Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Varulvetræning - Elias

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:56 am

Fredrick smilede svagt, "det lyder som om du har gjort dig en del overvejelser" sagde han og strakte sig, "hvad nu hvis du forelsker dig i en satanistisk vampyr?" spurgte han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:57 am

"... det gør jeg ikke" sagde han og gøs ved tanken "de dræber mennesker"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:58 am

Han tænkte lidt over det, "hvad så med en muslimsk, bevingede troldkvinde?" spurgte han istedet.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:00 am

"Hvis hun var muslim.. det ville være et problem" sagde han "og mest sandsynligt måtte hun heller ikke gifte sig med mig. Jeg ved ikke det med vinger..?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:02 am

Han rystede svagt på hovedet af det, "det lyder besværgligt" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:04 am

"Tjo" Elias trak på skuldrene "nu bliver jeg mest sandsynligt forelsket i en kristen" sagde han så "de steder jeg kommer er for kristne.. og mine forældre leder hele tiden. Selvfølgelig skal det også være en jeg kan lide, jeg gifter mig jo ikke bare fordi pigen er kristen"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:07 am

Fredrick sukkede svagt, "stadig, jeg ville slet ikke kunne klare, hvis mine forældre skulle blande sig i, hvem jeg skal være sammen med, eller ikke at kunne være sammen mod nogen, bare fordi de har den forkerte religion" sagde han med et svagt smil, "det er ikke noget jeg ville gide.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:08 am

"Det ville være kompliceret" sagde Elias og trak på skuldrene, han følte sig altid lidt usikker når folk talte imod hans religion. Han vidste at hele tanken om at der eksisterede en gud, skræmte mange mennesker og gjorde dem utrygge.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:12 am

Han nikkede og smilede svagt, "det er sådan set heller ikke noget, som jeg skal blande mig i" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:19 am

"..." Elias så lidt frem for sig "du er ikke religiøs?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:20 am

Han rystede på hovedet, "nope" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:21 am

Elias nikkede lidt "så hvad tror du der sker når vi dør?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:25 am

Fredrick overvejede spørgsmålet lidt, "vi bliver langsopm spist af biller og kryb" sagde han med et grin, "jeg tror ikke der sker noget, vi dør og forsvinder, ligesom en lang søvn uden drømme, som man ikke vågner fra" han trak svagt på skuldrene, "derfor er det vigtigt at leve mens man kan".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:26 am

Elias så ikke glad ud ved tanken om at blive spist af orme og biller. "Og du tror ikke de mennesker der er forfærdelige ved hinanden bliver straffet?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:28 am

Han rystede på hovedet "nope" sagde han med et svagt smil, "det gør jeg ikke, jeg går sådan set heller ikke ind for straf" tilføjede han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:29 am

Elias nikkede og så op imod himmelen.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:32 am

Han smilte svagt og fulgte hans blik, "jeg kan faktisk ikke helt se, hvad straffen skal til for" sagde han tænktsomt, "jeg mener, det dårlige er allerede gjort, og de kommer ikke tilbage, så man kan ikke rigtig forhindre dem i at gøre noget dårligt igen".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:33 am

"Det er for noget retfærdighed.." sagde han tøvende "men du har ret, det var også derfor Jesus tog alle menneskers skyld på sig"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:36 am

Han nikkede, "så, hvis jesus har taget al skylden" sagde han ivervejende, "er der så ikke længere nogen konsekvenser ved at bryde alle de mærkelige regler?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:37 am

"Nej, ikke hvis man angre det" sagde han og så på Fredrick "men derfor er det stadig forkert.. men nej, Gud er tilgivende og ved at mennesket er syndigt og laver fejl. Men han vil tilgive de der oprigtigt angre det"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:40 am

Han nikkede, "så, jeg håber det er ok at jeg spørger, er du en af de kristne, som tror på alle de mærkelige regler, eller kun de grundæggende?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:40 am

"Øh.." Elias så tøvende på ham "det kommer an på hvad du synes er det grundlæggende" han smilede skævt til ham "du kan jo spørge mig om en holdning, så skal jeg give dig den"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:43 am

Han overvejede det lidt, "ok ... jeg går ud fra du er imod drad og tyveri og sådan, så jeg tror jeg springer dem over" sagde han med et grin, "men hvad med sex uden for ægteskabet?"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:44 am

Elias trak svagt på smilebåndet "jeg er imod det.."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:47 am

Han grinte svagt, "virkelig? hvad så med skilsmisser?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Varulvetræning - Elias - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Varulvetræning - Elias
Tilbage til toppen 
Side 7 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» samfundstjeneste - Elias
» Frisk luft-Elias
» Til en italiensk bryllupsreception - Elias
» two wolfs (Elias)
» nyindflyttede - Elias

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: