Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksSøgTilmeldLog ind

Chara reaping

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Chara reaping Empty
IndlægEmne: Chara reaping   Chara reaping Icon_minitimeMan maj 28, 2012 9:53 pm

hey people emnet siger lidt sig selv jeg ville høre hvad i synes om det og lave en karakter som lever på forhånd og bruge ham/hende som karakter i in game
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Chara reaping Empty
IndlægEmne: Re: Chara reaping   Chara reaping Icon_minitimeFre jun 01, 2012 9:05 pm

Jeg kan godt lide at den enkelte har et frit valg til selv at bestemme , som hvem og hvordan de ønsker at emne.

Personligt synes jeg helt klart bedst om selv at skabe og udfylde min karakter og udstoppe hende med følelser,holdninger og handlinger der er bestemt af mig selv.

Smile
Gæst
Gæst

Chara reaping Empty
IndlægEmne: Re: Chara reaping   Chara reaping Icon_minitimeFre jun 01, 2012 9:11 pm

Som Madeline siger så synes jeg ikke det okay og bare tag en person udfra det billeder som man bruger -.- Det ødelægger den glæde ved se hvor kreative folk enlig kan være
Gæst
Gæst

Chara reaping Empty
IndlægEmne: Re: Chara reaping   Chara reaping Icon_minitimeFre jun 01, 2012 9:17 pm

Jeg kan ikke læse Madelines egen holdning, kun et spørgsmål ?
Men...nu skal det også siges at jeg stort set er midt i en barsketkamp imens jeg skriver, såå....
Smile

Jeg kan da lige slamdunke og tilføje at jeg også synes det er sjovest at emne med en fiktiv karakter, frem for Elena fra vampire diaries ( bare et eksempel)

Men igen....er stor tilhænger af det frie valg Smile
Gæst
Gæst

Chara reaping Empty
IndlægEmne: Re: Chara reaping   Chara reaping Icon_minitimeFre jun 01, 2012 9:21 pm

Men hvad så hvis det står i reglerne at man ikke må brug karakter der lavet på forhånd?
Gæst
Gæst

Chara reaping Empty
IndlægEmne: Re: Chara reaping   Chara reaping Icon_minitimeFre jun 01, 2012 9:24 pm

Jaaa, så giver det jo sig selv....så overholder man dem Smile

Men nu gik spørgsmålet jo bare på hvad man syntes om det ?
; )
Gæst
Gæst

Chara reaping Empty
IndlægEmne: Re: Chara reaping   Chara reaping Icon_minitimeFre jun 01, 2012 9:27 pm

tænker det samme

jeg tænker stadig at det træls.. Men nu jeg os selv i gang med et forum hvor det ikke er tilladt
Gæst
Gæst

Chara reaping Empty
IndlægEmne: Re: Chara reaping   Chara reaping Icon_minitimeFre jun 01, 2012 9:30 pm

Jeg vil også sige at , hvis man stjæler Elena fra v.d
det er en ting.....MEN hvis man stjæler en opdigtet karakter, f.eks kopiere Beatrice eller Millicent og selv bruger dem på en anden side, det er i min verden utilgiveligt og ikke bare ukreativt
Wink

Held og lykke med dit forum Smile
Gæst
Gæst

Chara reaping Empty
IndlægEmne: Re: Chara reaping   Chara reaping Icon_minitimeFre jun 01, 2012 9:35 pm

Ja det os slemt hvis man tager en anden persons karakter og burger den på et anden forum, der kommer jeg selv op i det rød hjørne x.x

tak, kommer nok snart med et link
Gæst
Gæst

Chara reaping Empty
IndlægEmne: Re: Chara reaping   Chara reaping Icon_minitimeLør jun 02, 2012 12:05 am

Jeg forstår ikke helt hvad i mener. Bare fordi at denne Elena er 'verdenskendt' og tydeligvis kommer fra en kendt serie, så må hun godt tages, men man må ikke tage Millicent eller Beatrice? Hvor er det lige forskellen ligger henne? Alle tre er opdigtet og fiktive personer.

Jeg syntes bare man skal holde sig fra at tage nogle som helst af andres karakterer og det kan være alt fra en eller anden forum karakter til Harry Potter. Først og fremmest beviser det at man ikke evner at skabe en karakter selv og for det andet så bliver forfatteren (uanset om det er bog-, film- eller forumforfatter) pisse sur.
Det er en helt anden snak når det kommer til inspiration. Jeg kan personlig godt lide at finde billeder og så skabe en person ud fra det billede, men det sker også at jeg bare skabe en person jeg kan lide og den vej fra skaber min karakter og til sidst finder et billede. Uanset hvad, finder jeg ingen problem i at man finde inspiration fra for eksempel Harry Potter, men jeg mener ikke at man må kunne direkte se hvor inspirationen kommer fra, for så ender det med at være ligesom Harry Potter, måske bare uden et ar i panden.
Gæst
Gæst

Chara reaping Empty
IndlægEmne: Re: Chara reaping   Chara reaping Icon_minitimeLør jun 02, 2012 12:47 am

Forskellen er at man kan bruge Millicents Ava da det er et et billed fra en offentlig kendt person.
Ligesom Elena er en offentlig kendt ( fiktiv) person fra bøger og film.

Men stjæler man hele min profil , opsætning og baggrundshistorie og mit navn , alt det jeg selv har ' opdigtet og spundet sammen' så føles det anderledes, hun er jo en personlig opdigtet/ opfundet person( af mig) og ikke en offentlig tilgængelig person i bøger og film og ugeblade osv.
Gæst
Gæst

Chara reaping Empty
IndlægEmne: Re: Chara reaping   Chara reaping Icon_minitimeLør jun 02, 2012 12:51 am

Nu tænkte jeg ikke så meget på billedet men nærmere karakteren i sig selv. I bøger er der heller intet billede på karakteren før bogen bliver filmatiseret og når det sker, er det tit det er en kendt person der får rollen eller også bliver vedkommende kendt. For eksempel har Jhonny Depp spillet med i rigtig mange film hvor det var hans udseende, men en helt anden karakter ... *triller ud af et sidespor =_='

Anyways! Jeg snakker om karakterens person og ikke udseende Smile
Gæst
Gæst

Chara reaping Empty
IndlægEmne: Re: Chara reaping   Chara reaping Icon_minitimeLør jun 02, 2012 12:55 am

Ja, men Elenas person er offentlig disponeret Stepehen , det er Millicent ikke , man må kun være hende ' hvis jeg udgiver hende på bog'
:,(

* bliver meget emotionel*
Gæst
Gæst

Chara reaping Empty
IndlægEmne: Re: Chara reaping   Chara reaping Icon_minitimeLør jun 02, 2012 1:01 am

Bare fordi hun er blevet udgivet i en serie, så betyder det jo ikke at hun er frilagt, så alle andre kan tage hende. Det er det samme med Harry Potter og The Lord of The Ring.

*Møs* Jeg elsker at diskutere, min helt store svaghed her i livet Smile
Gæst
Gæst

Chara reaping Empty
IndlægEmne: Re: Chara reaping   Chara reaping Icon_minitimeLør jun 02, 2012 1:11 am

Stephen: det er det jeg taler om, folk som tager en person fra en bog et spil eller anden af sådan ting, det er det jeg kan blive træt af og se men os bare når det en der laver en kendt person hvor man ligesom nemt kan se det..

Gæst
Gæst

Chara reaping Empty
IndlægEmne: Re: Chara reaping   Chara reaping Icon_minitimeLør jun 02, 2012 1:35 am

? Stephen ?
Og hér gik jeg og troede at jeg var din helt store svaghed i livet Razz

Tilføjer lige, personligt syndes jeg forskellen på en privat opdigtet person og en offentlig fremstillet og publiseret person er enorm !
Tinsley

Tinsley

Race : Menneske
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Chara reaping Empty
IndlægEmne: Re: Chara reaping   Chara reaping Icon_minitimeLør jun 02, 2012 6:27 am

Jeg tror jeg må tilslutte mig Stephen her ^^ en person fra en bog er også privat opdigtet af en forfatter, det er bare skrevet i en bog som alle kan læse, lidt lige som en karakter på et forum er lagt ud på nettet et sted, hvor alle kan læse ^^
Gæst
Gæst

Chara reaping Empty
IndlægEmne: Re: Chara reaping   Chara reaping Icon_minitimeLør jun 02, 2012 6:59 am

Men...men....* snøfter* jeg tror ikke Stephanie Meyers bliver ked af der er en Edward eller en Bella karakter ( her kan jeg jo naturligvis kun gætte) men jeg bliver da ked af det hvis nogen stjæler min hjemme strikke karakter, og pludselig spiller med hende på en anden side. Det er meget unfair play .....det andet er bare kedeligt .
Smile

Meeeen jeg kan godt se at jeg står lidt alene O.o

Men helt ærligt....er der ikke bare LIDT forskel på at kopiere en profil man ved der sidder en medspiller der selv har lavet- og så på at spille en kendt person fra en bog eller en film?

Det mener jeg stadig der er....for mig i al fald.
Smile
Tinsley

Tinsley

Race : Menneske
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Chara reaping Empty
IndlægEmne: Re: Chara reaping   Chara reaping Icon_minitimeLør jun 02, 2012 7:41 am

jeg mener ikke man burde gøre nogen af delene ^^ jeg tror bare også en forfatter kan blive ked af at man bruger deres karakterer, det ville jeg i hvert fald blive Smile men kan da godt lidt se, hvad du mener xD
Sponsored content

Chara reaping Empty
IndlægEmne: Re: Chara reaping   Chara reaping Icon_minitime

Chara reaping
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: