Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksSøgTilmeldLog ind

Scarletts IRL jeg

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Scarletts IRL jeg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeOns mar 28, 2012 7:05 am

hey mit navn er Nicklas Jensen jeg er 17
jeg har spillet rollespil siden jeg var 13 og uden det ville jeg nok havde begået selvmord
jeg gik på efterskole(mit sande hjem) med Niko
ting jeg elsker: at skrive hejgo digte, spille RP, bøger og styrkecenter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeOns mar 28, 2012 7:09 am

Hallo Darren hvor er det skønt og møde en til rp spiller som jeg måske engang kommet til og emne med, hvem ved hvem ved?
Og du ikke alene med selvmord for det har jeg selv prøvet på seks gange bare af andre syg grunde men dem snakke jeg ikke om her..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeOns mar 28, 2012 7:43 am

Hej Scarlett, Jeg hedder Arnar IRL og jeg har spillet rollespil siden jeg var 10.
Jeg elsker anime (jeg har ikke tålmodighed til at læse manga ^^') og mine yndligs lige nu er Ouran High School Host Club og Mushishi.

Jeg har fri fra skole i øjeblikket og laver intet end at skrive rollespil og noveller. Jeg har aldrig været til J-popCon eller noget i den retning, men hvis nogen gider at slæbe mig med, så vil jeg da gerne.

Jeg har også spillet på Lost World, men stoppede efter kort tid da jeg fandt spillernes og admins (dem jeg spillede med i hvert fald.) kærlighed til erotisk rollespil en smule overvældende.

Ps: Hvis du vil have en relation til min rolle så bare sig til Smile
Tinsley

Tinsley

Race : Menneske
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeOns mar 28, 2012 7:47 am

Hey arnar! må jeg læse dine noveller?? xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeOns mar 28, 2012 7:49 am

Hallo arnar ^^
Nu må jeg da godt nok sige at vi mange anime fans men det jo kun Awesome at møde en masse Nice mennesker URL så vel som irl.

At skæbne dig med til et Con er ikke lige så let for Cons koster penge og det en hele weekends ting så man skal selv have til billetten og til mad plus et sted og sove for det ikke alle Cons der har sovesal, men hvis du en gang er frisk så vil jeg da gerne hive dig med der snart en fest i Kbh og den holdes udendøres og det gratis og komme med men det kommer an på om du bor ved Kbh eller et andet sted i landenet??

Jeg ved ikke med familie for Scarlett er jo ret så gammel efterhånden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeOns mar 28, 2012 7:57 am

Jeg har skam været til Cons før, bare ikke anime/manga cons (Jeg skal for eksempel til Fastaval til påske. 7 dages). Penge har jeg masser af, så det bliver skam heller ikke noget problem. Smile

Jeg bor i Kbh. Men hvis det bliver hold i påsken kan jeg ikke deltage. Se forklaring på første linje.

@Niko: Du må godt læse mine noveller, når de er færdige. Men vent...det er jo...ALDRIG! Muahahaha! *suk*
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeOns mar 28, 2012 7:57 am

Aawwww Sad
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeOns mar 28, 2012 8:00 am

Vil du med til Sakura hvis det er for jeg skal selv med der hvis det er, så kan du hilse på mange af de andre cosplayer som kommer med fra Kbh og jeg kommer sammen med en veninde da vi skal være et par sammen x3

Jeg føler mig ikke alene det ikke særligt tit af jeg finde rp spiller fra Kbh de sådan lidt uddøde i det x.x
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeOns mar 28, 2012 8:13 am

Der findes masser, tro mig. Men de fleste er altså livere (Det er jeg også btw)
Jeg har været på Sakura to gange, men jeg så det aldrig som en manga/anime con??
Men jeg vil meget gerne møde dig og din cosplayervenner. ^^
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeOns mar 28, 2012 8:14 am

ja ... ALLE rollespillere bor jo på sjælland ... eller jylland -.-
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeOns mar 28, 2012 8:15 am

Ja der er ingen på FYN. Ha! *Point and laugh*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeOns mar 28, 2012 8:17 am

Kan vi så ikke lave en aftal på en eller anden måde for jeg har kun skype og face til den type ting hvis det er
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeOns mar 28, 2012 8:19 am

Razz det er der da i hvert fald, nå! xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeOns mar 28, 2012 8:21 am

Jo sagtens. Men jeg forstod ikke helt. Skal jeg give dig min skype eller ikke?

@Niko: Jo dig, men det er også det.
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeOns mar 28, 2012 8:22 am

der er da flere end mig! vi er i hvert fald .... to! xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeOns mar 28, 2012 8:24 am

Give mig den gerne for det nemmer for mig og snakke end hvis jeg skal skrive hele tiden og så jeg os ved og få stress på af alle de emner x.x
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeOns mar 28, 2012 8:32 am

Facebook: Arnar Þórsson Kummer
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeOns mar 28, 2012 8:35 am

Kan du ikke finde mig på face for min driller mig lige nu x,x

Jacqueline Musu
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeOns mar 28, 2012 4:53 pm

hvis i vil gøre mig en tjeneste at kommentere hvad i syndes om de heiku digte jeg setter op, her kommer det første:

brødre og søstre
stem i ulvenes klage sang
ti månen er fuld
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeOns mar 28, 2012 9:02 pm

nice varulvedigt Very Happy
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeOns mar 28, 2012 9:44 pm

jeg skrev det en fuldmånenat, hvor jeg så på månen hvor er den smuk, at jeg forstod forfor ulve hyler af månen,
det er fordi at nu skal de savne den i en måned
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeTors mar 29, 2012 6:23 am

Jeg vhar det dårligt i dag x.x
Jack

Jack

Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 33
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeTors mar 29, 2012 9:48 pm

Hey :3 jeg hedder Carsten og er 17 år jeg har læst manga i snart 4-5 år og rollet på diverse hjemmesidder men mest på Skype eller msn med Arissa ^^ lige nu går jeg på efterskole i Holte. Jeg er ordblind så jeg staving og tegnsæting er not the best :'3 men i kan altid spørger om i vil emne im allways ready!.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitimeFre mar 30, 2012 6:47 am

Til jeg slog sammen jeg har et meltdown i dag og derfor svar jeg ikke i aften men i kan stadig snakke med mig her, jeg svar bare ikke på rp..
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Scarletts IRL jeg   Scarletts IRL jeg - Page 2 Icon_minitime

Scarletts IRL jeg
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: