Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En date //Alice

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 1:11 am

Shawn havde været ude at cruise omkring i Aterswell, og han havde set en yderst speciel pige. Der med hendes helt snehvide hud, mørke rosenrøde læber, røde kinder, langt rødligt hår, der bølgede som lejrbålet i vinden og lange fingre med den sorte neglelak i kontrast til de andre skarpe farver.

Shawn var ny i byen Aterswell, og var ikke klar over den mængde af overnaturlige væsner der befandt sig her. Han havde kun set pigen på afstand, men vidste at han måtte lære hende bedre at kende. Så Shawn besluttede sig at følge med kvinden, og skygge hende, og fulgte hende til hende lejlighed.

Shawn havde stalket hende i to dage nu, og besluttede sig for at tage skridtet videre. Han fandt sin notesblok frem, og skrev en lille note som Shawn smed ind ad Alices brevsprækket

Brevet: Jeg har nu i to dage betragtet dig valse igennem Aterswells gader, og jeg er overbevist om, at der er noget specielt ved dig. Jeg har holdt mig på behørig afstand, og forsøgt at holde mig ude af dit synsfelt, men nu har jeg besluttet at jeg vil tage skridtet videre, og vil invitere dig ud på Josephs. Du er helt sikkert ikke en af de normale white bitches, og håber at se dig imorgen aften ved Josephs bar kl 23:00
Underskrevet af "Snehvides hemmelige beundre"

Shawn sørgede for at være der i god tid og stod der allerede klokken 22:35. Han tændte en smøg, denne gang var det Lucky Strike. Han var iført et flot jakkesæt, hvid skjorte, mørkeblåt slips og sort jakke med tilhørende bukser, der var lyse striber der gik på højkant, og så var der selvfølgelig de flotte skinnende sorte sko.
Shawn havde til dagens anledning også valgt at gøre lidt ud ad sit hår, og havde valgt at sætte sine dreadlocks tilbage i en hestehale, og valgte i dagens anledning også at bruge en god armani deodorant. Shawn stod og ventede imens han langsomt røg sin smøg og nød hvert et hiv. Han spejdede efter snehvide som han havde valgt at kalde hende i brevet.

Hvor blev hun af?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 1:22 am

Alice havde set brevet, hun fnøs da hun læste det, hvor originalt.
Hun havde valgt at tage imod hans tilbud. Hun havde ikke gjort noget ud af sig selv, men lignede bare sig selv som hun plejede, men korsettet og den lange kjole med få frønser på, og for det meste en farve der mindede om lidt beige.
Hun tog den lille skarpe kniv som hun altid havde med dig, og satte den i bæltet der sad nær hendes lår så den ikke var synelig.
Hun trådte ind på Josephs bar, hun var derinde tideligere for at hun kunne nå og få sig en cigaret og en wiskey. Hun havde bestemt ikke tænkt sig at være venlig, det var hun aldrig.
Hun følte sig faktisk en smule overvåget.
Hun sad på den høje barstol, det var tildækket af en fin skinnende læder. hun havde sin cigaret i den ene hånd og tog en slurk af sin wiskey, hun kastede det halvrøde hår bagover så det ikke sad ned i hendes brune øjne.
Det kolde blik gled kort over forsamlingen før hun rettede blikket fremad igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 1:32 am

Shawn kiggede på uret, den var 23:05. Hvor blev hun af tænkte Shawn for sig selv? Han kiggede lidt rundt, og der var hun. Hun sad allerede derinde. Hun måtte være kommet før ham, men hvordan undgik han at se hende i så lang tid?
Han tænkte ikke mere over det, og slukkede sin anden smøg, tog et tyggegummi med pebermøntesmag i munden, og gik med selvsikre, lange skridt hen til baren, hvor han satte sig på stolen lige ved siden ad hende.
Shawn drejede hovedet og forsøgte at få øjenkontakt med Snehvide "Hey, velkommen, godt at se dig. Mit navn er Shawn, må jeg byde damen på en..." Shawn stoppede op mit i sætningen, lod sine øjne glide op og ned ad den smukke kvinde, ligesom hvis han scannede hende. Hvilket han jo også gjorde.
Shawns næsebor udvidede sig et par gange ekstra meget, han tog nogle dybe indåndinger, og et stort smil formede sig på hans store negroide læber "En Bloody Mary?" Spurgte Shawn, med et ekstra tryk på 'Bloody'
Shawn fortsatte med at smile, og hans store blændende hvide tænder kom til syne. Hans tænder var udover de var hvide som det hvideste sne, så havde han også to ekstra store og skarpe hjørnetænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 1:42 am

Alice kiggede ikke gang på ham, hendes overlegen attitude "Shawn, lad mig spare sig for en masse besvær, og spar dig for dine varmpyr vitser. I forhold til din lille note har du stalket mig i noget tid. Stop det eller du kommer til skade" sagde hun hårdt.
Hun vendte først nu blikket imod ham, meget kort og kontant.
Hun tog en slurk af sin drink og da den var tom sendte hun den i en elegant bevægelse ned til bartenderen igen.
Hun lod de røde læber ramme smøgen og hun indhalerede røgen hvorefter hun pustede den ud.
Hun skoddede smøgen og fik dernæst sendt en ny wiskey hen til sig som hun tog en slurk af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 1:48 am

Shawn så ikke ud til at blive stødt af hendes aggressive attitude, men indeni var han paf. Han havde ikke forventet at en så smuk kvinden ville have sådan et temperament, men det var jo også først lige fået op for ham, at hun var blodsuger. Men udover det, så følte han samtidig en glæde, han var ikke sikker på hvorfor, men han var ikke vandt til at få modgang fra kvinder.

Så Shawn kiggede på kvinden og sagde "Nå da, man spiller kostbar? 'hrmph' det er sku ikke hver dag man ser det. Hvad er så dit navn?" samtidig med at Shawn lagde sin pakke Lucky Strike op på bordet, fandt en af dem frem, og tændte den med hans Harley Davidson guld-Zippo.

Han bestilte en Single Malt Scotch til sig selv, imens han ventede på svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 1:54 am

Alice sukkede, kunne han dog ikke bare give op. hun var varmpyr han var varulv, så det var klart hun ikke var venlig overfor ham.
Hun sulgte resten af sin drink.
"Mit navn står på min dør, så det burde du hvide" sagde hun provokerende før hun rejste sig op , hun kastede pengene over disken til bartenderen "behold resten" sagde hun og rettede på sin kjole "Ud over det så syntes jeg du skal lade vær med at stalke mig, de fleste der gør det kommer gevaldigt tilskade" han hvidste da hvist ikke hvor farlig hun enlig var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 1:59 am

Shawn rejste sig i takt med hende, kiggede lidt indebrændt på hende "Jeg har skam kigget på din dør, men det er høfligst at spørge. Jeg ved ikke hvorfor du tror jeg er en Garou, men uanset race, så er det ikke et problem" Sagde Shawn og smilede atter engang til Alice. "Det kan godt være, at du er vant til at kunne sno fyre om din lillefinger, og få hvad du vil ha' babe, men sådan leger Mr. Shawn Walden ikke, jeg er ikke så let at manipulere frøken" Sagde Shawn og blinkede til Alice




//Garou er werewolf, ligesom Kindred er vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 10:37 am

ALice sukkede vredt ."du Skal hvide at Jeg ikke er i humør til alt det der. Og går du ikke din vej skal Jeg personligt nok selv slå dig ihjel. MEn det er også det eneste personlige du får fra mig. FArvel" sagde hun vredt. HUn gik ud af døren og tændte en smøg hvor hun tøj et hiv. HUn greb en lommelærke i sin jakke og tog en skurk af indholdet .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 12:14 pm

Shawn fulgte efter hende ud ad døren og lagde hånden på hendes skulder, og forventede at hun muligvis ville tye til vold, og var derfor forberedt på et hvert angreb. "Yo Alice, hør nu her, jeg er en mand der er vandt til at få hvad jeg vil ha' og du skal ikke spille kostbar. Jeg slår normalt ikke på piger, heller ikke blodsugende piger. Men truer de mig, så glemmer jeg muligvis, for et kort øjeblik, at du er en kvinde. Så babe, skal vi ikke gå os en tur under stjernehimlen?" Shawn gik i en glidende og cirklende bevægelse om foran hende, og stirrede hende lige i panden, da han havde lært det til capoeira, at hvis man kigger folk lige midt i panden, har man bedst styr på hvad personen vil gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 12:44 am

"prøv og hør! nu går du mig på nærverne" Alice gik væk fra ham "Og stop med at stalke mig, jeg har ikke brug for en stalker, jeg har brug for at være alene"
Hun vendte ryggen til ham endnu engang og gik væk, hendes lejlighed lå ikke lang derfra, måske kun et par gader, hun tænkte ikke på om han kunne finde på at gå efter hende.
Hun låste døren op til sin lejlighed. og lukkede døren efter sig. Hun smed støvlerne da hun trådte ind i gangen "stalker" mumlede hun for sig selv og rystede på hovedet. Hun gik videre ind i den mørklagte stue, møblerne var mørke i det heletaget var alt mørkt i hendes lejlighed, hun havde kun nogen sterinlys der lyste den op.
Hun gik videre ind på badeværlset og smed tøjet hvorefter hun gik ind i brusekabinen. Hun tændte for vandet og lod det bruse ned over hendes ansigt og blege krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 4:45 am

Shawn stod ude foran Alices opgang og tænkte. Han fandt en smøg frem, drejede på hans zippo og lod flammen antænde tobakken.
Shawn kiggede op imod vinduet hvor han kunne se lyset blev tændt, og langsomt begyndte vinduerne at dugge til, og Shawn antog at det måtte være badeværelset, siden han også kunne høre vandet fra en bruser.
"Hmm" tænkte Shawn lidt for sig selv "Hun spiller så kostbar, men ingen tøs skal afvise Shawn Walden på den måde" og med det, lod Shawn hans klør vokse en lille smule, og begyndte at kravle op ad væggen. Han kiggede sig for inden, og sikrede sig at der ingen var til stede. I løbet af ingen tid, var Shawn oppe ved vinduet, og kiggede ind. Shawn betragtede den nøgne vampyr i badet, og så hvordan hun lod vandet pralle af på hendes hvide hud. Hun var nu smuk som hun stod der. Men hun havde vidst glemt det gamle ordsprog "Man skal ikke skue hunden på hårene" hviskede Shawn for sig selv, inden han slog hånden ind gennem vinduet og hoppede ind i varmen.

"Yo, troede du at du kunne slippe af med mig så let pigebarn?!" Sagde Shawn i et højt men dog behersket tonefald mens han flippede smøgen hen foran Alices fødder.
Han var atter engang klar på et angreb. Men fandt en rose frem fra baglommen som han havde plukket på vejen. Rosen rakte han frem mod Alice og håbede et eller andet sted at hun ville bløde lidt op og tage imod den med et smil.

//Jeg skal også have en chance for at intercepte dig på vej;)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 5:01 am

Idet hun kunne høre vinduet knuse kunne Alice godt mærke hvor irreteret det gjorde hende "giver han da aldrig op" havde hun tænkt ved sig selv og hurtig taget håndklædet og hviklet det omkring sin blege nøgne krop.
Hendes hår dryppede ned på hendes skuldre. Hun kiggede ned på smøgen han havde smidt hen foran hendes fødder før hun uden at fortrække en mine trådte på med de bare fødder. således af den slukkede "for det første betaler du selv for det vindue, for det andet så brug askebæret en anden gang" sagde hun og kiggede på rosen som hun tog imod dog ikke med et smil. hun lagde den på kanten af sin vaske. og stillede sig med ryggen til Shawn, hun tørrede spejlet af "tro ikke at det her er starten på noget og det er overhovedet ikke starten på noget i nærheden til et venskab. Jeg magter bare ikke at dræbe dig lige nu" sagde hun "Hvad er så grunden til at du er her på mit badeværelse?" spurgte hun og kiggede sig selv i spejlet, hun vred vandet ud af sit hår og rettede lidt på den smule makeup der var blevet udtværret af vandet fra bruseren. Hun forventede ikke et svar sådan lige med det samme men fortsatte ind i køkkenet som lå ved siden af badeværelset, Hun tog en gammel wiskey flaske og hældte et glas op til sig selv som hun tog en slurk af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 5:28 am

Shawn fulgte efter hende, tog rosen med, og gik om bag Alice og duftede til hendes hår, det duftede af sæbe. "Hvorfor bliver så køn en skabning ved med at true? Hvorfor vil du være alene? ensomheden er så" Shawn tog en dyb indånding "Så ensomt" fortsatte han imens han åndede ud i nakken på Alice" Shawn stod helt op ad Alice bagfra, uden dog at røre. Han lod sin venstre hånd glide rundt, strejfede Alices arm, og fremviste atter rosen. "Du glemte forresten den her på dit badeværelse babe, og hæld bare et glas op til mig også" Shawn smilede for sig selv bag Alices ryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 7:00 am

Alice tog et glas og stilte det på bordet, dog uden at hælde op "spar dig" sagde hun og tog rosen som hun lagde på det grå køkken bord. Hun gik væk fra ham og ind i den mørklagte stue. hvor hun satte sig i stolen. hun lagde benene over kors og lod det lille glas røre de røde læber hvor hun tog en slurk.
Hun tog en cigaret og tændte den hvor hun tog et hiv af sin smøg "jeg syntes du skal sige hvad du vil og så smutte" sagde hun til ham hun kiggede ikke over imod ham mere bare lige for sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 7:10 am

Shawn hældte selv op, og satte sig i en stole ved siden af. "Jeg vil vide hvorfor du leger sådan med dit udøde liv? Du spiller op over for mig, så kønt et væsen, så hidsigt et temperament. Har du et aktivt dødsønske?" Shawn skubbede stolen hen ved siden af Alice og skubbede hendes håndklæde lidt op ad hendes hvide lår imens han søgte øjenkontakt. "Vi kan enten blive gode venner, eller dødsfjender"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 9:33 am

Alice rejste sig op, hun så ned på ham med et hårdt blik "så er det ud dit perverse svin" sagde hun vredt, "døren er der!" sagde hun og pegede over imod døren. Hun gik væk fra ham med sit glas i hånden og smøgen i den anden hun tog en stor slurk "jeg har sagt du skal holde dig væk fra mig jeg har ikke spillet op til dig på nogen mugelig måde" sagde hun vredt.
Hun tog en brevåbner der havde ligget på reolen og pegede den truende imod ham. "jeg sagde ud!" sagde hun vredt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 10:03 am

Shawn himlede med øjnene men blev siddende, tog sit whiskeyglas og lod en mundfuld glide ned igennem hans hals. "Hvorfor kaldte du mig varulv"?
Shawn blev siddende i stolen. Han lænede sig tilbage, og kiggede bare koldt ned i bordet. Han brugte glassets spejling, til at holde øje med Alice.
Hun var ikke mental stabil den vampyr, tænkte Shawn for sig selv.

"Alt du gør er at være hånlig, aggressiv og truer mig. Nu griber du et stykke legetøj og peger mod mig. Hvis jeg virkelig var en varulv, mon så ikke du havde reageret anderledes? BLODSUGER!" Nærmest råbte han. "Og hvis jeg er en varulv, hvad tror du så den brevåbner der vil gøre mig?"

Shawn stillende whiskeyglasset fra sig, og fandt en smøg frem fra mærket Black Devil. Tændte den, og lod en stor røgsky flyve mod Alice.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 10:14 am

"jeg har levet i mere end 185 år, tror du ikke jeg kan kende og lugte en varulv på lang afstand, vi varmpyre har meget stærke sanser" sagde hun og lagde brev åbneren. hun gik ind og satte sig igen dog med en hvis afstand fra Shawn.
"desuden mener jeg ikke at varulve er stærkere end varmpyr, i er måske mere brutale og stærkere på nogen måder"
Alice fjernede noget af de våde hår fra ansigtet før hun tog en slurk af sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 10:39 am

"Man babe, A lark you. Du er så... Anderledes.. Det kan jeg godt li'. Du har temperament, du har udseende, du siger dine meninger. Men lad os nu droppe det der sædvanlige werewolf hates vampires crap!" Shawn skubbede sine Black Devil smøger hen mod Alice. "Take a wizzle. De skal nok løsne dit humør lidt op"
Shawn tog et hiv af sin smøg, trak røgen helt ned i lungerne, og pustede det over mod Alice, så hun kunne dufte den søde vanilje i røgen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 10:43 am

"jeg ryger ikke det vanilie pis" sagde hun vredt og skubbede dem tilbage. Hun rejste sig "sagde jeg ikke til dig at du skulle gå?!" sagde hun vredt, og overvejede meget hvilket mugeligheder hun havde for at få ham skubbet ud af døren. hun så vredt på ham og lagde armene over kors "jeg syntes du skal gå nu!" sagde hun vredt "eller... ehm.." hun tænkte sig om "jeg ringer til politiet" og ærget sig over, hun lød jo som et menneske nu..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 11:00 am

Shawns smil forsvandt kortvarigt. Og så brød han ud i latter, en høj, skør, braziliansk latter. Det lød nærmest som om, at han tvang sig selv til at grine. "Politiet? Hvis du ringer til politiet, så ring du også heller til en bedemand" Shawn tog sine smøger og lagde dem i lomme. "Yo bitch, jeg er ved at være godt træt af dit shit. Du spiller så skide kostbar. Why do you act like a fucking bitch?! Sæt dig fucking ned og drik dit shit! Jeg gider ikke dit crap mere. What the fuck is your damn problem?!" Shawn råbte nærmest og blev mere og mere aggressiv for hvert åndedrag han tog. Han kiggede nu nærmest ondskabsfuldt på Alice, men blev dog stadig siddende. Han stak sin hånd ind under jakken og kløede sig i siden med hans højre hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 11:43 am

"skal du have det skåret ud i pap! jeg sagde du skulle skride forhelevede" råbte hun vredt.. hun slog en vase på gulvet.
hun så på ham "jeg er ved at være godt træt af dig, du fatter bare ikke et nej" sagde hun vredt.
hun rettede kort på håndklædet og satte det så det sad rigtig fast. hun gik lidt restløs rundt i lejligheden hvorefter hun gik ud i køkkenet, hun overvejede at finde en af de store sølvknive frem hun åbnede for skuffen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 11:58 am

Shawn smed sin tændte smøg på gulvtæppet, hastede hurtigt efter hende, og rev så hårdt i håndklædet bagfra han kunne inden Alice gik ind i køkkenet. Shawn trak jakken lidt til side, og lagde åbentlyst hver sin hånd på hhv. kukri og pistol, Desert Eagle. "Min mor har altid sagt til mig, at køkkenet var et farligt sted at opholde sig. Om det var fordi at der var alle de farlige køkkenredskaber, eller om det var fordi at hun var derude ofte, det var jeg ikke sikker på. Men yo, jeg håber du er glad for dit kønne smukke ansigt. For hvis du er, så gør du ikke noget dumt. Hey bitch! Are you listening to me?! Nobody fucks with Shawn Walden and escape alive!"
Shawn klikkede sikringen på sit våben fra. Shawn lod adrenalinet pumpe, og gjorde klar på et eventuelt angreb fra Alice. Det eneste der gik igennem hans hoved var, hvor sexy en krop hun havde, og hvor farlig en skabning hun er. "Cute things kills" Tænkte Shawn for sig selv. Han stod bare der og kiggede på hendes nøgne krop bagfra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeOns Okt 31, 2012 3:21 am

Alice gav et gisp fra sig da hun kunne mærke hvordan han rykkede i hendes håndklæde. Hun holde dog stadig fast i det foran. Hun vendte fronten imod ham igen og fik sat håndklædet på plads igen så hun ikke mere var nøgen bagved.
Hun kiggede på hans våben. "Tror du ikke jeg vil skide højt og helligt på dine våben" sagde hun vredt og greb bagud og greb den skarbe sølvkniv hun havde.
Hun svang den ud efter ham og stikkede ud efter ham i en hurtig bevægelse. Hun var blevet godt trænet i at bruge våben, men stadigvæk, når det nu var i en panisk situation kunne det sagtens svække hendes sanser. og hurtighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitimeOns Okt 31, 2012 3:35 am

Shawn kiggede hurtigt op, bedømte hurtigt højden til loften, inden han lavede en baglæns saltomortale, samtidig med at han trak sin pistol med højre hånd og sin kukri med venstre, landede helt henne ved vinduet, hvor han gik halvt ned i knæ, ligesom en løber der gør klar til start.
Han sigtede på Alices arm hvor sølvkniven var, han skød to gange mod hendes skulder, samtidig med at han hviske 'Huoyan'
Hans kukri brød i flammer. Ikke bare almindelige flammer, men sorte flammer der meget vel kunne stamme fra helvede selv.
Kukrien så meget gammel ud, og var yderst flot udsmykket med diverse kinesiske symboler og tegn. Flammerne slikkede op og ned ad klingen, og de var meget tæt på gardinet.

"Et skridt mere og det her ender galt" Råbte Shawn meget aggressivt henvendt til Alice.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En date //Alice Empty
IndlægEmne: Sv: En date //Alice   En date //Alice Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En date //Alice
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Er du ny her?-Alice
» en date - Charles
» Date #2 - Zach
» Aftenvagt - Alice
» A night like no other //Alice//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Joseph's-
Gå til: