Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 nyindflyttede - Elias

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 7:01 am

"Selvfølgelig er det for at få børn" sagde Elias og kunne mærke han var ved at blive irriteret på Fredrick, især fordi han grinede hele tiden og virkede som om han overhovedet ikke tog ham seriøst. "To mennesker binder sig, fordi de skal kunne lave en familie. Det er meget nemmere at klare sig med en lille når man er to. Det er derfor vi er skabt sådan. Desuden har jeg ikke frarøvet nogen deres frihed. Jeg har ikke sagt homoseksuelle ikke må have sex, jeg har bare sagt at jeg som et kristent menneske ikke vil. Og den ret har jeg vel, lige så meget som andre har ret til deres. Jeg forventer ikke alle er kristne, jeg kan ikke forvente at nogle ville følge guds ord hvis ikke de tror han eksistere. Men det gør jeg. Og jeg tror det er sådan han vil have det og jeg vil gøre mit for at tjene ham og være, hvad jeg mener, er et kristent menneske. Du må gøre hvad du vil, naboen kan gøre hvad de vil, men jeg tænker på min sjæl og på min synd. Og jeg håber virkelig ikke at der er nogle der kommer i helved, jeg håber alle synder bliver tilgivet i sidste ende. Men jeg ved det ikke. Jeg prøver ikke at tage din eller nogen anden deres frihed, jeg prøver at have retten til min egen og retten til at gøre hvad jeg tror er rigtigt,"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 7:05 am

"så fortæl mig, hvorfor blev homoseksuelle skabt?" spurgte han og lagde hovedet på skrå, han kunne høre at Elias var ved sat blive irriteret, men han havde ikke tænkt sig at stoppe diskussionen, "jeg prøver ikke at fratage dig din frihed, men du siger det er en synd at gøre, derfor forkert, og jeg er nysgerrig efter, hvordan du kan mene det er mere forkert end alle de andre sindsyge ting i biblen vi for længst er holdt op med at følge? hvis du ikke vil have sex med mænd, så lad vær, men at siga andre er syndige for det, når det samme ikke gælder for at spise skaldyr ..." han trak på skuldrene, "det virker bare dumt, det samme gælder hele forbuddet af sex, historisk set tror jeg sldrig den slags forbud har ført noget godt med sig"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 7:09 am

"Der er mange ting i det gamle testamente som ændrede sig i det nye, blandt andet det med skaldyr. Der er en masse regler og forbud som blev hævet i det nye testamente. Jesus bragte nyt håb til menneskeheden. Jeg siger ikke at det er en synd, det siger gud. Og jeg er ked af at det går ud over andre mennesker, men det er kun et fysisk behov, noget som ikke er skabt for at vi kan gøre det som kaniner, men for at skabe liv. Jeg følger bare guds ord, jeg vil ikke forsøge at tvinge folk der ikke vil det til at gøre det samme. Det er ikke "min" holdning, jeg har ikke skrevet biblen. Og det er klart du ikke kan finde hoved og hale i det hele, hvis ikke du tror at det er sandt."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 7:11 am

Fredrick var også ved at blive irriteret nu, "ja du har ret, et fysisk behov, lidt som sult og tørst, selvom det nu også er følelsesmæssigt, hvis du elsker nogen er lysten til at være tæt på dem og forbundet med dem meget svær at modstå. Du svarede ikke på mit spørgsmål, hvorfor skabe homoseksuelle? er det ren ondskab, haha jeg skaber folk der lyster efter andre af deres eget køn men forbyder dem at gøre det?" sagde han frustreret.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 7:14 am

"Det er menneskets ejet mørke" sukkede Elias trist "jeg tror ikke at det er det homoseksuelle, lysten til mænd, det er lysten generelt. Lyst er.. skræmmende, folk mister deres logik. Det er ligemeget om du er en mand der tørster efter en kvinde du ikke kan få, eller om du er en mand der tørster efter en mand. Det er hele trangen til sex. Du må gøre være tæt, som brødre eller nære venner. Kramme, ligge sammen...... altså, ligge. Selv kysse. Det er bare et tegn på kærlighed. Sex er blevet blandet ind i det hele forkert." han så lidt frem for sig "jeg tror ikke man har skabt homoseksuelle. Jeg tror bare nogle forelsker sig i mænd selvom de er mænd og så tror de at sex et den eneste måde at vise det på... du må gerne elske en anden mand"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 7:16 am

Fredrick så lidt vantro på ham,. "du tror ikke på homoseksuallitet?" sagde han og grinte, "du tror på en person du aldrig har set bevis for har ret til at bestemme over dit liv, men du tror ikke, at en mand kun kan have lyst til andre mænd og finder tanken om kvinder frastødene, altså seksuelt?" spurgte han, bare lige for at være sikker.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 7:19 am

Elias rynkede brynene og overvejede Fredricks spørgsmål lidt. "Jo, jeg tror godt man kan være rettet imod et køn, også det samme, og kun det seksuelt. Men det er jo lyst jeg er imod" sagde han og så alvorligt på Fredrick "det er lysten, ikke kærligheden. Det er sex. Det er jo ikke bedre at en mand og en kvinde føler et utroligt begær og knalder til højre og venstre uden at tænke på det liv de burde skabe" mumlede han "man må gerne elske andre mænd. Du må gerne elske andre. Bare kun havde sex med folk for børn.." han sukkede "og jeg har ikke set ham, men jeg har følt ham"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 7:21 am

Fredrick fnøs svagt, "ikke for at fornærme dig, men jeg har følt julemanden og jeg lader ikke ham bestemme over min seksuallitet" han sukkede svagt, "jamen i så fald har du ikke bevaret mit spørgsmål, hvorfor skabe folk der kun er til samme køn? begær er til for at skabe børn, så hvorfor lade mænd begære mænd og kvinder begære kvinder, hvis der ikke er en mening?"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 7:22 am

Elias så ned i gulvet. Han vidste at det var denne her del som ateister var.. følsomme overfor, og der var ikke nogen måde at sige det sødt. "Hrm......" han mumlede med lav stemme "djævlens værk"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 7:26 am

Fredrick lo, "seriøst? er det stadig det folk siger?" spurgte han, "i kan ikke finde noget grundlag for jeres argumenter og skyder det over på en anden fiktiv person? er homoseksuelle dyr så også besat af djævlen, eller havde gud bare lyst til at kigge på det? det er en fej måde at diskutere på, holder vores argument ikke? djæven! hvordan kan du vide at det der står i biblen stadig gælder? hvordan kan du vide den er skrevet af gud? hvordan kan du vide der er en gud? eller en djævel for den sags skyld?" spurgte han frustreret.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 7:32 am

"Og hvordan kan du vide der ikke er det!" råbte Elias vredt og skubbede til Fredrick "du synes måske du argumentere fair? Du synes ikke du tilsviner mig helt vildt hele tiden? Skal jeg svine dig til? Skal jeg sige du ender i helved og er skabt af synd og djævlen op i dit ansigt? Skal jeg sige at du kommer til at brænde 1000 år op i skærsilden? At du er blind, at du er bange for guds kærlighed og storhed? At du fornægter ham fordi du er bange for ham, fordi du synder og ikke tør se ham i øjnene? NEJ. Jeg respektere dine holdninger! Men der er igen grund til at du er så hånlig omkring mine! Jeg ønsker ikke nogen mennesker noget ondt, og jeg er pisse træt af at blive behandlet som om jeg vil. Jeg ved nogle kristne er skrækkelige, det er der også ateister der er! Det er mennesker! Det er derfor vi beder om tilgivelse ikke dit fjols! Jeg er ligeglad med hvad du tror på, jeg føler mig tryg. Jeg ved der er en større kraft der ser ned på mig, elsker mig og vil tilgive mig når jeg kommer til at lave en fejl. Og ligemeget hvor meget du så end kvajer dig eller nægter at tro på ham og lukke ham ind så håber jeg virkelig han gør det samme med dig! Jeg gider ikke prøve at overbevise dig, så kunne du lukke munden og lade være med at forsøge med mig?" han så vredt på ham og kom pandekagedej på panden.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 7:37 am

Fredrick så overraskede på ham, da han skubbede til ham, "for du har ikke sagt de fleste af de ting allerede?" spurgte han irriteret, "eller er der noget af det tidligere jeg har misforstået? jeg kan ikke bevise det ikke findes, men det er ikke nok til at jeg vil ødelægge mit liv over det, lige så lidt som jeg vil have det dårligt med min hårfarve fordi en tekop om mars siger den er syndig. Det er godt at du føler dig tryg, det er godt at du ikke ønsker andre lidelse, men din tro på, at noget nogen er født med er forkert skaber lidelse, om du vil eller ej, den skaber lidese i de mennesker der tror på det og ødelægger deres liv i et forsøg på at ændre hvordan de er født, det skaber irritation og følelsen af at være udstødt og uønsket i de mennsker der ikke tror på det, men høre andre snakke om det, og aller vigtigst" han holdt en pause og trak vejret dybt, "så tror jeg det skader dig" sagde han så, "hvis jeg ikke troede det, ville jeg være fuldstændig ligeglad, eller hvis jeg ikke kunne lide dig" sagde han opgivende, "men som det er syntes jeg du er et godt mennesker, og det går mig på at se dig prøve at følge en masse umulige regler".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 7:42 am

"..." Elias fik tåre i øjnene "hvis der er noget der såre mig, så er det dig. Du synes ikke at det er dobbeltmoralsk at du må bestemme hvilke synspunkter der er rigtige og forkerte? Det er ok at være til mænd, men ikke at tro på gud. Det ene er man født med, det andet er bare os der er en bunke idioter. Hvis det ikke er fordomsfuld så ved jeg ikke hvad det er. Klart, så længe det er ting du synes er fine, så er vi gale på den. Men det er ikke slemt at vi er imod mord vel? Nej nej for det er i også. Jeg synes ikke kristne skal gå ud og fysisk forsøge at stoppe folk for at være sammen, men ligesom alle andre er vi i vores frie ret til at have vores egen mening. Jeg tror det er forkert, det tror du ikke. Hvis ikke du tror på gud, så burde min mening ikke tælle for dig. Du tror ikke på gud, så din mening tæller ikke for mig. Og jeg er glad for at folk prøver at ændre sig, hvis det vi siger får dem til at føle sig forkerte. For jeg tror virkelig ikke at det er en god ting. Jeg er meget glad for hvis noget vi har sagt kan hjælpe andre på rette spor, men jeg skal ikke tvinge folk der er uenige. Og jeg skader ikke mig selv, jeg kunne sige det samme om dig."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 8:07 am

Fredrick så vredt på ham, "det handler ikke om mine eller dine holdninger, det handler om hvilke holdninger der skader andre, du må for min skyld gerne tro på gud, mit problem opstår når tro såre folk. De mennesker din tro skader er de kristne, som er homoseksuelle, de mennesker der tror det de er født som er forkert og syndigt og som ødelægger sig selv i et forsøg på at ændre noget de ikke kan ændre, man kan ikke holde op med at være homoseksuel, det enneste jeres prædken udretter er ødelagt selvværd og i sidste ende måske folk der begår selvmord" han sukkede, "din mening betyder noget for mig, for du betyder noget for mig, og jeg har ikke noget ønske om at såre dig, eller bestemme, hvad du skal tro på ... men jeg holder ved at din holdning indirekte kan skade andre"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 8:12 am

"..." Elias så ned på pandekagen.. "du er så fyldt med vred og had" sagde han og så bedrøvet på ham "du ser jo tingene lige så sort og hvidt som vi bliver beskyldt for. Hvad vil du have mig til at gøre Fredrick? Ændre kristendommen? Du siger det ikke har noget med min mening at gøre, og samtidig skal jeg med i anklagen for de homoseksuelle der tror på det og bliver kede af det? Hvis det ikke er et valg hvem du elsker, så er det vel et valg hvad du tror på? De mennesker er ikke tvunget til at tro på noget. Men vi tror jo på det vi synes er lyder mest rigtigt. Det gør jeg da, jeg tror på det der føles rigtigt inden i og som erfaringer har fortalt mig er det rigtige. Jeg går ud fra du gør det samme. Og ligesom det ikke er min mening at skade folk, men at den gør det alligevel, så skader din mening også folk. Du såre foreksempel mig, og en million andre mennesker hvis gud du så frit gør grin med og slår hån om. Du ved, bare fordi du synes seksualitet er vigtigere end religion, er der mange der ser det omvendt. Og det skal vi have lov til."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 8:45 am

Fredrick så frustret på ham, "hvad jeg vil have du skal gøre? jeg forlanger ikke at du skal ændre kristendommen, men i det mindste acceptere at seksualitet ikke er et valg, at et mennesker ikke er forkert eller svagt fordi de er født på en bestemt måde. Religion og tro er ikke altid et valg, nogen gange er man født ind i det, nogen gange er det bare det alle andre tror på, nogen er mere eller mindre tvunget til at tro på det, hvis man lige fra man har lært at forstå har fået noget at vide, så tror man på det, stort set lige meget hvad det er, det tror jeg alle mennesker gør" han så undersøgende på ham, "hør, jeg mener ikke nogen skal skade sig selv, og det er det man gør, hvis man prøver at ændre sin seksualitet eller et hvilket som helst andet aspekt af sig selv som ikke kan ændres".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 9:16 am

"... jeg vil ikke lyve for dig" sagde Elias alvorligt "og jeg mener det er forkert. Og jeg er ked af hvis det gør dig ked af det. Jeg går ikke og lyser min holdning ind i hovedet på andre, men det ændre den ikke. Og det kommer du nok heller ikke til.."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 9:21 am

Fredrick sukkede, "det er jeg ked af at høre" sagde han så ærligt, "og jeg regner heller ikke med at ændre min holdning og hvis jeg skal være ærlig syntes jeg stadig din holdning er forkert" sagde han og trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 9:22 am

Elias nikkede og lagde en pandekage hen på stakken til de andre han efterhånden havde fået lavet. "Og jeg din.. hør Fredrick, hvis du bliver så vred over hvordan jeg tænker.. så er det måske bedst vi ikke bor sammen?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 9:23 am

Fredrick så vurderende på ham og overvejede det lidt, "hvis du ikke har lyst til at bo sammen med mig, så flytter jeg gerne" sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 9:26 am

"Jeg har intet imod at bo sammen med dig, men.. jeg har ikke lyst til sådan et møgfald her igen, og jeg kan ikke lide tanken om at du går og tænker dårligt om mig" sagde han ærligt.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 2:15 pm

"... det var ikke mig der startede diskussionen" sagde han med et skuldertræk, "og jeg tænker ikke dårligere om dig"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 12:24 am

"Jeg er ikke sikker på at det var mig der startede den heller" sagde Elias og sendte ham et lidt anklagende blik.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 3:43 am

Fredrick lo svagt, "nej, det var det nok ikke" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 6:10 am

Elias sukkede og var færdig med pandekagerne. Han tog kødet af panden og lagde det i en skål. "Så.." han satte maden på bordet og så lidt på ham "hvor meget er du imod.. religiøse mennesker generelt?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





nyindflyttede - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
nyindflyttede - Elias
Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» samfundstjeneste - Elias
» Varulvetræning - Elias
» Parterapi for to! - Birk, Elias
» Til en italiensk bryllupsreception - Elias
» two wolfs (Elias)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: