Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksSøgTilmeldLog ind

Nightmares haunting me...

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Nightmares haunting me...  Empty
IndlægEmne: Nightmares haunting me...    Nightmares haunting me...  Icon_minitimeOns okt 24, 2012 7:32 am

Ja øh det måske et lidt mørket emne men jeg har haft fem mareridt i trak nu og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved det da det ødelægger min søvn og mit humør, mit overskud forsvind os når jeg ikke få nok søvn så er der nogle der kunne give et godt råd så man kunne sove godt om natten for det snart ikke til og hold ud mere...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nightmares haunting me...    Nightmares haunting me...  Icon_minitimeFre okt 26, 2012 8:27 am

Hej Demetra, det bedste råd jeg kan give dig lyder måske lidt kold og kontant, men det jeg gør nå jeg har marridt er at gennem gå drømmen, aldrig lade sig vågne, fortsæt drømmen og blive ved med at finde ud af hvad denne her ''drøm'' betyder, og vil fortælle dig, og dermed betyder det at denne slags 'drøm' ikke kan genere dig, og du er dermed har overvundet den form for frygt som drømmen ønsker at vise dig gang på gang.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nightmares haunting me...    Nightmares haunting me...  Icon_minitimeFre okt 26, 2012 8:29 am

Altså du kunne prøve at tænke på noget rart og dejligt indtil du falder i søvn. Jeg selv få altid marridt hvis jeg har set en uhyggelig film, eller har haft lidt for dystre tanker når jeg skulle sove Wink
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nightmares haunting me...    Nightmares haunting me...  Icon_minitimeFre okt 26, 2012 8:41 am

Jeg bliver ikke bange når jeg ser gyser film xD

Tja men kan jo alt prøve og finde ud af hvad drømmen betyder dog vil jeg tit ikke vide den type ting
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nightmares haunting me...    Nightmares haunting me...  Icon_minitimeFre okt 26, 2012 8:43 am

Men i hvert fald kan du jo tænke positivt når du skal til at sove ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nightmares haunting me...    Nightmares haunting me...  Icon_minitimeFre okt 26, 2012 8:45 am

Tja det kan jeg jo prøve
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Nightmares haunting me...    Nightmares haunting me...  Icon_minitimeFre okt 26, 2012 8:47 am

Det virker for mig og jeg har ikke et bedre råd Wink
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Nightmares haunting me...    Nightmares haunting me...  Icon_minitime

Nightmares haunting me...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: