Emne: my music plzz look Lør Nov 17, 2012 12:56 pm
hey alle i skønne mennesker jeg er sådan lidt gået igang med en hobby irl med at lave musik og kunne virkelig godt tænke mig at i prøvede lige at høre den hvis det endelig var og kom med noget fedd back om hvad jeg kan forbreder i det for kan virkelig godt lig det og elsker lave musik, så har lavet et par stykker eftersom har først kunne lave dem færdig nu sådan helt færdige eftersom jeg på efterskole irl når men plzz nyd det
ps: har lavet et par stykker sætter dem ind som link så i kan tjekke det ud når men god fornøjelse
håber i vil høre det tak på forhånd god fornøjelse og alt det der
Gæst Gæst
Emne: Sv: my music plzz look Lør Nov 17, 2012 11:10 pm
Hej kender du Filip? altså Flipper-P.
Gæst Gæst
Emne: Sv: my music plzz look Søn Nov 18, 2012 12:33 am
ja jeg kender godt flipper p
Natsu
Race : Menneske Bosted : Downtown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 24/03/12 Antal indlæg : 4811
Emne: Sv: my music plzz look Søn Nov 18, 2012 1:13 am
Hejsa Michel, har du selv lavet musikken? Altså ikke sangen, men resten?
Gæst Gæst
Emne: Sv: my music plzz look Søn Nov 18, 2012 2:15 am
har lavet det helle selv
Natsu
Race : Menneske Bosted : Downtown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 24/03/12 Antal indlæg : 4811
Emne: Sv: my music plzz look Søn Nov 18, 2012 2:20 am
Jeg synes selve musikken er rigtigt god ^^ teksten var ok, og sang skulle du nok have lidt mere øvelse med går du til nogen form for sang undervisning, det tror jeg ville give et godt skub i den rigtige retning xD men jeg kan se potentiale, hvad er du mest interesseret i? At synge eller musik?
Gæst Gæst
Emne: Sv: my music plzz look Søn Nov 18, 2012 3:13 am
har ikke nogen mulighed for at gå til sang lige nu eftersom jeg går på efterskole... og dit andet spørgsmål er nok lidt af det helle... og ved godt jeg skal øve mig lidt i det men er glad for at høre at du syns musiken er god
Natsu
Emne: Sv: my music plzz look Søn Nov 18, 2012 3:16 am
Hvis sang ikke er super vigtigt ville jeg overveje at lave et band og finde en sanger hvis du meget gerne vil synge så er det bare om at øve sig xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: my music plzz look Søn Nov 18, 2012 3:21 am
tja tror bare jeg vil øve og øve indtil folk syns det er mega godt også bare blive ved med det og tak fordi du kunne lid musikken
Gæst Gæst
Emne: Sv: my music plzz look Søn Nov 18, 2012 3:32 pm
Hej har du gået på efterskole med Flipper-P? for det har jeg.
Gæst Gæst
Emne: Sv: my music plzz look Søn Nov 18, 2012 10:45 pm