Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En rød Rubin /Jacob/

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 3:46 am

T: klokken 21:30 cirka
S: Le Diamante
O: Festende mennesker

Lyon sukkede dybt da han satte sig ned på barstolen. Endnu en dag og stadig ingen ordenlige forbindelser til den magiske verden havde han fundet. Han var begyndt at tro han havde mistet grebet. Han tog sin pung op af sin lomme og åbnede den. Han smilede. Han havde stadig en del af de penge som han havde fået da hans onkel var død så dem var er rigeligt af.. for nu. Han bad bartenderen give ham et glas whisky. Normalt drak han ikke. Faktisk kunne han ikke fordrage de fleste alkoholer men lige i aften syntes humøret at have ramt ham... Han var nok mere nede over sine fejlslagene forsøg end han havde ttroet... Han skubbede hurtigt tanken væk da bartenderen gav ham hans whisky. Han stak en 50kr Seddel (eller 10 Dollar seddel) til bartenderen og Mumlede "behold resten". Han stirrede ned i sin whisky men tankerne begyndte at vandre... til hans famillie hans mester... hans bror... Lyon tog en lille slurk af sit glas og rystede på hovdet. Nix han kunne slet ikke tåle det.. Men han gjorde det nu engang aligevel...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 4:40 am

Jacob trådte ind og blev stående et øjeblik for at vende sig til stemnings forskellen fra den mørke gade ude foran til Le Diamante bombarder af forskelige lugt, lyde og lys.
jo det var helt sikker her pengene var nu var spåsmålet bare hvem der hade et problem.
han kikket sig om men alle så ud til at være mere optaget af forgifte sig selv og andre til at bekymre sig om noget bag døren han netop havet passeret. alle med undtagelse af den lyshåret fyr ved baren. Jacob tog pladsen ved siden af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 6:54 am

Lyon tog et kig på manden der havde sat sig ved siden af. Han lignede ikke en af de typer som normalt kom her ind. Så igen det var heller ikke fordi Lyon selv faldt i et med baggrunden med sin lange frakke og skoleuniform... Det var ikke fordi Lyon ikke gad gå i andet.. Men han brød sig for lidt om tøjbutikker til at købe andet. Lyon sænkede sit blik og kiggede igen ned i den brun-orange væske der var whisky... Og minderne om hans bror begyndte at komme tilbage. Lyon tog endnu en kort slurk og mærkede hvordan whiskyen brændte i hans hals. Han hostede let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 7:14 am

Jacob bestilte en Bloody mary og kikket enu en gang rundt mere af vane end af bekymring vis nogen så meget som overvejet at lave ballade her ville de sikkert blive smit ud på stedet.
Han vente hovedet mod blondine og spurte
Hvad bringer så dig til sidelinjen af de riges live?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 7:29 am

Lyon gippede i sædet ved mandens ord. Han løftede igen sit blik hen på manden. det var et godt spørgsmål. Hvad lavede han engtelig her? Var han her for at drikke sine fejltagelser væk? Og hvis han var hvorfor så i et sted som Le Diamante? Lyon tænkte over det i et par sekunder og kom til sin overraskelse frem til at han ikke helt vidste hvad der havde bragt ham her... Andet end hans mester selvfølgelig havde blæret sig med at have drukket samtlige personer i denne bar..ejeren inkluderet.. under bordet.. Lyon kom frem til at han nok var her for at se det sted hans mester havde snakket om lidt for mange gange... Så igen hellere her end The Bloody Moon. Lyon rømmede sig. "ahem jeg hørte om stedet fra en ven og besluttede mig for at tage et kig på det" Sagde han. "selvom jeg må indrømme at alt her er meget dyrt... Havde håbet her var en smule billigere". Han rettede på sine briller. "hvad med dig? hvad bringer dig selv her? ikke for at være uhøflig men du ser ikke ligefrem ud til at "passe ind"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 8:42 am

Jacob smilde ved spørgsmålet det var længesiden han havet passet ind i anet end en månebelyst gyde. Dette var det længste man kunne komme fra gyderne med de midler han havet. ikke at at han havet brug for at forlade down town´s labyrint. han var bar ved at blive rastløs dette var bare en mulig klient gruppe
"Jeg leder efter folk med problemer men her er det største problem tilsynladene for mange penge i lommerne"
sagde han efter et sip af sin cocktail i det miste var der nogle vitaminer blandet i denne gift.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 8:54 am

Lyon smilede og grinte svagt. Hvem end denne person var havde han da ihvertfald humor. Dette her var jo den pænere ende af byen.. folks største problem her ville være noget i retning af at have for meget tid eller for lidt underholdning... Lyon sænkede sit blik på mandes cocktail.. en såkaldt blood mary.. Han havde aldrig set sådan en før... men han havde hørt navnet for mange gange til at kunne glemme det... "Hvis du leder efter folk med problemer hvad laver du så her?" Spurgte han. "jeg mener det er ikke fordi folk heroppe har nogen problemer som sådan" Lyon løftede sit blik og mødte mandens. "hvorfor ikke et sted som The Bloody Moon?" Spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 9:21 am

"Fordi folk med problemer i Bloody Moon ikke betaler folk for at løse dem for sig. de tier enten stille for ikke at få flere eller har råbt op om dem indtil nogen sider dem ud. med her er en anden sag. kik rundt tro du der er en eneste her måske med undtagelse af dig og mig der ville løfte en finger vis de kunne betale sig fra det?" Jacob´s brune øjne forlod ikke den blonde fremmes ansigt mens han lavet en gestus til de utallige fester omkring de to.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 9:29 am

Lyon kiggede sig omkring. Manden havde nok ret... Hvis folk herinde kunne betale sig fra noget så gjorde de det... Hvad enten det 'noget' var ansvar eller problemer... Var det måske ikke derfor de var her? Lyon kiggede ind I mandes øjne... "hmmm nej du har nok ret.." sagde han. "Men du lyder til at holde 'farligt selskab'" tilføjede han. Lyon forbanede sig selv i sit stille sind for de ord og forbanede endnu mere at de sad i en menneskefyldt bar... han var forvarsløs hvis denne mand virkelig var farligt selskab... Han tog endnu en slurk af glasset og så at det var halvt tomt... eller halvt fyldt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 9:43 am

Jacob hævet et øjenbryn farlig selskab? ja det var vel enligt hvad de fleste ville kalde de personer der var villig til at betale for hans ydelser eller folk der tilbød dem til at starte med. måske var fyren ikke så uskyldig som den sprude drikke stil og skole uniformen gav udtryk for. han presset sit ben mod stolebenet jo kniven var stadig gemt i støvle mugningen.
han vent igen opmærksomheden mod sin drink.
"Måske...Hvad med dig og din ven? hvorfor ville du kende en som ville anbefale dette sted?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 9:58 am

Lyon tog nippede til sin tilbageværende whisky.. Han kunne mærke han var blevet en smule varm om ørene... han havde ikke godt af det her. Mandes spørgsmål ramte Lyon som en pil i hjertet... Han savnede sin mester... Hun havde været godt selskab... selvom hun nogle gange var lidt.... Mærkelig... Lyon kiggede ned i Bordet. "En god ven fortalte mig om det.. for lang tid siden" Sagde han. "jeg kom her vel for at mindes de tider vi havde sammen... og som jeg håber kommer igen". Lyon kunne mærke hans humør falde... ligesom indholdet i hans glas
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:15 am

Jacob skævet til det tomme glas foran side manden. så han ville heller ikke komme in på for mange detaljer om sig selv. klog træk taget omstændighederne i betragtning. Det kunne være livs farligt at give de forkert folk oplysninger det buret Jacob vide bedre end de fleste.
Det syntes nu smartest at holde den blonde fyr i forsvar måske se om han talte mere.
Hvad skete der så da ende disse gode tider du sådan længes efter?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:27 am

Manden havde ramt plet igen... Lyon kiggede ned på sine sko.. Han havde en trang til at fortælle det hele... hvad der skete med hans bror.... Hans famillie.. Men mest af alt hans tid med sin mester.... Jep han have på ingen måde godt af whisky... Han rystede melankolien af sig: Han kunne ikke fortælle manden noget som helst... Selv hvis han stolede på manden no til at snakke om sin fortid var der bare ting han ikke kunne fortælle... Nemlig alt der involverede den magiske verden.. med andre ord.. det hele... Men noget kunne han jo nok sige. "Jeg havde nogle problemer hjemme... som endte med min famillie smed mig på gaden... Jeg ville nok bo derude endnu hvis ikke en ven af famillen havde fundet mig og taget mig til sig.. Men det er en længere historie" Sagde Lyon mens han langsomt løftede blikket fra gulvet. "hvad er din historie Mr Problem Løser?" Spurgte han og lagde mærke til at han nok snart skulle bestille en ny whisky
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:52 am

Et sarkastisk smil beret sig over Jacobs ansigt af alle de ensomme svag drikker han kunne være rent ind i var det en fra et splitte hjem. nogen gange var universitær, skæbne eller hvad man nu ville Kalle det bare for meget.
" Sjovt jeg ser heller ikke min familie for tit men jeg blev ikke smit ud. min mor kom i alvorlige problemer vi kunne ikke gøre noget får det var forsent. nu ligger hun ved siden af sin forældre i et fint lille skov område i Europa. Min far blev aldrig den samme efter det. "
hvorfor fortalt han den historie? måske fordi denne fyr ville forstå.


Sidst rettet af Jacob Lør Sep 08, 2012 10:45 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:59 am

Lyon løftede blikket fra sin næsten forsvunde whisky. Han var godt nok elementar magiker men han havde nu aligevel et talent for at få visse ting til at forsvinde. Hvor underligt det end var kunne Lyon ikke lade være med at smile af siturationen... Her sad han på en bar han aldrig havde været på før og snakkede med en komplet fremmed om sin fortid og hørte om hans... der var noget underligt befriende ved det... Lyon kunne mærke noget ringe et eller andet sted fra.. *nok bare for meget alkohol eller noget* tænkte han. "Alvorlige.... wow det tør siges.. I wuropa siger du? Kommer du derfra?" spurgte Lyon med en fornemmelse af nostalgi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 11:17 am

"Det kan man godt sige jeg blev født derovre men mor kom herfra staterne." det kunne ikke skade at fortælle om nogen der allerede var død,
der var ikke nogen der kunne gøre hine noget nu. Jacob løftede sit glas kun for at fine ud af at han allerad havet tømt det. han bestilte en ny før han forsatte.
"hun snakkede ofte om de røde skove oppe nord på men jeg synes nu ikke de var så fantastiske som nu beskrev dem måske er jeg for meget min far´s søn han var altid mere til byerne."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 11:26 am

Lyon smilede. Så han havde mødt en der også kom fra "den gamle verden". Han følte sig en lille smule bedre tilpas og tog da sin sidste slurk af sit glas. Det brændte noget så hæsligt en Lyon bed det i sig. Han kunne dog stadig høre den ringen for sine øre... nej vent det var ikke en lyd.. det var noget andet... men han kunne ikke lige placere det.. "Hvor hyggeligt at møde en fra Europa.. Jeg kommer også selv derfra.. England for at være nøjeagtig" Sagde han og rettede på sine briller. "Min mor er fransk og min far britte.. Men min ven som jeg boede hos kom herfra". Lyon skævede til manden. "heh din mor må have været en form for miljøaktivist eller hvordan?" spurgte han med et skævt smil.. pokker tage den ringen.....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 11:48 am

Jacob brast i latter hans miljøaktivist? vis han´s side man viste hvad de gamle skove gemte ville han sikkert aldrig mere bevæge sig uden for en dør.
"Ja det kan man godt sige hun elsket naturen. jo mere primitivt jo bedre"
han tog et sip af drinken bartender netop havde sat for an ham. det føltes rat at grin det var ikke sket i et godt stykke tid. mårske fordi det føltes mærkeligt at grine alene.
"min far var tysker. hvordan to så forskelige væ...personer kunne enes ved jeg ikke jeg ved bare at hun utallige gange slæbte os gennem de tyske urskove jeg har flere miner der fra end vores eget hus."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 11:59 am

Lyon spærrede øjnene op. Selvom hans famillie havde været mærkelig og haft deres... problemer.. så havde de dog ikke 'trukket' ham igennem noget.. men så igen de havde forladt ham... Mindet fik ubheagelige tanker til at dukke op.. men kun for et kort sekund for derefter at blive afløst af den irreterende fornemmelse... den betød et eller andet... En pludselig fornemmelse af tilstedeværelse ramte Lyon meget hårdt i ansigtet.. Det var den ringende fornemmelse! Der var noget magisk i nærheden.. men hvor?.. Det tog ikke Lyon et halvt sekund at regne ud at det kom fra manden ved siden af ham.. han måtte have ham væk herfra... "Hmm lyder som en underholdende type.. Ville have elskekt min mors plante besættelse" Sagde han og kiggede intenst på manden.. Ingen øre.. "men så må du jo kende skoven her godt?" Spurgte Lyon mens hans hjerne kørte på højtryk for at finde på noget.. "Ville du have noget imod at vise mig den? jeg er ny her i byen og fare konstant vild" Han vidste godt det lød dumt men det var det bedste han kunne komme på i øjeblikket.. pokkers whisky
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 12:16 pm

"Jeg vil ikke sige jeg er nogen ekspert på lokal området med jeg kan da fine rundt." hvad skete der nu hvorfor ændrede fyren pusling fra halv ful og afslappet til denne intense stiren. Jacob løb samtalen igennem i hovedet hvad havet han sagt der kunne fange den lyshåret mands opmærksomhed på den måde?
han gav fyren enu et hurtigt elevatorblik før han igen lod som om han var konsensret om sin drink. Der var nået galt han var ret sikre på at han kunne slippe af med fyren på den ene eller den anden måde med udsenet bedrage. hans slags var levede bevise på det.
han måtte være sikker, være forberet.
"Jeg kunne sikkert godt vise dig lidt rund men hvorfor skoven om jeg må spørger?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 12:26 pm

Lyon kunne fornemme at samtalen havde ændret retning og stemningen skiftet.. Men han var ligeglad.. Her var endnu en chance for at komme i forbindelse med den magiske verden.. og han havde ikke tænt sig at spilde den. Han tog en dyb indånding og pustede ud. "Jeg vil gerne lære området at kende.. og du virker som en person der kender det godt... ihvertflad lige den del.." sagde han og rettede på sin jakke. "hmm men ville du vise mig rundt?" spurgte han mens han rejste sig fra sin stol
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 12:45 pm

"Okay så skoven, det virker som du kender i hvert fald noget af down town"
Jacob rejser sig og efter lod sin drink på bare.
han kikker hurtig rundt. ingen åbenlyse vagt poster men den slags er sjælend åbenlys.
"så vil du have by night versionen eller er du klar på at mødes et sted når solen er vendt tilbage?" ville den fremmed fortsætte sin agrasive stil eller give dem begge tid til at forberede sig?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 12:51 pm

Lyon smilede. Hvis han lod ham vente til morgnen ville han nok være stukket af eller ihvertfald komme med ubehagelige overraskelser.. nej det skulle være nu. "gerne 'By Night' hvis det er iorden. Natten er så dejlig stille" Sagde han og rejste sig også. han vidste godt at han måtte have ham væk... og soven ville være et godt sted.. ingen mennesker og måske vidste han noget om elvernes by der skulle ligge derude et sted.. Bare tanken fik Lyon's smil til at vokse. "Nå? skal vi gå?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 1:01 pm

så det lyshåret ville afsted nu fint. mørket have aldrig været et problem for Jacob.
"lad os komme af sted ...jeg fik vist ikke lige fat i navnet?"
Jacob var på vej ud af døren da han lod kommentaren falde og vente sig halvt om for at se reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 1:16 pm

Lyon Smilte. "mit navn er Lyon Sebastian Bellamy" sagde han med en vis stolthed. Det føltes rart at sige sit fulde navn for en gangs skyld tænkte Lyon mens han gik hen mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En rød Rubin /Jacob/ Empty
IndlægEmne: Sv: En rød Rubin /Jacob/   En rød Rubin /Jacob/ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En rød Rubin /Jacob/
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» En grøn smaragd (Jacob)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Joseph's-
Gå til: