lynie Icon_minitimeFre Nov 30, 2012 7:46 pm

Lynie smilede til pigen, hun var ikke kommet til skade, de havde bare gået ind i hinanden åbenbart, "nej det gjorde jeg ikke" hun kiggede på pigen "gjorde du" hun slap det hun holdte fat i og landte på jorden, pigen så ikke værst ud hun lignede hvert en hjemløs som hende selv hun så... Venlig.. Hyggelig ud.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En trist eftermiddag - Lynie Empty
IndlægEmne: Sv: En trist eftermiddag - Lynie   En trist eftermiddag - Lynie Icon_minitimeFre Nov 30, 2012 11:04 pm

"Nej, jeg er ok" svarede Natsu og rakte hende en hånd "skal du ind og juleshoppe?" spurgte hun og nikkede ind mod forretningen "jeg synes selv det var utroligt svært at finde noget at købe der inde" hun smilede til pigen og overvejede hvordan andre mennesker købte ind. Måske hun skulle prøve at søge ideer på nettet.. skønt det næppe ville give pote. Hun sukkede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En trist eftermiddag - Lynie Empty
IndlægEmne: Sv: En trist eftermiddag - Lynie   En trist eftermiddag - Lynie Icon_minitimeOns Dec 19, 2012 1:16 am

Lynie smilede til hende og tog imod hendes hånd, hun rystede på hovedet "nej.. jeg kender ikke rigtig nogen jeg ska købe til" meget direkte... ja kunne man vel godt sige men det var jo rigtigt, skønt hun ikke havde penge og det var lang tid siden hun havde været på juleshopping havde hun nogle ideer, nogle ret gode efter hendes egen smag "du kan jo prøve med et gavekort eller bede personen om en ønskeliste" hun trak på skulderne og smilede til pigen, hun havde altid skrevet en ønskeliste til hendes familie som det fulgte.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En trist eftermiddag - Lynie Empty
IndlægEmne: Sv: En trist eftermiddag - Lynie   En trist eftermiddag - Lynie Icon_minitimeTors Dec 20, 2012 8:50 am

”Ja jeg ved det.. jeg ved det..” sagde Natsu ”problemet er bare at han ikke ved jeg vil købe ham en gave. Jeg er ikke sikker på om vi overhoved giver hinanden gaver, og jeg vil ikke presse ham til at give mig noget. Så jeg tænkte jeg bare ville finde på noget selv, men det er ikke helt let. Selvom gavekort er en god ide, ville jeg gerne have det var lidt mere personligt.” hun sukkede ”men du har ingen at købe gaver til? Holder i ikke jul?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En trist eftermiddag - Lynie Empty
IndlægEmne: Sv: En trist eftermiddag - Lynie   En trist eftermiddag - Lynie Icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:53 am

Hun nikkede forstående, hun kunne godt følge hende, hun smilede svagt men meget venligt til pigen, om hun holde jul, nej hun havde ikke nogen at holde den med, "Nej, jeg deler hjem eller kælder sammen med en men jeg tror ikke vi har planlagt at holde jul sammen så godt kender vi ikke hinanden, jeg et blot lige flyttet ind, jeg boede på gaden før men så fik jeg så lov til bo hos ham, sød dreng" hun smilede til pigen, med sød dreng mente hun bare han var en god ven eller på vej til at blive en god ven, så godt kendte hun ham heller ikke.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En trist eftermiddag - Lynie Empty
IndlægEmne: Sv: En trist eftermiddag - Lynie   En trist eftermiddag - Lynie Icon_minitimeTors Jan 03, 2013 10:11 am

"Ah, ja.. så kan jeg godt se der ikke er meget ved det" hun så lidt på Lynie "du siger bare til hvis det bliver for personligt, men der er ingen familie at tage hjem og holde jul hos?" den følelse kendte hun udemærket selv. Selvfølgelig havde de holdt lidt jul i banden, men næppe noget der var værd at tale om.. ikke længere. Hun sendte sin gamle "familie" en kort tanke.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En trist eftermiddag - Lynie Empty
IndlægEmne: Sv: En trist eftermiddag - Lynie   En trist eftermiddag - Lynie Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En trist eftermiddag - Lynie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En trist eftermiddag – Richard
» the curse of the eye //Lynie//
» I don't need no one!... Okay, maybe I do.. - Lynie
» Kedelig eftermiddag //Elion//
» En mandag eftermiddag~ Mariela

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: