Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose//   Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose// - Page 5 Icon_minitimeTirs Jun 12, 2012 5:22 am

Millicent...der ikke havde meget forstand på vampyr ting...synes næsten det lød som et kæreste opgør, det med før dig og efter dig...og vær sur på ham ikke mig.Men som sagt...den del af det var meget ny for hende. Det irriterede hende lidt at hun var knyttet til Alias nu, og hun havde ham til at spæne rundt i hendes tanker, seln når hun ikke ønskede det.

Hun så på Anna.." Jeg er rigtig glad for du ville hjælpe i dag Anna, tusind tak for det- og for din tid.Det hsr hjulpet meget" smilede hun varmt til den smukke rødhåret pige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose//   Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose// - Page 5 Icon_minitimeTirs Jun 12, 2012 6:00 am

"Vent lidt, jeg kender godt ham Sebastian. Det lyder som noget han kunne finde på." Thomas Blev en smugle mildere, han burde måske tage en snak med ham. "Vi kan ses igen næste uge, jeg er ikke nogen god underviser."
Anna Rose

Anna Rose

Race : Meneske
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

IndlægEmne: Sv: Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose//   Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose// - Page 5 Icon_minitimeTirs Jun 12, 2012 7:59 am

Anna Rose så op på Thomas "Hugger han tit bene af folk?" Hun sukkede "Vi ses om en uge"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose//   Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose// - Page 5 Icon_minitimeTirs Jun 12, 2012 8:18 am

Millicent rejste sig op.." hej hej Anna".Hun vinkede og sendte hende afsted med et lille smil i baggagen.
Hun vendte sig mod Thomas... " Jeg må vel også til at komme hjem så.Tak for i dag Thomas.. Og for al din hjælp" hun kiggede lidt på ham...lod hendes øjne hvile lidt på ham, inden hun ' vågnede op' igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose//   Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose// - Page 5 Icon_minitimeTirs Jun 12, 2012 9:25 am

Thomas rejste sig også fra sin stol. "Ja det er han faktisk typen der gør, men du lader til at at have begge dine fusser i god behold." Sagde Thomas. Han fulgte de andre med ud i gangen. "I øvrigt Anna, så er alle de ting du ser i stuen til salg, så hvis du har noget specielt du gerne vil se på en anden gang, så bare ring. Det gælder selvfølgelig også dig Millicent, men du skal vel lære noget mere først."
Anna Rose

Anna Rose

IndlægEmne: Sv: Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose//   Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose// - Page 5 Icon_minitimeTirs Jun 12, 2012 4:45 pm

"Jeg kan vise dig for slemt en af mine fusser har det, men siden jeg ikke går i nederdel bliver det nok lidt svært" hun så stille på ham og fik så en bekymret mine "Er det ikke svært for dig at bo her alene, at få abejde og sådan noget"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose//   Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose// - Page 5 Icon_minitimeTirs Jun 12, 2012 7:05 pm

Millicent smilede og svarede " tak for tilbuddet,men jeg ville ikke ane hvad noget af det var "
Og desuden kunne hun dårligt betale sin husleje, før indtægterne fra Mavlavenders billeder og den første løn fra klubben kom til udbetaling.
Millicent sagde pænt farvel til dem begge...og var dermed den første til at forlade Thomas' lejlighed .

// out.... Og tak for denne omgang Smile
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose//   Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose// - Page 5 Icon_minitimeTirs Jun 12, 2012 7:49 pm

Thomas løftede hånden til farvel. Derefter fandt han et par sandaler på en skohylde og begyndte at tage dem på. "Det var det i starten, jeg kan jo ikke rigtig fungerer i et normalt arbejde, så jag satte mig ind i handel med magiske genstande. Da internettet blev opfundet, brugte jeg det til at tjene penge. Hvad angår lejligheden her, så ejer jeg hele bygningen. De andre der bor her, tror jeg bor her med min mor. Jeg undgår at snakke med dem, det er let nok."
Anna Rose

Anna Rose

IndlægEmne: Sv: Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose//   Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose// - Page 5 Icon_minitimeTirs Jun 12, 2012 10:20 pm

Anna Rose nikkede og smilte varmt "Bare det virker for dig" hun gik stille ud "JEg vil gerne komme forbi senere og købe noget" sagde hun og var så den anden til at forlade bygningen

//Out//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose//   Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose// - Page 5 Icon_minitimeTirs Jun 12, 2012 10:43 pm

Thomas smilede bare, og forlod også sit hjem for at gå ud i natten og bedrive sine forretninger.

//Out//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose//   Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose// - Page 5 Icon_minitime

Møden med en Magiker //Millicent og Anna Rose//
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Welcome Anna Rose
» is - anna rose
» av...//anna rose/7
» Nat i byen - Anna Rose
» terapi - Anna rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum