Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:10 am

"Sh sh... rolig" sagde Jayden stille og strøg hende over håret "Rose og jeg er her, alt er fint.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:17 am

Safre stod og så alvorligt til over i hjørnet. Hun ville helt ikke blande sig, en del af hende havde lyst til at tvinge Anna op og tvinge hende til at kæmpe.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:19 am

Anna Rose hostede "Rose?" hun åbnede øjne helt og kunne se, hun kiggede op på Jayden og kiggede så rundt efter Rose, hun vidste stadig væk ikke hvor hun var og om hun var sikker.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:22 am

"Du ligger på et hospital.. du blev angrebet.. men du er i sikkerhed nu" sagde Jayden i et roligt tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:56 am

"Vi er her begge to, hvil dig nu min egen." Sagde Safre kærligt og gik over og strøg forsigtigt Anna's kind.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:59 am

Anna Rose rystede og så på dem "Undskyld... var i bekymret... hvorfor roder jeg mig altid ud i problemer" hun fik tåre i øjne.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:07 am

"Rolig, rolig.. du har ikke gjort noget galt.." sagde Jayden og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:13 am

Safres øjne blev kolde, men hun bed i sig hvad hun ville sige for det var ikke noget pænt.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:15 am

Anna Rose så på Safre og rystede lidt og tørte så sine øjne "Je... *host* jeg har det sært" hun tog stille hånden op til maskine ved hendes mund.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 7:54 am

Jayden kiggede over på Safre? Han holdt stadig om Annas hånd..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 8:24 pm

"Fordi du blev angebet søde, kan du huske af hvem?" spurgte Hun venligt. Hun kæmpede for at holde sin kolde side tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 9:26 pm

"... det var... Sebastian... jeg skulle til at gå... gå hjem til dig rose... da han pluselig var på mit værelse..." hun rystede og knep det ene øje i fordi det gjorder ondt "Vi.. vi kom ud på gaden... han.. han tog min mobil... og .... og..." hun begynde at gispede og trække vejert hurtigt og rystede voldsomt.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 7:52 am

Jayden mærkede vreden boble op i sig.. Sebastian? Han havde lyst til at rive hovedet af personen .. vampyr eller ej, så måtte han dø i forsøget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 7:51 pm

"Rolig, du er i sikkerhed nu." Sagde Safre og kærtendende hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 11:19 pm

Anna Rose slappede af og åbnede øjne igen og så på Safre, så så hun på Jayden "Jay..James" hun hostede og tog hænderne op til hans kinder og hendes hænder lyste igen og den beroligene og glade følelse gik i gennem ham selvom den var meget svag fordi Anna Rose ikke selv følte de følser.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 7:32 am

Jayden mærkede de fremmede følelser, men det kunne ikke få vreden til at lægge sig helt.. han sukkede "Anna, ved du hvor han er nu?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 8:48 am

Safre tænkte sig om. "Hmm" Sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 8:51 am

Anna Rose rystede på hoved "han... han snakkede om en hule... i skoven... han prøvet at få mig der hen... men jeg var ikke så dum.... men jeg var aligevel dum...." hun rystede lidt og så meget ked af det ud.

Anna Roses kat hoppede ud fra Safres taske og hoppede op på sengen og nussede sig under en af hendes arme og piv, Anna Rose nussede den så den begyndte at spinde og slappede lidt af.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 7:28 am

Jayden så vred ud.. han havde løst til at tæske denne her vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 07, 2012 9:11 pm

Safre smilede venligt. "Noget du kunne tænke dig? for så henter jeg det til dig?"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 07, 2012 9:27 pm

Anna Rose strøg Jaydens kind for at berolige ham og så på Safre og hostede lidt igen "Kunne du finde en læge... jeg vil gerne havde den her maske af... begynder at få lidt problemer.... med at få vejert" Hun nussede sin kat og flyttede sig lidt for at lægge odenligt men stivnede så, hun tog en hånd under tæppet der var over hende og fik store øjne "Jeg kan ikke mærke mit ben, jeg kan føle det er der... men der som om det ikke er mit"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 9:23 am

Jayden så bekymret på hende "bare rolig Anna, det er dit.." sagde han med et opmuntrende smil. Han var ikke sikker på det var en god ide hun fik masken af.. men en læge ville nok kunne give dem et ordenligt svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 3:52 am

Safre gik ud for at finde en læge, hun behøvede ikke at lede længe før hun fandt selv samme elver-læge fra før. Lægen snakkede med politiet. Safre så koldt på dem og hviskede til lægen. "Hun er vægen nu, og vil gerne have ilt masken af"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 3:59 am

Lægen så på Safre og nikkede og begyndte at gå tilbage af mod værelset.

Anna Rose så efter Safre og så så Jayden i øjne "Please lad vær med at gøre noget dumt på grund af det her" hun hostede men så ham skabt i øjne. "Lov mig det" hun så ham i øjne for at se om han ville lyve for hende.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 8:27 am

"Jeg lover intet" sagde Jayden roligt. Han havde bestemt tænkt sig at gå på vampyrjagt..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//   Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ikke et sekund for tidligt. //Safre og Jayden//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» det er ikke som det ser ud //Safre//
» indkøb - Safre
» Solskin - Safre
» På vagt en aften - Safre
» The tale of two girls - Safre

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Hospitalet-
Gå til: