Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Every Man Gets His Wish ~ Stephen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 12:30 am

Nysseligt og omhyggeligt gik Stephen slavisk igennem alle papirerne og rettede dem til helt korrekt. Først da han havde været igennem hele stuen, hvilke tog en pæn del tid, vendte han tilbage til Millicent. "Du vælger, jeg giver." Han lage en arm omkring hendes skuldre og trak hende ind til sig. "Har du fundet noget?"
Hans øjne lå på skærmen, hvor han læste og ivrigt kiggede med. Lidt for ivrigt til hvad han egentligt var. I hans verden lignede de snart alle sammen hinanden og alle havde de det samme. God komfort og alverdens ekstra ting, så barnet ikke skulle blive væk. Selvfølgelig blev det ikke væk hvis man holdte øje med ungen. Troede de virkelig at de bare ville efterlade deres unger uden opsyn! De var ikke ligesom idioterne i norden, der frit efterlod deres børn i barnevognen udenfor mens de selv gik ind og drak kaffe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 1:06 am

Hun sendte et lille smil , da han vendte tilbage.
" Mon ikke vi skulle holde os til samme model, bare et nummer mindre? Vi kunne jo begge to godt lide den, hvor imod jeg fornemmer at Silvercross med blomsten nok mere er for mig?"
Hun førte en hånd op og greb kærligt fat i hans hage, og ville hale ham ind til et kys.
Hvad ville han sige, hvis han kendte til hendes planer om at opsøge Maria? Om det så var med eller uden William.Hvad ville Stephen gøre, ville han bremse hende?
Hun forsøgte kravle op på hans skød, ikke ret glad for at fraholde ham sandheden, men hun havde da ikke løget, ikke endnu, og hun håbede ikke det blev nødvendigt heller.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 1:28 am

"Det afgør du." Fik Stephen lige sagt før hans læber blev sendt videre til det næste arbejde. Glædeligt tog han imod hendes læber. Han havde savnet dem, en lille bitte meget lille smugle. Da hun gjorde antydning til at ville kravle videre op, hjalp han så godt som det var muligt, imens han stadig holdte deres læber sammen. Glad for at han ikke havde samme tanker som Millicent, som nok ville blive overrasket over hans svar, hvis hun alligevel sagde det. Som Stephen ville han absolut ikke have noget i mod det, men det var ikke ansvarligt og det ville bare ende med mudderkamp, så han ville nok forsøge at hindre hende i det, selvom det nok ville blive et noget halvhjertet forsøg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 1:46 am

Stephen var den der kunne grounde hende, holde hende på jorden når hun rullede derud af, måske enda i en helt forkert retning.Han gjore det ret raffineret...sagde aldrig meget...men alligevel fik han ofte et par budskaber igennem, og da hun næsten altid lyttede , blev hun ofte rettet lidt til på den indirekte måde.
Men nu....nu havde hun brug for at mærke ham, så da han lod hende kysse, og enda ikke sluttede det, da hun kom op og sidde på ham, lod hun langsomt spidsen af hendes tunge føre over hans læber, bare ...en enkelt gang...hvorefter hun ligeså stille lirkede den ind mellem hans læber og havde kurs op mellem overlæben og tænderne, hvor hun lod den glide let rundt , imens hun lavdede små bevægelser med den.
Hun elskede smagen af ham...uanset hvor hun slikkede eller suttede, selvfølgelig var den ikke ens alle steder, med han smagte altid af....Stephen....altid så indbydende og dejlig.
Millicent skubbede sig en smule ind mod ham, og lod hænderne glide op i det mørke hår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 8:09 am

Millicent virkede til at være indstillet på den helt store omgang og Stephen skulle ikke beklage sig. Han tog ivrigt i mod hende og lod sig drive lidt væk. Som en velkendt massage smuttede hendes hænder op i hans hår og fik det til at stritte som havde hun tilført ham elektrisk strøm. Det kunne afgjort været klaret uden, men når det nu endelig skulle være, så var det blevet behageligt og en smugle velkendt og hjemmeligt.
Da han langt om længe havde fået sine behov tilfredsstillet, trak han sig forsigtigt tilbage og endte med bare at kigge på hende. Helt forgabt og uden at sige et ord. Det mente han ikke var nødvendigt. Han havde alt hvad han kunne ønske sig. Et barn mindre, men stadig et barn. Måske havde det ikke lige ligget øverst på hans liste over ting han ville have med det samme, men det havde lige taget en spurt op af hitlisten.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 25, 2013 7:33 am

Smilet var kortvarigt tilbage i hendes klare blå øjne, det ægte smil, og hun slappede en smule af i sin krop.Hun var begyndt at spænde for meget,fordi hun grublede al for meget og hun vidste at hun var nød til at ændre på det, ellers ville hun enden med at gå ned med flaget, og det havde hun ærligt talt ikke meget lyst til.
Hun purrede op i Stephens hår og lænede sig tilbage i sofaen, efter at være krøbet f hans skød igen.
" Vil du have fyrværkeri med...i morgen?" Spurgte hun og vidste ikke om det var et ok eller et nono for væsener med vinger, der rent faktisk fløj rundt ind i mellem.
" Jeg har ellers pakket alt hvad Ally og jeg behøver, og der er liiige plads til en skjorte til dig...hvis du er heldig " smilede hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 25, 2013 8:04 am

Stephen havde ikke lige forventet det spørgsmål fra Millicent og sad derfor kort i tavshed og overvejede. "Hvis du gerne vil have det, så kan vi godt købe noget, men jeg har ikke brug for det." Lød svaret med et svagt smil omkring læberne. I hans familie slog de sig til tåes med at kigge på det ud af vinduerne. Det med at gå ud i deres stive dress var ikke noget de ligefrem dyrkede. En gå tur hvis man var heldig, men ellers brugte Stephen ofte sin nytårsaften hjemme foan tv'et når forældrene havde fået deres behov for opmærksomhed tilfredstillet.
"Jeg vil gerne have at lidt mere end en skjorte med. Smoking behøver jeg ikke at have i, men skal jeg have noget at tage på dagen efter, så bliver jeg nød til at have mere plads. Ind i et nyt år med rent tøj."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 25, 2013 8:18 am

Millicent rystede på hovedet , signalerende at det endelig ikke skulle købes for hendes skyld.
Hun havde Stephen....og selv om det lød corney, var han alt hun behøvede.Sidste nytår havde hun siddet helt alene...og tudet ...og savnet sine forældre, i år kunne hun putte sig ind til ham, og mere krævede hun i reliteten ikke, når sandheden skulle frem.Med mindre hun kunne ønske sig Marias hoved på et fad? , tænkte hun sarkastisk men sagde det dog ikke højt.
" Skal du have smoking på? " hun kiggede nysgerrigt på ham...." Og hvad er det for nget pjat med tøj til dagen efter? minemænd...de har altid kun underbukser på hele første januar, så det kan du godt glemme alt om Samson" drillede hun og sendte ham et lidt uartigt blik, der absolut ikke kunne misforståes, selv om hun var ved at dø af grin inden i.
" Jeg glæder mig....det skal nok blive hyggeligt"
Hun strakte sig lidt..." Ved du iøvrigt hvad du vil kalde din søn eller datter? Nu skal vi snart have nogle navne på plads" skubbede hun på.De skulle altså være to om at navngive Virus.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 25, 2013 8:31 am

Stephen trak på skulderende. "I min familie klæder vi os på som var det galla, spiser og går så i seng, efter vi ser folk have skudt alle deres penge af, op i den blå ingenting." Han trak lidt på smilebåndet, men det stivnede da hun gik i gang med at tale om hendes mænd og underbukser. Han gad ikke engang overveje at droppe tøjet. "Men det gør jeg ikke, i hvert fald ikke før jeg er hjemme i tryghed." Bare tanken om at valse halvnøgen rundt i mellem hans forældre fik ham til at gyse. Måske ville det være anderledes hvis de var gamle, men det tvivlede han ikke på. De lignede alle sammen noget d ikke burde være så at gå nøgen rundt var bestemt afskrevet fra Stephens liste over ting man kunne gøre første december. Bare tanken fik ham til at gyse.
"Navne ved jeg absolut intet om, men du nævnte en gang nogle. Kan du huske dem?" Stephen var glad for at samtalen fik en anden drejning. Det andet havde været lidt for farligt. Især den del med undertøjet. hans skulle ikke give sine forældre mærkelige idéer og slet ikke give Millicent væk til sin far, som med lidt snilde sagtens kunne ligne en på tyve.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 25, 2013 8:49 am

" Arh...du ved da bedre...man skal aldrig sige aldrig" mente hun og trak blidt i en mørk hårlok af hans.

Hun havde også pakket en pæn kjole ned , men det var nu fordi hun på sit arbejde fik så meget smukt tøj kastet i nakken efter hendes opgaver, så hvis man ikke skulle bruge sådan en kjole en nytårs aften , hvornår så? så hun var glad for at hans forældre kunne lide at stase sig ud, netop den aften på året.
Hun fandt ellers sin egen ide meget underholdende, fire mennesker..eller tre engle og et meneske der rendte rundt i undertøj og spiste rester af kransekagen, et herligt syn!
" Jov...jeg husker navnene men...det var mine bud...og jeg vil høre dine.Jeg nægter at føde nogen unge til dig, hvis du ikke kan finde et navn til den" små grinede hun.
Faktisk havde hun tvunget lægen til at love hende et kejser snit.Man ville ikke kunne se aret, og hun ville være...helt sig selv...alle vegne ...efter kort tid, og den tanke havde hun det helt fint med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 25, 2013 9:08 am

"Du nævnte Samuel ikke? Det kan jeg godt lide, der er et S." Startede Stephen meget tænksom ud med og fortsatte så med at tænke højt. "Camilla eller Camille ville også være sjovt, så kunne jeg få to Miller. Men ellers måske Zacharias, det er anderledes. Men hvis det bliver en pige, skal det da klart være Maria!" Lød det i spøg, selvom det absolut ikke var tidspunktet at lege med hende på. "Nej, jeg ved det ikke. Du ved jeg ikke har den samme relation til navne som du har." Forsøgte han at undskylde sig med.
Selvfølgelig havde et navn en betydning. Han ville ikke kunne holde en søn med navnet Stalin eller Mao ud, men måske Adolf lige ville gå? Det tvivlede han på. Der var mange han kunne overleve med, så de skulle sikkert finde et og hvis han bare blev begejstret, meget, for ét, så ville Millicent sikkert lukke munden og finde et nyt tale emne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 25, 2013 8:26 pm

Millicent smilede ... Varmt ... " Jo, jeg er ret vild med Samuel det kunne det sagtens blive og øhm Camille havde jeg ikke lige haft i tankerne, men jeg vil da lige give det en tanke , når du godt kan lide det " - og hvorfor dog ikke ?
Stephen ville nok mærke et ordenligt klap i nakken , da han kom op med Maria navnet.
" Det er da ikke sjovt det der " skændte hun
Kvinden havde frarøvet dem et lille barn og så forslog manden at opkalde det sidste efter hende.
" Nogle gange Stephen.... Nogle gange er du sku som en elefant i et glas hus " brokkede hun sig og skulede til ham. " dårlig situations fornemmelse " sluttede hun af.
Mænd var ikke altid så kvikke som kvinder vel?
" jeg forslår vi får tidligt i seng ? Så får du ille sagt noget mere galt og... Så er er vi friske til i morgen " hun strakte sig og smækkede benene hen tværs over Stephen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 2:34 am

Stephen dukkede nakken, da Millicents hånd pludselig kom flyvende. "Det kunne da godt være!" Forsøgte han at forsvare sig, selvom han udmærket var klar over at det var ligesom at forsvare noget der ikke kunne forsvares. Da hun låste ham fast med sine ben, betragtede han dem lidt, før han så strakte sin arm omkring hendes nakke og trak hende tætter på for at fiske efter et kys. "Men vi vil jo ikke finde ud af hvilke navn det skal være før på selve dage, det husker du vel nok?" Selv ville han absolut ikke have noget imod at han lige fik lov til at kende ungens køn før vedkommende kom ud i dagslyset men sådan skulle det absolut ikke være.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 7:20 am

Ikke helt tilfreds med hans dårlige humor, holdte hun sin hånd oppe...
" ah ah....ingen kys før du kan opfører dig ordenligt....så..vil jeg overvejde det når du kan" lød det irettesættende.Hun havde før holdt ham hen, længe....hun kunne gøre det igen...hvis situationen påkrævede det.
Tilbage til børne navne..." Ja..men hvis vi har indsnævret os til et af hvert...drenge og puge navn, så er vi jo beredet når babyen kommer? Har i nogle familie navne?...ai....det har i nok ikke når i hele tiden skifter navn eller hvad?"
Hun viftede med tærene.." jeg synes at kunne huske lægen anbefalede fodmassage, og siden du har påtaget dig ansvaret, såååå" hun vippede med dem igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 9:07 am

Stephen var absolut ikke tilfreds med ikke at få lov til at kysse som han ville. Han kiggede gnavet på hende og trak sig tilbage, skulle lige til at skubbe hendes ben væk for at understrege at han ikke var tilfreds, men blev så trukket ind i baby samtalen igen. "Du er kvik du er." Lød det mens han demonstrativt lage armene over kors men pludselig så han lys forude.
"Det gør jeg hvis du vil tillade mig at kysse dig lige så tosset jeg til at du skal føde." Lød det kæp højt fra ham, mens han næsten skød brystet frem for sin egen genialitet. "Det er op til dig, noget for noget."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 9:22 am

" Du skal da ikke lyde så overrasket " forsatte Millicent , hun var jo kvik og langt mere end man umiddelbart troede.
" hmmm det lyder en smule unfair Samson" indledte hun sin forhandling og prunkede ham med tåspidsers på maven.
" Fri kys kan ikke komme på tale og det ved du også godt. Du må forhandle realistisk.
Skal vi sige hmm et fri kys om dagen , når og hvordan du ønsker ?" Det lød som en meget generøs deal, der var jo pænt tid til hun skulle føde., så det kunne blive til en del kys.

// du bør finde Pics af David og Jess xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 9:30 am

Stephen overvejede det kort. Han kunne ikke se den store forskel, men hårdt mod hårdt. Så han endte med at afvise. "Nej, så bliver der ingen fodmassage." Han havde heller ikke den store lyst til det, så han skyndte sig at komme op at stå inden hun kunne begynde på alt muligt andet. Han var på få sekunder henne ved sit klaver, som han åbnede og gled ind på plads foran de sorthvide tangenter som hans øjne løb ivrigt hen over. Kort efter dansede hans fingre også hen over og trykkede hurtigt og let for at fremskabe en let og hurtig melodi, før han slog over i noget mere traditionelt klavermusik med længere takter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 26, 2013 9:38 am

Med et formet O på sine læber, satte hun et såret udtryk op, da han først afviste og dernæst forlod hende og sofaen. Magen til stædig mand.
Hun lukkede øjnene og lod hans spil omfavne hende og resten af rummet.
Men hun følte sig snydt for både massage og kys.
Hmm ikke godt . Hun rejste sig og gik ind i sove værelset. Forsvundet fra stue bordet var tre lyse stager som hun satte og tændte. Så dykkede hun i sin toilet taske og fiskede en lavendel olie op, der blev smidt over i senge.
Hun vendte tilbage i stuen og stod lidt efter nag i Stephen, med armene omkring hans hals.
Millicent lænede sig fremover hans skulder, satte to små kys på hans hals og h udlede nær Stephens øre " Kommer du lige med mig ... Ind i sovevørelset?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeOns Feb 27, 2013 4:40 am

Allerede da hun smed sine arme omkring hans hals, kunne Stephen mærke hun ville noget. Han kiggede op på hende, uden at afbryde musikken som han i mellemtiden dæmpede en smugle. "Hvad skal jeg der inde?" Forlangte han at vide, mens han lavede en afslutning og forlod klaveret hvis han ellers kunne få lov til det.
Pænt fulgte han efter hende ind i soveværelset, hvor han skulede lidt til lysene, men det var intet i forhold til den olivenolie der lå på sengen, før han fik den idé at udbryde. "Skønt! Endelig har du set hvad jeg virkelig fortjener." ... og så begyndte han at knappe sin skjorte på.
Hvis han fik trukket skjorte af før Millicent fik gjort sig klar til hvad hun nok tænkte var hendes massage omgang, ville han smide sig på maven klar til at hun ville gøre det hårde arbejde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeOns Feb 27, 2013 7:13 am

Hun kyssede hans kind " Det får du at se" sagde hun og trak afsted med ham i hånden.
Inden i stuen trak hun ham hen til cd samlingen, og bad om hans hjælp til noget stille behagelig klaver musik, som de så fik sat på .Han blev halet ind i soveværelset.
Han forsøgte være sjovt, men helt uden at vide det, ramte han bulls eye.
" Sandt....du skal forkæles lidt" sagde hun med et smil, imens hun slugte ham med øjnene da skjorten blev knappet op.
Hun hjalp med at trække den ,det sidste stykke af ved hænderne og bad ham selv smide sig.
Millicent fik sat sig over ham, faktisk nærmest på hans bagdel og hældte nogle dråber af den velduftende olie i sin håndflade, og gned den sammen med den anden, så olien blev lunet op.
Så lænede hun sig forover, kyssede Stephen i nakken og begyndte at masserer hans skuldre.
Først meget blød og sene lidt mere fast.Med jævne mellem rum, lavede hun lange strøg...faste...ned af hans ryg eller supplerede olien mellem hendes hænder.
Efter skuldrene var godt varmet op, forsatte hun til hans ryg, og lænd.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeOns Feb 27, 2013 10:02 am

Stephen troede at hun fortsat bare lavede sjov med ham, da hun svarede at det var korrekt. Men først da hun satte sig på hans bagdel, gik det op for ham at hun mente det, men der lå han allerede mageligt og havde ikke planer om at flytte sig. Så han lukkede øjne da han mærkede hendes hænder mod sin nøgne hud. Det tog ham ikke lang tid at drive en smugle væk, men stadig opmærksom på hendes hænder.
Han formåede dog ikke at holde fast i landjorden i voldsom lang tid, så hvis hun fortsatte ville han døse hen, men til hans eget held ikke at sove. Bare tanken ville skræmme livet af ham. Millicent ville flå hals og hoved fra hinanden, det frygtede han. Om det noglesinde ville ske, hvis han var så uheldig, ville han slet ikke komme ind på i sine tanker og løb derfor væk fra dem og forsøgte at nå op til overfladen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 1:11 am

Hun kunne høre det på ham.
Hans vejrtrækning afslørede at han var yderst afslappet og det var egenlig helt okay.
Massagen havde ikke andet formål end at bringe velvære.
Imens de lange strøg ned af hans ryg, blev tildelt reglmæssigt, løb hænderne fra tid til anden på skift ned af hans arme også.Han skulle jo ikke ligge og blive kold.
Da Stephens bukser synes at være i vejen for næste del af showet, trak hun blidt i linningen og kyssede ham på siden af hoften.
" Kunne du ikke få dem her til at forsvinde, Stephen?" Spurgte hun og kørte en hånd over hans lænd, imens hun ' hoppede ned' for at give plads til bukserne eventuel kunne ryge.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 1:23 am

Stephen slog det ene øje op, da Millicent trak i hans bukser og hans første reaktion var også at trække op i dem, men han holdte sin hænder hvor de var, til hun begyndte at tale. Han ville ikke anklages for at mistolke hendes ord, for de kunne bestemt tolkes på flere måder. "Vil du give mine ben massage?" Han havde nær sagt underliv, men holdte sig fra det og trillede om på ryggen for at knappe bukserne op og trække dem ned.
"Tilfreds eller skal jeg smide mere tøj?" Han kunne ikke undgå at give hende et drillende blik. Selv syntes han det var lidt mærkeligt at han skulle til at smide også bukserne, men måske havde hun fundet på noget der bare skulle afprøves. Det var hun ganske god til, men hvor stuerent det var, kunne han godt tvivle på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 1:35 am

" selfølgelig....hver en lille del af dig skal forkæles" kom det fra hende og var ganske tilfreds med Stephen begyndte at få bukserne af.
Tilfredsheden ændrede sig til ren glæde, som hun sad der og slugte manden med øjnene.
Det var jo ikke for at være uhøflig på nogen måde, men....det var jo ikke hendes skyld at han så helt igennem vildt lækker ud, og nu lå han der i næsten ingen ting.
Shit! Måske var det en dårlig ide? Det var da ret svært at fokuserer på hovedtemaet lige nu.
" Om på maven...kom så maven, kommanderede hun, imens hun hev og maste for at få sine øjne løs fra ham.Da det endelig lykkedes, satte hun sig omvendt op på bagdelen,så hun havde ryg mod ham og frit udsyn til Stephens ben.
Olien blev igen varmet i hendes hænder, til de blide klaver toner, og hun lænede sig frem...startede nede ved anklen for at arbejde sig op i små cirkler og faste pres....for at ende helt oppe...helt oppe ved inderlåret, hvor hun regnede med han var mere følsom og det ville være mere dejligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 1:42 am

Inden kommandøren blev for vred, skyndte Stephen at dreje rundt, så han lå på maven igen og fik placeret Millicent på sig igen. Han smilte kort for sig selv, lukkede øjne og hengav sig til nydelsen fra massagen. Han havde aldrig prøvet det på bene, men måtte erkende at det var dejligt og afslappende. Mere end han havde troet da idéen først havde set lyset.
Da Millicent var færdig og fjernede sig, trillede han om på ryggen og forsøgte at hale hende i land før hun kom for langt væk. "Tak for massagen, tror du man kan købe et klippekort til den massør, så man kan få en anden omgang sener?"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen   Every Man Gets His Wish ~ Stephen - Page 8 Icon_minitime

Every Man Gets His Wish ~ Stephen
Tilbage til toppen 
Side 8 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» Take me away ~ Stephen
» Take me away ~ Stephen
» En lun sommer aften - Stephen
» An angel in disguise ~ Stephen
» Alting sker om natten (Stephen)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum