|
| A Boys toy - Gabriel | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Boys toy - Gabriel Tirs Aug 07, 2012 4:28 am | |
| han smilede roligt og sukkede kort ''men så igen, aftaler er aftaler'' mumblede han lidt for sig selv og kiggede tilbage på hende ''som en af de få regler må vi ikke lave frække aftaler, jeg lever mere eller mindre på klubbens grænse regl, og danser og balancer let på den'' han smilede roligt ''når vi arbejder må vi havde ingen affærer med folk i baren, i fritiden er de ligeglade med, blot så længe det ikke skader deres omdømme'' sagde Gabriel roligt og grinede lidt ''selv om det allerede har et godt et i forvejen, men det kræver jo ikke meget at få et æble til at være rådent og dermed er bunken med æbler ødelagt'' han smilede roligt og kiggede på hende ''men hvorfor havde du interesse i at feste her, når du ved det er en ret så mande fest her inde'' han smilede lidt over tanken om at de fleste var mænd her inde og der efter på hende ''for at tjekke fyre ud eller more sig?'' sagde han der efter og grinede let |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Boys toy - Gabriel Tirs Aug 07, 2012 7:15 am | |
| Millicent lyttede interesseret med og tog mentale noter.ingen affære med kollegaer eller kunder nå, men det skulle hun vel nok kunne overholde , ingen hanky panky der. Hun kiggede på Gabriel, og så nu mere alvorlig ud da hun forsatte.." Nej...jeg er her ikke for at score, hvilke ville være en ualmindelig dum dag så"lo hun og forklarede videre " Sagen er, at jeg har været på samtlige barer og dansesteder for at finde det perfekte sted at arbejde...og her...lige her...er stedet der har stil, finesse og attitude...jeg vil arbejde her! Jeg...bliver den nye værtinde...hjælpende højre hånd for ejeren. med lidt hjælp og lidt held" sagde hun og havde næsten lyst til at tilføje et ' Bum' . " jeg tænker at det måske var en fordel at vise at jeg også kan lave lidt sjov og kan synge, så år den dag kommer, hvor jeg presser på for en forfremmelse , så kan du støtte mig? ...hvis du altsår vil?" sagde hun pludselig mere tøvende og usikker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Boys toy - Gabriel Tirs Aug 07, 2012 11:21 pm | |
| han smilede lidt over hendes søde tale og lagde en hånd på hendes skuldre '' jeg vil være bag din ryg for at holde øje med den, og blotte min egen for dig'' sagde han og smilede ''du kan regne med mig'' sagde han som var det en hemmelig mission de var på om at skulle søge den uvuderelige diremant kaldet forfremmelse men at stjæle den eller ligge godt ord ind for at fremskaffe den til hende lyd sku ikke så tosset for Gabriel, selvom han ikke kunne holde sit smil tilbage. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Boys toy - Gabriel Tirs Aug 07, 2012 11:35 pm | |
| Hendes øjne strålede af glæde og hun rakte hendes hånd op til en high five " cool...min egen partner in crime " vrøvlede hun og fik øje på fyren der havde holdt et vågent øje med Gabriel. " hmmm...jeg tror du får gæster nu" lænede hun sig lidt over mod ham og sagde lavt. " men..inden du stikker af til de vilde vulkaner med ham, fortæl mig så.....er der noget jeg bør,vide om ejeren...om Alias? Nyttig info af en eller anden art?" Hendes job var ved at være done her.....hun havde fået sat sit aftryk på dørmanden.Havde været så enormt heldigt at få sig en ny ven i Gabriel...hun havde ikke for mange, så det var hun meget lykkelige over .Og enda een der ville hjælpe, når og hvis den dag kom hvor Alias skulle ' motiveres' til at forfremme hende til værtinde. Hendes øjne fejede over Gabriel, og hun sendte ham et varmt smil.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Boys toy - Gabriel Ons Aug 08, 2012 2:33 am | |
| han smilede roligt og kigged roligt på hende ''det beste jeg kan gi er vel høflighed, interesse i jobbet, og frem for alt at vise at dette er noget som inderligt brænder efter'' sagde han roligt og smilede ''men det behøves ikke at være noget du gør bag efter du har fået jobbet'' sagde han let og blinket med det ene øje til hende ''men mangler du noget skal du endelig sige til'' sagde han roligt og smilede hvor efter han kiggede bag sig og der efter på hende ''må vist hellere opvarde kunderne'' sagde han lidt drillensk og blinkede med det ene øje til hende, hvor efter han rejste sig og gik over til manden som ville snakke med gabriel, og beder ham om at komme med da der en som ville snakke med ham, gabriel kigger lidt mistroisk og udspørg navnet, og da manden svare stivner gabriel og lod blikket tilbage til Millicent og smilede mens en lille hånd vinkede roligt farvel til hende som var det han ikke længere havde pause
//på vej til slutningen?? ^^ // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Boys toy - Gabriel Ons Aug 08, 2012 2:52 am | |
| Hun nikkede...ja, naturligvis, altid sød og høflig...intet problem for hende- somregel da . Gabriel lagde an til at gå og Millicent nåede lige netop at bremse ham, ved at gribe fat i hans arm" Hey...Gabriel...tak..for det hele!" sluttede hun og lod ham gå mod den interesserede fyr. Da han kiggede sig tilbage , var hun selv på vej mod døren, men fangede alligevel hans lille vink og sendte ham et fingerkys i retur. Hun forlod stedet et skridt tættere på en ansættelse på Le Diamante, mente hun selv- og det var takket være Gabriel. // out. // jaaa.... Vi kan altid lave et mere når du synes. Men nu har jeg været ansat et stykke tid, så et mere updateret emne ville det så blive...nutidigt, men vi fik spundet en fin rød tråd.Tak for et dejligt og hyggeligt emne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Boys toy - Gabriel Ons Aug 08, 2012 7:03 am | |
| // i lige måde ^^ du er en fantastisk sjov, spændene og frisk emne partner og skrive med, og det har virkelig været sjovt fra min side og håber det samme på din ^^ ser frem til vores næste emne, men det bliver nok ikke helt forløbigt da der er andre som har spurgt mig om at emne inde på forskellige forums... (aterswell er ikke det eneste som jeg emner i ) igen, mange gange tak for et sjovt emne med dig Millicent |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Boys toy - Gabriel Ons Aug 08, 2012 7:12 am | |
| // uh..altsår....nu bliver jeg jo helt rørt.Tusind tak for de meget generøse ord. Du siger bare til når du igen er klar, så bikser vi noget sammen...jeg synes det har været rigtigt sjovt, og Millicent kunne godt bruge en soulmate at tale med ting om og lave lidt ballade med Det har været fedt! Er det en hemmelighed hvor du ellers emner? Bare for at være lidt nysgerrig- og det er tilladt at sige JA |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Boys toy - Gabriel Ons Aug 08, 2012 8:49 pm | |
| // de steder jeg emner er her inde også på nogle af disse sider: Underworld: http://theunderworld.danskforum.net/Nordic Camp: nordiccamphalfblood.danskforum.net som er nogle af de primære jeg emner i men jo at havde lidt fis og balade sammen med Millicent lyder rigtigt sjovt XD |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A Boys toy - Gabriel Ons Aug 08, 2012 9:36 pm | |
| // okay..... Vi vender tilbage til det , når tid er |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: A Boys toy - Gabriel | |
| |
| | | | A Boys toy - Gabriel | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |