Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Varulvetræning - Elias

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 7:57 am

"Jeg er ligeglad" sagde han og smilede til ham "sidder vi bare her?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:01 am

Han kiggede sig lidt omkring og pegede så mod nogle sten et par meter derfra, "vi kan sidde der" forslog han og gik derover for at sætte sig på en af stenene, "så sidder vi ikke helt på jorden" sagde han med et grin. Han begyndte at åbne posen med kage, "så syntes jeg vi skal starte med kagen".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:04 am

Elias nikkede og satte sig ved siden af ham.. han smilede lidt til ham og spurgte "har du trænet andre ulve før?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:06 am

Fredrick rystede på hovedet, "nope, jeg er faktisk selv ret ny" sagde han med et smil, "så jeg håber det går ok". Han fandt kagen frem, den var allerede skåret i stykker, så han gav bare et til Elias og tog et selv. Det var banankage med chokoladestykker.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:07 am

Elias tog en bid af kagen "mh, den smager godt" sagde han og smilede stort til Fredrick. Han tøvede lidt og tykkede af munden "sig mig.. med hensyn til partnere?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:11 am

Fredrick havde selv taget en stor bid af sin kage, og skulle også lige have tygget af munden før han kunne svare, "ja?" spurgte han og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:12 am

"... kommer dette her til at påvirke det? Du ved.. børn og den slags?" spurgte han tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:18 am

Han tænkte lidt over det, "altså varulv er noget der løber i familien" sagde han, "så hvis du får børn med et normalt menneske, så er det meget sndsynligt at barnet bliver en varulv, får du børn med en anden varulv er det helt sikkert, faktisk tror jeg den eneste måde at være sikker på du ikke får et varulve barn er hvis moren er en elver" sagde han med et svagt smil, "og det betyder ikke noget i forhold til partnere, de må godt få at vide hvad du er, hvis de ikke siger det videre, hvilket du i øvrigt heller ikke må" afsluttede han.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:20 am

Elias lyttede opmærksomt med og men så, så helt forkert ud i hovedet. Han blinkede et par gange med øjnene og så forvirret på ham "elver?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:24 am

"oh .." fredrick slog sig for panden, "det har jeg vidst glemt at fortælle dig" sagde han lidt akavet, "øh, du må nok hellere forberede dig på at din verden kommer til at ændre sig".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:25 am

Elias så tvivlene på ham og brød sig ikke om det. Han kunne allerede forstille sig hvad Fredrick skulle til at fortælle, men nikkede blot.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:30 am

Fredrick sukkede lidt, "du kan ligesp godt få det hele at vide" sagde han, "ok ... så, varulve er ikke de eneste væsner i verden, som mennesker normalt ikke kender til" begyndte han, "der findes en del andre, for det første er der elvere, de er meget ligesom i fantasy, du ved ringenes herre og sådan, så er der sortelvere, stort set det samme bare med sort hud og så bor de under jorden, hverken sortelvere eller elvere har ret meget at gøre med mennesker, de kan vist ikke lide os" sagde han med et svagt grin. Han holdt en kort pause for at spise et stykke kage og give Elias mulighed for at stille spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:32 am

Elias blev hvid i ansigtet imens Fredrick fortalte. Han havde ikke lyst til at tro på det han fortalte, det virkede ikke virkeligt. Men det gjorde kæmpeulven jo heller ikke.. han spiste lidt af sin kage, selvom hans appetit havde gået sig en lille tur. Han stillede ingen spørgsmål, vidste ikke hvad han skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:37 am

Fredrick kunne se på Elias, at det var ret overvældende for ham, han så faktisk lidt skræmt ud, "... ja, så det er elverne" fortsatte han lidt tøvende, "så er der varulv, os, og vampyrer, vampyrer er igen meget ligesom dem i bøger, de klan ikkre tåle sollys og lever af menneskeblod, den bedste måde at kende dem på, er ved deres gode udseende, hvis du møder nogen der ligner en gud, så lad være med at gå et sted hen, hvor i er alene" fortalte han med et lille smil, "og så er der mennesker med maiske krafter, altså troldmænd og kvinder, der er nogle af dem som har vinger og kan leve længere" han overvejede om han skulle fortælle mere, men besluttede sig for at det måtte være nok for nu, "ja, det er alt det jeg kender til".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:38 am

"..." Elias sad og vidste ikke hvad han skulle sige. Snakken om vampyre skræmte ham "er de stærke?" spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:40 am

Fredrick nikkede, "ja, men ikke stærkere end vi er, når vi er i ulveform" sagde han med et vagt grin, "faktisk tror jeg vi er en anelse stærkere, men jeg er ikke helt sikker".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:41 am

"..." Elias nikkede, det var faktisk en trøst. Han sad stille.. spiste se det sidste af sin banankage. "Men.. med hensyn til det med børnene" sagde han og prøvede at forholde sig til det andet "hrm, så ville det være bedst at finde sig en varulve kvinde?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:43 am

Han tænkte lidt over det, "tja, så ville du være sikker på, at de blev til varulve, men ellers tror jeg ikke det ville betyde så meget" han smilte svagt, "altså udover at det altid er rart at løbe med nogen af sin egen slags" fortsatte han, "og man ville ikke være alene under fuldmånen, det ville nok gøre det en del lettere" sagde han tænktsomt.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:46 am

".. som om det med piger ikke var svært nok" sukkede Elias og tog sig til hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:47 am

Fredrick lo svagt, "bare rolig, soim sagt tror jeg ikke det betyder noget" sagde han beroligende, "så længe det er en man kan lide, så er det vist ret lige meget".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:49 am

"Siger du, nu skal jeg finde mig en kristen varulv.." han skævede op mod ham "livet er svært"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:50 am

Han lo igen, "behøver hun være kristen, og varulv?" spurgte han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:51 am

"Jeg ved ikke med varulv.. kristen ja" sagde Elias og smilede svagt "ellers får jeg aldrig min families godkendelse til at gifte mig"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:52 am

Han rystede svagt på hovedet, "skal din familie godkende hvem du gifter dig med?" spurgte han lidt overraskede, han troede faktisk man var gået væk fra den slags.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:53 am

"Altså.. selvfølgelig kunne jeg gifte mig med en anden" sagde han og trak på skuldrene "men de ville ikke blive glade for det. Det ville også være besværligt med opdragelsen af børnene.."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Varulvetræning - Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulvetræning - Elias   Varulvetræning - Elias - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Varulvetræning - Elias
Tilbage til toppen 
Side 6 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» samfundstjeneste - Elias
» Frisk luft-Elias
» Til en italiensk bryllupsreception - Elias
» two wolfs (Elias)
» nyindflyttede - Elias

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: