Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

for koldt til at bade - zora

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Tinsley

Tinsley

Race : Menneske
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

for koldt til at bade - zora Empty
IndlægEmne: for koldt til at bade - zora   for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 6:10 am

sted: stranden
tid: 17:00
omgivelser: få andre mennesker
vejr: sol

Richard kiggede ud over vandet, han havde svagt overvejet om det var vejr til en dukkert, men han havde mærket på vandet og det var alt for koldt. Han stak hånden i den ene lomme, nærmest uden at lægge mærke til det, det var først da han trak flasken op, at det gik od for ham, han sukkede og stak den hurtigt tilbage i lommen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: for koldt til at bade - zora    for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 6:11 am

Zora gik langs strandkanten, hun undgik omhyggeligt vandet. der var for mange mennesker til at hun ville svømme nu. hun fortsatte, men hun kastede mange længselsfulde blikke ud mod havet.
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: for koldt til at bade - zora   for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 6:22 am

Han fik øje på en pige der gik langs vandet, hun skilte sig ud fra resten ved at have helt blåt hår. Han smilede svagt, det klædte hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: for koldt til at bade - zora    for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 6:24 am

zora fjernede blikket fra vandet, hun kiggede i stedet for på de mennesker der var tager på stranden. længere fremme stod en mand og kiggede på hende, hun smilede til ham.
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: for koldt til at bade - zora   for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 6:38 am

Pigen med det blå hår smilede, var det til ham? han smilede for en sikkerheds skyld igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: for koldt til at bade - zora    for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 6:45 am

zora gik over til manden. han smilede igen. det måtte være et godt teg. ``hej, mit navn er Zora`` hun rakte høfligt hånden frem.
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: for koldt til at bade - zora   for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 6:48 am

Han så lidt overrasket på hende og tog så hendes hånd og trykkede den, "jeg hedder Richard" sagde han med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: for koldt til at bade - zora    for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 6:51 am

Zora smilede muntert til Richard, hun tog sin hånd til sig igen. ``rart at møde dig Richard.``
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: for koldt til at bade - zora   for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 6:57 am

"i lige måde Zora" sagde han og smilte til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: for koldt til at bade - zora    for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 7:00 am

``takker, må man spørger om hvad der har bragt dig herud til stranden?`` Zora så venligt og nysgerrigt på ham. han var ganske køn. en vindbrise fra havet fik hendes blå har til at danse rundt omkring hendes ansigt, hun smilede til richard og fjernede alt det løse hår om på ryggen hvor det hørte hjemme.
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: for koldt til at bade - zora   for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 7:05 am

"jeg kan sådan set bare godt lide at gå tur, når jeg har lidt tid i overskud" sagde han med et lille smil, "hvad med dig?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: for koldt til at bade - zora    for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 7:07 am

zora smilede muntert til richard ``få klaret hovdet, måske tage en svømmetur når de andre mennesker er taget hjem.`` hun pegede på de unge menesker der sad og grillede overe ved et af badehusene, hun grinede lumsk
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: for koldt til at bade - zora   for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 7:14 am

Han smilede, "det lyder hyggeligt, hvorfor vente?" spurgte han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: for koldt til at bade - zora    for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 7:18 am

``jeg har bare nogle problemer med alt for mange mennesker, når jeg skal bade.`` hun lænede sig tæt ind af ham og hviskede ham i øret ``jeg er af havfolket`` hun trak sig tilbage og så hvordan han tog nyheden.
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: for koldt til at bade - zora   for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 7:23 am

Han så overrasket på hende, "du er hvad?" spurgte han en smule forvirret, måske var det sådan en nudistgruppe?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: for koldt til at bade - zora    for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 7:26 am

zora sukkede irriteret og rystede på hovdet. hun tog hans hånd og førte ham med om til nogle klipper. her ville de være i skjul for andres blikke. hun slap hans hånd og gik ned i vandet. så snart hendes fødder rørte vandet faldt hun ned. hun løftede halen for at vise ham det. hun kravlede op på land igen, og fik sine ben. hun så bedene på ham ``lov mig at du ikke siger noget til nogen. bebe?``
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: for koldt til at bade - zora   for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 7:32 am

Han så chokeret på hende, først dybt overrasket over halen, og derefter irriteret på hvem der end havde lært hende det. "Og hvad nu hvis jeg gjorde?" spurgte han og så på hende, "man kan ikke bare vise den slags til fremmede, har du ikke hørt om det magiske politi?" spurgte han undrende, "har din mester ikke fortalt om dem?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: for koldt til at bade - zora    for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 7:36 am

zora rystede på hovdet ``min mester var min far. lige efter han havde lært mig magi stak han af sammen med en anden fisk.`` man kunne tydeligt høre vreden igennem hendes stemme som hun ellers gjorde alt for at beherske.
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: for koldt til at bade - zora   for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 7:45 am

Han så på hende, "ah ... undskyld, det er jeg ked af at høre" sagde han ærligt, "nå, så må jeg vel heller give dig en hurtig opdatering, det magiske politi holder øje med, at offentligheden ike finder ud af der findes magi, hvis man kommer til at afsløre det, kan man meget vel ende død i en gyde, eller det var i hvert fald, hvad min mester sagde".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: for koldt til at bade - zora    for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 7:48 am

zora rystede på hovdet, så hendes hår fløj rundt ``det skal du ikke være, min mor var ikke meget bedre selv. og tak for din opdatering`` hun smilede venligt og så ham lige i øjnene.
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: for koldt til at bade - zora   for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 7:53 am

"det var så lidt" sagde han og besvarede hendes smil, "det kan også være svært at vide, hvis der ikke er nogen som har fortalt en det".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: for koldt til at bade - zora    for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 7:58 am

zora nikkede, derr var så meget hun ikke vidste. og når ens forældre for længst havde fundet nogle andre fisk. hvad andet kunne man så gøre end at gå op på landjorden. ``jeg er bare glad for at du fortalte mig det``
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: for koldt til at bade - zora   for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 8:10 am

"det var virkelig så lidt" sagde han med endnu et lille smil, "er der andet du er i tvivl om?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: for koldt til at bade - zora    for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 8:13 am

zora smilede ``nej, ikke lige nu.men hvis der er noget skal jeg nok spørger.``hun kiggede først ud på havet, hun lavede en regnbue i vest, der gik til sydvest. hun smilede for sig selv og kiggede tilbage på Richard
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: for koldt til at bade - zora   for koldt til at bade - zora Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 8:18 am

Han nikkede, "du skal være velkommen" sagde han og fulgte hendes blik ud over havet, "hov se, der er en regnbue" sagde han og pegede.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: for koldt til at bade - zora   for koldt til at bade - zora Icon_minitime

for koldt til at bade - zora
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Et koldt gensyn //Sebastian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Stranden-
Gå til: