Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Rødt og blåt ~ Åbent.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 11:49 pm

Der er for en gangs skyld ikke mange mennesker at se, måske er det på grund af det sene tidspunkt. Tusmørket har sænket sig, og det eneste man kan høre er træets knagen og bådende der vipper i det kolde vand. Luften er kølig og det blæser let.
~

Maya havde gåsehud hele vejen ned til sine fingre. Hun havde et par denimbukser på og en rød skjorte, åbenbart ikke nok til at holde kulden fra livet. Hendes hippie-sandaler raslede hver gang hun vippede med fødderne, og den blå neglelak på hendes tæer lyste næsten i mørket.

Hun sad ved molen og så ud over vandet. Nogle bølger skummede vandet op langt ude, og et par unge mænd prøvede at gøre en af bådende søklar. De havde tilsyneladende drukket mere end en genstand her til aften. Det var kun et spørgsmål om tid før en af dem faldt i vandet. Maya ville i hvert fald ikke hjælpe dem hvis det skete.

I skødet havde hun en bakke jordbær. Hun spiddede et med en tandstik, og førte det langsomt op til munden. Det eksploderede i munden på hende, lige så snart hun satte tænderne i det. Noget sukker ville have været godt. Hendes lavmælte latter genlød på havnen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 12:29 am

*BUMP*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 1:06 am

Thomas klatrede op på en af de både der stod og vuggede let i brisen i havnen. Han var iført et par badeshorts i en orange farve, med et mønster i hvidt. På grund af de strenge regler om orden og renlighed, var vandet i lystbådehavnen nogenlunde rent, desuden var Thomas ikke den der var sart. Thomas klatrede op op rælingen på båden, han anede ikke hvem der ejede den, og det var også ligemeget. Han hoppede fra bådens kant, slog to salto'er i luften, og landede med et perfekt hovedspring. Vandet var ganskerigtigt, koldt, men sådan var det jo når man kun kunne bade om natten. Han lod sig glide gennem vandet, og dukkede til sidst op over overfladen. Det var længesiden han sidst havde badet, og det var skønt endelig at få det gjort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 7:47 am

Mayas tænder knasede i tandstikken, da et højt plask fik hende til at fare sammen. Var en af de berusede drenge faldet i? Det var da på tide! Hun lænede sig lidt til siden for at kigge efter, men blinkede overrasket da hun så at de begge stod på dækket. Hun fulgte deres blikke, og kiggede nysgerrigt på nogle ringe der spredte sig i vandoverfladen. Hvad var faldet i vandet? Det lød stort, kantet. Det lød som om det var gledet i, så det var måske en havestol der var faldet i?

Men hun kom på bedre tanker, da hun så en dreng dukke op fra det mørke vand. Hun trak tandstikken ud af munden og brækkede den i stykker. Et barn der svømmede i lystbådshavnen var ikke et ligefremt sjældent syn, selvom det var et lidt underligt tidspunkt at tage sig en dukkert på. Men hun fulgte han alligevel med de blå øjne, der glitrede let i lyset fra lygterne på nogle af de tændte både. Hendes sandaler raslede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 8:06 am

Thomas svømmede som en fisk gennem der mørke vand. Han svømmede mod molen, og tog hverken notits af drengene eller kvinden på molen, som han ikke havde genkendt. Han dykkede ned, og forsvandt af syne et øjeblik for derefter at dukke op på den anden side af en båd tæt på molen.
Han greb fat i en af fenderne på båden og halede sig op af vandet, hvorefter han behændigt kravlede op på dækket. Han rystede håret fri af vand. Thomas hud var usædvanlig brun, for en der vampyr aldrig fik noget sol, og hans krop var tyndere end hans sædvanlige tøjstil normalt afslørede.
Han satte sig op på rælingen for at springe i vandet igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeMan Aug 20, 2012 6:54 am

Hun samlede endnu et jordbær op med fingerene, imens hun betragtede hele scenariet med næsten lukkede øjne. Hun var dejlig afslappet og veltilpas, og lod sig for en gangs skyld falde lidt hen i staver.

Hendes øjne fulgte drengen da han trak sig op på båden, da hans muskler bevægede sig under hans hud. Da vandet føg fra hans hår og glimtede i skæret fra lamperne, da han rystede sig, næsten som en hund. Da han gjorde sig klar til at springe igen, og de markerede muskler spændtes i hans lille krop. Og da hun genkendte ham.

Hun var ved at få jordbæret galt i halsen, og hun fik tårer i øjnene da hun sank. Fulgte de to efter hende? Hvordan havde han fundet... hun...

Det så ikke ud som om han havde set hende endnu, overraskende, så hun kunne stadig nå at skynde sig væk inden han pludselig fik lyst til at banke hende til plukfisk. Hun rejste sig langsomt og stillede bakken med jordbær fra sig på molen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeMan Aug 20, 2012 7:11 am

Thomas skulle til at springe i vandet igen, da han hørte noget sprutte og ralle inde på molen. Han vente hovedet og så nogen, en kvinde, der så ud til at ha fået noget galt i halsen.
"Er du okay?" råbte han henover vandet til hende. Han genkendte hende ikke, hun havde trods alt været en blandt mange i det varehus, og desuden var der lidt afstand, selvom mørket ikke gjorde nogen forskæl. Thomas gik lidt lags båden, sprang tre meter fra bådens bovspids og landede på molen 10 meter fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 2:47 am

Hun måtte anstrenge sig for ikke at stivne ved lyden af hans stemme. Synet af hans lille krop der kastede sig frem i luften, gjorde hende blot endnu mere sikker på at hun ikke tog fejl. At det var en af de personer hun ikke havde lyst til at møde.

Et lille håb blafrede i brystet på hende. Han lød ikke som om han havde genkendt hende. På en måde var det kun et spørgsmål om tid, men man havde vel lov til at være heldig en gang imellem. Hun kunne heller ikke blive ved med at undgå ham, hvis han også boede i Aterswell. Om de mødtes nu eller om et par uger, var vel lidt lige meget.

"Jeg... jeg er okay, tak." svarede hun tamt, da han landede - alt for tæt på, for hendes smag. Godt at hun i det mindste var bedre bevæbnet denne gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 4:37 am

"Godt... det lød som om du var ved at blive kvalt." Sagde Thomas. Han gik afslappet lidt tættere på hende, så han bedre kunne se. "Jeg viste ikke om... hey kender jeg ikke dig?" Sagde Thomas, og så ud til at tænke sig om.

Han kunne ikke umildbart huske hvem hun var, men han var helt sikker på at han havde set hende før. Thomas måtte vel huske hvem hun var før eller siden, så mon ikke hun kunne kaste lys over sagen. Siden Thomas havde udryddet rottereden sammen med Sebastian, havde han ikke rigtig skænket hende en tanke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 5:15 am

Hendes hoved vippede lidt på skrå, af ren refleks. Hendes øjne blev smalle da hun smilede til ham, et tilsyneladende ægte udseende smil. "Tak for din omsorg, men jeg tror jeg overlever."

Hun kunne ikke lade være med at være lidt tøsesur over at han ikke huskede hende. Og dog - det var vel okay at han havde glemt hvor meget hun blev banket til plukfisk. Det kunne hun også godt tænke sig at glemme.

"Man kan ikke rigtigt sige at vi kender hinanden." Hun rakte ham sin slanke hånd med et imødekommende smil. "Maya."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 7:29 am

Thomas trådte tættere på, og sniffede lidt i luften. Måske kunne hendes fært sige ham noget. "Nårh ja, nu kan jeg huske hvem du er, har jeg ikke stukket dig i ryggen, med et sværd?" Sagde han som om det ikke betød noget, som om der ikke var sket andet end at de havde været uenige over et eller andet på et postkontor eller noget i den retning. Thomas havde ikke nogen grund til skyldfølelse, for så hvidt han huskede havde hun andgrebet først, og selv hvis det ikke var sagen, så var det ikke noget der betød noget alligevel.
Han tog hendes hånd. "Hvordan går det med skulderen?" Spurte han, som om det ikke var ham der havde forsaget det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:08 am

Hun smilede lidt bredere, men det så ikke helt behageligt ud længere. Hun rystede hans hånd blidt, og måtte styre sig for ikke at rive den af - eller prøve, i det mindste.

"Jo tak, skulderen har det fint. Der skal mere til end lidt paralyserende magi, at du ved det." sagde hun med sit lidt ubehagelige smil. Hun havde før været udsat for den slags magi, solgte selv et par våben af den kaliber, så den havde ikke så kraftig effekt på hende mere. En brækket arm kunne man derimod ikke gøre sig modstandsdygtig over for. Hun havde kun lige fået den ud af gipsen, og havde stadig et støttebind på.

Hun havde ret svært ved at greje den her lille vampyr. Hun hadede ham brændende, for at have ydmyget hende sådan, men hun var også lidt fascineret af ham. Kun lidt.

"Hvem har kastet magien? En i Aterswell? Jeg kunne godt bruge et nyt bekendtskab af den slags."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 7:01 am

"Det er et æld gammelt våben, det giver stød til alle det rammer, det er enormt praktisk fordi det lammer dem, så man kan gøre det af med dem." Sagde han. "Du finder ikke nogen der laver så fint håndværk mere." Han slap hendes hånd og kunde mærke hendes spænde i den. Han tænkte at hun sikkert havde mest lyst til at samle ham op og smide ham vandet, så det var nok bedst at undgå at holde fast i hende for længe ad gangen. Hvor hurtig og smidig han end var, var hun trods alt om ikke stærkere så i hvert fald tungere end han var. "Jeg skaffer den slags selv, gør mig meget i magiske genstande, men jeg ville tøve lidt med at sælge til dig, siden jeg stadig ikke er sikker på om du arbejder for Vatikanet, eller ej." Sagde han. "Men siden du ikke har forsøgt at kvæle mig endnu, hvilket enhver hunter eller deres medesammensvorende ville ha gjort... det er da et point i den rigtige retning." Han talte som om det ikke bekymrede ham det fjerneste at hun muligvis ville andgribe ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 9:43 am

"Er det ikke lidt snyd hvis man paralysere dem?" Hun regnede ikke med at han ligefrem havde samvittighedskvaler, ikke selvom han lignede en lille dreng. Det måtte hun snart vende sig til. Skindet bedrager.

Hans afslappethed irriterende hendes grænseløst, også selvom hun virkede næsten lige så ligeglad. Dog havde hun et glimt i øjet der afslørede hendes interesse, også da hun pludselig sukkede overbærende. "Søde ven, jeg har sagt at jeg er en jæger, og det er altså rigtigt. Jeg er heller ikke med Vatikanet. Jeg er faktisk ateist. Har endda en gang dræbt en biskop. Nasty buisness." Hun kunne ikke lade være med at smile lidt. Det havde været en af de mest åndssvage jobs hun nogensinde havde udført. Stakkels menneske.

"Men jeg tror lidt at du har misset meningen med dusørjægere. De dræber ikke her og der - det bliver svært at skjule. De dræber kun hvis der er penge i det... Og jeg er ked af at skuffe dig, men der er ikke nogen penge på dit hoved - i hvert fald ikke penge der ryger i mine lommer. Ind til der kommer, kan jeg jo bare bruge min tid på at få din fortrolighed. Ikke?"

Siden han var frosset fast i barneskikkelse, måtte han vel mere eller mindre også tænke som en lille dreng, så hendes søde smil ville næppe virke på ham som det gjorde på andre af hankøn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 11:25 am

"Ha... så er du vist ikke særlig godt informeret, hvis ikke du kender til de fraktioner der gerne vil ha' mig i live." Sagde han og lo lidt. "Der er flere fraktioner der har snøren ude med en dusør på min tilfangetagelse... eller min aske hvis du forstår hvad jeg mener. Men jeg tror jeg forstår hvorfor du ikke ved det." Han holdt en lille pause, han var udmærket klar over at han lige nu var våbenløs over for hende, men han var ikke bange for hende - langt fra.

"Jeg sagde dengang at du ikke ligner eller opføre dig som en rigtig hunter, hvilket er sandt. Du er ikke vampire hunter du er bare dusørjæger, hvilket passer meget bedre. Du har ikke hørt om mig fordi du ikke er kvalificeret til at jage mig." Sagde han, selvtilfreds. "Du har måske træning nok til at nedlægge en hverdags vampyr, men ikke en kamptrænet en af slagsen og da slet ikke to af gangen."

Han var lidt ude på at provokere hende, for hendes tone var irriterende.

"Og nej, jeg syns ikke den slags er snyd, der er ikke noget der hedder snyd, medmindre du spiller poker." Sagde han "Du gør i øvrigt klogt i at holde alt det, der religions-pis ude af dit liv, det gør menneskerne helt vanvittige, ellers ville de jo ikke jage os til at starte med."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeMan Aug 27, 2012 7:04 am

Maya bed sig i læben og sendte ham endnu et overbærende blik. Som om det ikke var hende, men ham, der ikke forstod det. "Jeg er oplært jæger, men jeg er på vej ud af..." Hun stoppede sig selv, fordi hun ikke rigtigt følte at hun burde sige noget til ham. Han havde ikke rigtigt fortjent det, vel? "Jeg tager ikke hvad som helst. Kun specialjobs. Og jeg er ikke på røven lige nu. Måske senere." Hun klirrede med sine sandaler da hun vippede med foden. Rynken imellem øjenbrynene blev glattet ud i et smil. "Men hvis du vil have det, kan vi da godt lege gemmeleg senere - bare du ikke tager din emo-ven med."

"Ikke kvalificeret? Din lille lort!" Hun syntes rent faktisk at han var underholdende. Dum - men skræmmende klog. En lille møgunge.

"Selvfølgelig ville de det. Gud eller ej - I er farlige, og I skal smadres. End of story. Det burde være klart for dig, siden du åbenbart kender spillereglerne så godt." Hendes stemme var mindst lige så provokerende, men med latter gemt overalt i hendes ansigt. Typisk Maya-style. "Men ja - religion og etnisk baggrund er praktisk taget baggrund for alle verdenens krige. Ynkeligt, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeMan Aug 27, 2012 7:33 am

Thomas smilede endnu bredere. "Hvem... Sebastian? Du kan da ikke være overrasket over at vi forvare os da du kom farene, med... var det ikke et sværd du brugte?" Han så tæksom ud et øjeblik, før han fortsatte. "Ihvertfald andgræb du først, og fik en lærestreg, ud af det. Du lod dig provokere af Sebastian, som ganske rigtigt ikke ikke har så meget omløb i hovedet, men han er uhyggeligt stærk, og hvis du nu havde ventet og lyttet kunne du være sluppet uskadt fra det." Thomas så smilede stadig som om de kun talte fredeligt om deres arbejde.

"Det var desuden dem statede med at jage os, selvom vi ikke var en trussel, så vi trænede så vi kunne dræbe dem der jagede os. Vi er farlige ja, men hvis du nu ikke lagde dig ud med os ville du ikke være i fare. Der skal meget erfarne vampyr-jægere til at ha' med os at gøre, for udover at kunne træne i hundrede år har vi kræfter i mennesker ikke kan hamle op med."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 4:26 am

Hun lavede en utilfreds trutmund og hendes blik flagrede imellem Thomas og de to berusede mænd på båden der stadig lallede rundt. "Sværd? Jeg havde et par knojern, ikke mere. Sværdet brugte jeg altså ikke. Lad være med at give jer mere credit end i fortjener. En halvstor teenagepige med knojern er ikke noget at råbe hurra for."

Hun nikkede skævt og trak på skuldrene. Ja, hun havde været en syg kælling og var hoppet på dem først. Dårlig ide, havde hun fundet ud af. Det burde vel have været åbenlyst, siden hun aldrig havde haft en chance imod to trænede og godt bevæbnede vampyrer. Dumt. I det mindste var hun nået at slippe væk med pengene.

"Nå, hvad med sværdet? Fandt I det? I dræbte i det mindste Cosimo, ikke? Mest selvglade katolik jeg nogensinde har mødt."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:39 am

"Cosimo..? Jo han er død og borte." Svarede Thomas. "Og vi fandt skam sværdet, et godt stykke arbejde, trist formål." Han smilede stadig.

"Jeg ved ikke hvad du kan ha' tænkt på, når du andgriber en sværdkæmper med et knojern, selv hvis det var et menneske, ville du jo ikke ha' kunnet komme ind på livet af ham. Jeg giver ikke migselv credit, jeg fortæller dig hvordan verden hænger sammen, du havde alle odds imod dig, hvad havde du dog forventet." Han syns godt hun kunne holde op med at være bitter det var trods alt hende der havde begået fejlen at andgribe, problemet var at det sikkert var derfor hun var sur.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 5:53 am

Hun så oprigtigt glad ud et øjeblik - lettet. "Hvem af jer der end har det lige nu, kan jeg da glæde mig over at det ligger i gode hænder." Hun havde været lidt ked af at sælge sådan et dejligt stykke kunst til sådan en mand uden kamperfaring af nogen slags - men hun kunne godt bruge pengene.

"Så skulle han være god." sagde hun bare. Han havde tydeligvis ikke set hende kæmpe. En vampyr kunne hun ikke have slået, nej, det var totalt tåbeligt, men han burde ikke dømme hende for hurtigt.

Hun samlede sin bakke med jordbær op fra molen, og gik forbi ham og hen imod kanten til havnen. Træet knagede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 7:58 am

Thomas lod hende passere, og drejede sig så han kunne følge hende med øjnene. "Jeg har det, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille op med det, det er et fint sværd, men det er lavet til at bekæmpe os, så jeg har ikke besluttet hvad der skal ske med det." Sagde han.

Thomas mente ikke at han havde dømt hende for noget som helst, han havde jo ikke set hende slås med et rigtigt våben. Det eneste han viste var at hun kunne finde på at kaste sig hovedkuls ud i en kamp, uden at tænke sig om, det gjorde han aldrig selv, faktisk havde han det nogle gange med at tænke lidt for længe.

"Hvad bruger du som regel som våben? Forhåbentlig bruger du ikke kun knojern." Sagde han stadig muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 3:24 am

Hvad der skete med sværdet var ikke helt lige meget for hende. Selvom hun havde fået en okay pris, ville det da ikke gøre noget at få det tilbage i sin varetægt. Der var garanteret utallige flere 'vampyrjægere' derude, der ville hoppe på hvad som helst. Eller nogen der bare godt kunne tænke sig til tiltalende sværd.

"Du kunne jo altid give det tilbage til dets skaber - ikke?" Det sidste ord var utydeligt, for hun havde proppet et jordbær i munden igen. Der var ikke mange tilbage, så hun måtte nyde de sidste.

"Pistoler. De er nemme at håndtere og simple at slå ihjel med. Selv fjolser kan gøre det." Dog elskede hun en god fægtekamp, selvom det ikke så tit blev gjort i livstruende situationer. Det var mest for at hygge sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 10:11 am

Ha! - Du må være sindsyg, den ting er lavet til at nedlægge min slags. Hvis ikke jeg kan ødelægge den, bliver den låst væk, så grundigt at du ikke vil drømme om det." Sagde han, og lagde armene over kors. Hans stemme var blevet en anelse hånlig, men ikke meget.

"Jeg bruger ikke pistoler, hvis jeg kan undgå det. Det er kedeligt, og tyder ikke på skills. Som du selv kan bruge en hver idiot kan bruge den. Det er som Windows 7, bare point and click on the person you want to die." Thomas sprang op på en bred molepæl og satte sig på hug på den, med perfekt balance.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeOns Sep 05, 2012 2:06 am

Hun satte sig ned på molen. Hun pjaskede med fødderne i vandet, og læderet på hendes sandaler blev mørkt. Hendes øjne blev rettet imod vampyrdrengen oppe på pælen et stykke over hende.

Hun vendte sine mundvige nedad og kiggede trist på ham. "Synd at bure kunst ind på den måde, synes du slet ikke?" Hun lagde hovedet på skrå og formede øjenbrynene til et omvendt V. "Det gør mig ked af det. Min baby så langt væk. Ubrugt."

Maya lænede sig tilbage og kløede sig i nakken. Så lænede hun sig langsomt tilbage, indtil hendes hoved blidt ramte molen. Hun pustede en tot hår væk fra ansigtet. "Desværre er det ikke særlig mange af mine fjender der interessere sig for skills. Ellers blive det hele bare til en gentleman-duel. Ikke at det ville gøre mig noget. Sådan fungere det simpelthen bare ikke. Og noget siger mig at du godt ved det."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitimeOns Sep 05, 2012 3:41 am

Thomas brød sig ikke om hvordan hun omtalte sværdet, det var som at prise satan over for en kristen fanatiker. "Jeg vil ikke lade det falde i nogens hænder, aldrig mere. Det er en abomiation, der skal udryddes. Heldigvis er jeg ekspert, så jeg tager mig af dens afskaffelse." Han rettede sig op og hoppede adræt i vandet igen, i en bevægelse. Han dukkede op over vandet få sekundter efter. "Jeg har aldrig været ude for at der var det mindste gentleman over nogen jæger, og jeg bør vide det, jeg er englænder. Det er brugen af skills der forhindre almindelige dusørjægere i at kunne hamle op med mig. Point and click er bare ikke godt nok."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rødt og blåt ~ Åbent. Empty
IndlægEmne: Sv: Rødt og blåt ~ Åbent.   Rødt og blåt ~ Åbent. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rødt og blåt ~ Åbent.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Sol, åbent
» Åbent hus - Zig
» Godaften, åbent
» Tordenvejr, Ciara + åbent
» Another bright day ~ Åbent.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Lystbådehavnen-
Gå til: