Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Et lille forslag til siden??

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 7:05 am

Et lille forslag..

jeg tænkte på om der ikke kunne blive lavet en strand i Aterswell??? med dyre strandhuse,.
isbutikker, og hvad der ellers kan findes på en strand ^^
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 7:14 pm

Jeg har taget det som om stranden høre under havet Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 12:15 am

tja, men det er jo ikke det samme (;
jeg synes det ville være fedt med en strand, med dyre strandhuse.. ligesom hvis man samler Hollywood på en gade d:
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 8:21 am

Jeg synes det lyder som en meget fornuftig ide (: !
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 8:26 am

ja ikke?? der mangler jo ligefrem en strand på siden, og den strand med dyre huse.. så kan det ikke blive bedre ^^
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 8:33 am

Jov, du burde fremlægge ideen for Admin (:
Kunne være fint med en sandstrand, og måske nogen klitter, huler mm. Og nogen finde strand villaer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 8:36 am

Well....nu er alt jo en smagssag.....men ' hollywood'. Formodes at ligge i uptown, ifølge beskrivelsen er det netop der alle de store huse ligger og de rige hænger ud?

Personligt synes jeg at det ville det være en synd og skam at ødelægge en charmerende strand, med et mondænt kvarter ....det ligger jo allerede et andet sted, men vi har kun een strand,den ved havet ( er med Anna Rose på den )

Så...jeg min stemme går til stranden bevares som et naturområde, romantisk og elskelig.

Så kan byggemastodonterne lave huse andre steder XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 8:43 am

tja... det kunne jo også være en strand, hvor halvdelen lå der strandhuse.. og den anden halvdel var et naturområde. ^^
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 8:44 am

Hmm jeg er bare enig med Junior, men du kan jo forslå det til Admin, så kan han/hun lave en afstemning eller noget x3 Så kan folket selv vælge hvad de bedst kan lide Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 8:45 am

Ja, det kunne også være en mulighed.....udmærket tænkt...( at dele stranden op)

Smile

Og forresten.... Velkommen til siden.... Du skal nok få det sjovt her ; )


Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 8:47 am

Tak William, håber at admin'en ser dette ^^ og holder med min idé d: hehe

Ja ikke? ,, kunne bare godt tænke mig en strand og nogle strandhuse d: og for at gøre alle glade, kunne man dele stranden op ^^
tak tak, det håber jeg skam
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 8:50 am

Hahaha det var da så lidt, Han/hun plejer at kigge forbi og se ideer en gang imellem, så det er jeg da sikker på (:

Og ja, Velkommen til Junior, jeg er sikker på du nok skal få det sjovt og hyggeligt herinde (;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 8:55 am

ja må vi håbe ^^ og håbe at hun/han kan lide idéen Very Happy

okay, nu begynder jeg at blive en lille smugle bange :O
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 8:55 am

For hvad dog? Om folk kan lide dit forslag?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 8:57 am

nej, for jeres skumle velkomst hilsner :O
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 8:58 am

Skumle ??
Min var da pænt ment.... Jeg skriver altid velkommen til nye Smile
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 8:58 am

Hahah, det må du heller vende dig til Junior (;
Folk er sådan lidt retarderet herinde xD!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 8:59 am

jeg stoler ikke på rumvæsner (; muhaha
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 9:06 am

Rumvæsner? Dem har vi sgu ingen af herinde xD Men der er masser af vampyere, og dem skal du i hver flad ikke stole på.. ! ;b
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 9:07 am

rumvæsner og vampyr er det samme, farlige og sige en masse underlige ting x'D haha
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 9:14 am

Lolz.. xD

Naaah.. de fleste vampyere er nu meget nutted xD De er slet ikke så hardcore som de tror xD!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 9:17 am

det samme som rumvæsner.. ^^
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 9:19 am

Wtf?xD Du kan selv være et rumvæsen kan du.. Lolz xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 9:30 am

taaaaak Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 9:34 am

Haha, ja okay, du passer nok meget godt ind her Very Happy Anyways, of to bed! Very Happy Night and sweet dreams (;
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et lille forslag til siden?? Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille forslag til siden??   Et lille forslag til siden?? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et lille forslag til siden??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Er siden ved at dø?
» Idé til siden
» To ideer til siden
» Introduktion til siden
» Forslag til race

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Idéer og forslag-
Gå til: