Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 nyindflyttede - Elias

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 9:34 am

Fredrick nikkede, "hm ... ok så" sagde han og satte en ny sang på, "ingen skrigeri i denne her"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 9:38 am

Elias lyttede.... han rynkede brynene og stoppede med at røre i gryden. Han stod stille og lyttede til teksten. Han skævede over til Fredrick "ser du mig sådan?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 9:39 am

Fredrick rystede på hovedet og grinede svagt, "nej, du virker som en flink nok fyr" sagde han med et smil, "hvis jeg gjorde var jeg ikke flyttet ind med dig"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 9:40 am

"Jeg tror på at man ikke må slå ihjel og at man skal elske sin næste" sagde Elias, det nu alligevel følte sig lidt stødt. Han så anklagende på Fredrick "uanset om min næste er religiøs eller ej"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 9:42 am

Fredrick nikkede, "det er også en god ting" sagde han, "og også noget jeg går meget ind for" han smilede til ham, "men jeg går ud fra, at du har opdaget at alle ikke helt deler den holdning" sagde han og trak på skuldrene, "især ikke meget troende mennesker, hvad de så end tror på"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 9:44 am

"Altså der er mange der gør dårlige ting overfor andre mennesker, både religiøse og ikke religiøse. Det er ikke guds mening. Den eneste der kan dømme mennesket er gud selv, vi andre skal bare koncentrere os om selv at være gode mennesker"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 9:46 am

Fredrick rystede svagt på hovedet, "ja, men hvem ved hvad det vil sige at være et godt menneske?" spurgte han, "og hvem siger gud findes, og hvis han eller hun gør, hvorfor skulle han så bekymre sig om, hvem jeg har sex med?" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 9:48 am

Elias smilede lidt af ham "jeg tror på at ægteskab er noget af det helligste der kan ske for to mennesker og at sex skal gemmes til den person. Men du må selv om hvad du gør, og skulle det vise sig at jeg har ret og du tog fejl, så vil gud sikkert gerne tilgive dig. Du er et godt menneske" han sendte ham et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 9:50 am

Fredrick lo, "ikke hvis man tror på biblen" sagde han og trak på skuldrene, "jeg tror nok jeg burde brændes eller stenes af op til flere grunde, desuden svarede du ikke på, hvordan du kan vide, hvad der er rigtigt og forkert?"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 9:52 am

"Hvordan ved du hvad der er rigtigt og forkert?" spurgte Elias og så undersøgende på Fredrick "biblen handler om kærlighed, og Jesus har taget alle menneskers synd på sine skuldre. Gud har ligesom mennesket ændret sig med tiden. Også han er blevet mere tilgivende, som han ønsker vi er det. Jeg læser biblen og går i kirke, og så bruger jeg mit eget hoved. Jeg går ud fra du gør det sidste, og så lader du dig vel påvirke af loven"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 9:56 am

Fredrick overvejede det lidt, "ja" sagde han så med et svagt smil, "jeg bruger mit hovede, eller sans for retfærdighed om man vil" sagde han, "men virker det ikke lidt" han ledte efter det rigtige ord, "dumt, at bygge sin moral på en bog skrevbet for tusinde år siden, især når det er en bog der tillader slaveri, kvindenedgørelse og incest?".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 10:00 am

"Som sagt har bogen ændret sig" sagde Elias og smilede lidt af Fredrick "biblen har jo også passet til tiden, folk har ændret sig siden. Jesus har ændret mange ting. Med Jesus kom der en hel ny tilgivelse for folks synder. Man accepterede at alle er syndere, men det betyder jo ikke at vi behøver gøre det bevidst eller ikke vil undskylde hvis vi gør noget galt vel?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 10:02 am

"men det er stadig forkert for to mænd at have sex? hvorfor har det ikke ændret sig?" spurgte han og fortsatte, "jeg mener, det her skader virkelige mennesker, fordi en gammel bog siger det de er skabt til er forkert, og hvis gud findes, så virker det ret ondt at skabe folk med lyster de ikke må følge" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 10:03 am

"Det er forkert at have sex hvis det ikke er for at få børn" Elias trak på skuldrene "sådan tolker jeg det."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 10:04 am

Han så undersøgende på ham, "så, er gud ond?" spurgte han en smule nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 10:05 am

"Nej, gud er meget god.. han er fyldt med kærlighed til alle sine skabninger og har en faders kærlighed til alle mennesker"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 10:07 am

"hvorfor så homoseksuelle mennesker?" spurgte han, stadig en smule nysgerrig, "jeg mener, at skabe folk der vil noget, og derefter forbyde dem at gøre det, og homoseksuelle dyr, er de også syndige?" fortsatte han med et svagt grin.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 10:08 am

"Dyr bliver ikke gift og dyr kender ikke forskel på godt og ondt" sagde han "mit gæt er nej, men jeg ved det faktisk ikke. Jeg tror mennesker har mange lyster, vi har jo også andre lyster.. lysten til at lyve, når vi er grådige, begære andres ejendele, lyst til vold" han trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 6:56 pm

"Det er noget andet" sagde han med et grin, "det her skader ikke andre, desuden er det lidt en anden form for lyst".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 6:35 am

"Tja, det er jo så det" sagde Elias "der er ofte folk bliver såret i forbindelse med sex. Der er massere af mennesker der bliver udnyttet kun for deres krop, eller løjet til for at få med i seng. Den slags ville vi være fri for" han smilede lidt til ham "og så synes jeg det er noget særligt man skal gemme til den rigtige"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 6:39 am

"og den rigtige kan ikke være af samme køn?" spurgte han og hævede det ene øjenbryn, "folk bliver såret i forbindelse med alting, venner, forhold familie kan såre folk, og dem der udnytter andre for sex, det er dårlige mennesker hvis vi ikke havde sex ville de finde en anden måde at udnytte folk på, måske for penge eller tjenester".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 6:41 am

"Jo, man kan godt elske en af samme køn" sagde Elias tænksomt "men sex er for at lave børn. Det er nu min holdning. Og desuden kan du ikke vide om de mennesker ville udnytte folk alligevel. Sex gør folk tossede i hovedet.. alt det drama det skaber, folk der knuser bedste venners hjerter fordi de begærede andre. Meget af det er kun fysisk, og det synes jeg er forkert."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 6:44 am

Fredrick lo, "jeg tror du forveksler sex med kærlighed" sagde han, "hvis vi levede i et samfund, hvor sex var helt acceptabelt, ville der slet ikke være alle de problemer ... ligesom de der aber der har sex, hver gang de bliver uvenner, det skulle være et ret fredeligt samfund" sagde han og sendte ham et smil, "og sex er rart, noget alle burde have mulighed for at gøre med den de elsker, lige meget hvem de er"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 6:50 am

Elias rystede på hovedet "nej, jeg tror ikke jeg forveksler sex med kærlighed. For det er jo folk der opgiver kærlighed, fordi de begære nogle andre imens de er i et godt forhold. Så er de dem utro, og det er altid de samme ord: Hun betyder ikke noget for mig, det var kun sex, det er dig jeg elsker" han trak på skuldrene "jeg kan bare se flere problemer med sex end gavn. Og du har ret, hvis hele samfundet bare havde sex med hinanden, men et gær vi jo ikke. Vi er skabt til at binde os til en person. Det er da derfor folk danner par, så vidt jeg ved er der ingen regler imod den slags længere. Og hvorfor leder vi så efter den rigtige, og hvorfor bliver vi jaloux? Ikke over at de er sammen med andre, deler interesser med andre, griner med andre, ser film med andre, men har sex med andre? Sex er vigtigt, men det er forbeholdt to elskende, men for at forsikre at de går rigtigt til er det bedst at man er gift. På den måde undgår vi skørtejægerne og folk der bare er i øjeblikket. Dem som ikke tænker over at det går væk så snart de har fået dækket det fysiske behov. Og det ville ikke være et problem hvis de begge havde det sådan, men det har mennesker ikke. Det er derfor vi bliver gift. Og ja, så tror jeg også det er for at få børn. Jeg har intet imod mænd elsker hinanden, men sex er for at skabe liv, ikke personlig fornøjelse. Det er den fejl der har skabt alle disse her problemer"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 6:56 am

Fredrck fnøs, "alle problemerne stammer fra folk der prøver at sætte grænser og kontrolere andre, vi har nu som race i flere årtier forsøgt at begrænse sex til ægteskaber, til at du skal være med den samme hele livet, at det skal være en mand og en kvinde, at sex ikke er for nydelse og så videre, det eneste det har bragt med sig er alle de problemer du snakker om der, og flere til, folk gennem tiden, endda i dag, som har selværdsprobemer, fordi de har lyst til sex på en måde eller med nogen de ikke må" han grinte svagt, "og hvis den ene i et forhold har behov for at være utro, så er jeg ikke sikker på det er et godt forhold, eller også er personen en nar, og vi forbyder jo heller ikke ægteskab, fordi nogen slår deres partnere." han nikkede lidt, "og ja, på mange måder er vi skabt til at binde os og måden vi binder os på, er ved at have sex, det er ikke kun for at få børn, det er for at skabe et stærkt bånd mellem to mennesker, og så er det en fantastisk oplevelse, som ingen skal fratages, hverken homoseksuelle eller sterile mennesker" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





nyindflyttede - Elias - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyindflyttede - Elias   nyindflyttede - Elias - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
nyindflyttede - Elias
Tilbage til toppen 
Side 5 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» samfundstjeneste - Elias
» Varulvetræning - Elias
» Parterapi for to! - Birk, Elias
» Til en italiensk bryllupsreception - Elias
» two wolfs (Elias)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: