Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 9:59 am

Sebastian stønnede lidt og rettede sig oå hans sår startede med at heale, dog med et så han op da han hørte et animalsk stort hunde væsen bagham. hvis ikke det var fordi han var bleg i huden allerade hvavde han været så hvid som krit hvis ikke hvidere, og mumlede for sig self stille. "fuck..." han kastede sig til siden lige akurat i tide for få det store dyr til at misse sit angreb han knuede om sit sværd mens han baksede op, han havde ikke hørt Thomases råben eller den anden, han havde sin fokus på det store dyr forand ham. I hans tilstand var han ikke i stand til at kæmpe mod den. men alt andet.
Han kiggede rundt i en lettere form for panik, Han tog hurtigt et skridt ind et andet lægeværelse, for at komme længere væk fra den store ulv, samt han ville komme ud fra syne fra alle andre mennesker vagter ulve ting og sager, undtagen den store ulv.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 4:54 pm

Anna Rose så på det kaos der var igang, der kom jo bare flere og flere væsner og snart ville nogen menesker alser opdage noget.
Anna Rose var så træt men da en stor ulv sprang mod Sebastian var det alser nok, også selvom Sebastian ungik.
Anna Rose øjne lyste rødt og en sær magi hun havde følt få gange strømede gennem hendes krop og gav hende enagi.
"Så det nok" sagde hun i det samme øjeblik hendes magiske skjold formede sig i zik zack gennem rummet og forhindrede flere i at angribe hindanen eller forlade rummet, man ville sagtens kunne ungik hvis man vidste det kom men siden næsten alle stod med ryggen til hende og hendes magi var så huurtigt som en tanke regnede hun ikke med det.
i det hendes første magi var færdig gik hun igang med den næste og en beroligene aura gik igennem hele rummet.
"Jeg tro ikke jeg er den eneste der tænker at det her er gået for vidt, snart kommer der menesker styrtene her ind og jeg vil ikke havde flere dræb på det her hospital, og jeg vil især ikke havde afsløring af vores verden her så alle har bare at tage det med ro lige nu" sagde hun strangt mens hendes hår luftede sig lidt og skygger svømmede ved hendes fødre.

//Ja jeg ved godt jeg overdriver lidt men der er en forklaring på hvorfor Anna Rose pluselig kan få enagi, hun bliver meget svækket bag efter og man kan sagtens ungå hendes magier, jeg syndes bare vi skulle havde lidt ro nu Razz i ved, før "Meneskerne" opdager hvad i
**** der forgår//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 4:37 am

Shawn satte i spring frem mod vampyren, og ænsede ikke at Anna Roses skjold lukkede ham og vampyren inde i det tilstødende lokale. Shawn hoppede op på rykken af vampyren og skubbede vampyren ned mod gulvet. Shawn væsede højt og skræmmende inden han satte tænderne i skuldrende på vampyren, gik hev ham op fra gulvet, slyngede ham rundt i en circlen, og kastede vampyren mod det nærmest vindue.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 5:46 am

Thomas så Shawn forvandle sig til i et spring mod Sebastian. "Satans!" Mumlede han for sig selv. Sebastian ville ikke være i stand til at forvare sig mod Shawn længe... ikke i hans tilstand. Han mærkede en sær kraft fra Anna selvom hun ellers ikke så ud til at være i særlig god tilstand lige nu. Shawns opdukken komplicerede problemet, han havde kun fået en besked om at fra rådet, om at Sebastian var gået amok, og at det ikke kunne tolereres, så han havde meldt sig til at tage sig af det. Han måtte skynde sig for han viste godt hvilken type magi Anna plejede at bruge og gættede sig til hvad hun var igang med. Han brugte en lille potion af sit blod, for at kunne nå dem. Hans omrids flimrede som når man spoler i en film, og han standsede bræt op en meter fra Maya, han ville ikke gå tættere på for hun skulle ikke tro at han ville andgribe, så et af Annas skjolde dukkede op mellem dem. "Maya, se at komme ud herfra, jeg bliver nødt til at standse de to, men dig og Anna må se at komme ud i sikkerhed for Anna gør kun hele situationen værre, med de kræftfælter så i bliver nødt at komme ud, brug vinduet derover." Thomas pegede med den ene hånd, mens han rakte ned under sin frakkes krage og trak en halskæde overhovedet, der havde en smuk ørnefjer som vedhæng. "Denne her vil tage faldet, hvis en af jer har den på, men du bliver nødt til at overtale Anna først, for hun vil nok aldrig lytte til mig." Den hastighed han havde brugt havde stadigvæk tag i ham, så han talte højt for at overdøve larmen, men også hurtigt som om men havde sat hastigheden op på en DVD. Han lod halskæden falde til jorden ved siden af Maya, selvom hun ikke ville kunne nå den før Anna lod kraftfæltet falde. Han vente sig dernæst mod de kæmpene men han kunne ikke komme hen til dem medmindre han fandt på noget smart. Han startede med at råbe til Anna. "Anna, glemt de to, lad mig tage mig af det, bare få Maya ud herfra!" Hans stemme havde næsten normal hastighed nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 8:44 am

Siden Sebastian nu blev trukket af sted med af en varulv, følte Maya sig sikker nok til at rejse sig ordenligt op. Hun stak albuen ind under armen på Anna Rose, og hankede lidt op i hende. Hun trak vejret dybt, og efterhånden som en underlig rolig stemning lagde sig over hende, begyndte hendes knæ at ryste. Hvad... skete der?

Thomas pludselig opdukken fik hende forskrækket til at gå i forsvarsmode, men heldigvis ville han kun hjælpe dem. For en gangs skyld havde hun hans kølige fornuft på sin side. Herligt. "Deal." svarede hun, og var helt enig. Så slap hun langsomt Anna Rose, for at se om hun kunne stå på sine egne ben. Hun rettede sine blå øjne direkte imod Anna Roses. "Du hørte hvad møgungen sagde. Slip kraftfelterne og lad os smutte. Thomas er smart, han skal nok klare det." Hun bed sig i tungen, og holdt hårdt fat om pigens ene skulder.

Thomas var praktisk taget alene imod en varulv. Det ville aldrig gå godt, men hvis hun nu fik Anna Rose væk herfra... Hun kunne hente nogle våben og...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 8:54 am

Sebastian havde gået med rykken til døren i det Rum han tråtte ind i hans focus lå på den varulv forand ham, han havde aldrig vendet sin ryg i mod den, det havde været selvmord, da han så den gøre klar til et spring i mod ham ville han dukke sig og hoppe under den. så den ville hoppe over ham og han under den. hans øjne var fyldt med panik og angst, han skulle væk og det kunne kun gå forlangsomt. Han endte ude på den befolkede gang og ville løbe mod det første vindue der var der, dog hammerede han durk ind i et kræft felt, han faldt ned på røven og tog sig til hoved, han rejse sig hurtigt op med et set og hammrede på fæltede han vidste han ikke bare kunne dodge og springe forevigt i hans tilstand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 9:04 am

Shawn vendte meget elegant op, så vampyren ligge halvt ned på ryggen med den ene hånd ved sit hoved, nu havde han ham. Han havde undgået ham to gange, men tredje gang ville han ikke misse. Shawn slog ud med hans store pote, hvor hans lange, syle spidse klør stak ud fra, og han gik lige efter vampyrens kæbe. Shawn tænkte for sig selv "I legenderne kan vampyre forvandle sig til flagermus, så lad os se om denne her vampyr kan flyve"
Efter Shawn havde langet ud efter vampyren med den ene pote, bed han ud efter armen som vampyren tog sig til hovedet med.
Det vamle varulvesavl dryppede ned på vampyren da kæberne forsøgte at lukke sig om armen på vampyren.

De to brutes trak begge deres våben og tog sigte mod vampyren der ligger ned, og i tilfælde af at han skulle forsøge at stikke af, ville de pumpe ham fuld af bly med deres store, diamantbeklædte Desert Eagles.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 9:07 am

Anna Rose så på thomas of på sebastian of forstod hurtigt, hun lod sit kraftfælt gå ned og ville prøve at give Sebastian et forsprang, hun brugte sine sidste magiske krafter på at tvinge vareulven væk fra sebastian før han fik chansen for at bide ham og skubbe sebastian mod døren så de ikke endte i kamp igen før thomas forhåbenlig kunne stoppe det. hun samlede fjer halskæden op og tog på og gik på med Maya, alt forviret hende og hun vidste noget var galt, hun tog sin mobil op og tog Mayas hånd, prøvet at få hendes opmærksomhed i tilfælde af hun selv snart ville falde om.
"James, james på min mobil, jeg bor hos ham" mumlede hun og kunne mærke allerade nu hvordan alt drænet ud af hende, havde hun virkeligt gjort alt galt, hun skulle måske bare stopppe med at være læge, måske bare stoppe med at gå ud for en dør, det så ud som om hun kun var en plage igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 9:23 am

//Sebastian er allerede faldet på røven//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 9:24 am

//Ja men jeg kan stadigvæk skubbe ham med mit kræft felt og lufte dig//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 9:42 am

//Hvad er det for en dør du skubber ham mod? der er jo 40 døre i sigte plus en trappe op og en trappe ned//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 9:43 am

//Den mod udgangen <.< kan vi bare kommer videre eller skal jeg slette mit indlæg og lave det om?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 9:48 am

//bare så der ikke er nogen tvivl så står mine to brutes i udgangen med deres pistoler trukket mod Sebastian//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 9:51 am

//Okay det skrev du bare inted om, bare de var med dig du skrev aldrig hvor de var men okay Oo//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 9:52 am

Thomas trådte frem, siden han ikke var helt sikker på, hvor kræftfælterne var. Løb han frem i nogenlunde normalt tempo og forsøgte at komme tæt nok på, han kunne nå hen til Sebastian nu, for det kraftfælt der holdt ham indespærret var forsvundet, selvom han ikke kunne passere ind til Shawn, så han stillede sig bare op foran kraftfeltet, der havde Shawn på den anden side. Han lod en af sine sølvkasteknive, glide usynligt ud fra han ærmegab og ind i hånden. "Lycan!" Råbte han til Shawn fordi det i øjeblikket var det eneste navn Thomas kendte ham under. "Jeg ved ikke hvad du laver her, men dette er en vampyr affære, jeg tager mig af det, så kald dine brutes tilbage, og forlad stedet medmindre du har anden business her!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 10:07 am

//Der i starten skrev jeg at de løb med mig op ad trappen, jeg ved det var lidt utydeligt sorry, men de står ved trappenedgangen og blokerer//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 31, 2012 8:53 am

Imens Maya prøvede at få styr på det totale kaos der bragede rundt omkring hende - næsten lige så meget kaos som den der forfærdelige gang i Bukarest - trak hun halskæden ned over sine blonde krøller. Eller... de krøller der var tilbage efter deres mere eller mindre hektiske leg på hospitalet.

Hun humpede helt hen til det vindue der var tættest på, og sparkede de værste glasskår væk. Vinduet var allerede smadret end del, men de ville nok skære numsen på de glasskår der stadig sad i rammen, hvis Maya ikke fjernede dem.

Så sprang de ud, efter at hun lige havde kastet et blik over skulderen. Anna Rose var ikke ligefrem tung, men Maya var heller ikke den stærkeste person tilstede. Magien fra halskæden kriblede imellems hendes kraveben, da de blødt landede på asfalten under vinduet. Uha, den halskæde skulle Thomas ikke regne med at få tilbage foreløbigt!

Imens hun fik ordenligt fat om Anna Rose igen, prøvede hun at ringe op til denne James og finde ud af hvor Anna Rose rent faktisk boede.

"Come on, girl."
Om hun hviskede det til Anna Rose eller sig selv var svært at sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 01, 2012 11:13 am

Sebastian så tilbage på den springene ulv der lige pludselig blev skubbet tilbage af Annas kræftfelt, han tog ikke tanken fler gange end at han skulle skride og det var NU, hurtigere end en kanin der har set en rev Sprang han frem op på benne, for at storme mod det nærmeste vindue. Det var dog det hvor Maya og anna også lige havde jumpede ud af, han tænkte sig ikke mere en to et halvt sekunt frem før han sprang ud af det og hurtigere end en cement blok virvlede ned mod asfalten hvor han landede med et bump og lavede et langt rullefald for at tage stødet af, han havde det ikke for godt, hans ben smærtede i noget tid før han bed tænderne sammen, hvis en vampyr havde noget der mindede om adrenalin så havde det fuldt ham 100% top ud, flere folk på gaden og den forsamling inklusiv politiet gloede over på de personer der havde sprunged ud gennem en rude, der var forvirring og tumult, da ham der lige hoppede ud uden at tage den syndrelige storere skade fra faldet, hvor i han fortsate med at løbe.

politiet ville råbe efter ham og sette efter dog selv om han var ssvækket var han dog hurtigere end et menneske, men han opholdte mere eller mindre sin maskarade. Han tænkte at Den varulv ikke ville for følge ham når der var civil på gaden og S.W.A.T team samt news reportere.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 01, 2012 6:26 pm

Anna Rose så sig omkring, kaos, der var kaos over alt, og der hun landede på jorden med Maya blev hun bare mere træt, hun ville ønske hun bare kunne skjule dem, hun ville ikke forklare politiet hvad der forgik, hun var alt alt for træt.
Anna Rose begyndte at få svært ved at se men fulgte med Maya da hun begyndte at trække dem afsted, hun brugte alle hendes krafter på det og ønskede bare at hun kunne komme hjem.

//Under mig er "James" Maya Razz Du ved ham du ringer til//


Sidst rettet af Anna Rose Fre Nov 02, 2012 10:02 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 10:00 am

En høj lyd vækkede Jayden fra sine tanker. Hans telefon vibrerede og larmede i hans lomme.. med et dovent suk fiskede han den op og så på det lysende display i mørket. Han smilede svagt da han så navnet og tog telefonen ”Anna?” sagde han glad. Det havde været for længe siden han havde hørt hendes stemme, måske de kunne tage ud og lave noget sammen..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Sol, åbent
» Åbent hus - Zig
» Godaften, åbent
» Aften ude - åbent
» Another bright day ~ Åbent.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Hospitalet-
Gå til: