Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden//   Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 2:19 pm

Jayden følte sig chokeret og forurettet. Hvad bildte hun sig ind at prøve at bestemme hvordan han følte? ”Jeg ved ikke hvad du mener, jeg er ikke ensom med hende. Og hvis der er sjælepartnere der ude, så tror jeg at jeg har fundet min.” snerrede han.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden//   Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 2:22 pm

Natsu så ud af vinduet med et underligt blik. Som om hun søgte efter noget, eller så noget som ikke var der. ”Når du.. hvis du.. finder den anden halvdel” sagde hun stille ”så vil du ikke længere være i tvivl. Der kommer kun til at være en person.. et mennesker.. et andet levende væsen du vil opgive din rolle for Jayden. En person du vil dø for, en person du vil bryde din underlige ed til verden for. Når i er sammen, vil du kunne føle dig hel. For første gang i dit liv.. for du er tom. Du mangler noget.. gør du ikke Jayden?” hun så på ham og smilede svagt ”du mangler noget menneskeligt, og du kan ikke få det af dig selv.”
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden//   Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 2:25 pm

Jayden betragtede Natsu som hun stod der. I et øjeblik lignede hun en kvinde i utroligt meget sorg og smerte. Og der gik ikke længe før han vidste hvor den stammede fra. Imens hun fortalte, skete der to ting. For det første blev han vred, og samtidig følte han ensomheden vokse indeni. Det var bare ikke det hele.. det gik op for ham at han hørte hendes egen livshistorie fortalt. Hun havde haft denne sjæleven, og hvorfor han ikke var der nu.. det vidste han ikke. ”Jeg er ikke som dig.” sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden//   Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 2:26 pm

Natsu nikkede lidt ”nej.. du er ikke som mig.. du er som ham” sagde hun stille og smilede lidt. Hun gik hen og lagde armene om ham og gav ham et kram. ”Du søger ikke hvad jeg søger.. du søger mig” sagde hun og grinede lidt.. så slap hun ham og gav ham et puf ”ikke mig. Jeg mener min rolle. Men gå du blot Jayden, jeg tror ikke vi har mere at tale om”
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden//   Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 2:28 pm

Jayden blev overrasket over krammet. Han stod stille og så på hende, imens hendes ord langsomt sank ind. Han gik over til døren og åbnede den.. så hen på hende og sagde ”du tager fejl at du ved det. Jeg er ikke så let at finde ud af, og de ting du siger er måske sande for nogle, men ikke for mig” han smilede stort, overrasket over deres.. uforklarlige bånd. ”Måske opsøger jeg dig igen. For en snak”
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden//   Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 2:29 pm

”Pas nu på..” advarede Natsu og smilede lidt til Jayden ”sidste gang en fyr betragtede mig som en af sine nærmeste venner, havde det nær ødelagt hans forhold med sin kæreste. Ikke fordi jeg gjorde noget forkert.. bare fordi jeg var der.”
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden//   Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 2:30 pm

”Virkelig? Hvorfor skulle det gå ens kæreste så voldsomt på at det næsten ødelagde forholdet?” sagde han lidt skeptisk.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden//   Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 2:30 pm

Natsu sendte ham et lille, bedrevidende smil. ”Fordi” sagde hun og så ham ind i øjnene ”vi havde en uforklarlig forbindelse.”
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden//   Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 2:31 pm

//What you don't do when you are bored.. out Very Happy!//
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden//   Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 2:31 pm

//Hai hai! Out xD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden//   Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Så er klokken 1
» Kedsomhed
» Natten
» Ude og gå om natten - Marco
» lys om natten - Kyle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: