Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

A night of fun (Millicent)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

A night of fun (Millicent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A night of fun (Millicent)   A night of fun (Millicent) - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 3:18 am

" men det er mere personligt?... No shit?!" svarede hun.
Udover sex, have hun en smule svært ved at se hvad der kunne være mere personligt, end at vælte en kvinde omkuld, borer sine tænder i halsen og drikke hendes blod.Dét var for hende rimeligt personligt.
" håber det løser sig..." sagde hun stille imens hans hånd løb gennem hans ildrøde hår.
Hun måtte huske ham , hans navn....selv om han virkede sød nu, var han farlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A night of fun (Millicent)   A night of fun (Millicent) - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 3:24 am

"Problemer er problemer og sådan vil det altid være gå jeg ud fra" sagde Cicero kort mens han kiggede på hende "men det løser sig selv hen af vejen hvis ikke andet kommer ind over" sagde han kort, hans øjne havde stadig den samme røde farve som før men det var kun naturligt hos ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A night of fun (Millicent)   A night of fun (Millicent) - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 3:24 am

" godt...og nu skal du høre, jeg kan få alle dine problemer til at falme som et gammelt postkort, når du istedet skal til at forholde dig til mig...de vil virke som vand...lover jeg, så derfor får du nu een chance for at undskylde til mig, og sværge at du aldrig sætter tænderne i mig eller andre her på denne bar.Ikke uden tilladelse.Er det forstået?"
Millicent kom op at stå, og selv om jorden spandt rundt omkring hende og hun måtte finde en mde at få boostet sit blodtab, var hun alligevel både fast og meget bestemt i hendes tone.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A night of fun (Millicent)   A night of fun (Millicent) - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 4:36 am

"forstået" sagde Cicero roligt mens han kiggede på hende, han var en smule sur på ham selv for det som han havde gjort. Hvordan kunne han gå så lavt.. Det plaget ham en del som en better smag i munden efter hårdt glas vin, han skift for meget i hans humør og det var måske en god ide og komme af sted ud i natten hvor han kunne finde et andet offer..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A night of fun (Millicent)   A night of fun (Millicent) - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 27, 2012 2:51 am

" Ved du hvad...du skal ikke tænke mere på det.Du havde brug for blod....og jeg havde lidt jeg kunne undvære.Hvad siger du til jeg stjæler en flaske stærkt....et eller andet, og så drikker vi os stang barcardi.?" hun tænkte sig om....hun trængte til at opfører sig komplet ansvarsløst, så bvorfor egenlig ikke.Og Cicero...han lignede en der trængte til opmuntring.
" Hvis du har lyst, kan vi smutte herfra....til et mere listigt sted?". Spurgte hun tøvende, da hun ikek vidste om han ville tage imod- eller afslå?
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: A night of fun (Millicent)   A night of fun (Millicent) - Page 2 Icon_minitime

A night of fun (Millicent)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» No one knows the day, nor the night. - Millicent.
» A lonely night .. or will you save my night, Cicero?
» a new girl //Millicent//
» Godevning - Millicent
» what A dream... - Millicent

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Joseph's-
Gå til: