Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Forslag!

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Forslag! Empty
IndlægEmne: Forslag!   Forslag! Icon_minitimeTirs Feb 12, 2013 2:47 am

Hej Admin/s.

Jeg har snakket lidt frem og tilbage med en anden her fra siden, og vi syntedes at der var begrænsede muligheder for mix'n'match, mellem de forskellige racer, hvis man ønsker at være blandingsrace :-)
- Nu er jeg selv meget tilfreds med at være dæmon, og jeg har ikke noget ønske om at blive andet!
Men jeg taler mere på vejne af fremtidige brugere, for indtil videre er race-blande-mulighederne således:

Sortelver/Elver
Sortelver/Menneske
Menneske/Elver

Så mit forslag var, at byde ind med nogen flere racer! Very Happy (Og det er i andre selvfølgelig også meget velkomne til!):
Bl.a. Djævle? En gren af dæmon familien, men måske en race der kan formere sig? Altså videregive sine gener, men at generne så kan blande sig med eventuelt elver gen eller menneske gen? Djævle kunne i så fald adskille sig fra dæmoner ved at være født med f.eks.. hale? Eller vinger, mærkelige øjenfarver, muligheder for selvhealing (Som vampyrer?), eller overmenneskelig styrke og specifikke personlighedstræk der går igen? Såsom: Egoisme, selviskhed, og generelt ondskab. (I og med djævle er - eller vi kan antage at de er - Lucifers direkte afkom, ville det ligge nær at gøre dem ret overmenneskelige, men alligevel menneskelige nok til at kunne befolke jorden, dog menneskelig, med en brist?) :3

Ellers kunne man opgradere oldgamle overnaturlige væsner som f.eks... En mare? De var for det meste kvinder, men det kan jo omfatte begge køn her på siden. Maren kunne have overnaturlig skønhed, lidt henaf.. elver udseende, bare mere mystisk/erotisk. Evner som en heks, men omfatter mest drømmespinderier, eller kontrol over det underbevidste.

Jeg ved godt det er et stort arbejde, og hvis det bliver for omfattende vil jeg selvfølgelig gerne hjælpe til med at udarbejde racebeskrivelser osv :-)

- Sean.
Tilbage til toppen Go down
Dante

Dante


Race : Vampyr
Bosted : Dante bor fast i en villa ved stranden, indtil videre har det ikke været en nem opgave og bo i villaen eftersom at Dante har været udsat for både INDBRUD og andre vanskeligheder som der gør at han aldrig er blev færdig med villaen.
Tilmeldings dato : 08/03/13
Antal indlæg : 34

Forslag! Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag!   Forslag! Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 5:04 am

Jeg må æreligtalt være lidt enig med dig, der virkelig få muligheder hvis man gerne vil være en blandet race, nu sidder jeg selv med tanke om at jeg gerne ville have været det men nej, det simplehed for kedeligt at engel og dæmoner ikke kan blande sig sammen til en race og derfor ved jeg ikke helt hvad jeg skal spille som lige nu *suk*

Men en djævle race kunne sådan set os være awesome vis det endelig er, elsker djævle de lidt mere creepy end normale dæmoner og jeg helt klar oppe på få den race med hvis det endelig er c:
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Forslag! Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag!   Forslag! Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 7:35 am

Ok Sean, nu har vi læst dit indlæg igennem og du kommer med nogle gode pointer.

- Vi laver ikke nogen djævle. Om gud og fanden findes er ikke bestemt i vores verden, og alt religion har frit løb.

- Engle og dæmoner har intet med gud og djævlen at gøre. De er simpelt blevet sat i forbindelse med religionen af mennesker. Folk har opblevet folk med hvide vinger der kunne helbrede de syge og sat dem i forbindelse med gud, imens de har forbandet de med sorte vinger der gjorde folk omkring sig syge og sagt de kom af djævlen.

- Der vil ikke komme blandinger af engle og dæmoner, for hele ideen med en engle/dæmon er at deres sjæl er 100% af den ene farve. Derfor ingen blanding, det ville ødelægge de 100%

- Selvom Mare er et ret fedt væsen, så har vi svært ved at få tilpasset djævlelignene væsner hvis eneste formål er at have sex med folk om natten. Vi tænker der nok ikke er så mange spillemuligheder i det.


Nå alt det er sagt, så kan vi også godt forstå jer. Derfor har vi besluttet at vi laver en ny race til siden. Der vil komme en debat hvor folk kan skrive deres forslag ind, og der vil muligvis ende med en afstemning. Det skal passe ind i vores tanker om universet, men reglerne skal der nok stå mere af under emnet. Vi vil arbejde på det med det samme, vi skal nok sætte et link ind her så snart det er klar.

Håber det vil lede til en løsning vi alle kan være enige om Smile

- Admin
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Forslag! Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag!   Forslag! Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 7:44 am

Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Forslag! Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag!   Forslag! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forslag!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny race - kom med forslag!
» Et lille forslag til siden??
» Forslag til en ny fraktion
» Forslag til race
» Forslag til nyt Sted: Chinatown

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Idéer og forslag-
Gå til: