Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

En ulv i sneen. //Jake//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 27, 2013 11:41 am

"Behøver du gå? Jeg keder mig og har ikke nogen at tale med," sagde Jake og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose

Race : Meneske
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 27, 2013 12:17 pm

Anna Rose så på ham og smilte "Jeg kan snakke lidt"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 12:24 am

Jake lyste op da hun sagde det. "Fedt! Så eh... bor du her i nærheden?"
Anna Rose

Anna Rose

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 12:27 am

"Ja" sagde hun stille, kiggede efter en bænk hun kunne side på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 1:41 am

"Jeg bor nede i Downtown. Tæt på The Bloody Moon, hvis du kender den," sagde Jake.
Anna Rose

Anna Rose

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 1:45 am

"Ja, jeg boet der nede på et tidspunkt" sagde hun gik hen til en bænk, fjernede sneen fra den og satte sig "Fryser du ikke?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 1:49 am

"Nej, det er ikke så slemt. Varulv, du ved. Det er varmere når jeg er forvandlet, men jeg kan godt klare det," sagde han og satte sig ned i den anden ende af bænken.
Anna Rose

Anna Rose

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 2:11 am

Anna Rose nikkede stille "Jeg lægger heler ikke særlig meget mærke til kulden mig selv.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 2:17 am

Jake lænede sig op ad armlænet på bænken og så hen på Anna Rose. Ikke nok med at kulden ikke rørte ham, han syntes faktisk at det var rart. I et stykke tid var der stilhed. "Hvad skal vi tale om?" spurgte Jake mens han prøvede at gribe et snefnug med munden.
Anna Rose

Anna Rose

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 2:19 am

"Det var dig der ville snakke" sagde hun, tjekkede nogen ting igennem i sin taske.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 2:24 am

"Ja, fordi jeg kedede mig. Ikke at jeg ikke ville kunne lide at snakke med dig hvis jeg ikke kedede mig, det er bare at jeg nok ikke ville gå hen til dig uden at kende dig, hvis jeg rent faktisk havde noget at lave," sagde Jake og grinede akavet.
Anna Rose

Anna Rose

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 2:42 am

Anna Rose så på ham og smilte "Hvor gammel er du?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 2:52 am

"Sytten. Dig?" sagde Jake og lagde det ene ben op på bænken, helt afslappet.
Anna Rose

Anna Rose

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 2:55 am

"18" sagde hun med et smil, så på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 3:00 am

Jake smilede tilbage til hende før han fortsatte med at fange snefnug med munden. De faldt spredt og blødt ned mod jorden, da der var helt vindstille.
Anna Rose

Anna Rose

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 3:01 am

Anna Rose så på ham gøre det, så så stille op i luften, fanget i snefnug i hånden som ikke smeltet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 3:07 am

Jake så hende gribe det og prøvede det samme, men snefnugget smeltede bare. "Hvordan gør du det uden at det smelter?" spurgte han hende.
Anna Rose

Anna Rose

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 3:10 am

Anna Rose så på ham "Mit skjold kan holde min varme til mig selv, hvilkket gør de ikke kan smelte"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 3:16 am

"Smart. Lidt ligesom min pels," sagde han og smilede.
Anna Rose

Anna Rose

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 3:20 am

Anna Rose nikkede, lagde hænderne sammen og da hun åbnede dem havde hun et stort sne fnug i hænderne

En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Snowflakes
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 3:23 am

Jake kiggede nysgerrigt på det og skulle selvfølgelig også røre ved det, men da han stak fingeren ned for at mærke snefnugget, begyndte det at smelte. Han så undskyldende op på Anna Rose. "Det er pænt."
Anna Rose

Anna Rose

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 3:29 am

"Det også falsk" sagde hun, ændret snefnugget til en blomst og smilte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 3:34 am

"Hmm... Jeg foretrækker nu de ægte," sagde han og greb endnu et med munden.
Anna Rose

Anna Rose

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 3:35 am

Hun smilte "Det forstår jeg godt"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 3:54 am

Pludselig rejste Jake sig op og strakte sig. "Undskyld, jeg kan bare ikke sidde still særlig længe," sagde han og så ned på hende. "Jeg eh... Jeg har ADHD." Han grinte lidt og kløede sig bag nakken.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: En ulv i sneen. //Jake//   En ulv i sneen. //Jake// - Page 2 Icon_minitime

En ulv i sneen. //Jake//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Grå hår!!! (Jake)
» A wolf? //Jake//
» I've got informations for you - Jake
» Memories ~ Jake
» Ny by, ny start~~Jake

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum